YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Strzelanie z wydechów - technika
Autor Wiadomość
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2013-03-10, 06:24   

Jak to "wyleciał gaźnik"? To gaźnik może wylecieć?
_________________

 
 
bodi 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 239
Skąd: Dragoni Wrocław
Wysłany: 2013-03-10, 11:25   

Tak. Z króćca.
Dwa razy wyleciał mi z tylnego gara. Raz z przedniego. Przy zapalaniu.

I szczerze mówiąc ten trzeci raz nie zorientowałem się, bo trochę inaczej się moto zachowywało (o ile przy tylnym dawałem radę odpalić, ruszyć - słabo ale jednak, a przy szybszej jeździe dawał radę całkiem całkiem; to przy przednim po pierwsze nie widziałem nic, bo jest bardziej schowany, a po drugie zupełnie nie zapalał)

Tylny to teraz 5 minut roboty. Z przednim trochę więcej. Najbliższa stacja/parking i można działać.
_________________
bodi@dragoni.wroclaw.pl
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-03-10, 13:05   

bodiniusz napisał/a:
Po jakimś czasie wyleciał mi gaźnik z przedniego cylindra. Jak poskładałem, to przestał strzelać... teraz znów zaczyna
(wcześniej kilka razy wyleciał gaźnik z tylnego cylindra, wtedy nie było to poprzedzone takim strzelaniem).


mógłbyś opisać to dokładniej ? co to znaczy "wyleciał gaźnik" ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
bodi 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 239
Skąd: Dragoni Wrocław
Wysłany: 2013-03-10, 14:52   

No co Wy tacy niedomyślni jesteście ;D

Między gaźnikiem a cylindrem jest taka sztywna guma, w którą wchodzi gaźnik i jest dociśnięty skręcaną obejmą.
No i stamtąd wyskoczył...

Podczas zapalania jak nie odpalił i zrobił się backfire, to wyskoczyło.

I tyle :)
_________________
bodi@dragoni.wroclaw.pl
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-03-10, 15:05   

thx
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2013-03-10, 16:32   

bodiniusz napisał/a:
No co Wy tacy niedomyślni jesteście ;D


Nie zaglądałem tam nigdy. Żeby to poprawić musiałeś bak zdjąć, tak?
_________________

 
 
bodi 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 239
Skąd: Dragoni Wrocław
Wysłany: 2013-03-10, 20:51   

Na szczescie nie. Tylny ma latwy dostep z lewej strony. Przedni wymagal rozmontowania obudowy filtra powietrza.

Pozdrawiam
_________________
bodi@dragoni.wroclaw.pl
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2013-03-11, 06:15   

Aha, czy tak samo można je osadzić z powrotem jak przy synchronizacji gaźników.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group