Strzelanie z wydechów - technika |
Autor |
Wiadomość |
Dzarko
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 49 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 642 Skąd: WA-rszawa
|
Wysłany: 2013-03-10, 06:24
|
|
|
Jak to "wyleciał gaźnik"? To gaźnik może wylecieć? |
_________________
|
|
|
|
|
bodi
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 239 Skąd: Dragoni Wrocław
|
Wysłany: 2013-03-10, 11:25
|
|
|
Tak. Z króćca.
Dwa razy wyleciał mi z tylnego gara. Raz z przedniego. Przy zapalaniu.
I szczerze mówiąc ten trzeci raz nie zorientowałem się, bo trochę inaczej się moto zachowywało (o ile przy tylnym dawałem radę odpalić, ruszyć - słabo ale jednak, a przy szybszej jeździe dawał radę całkiem całkiem; to przy przednim po pierwsze nie widziałem nic, bo jest bardziej schowany, a po drugie zupełnie nie zapalał)
Tylny to teraz 5 minut roboty. Z przednim trochę więcej. Najbliższa stacja/parking i można działać. |
_________________ bodi@dragoni.wroclaw.pl |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-03-10, 13:05
|
|
|
bodiniusz napisał/a: | Po jakimś czasie wyleciał mi gaźnik z przedniego cylindra. Jak poskładałem, to przestał strzelać... teraz znów zaczyna
(wcześniej kilka razy wyleciał gaźnik z tylnego cylindra, wtedy nie było to poprzedzone takim strzelaniem). |
mógłbyś opisać to dokładniej ? co to znaczy "wyleciał gaźnik" ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
bodi
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 239 Skąd: Dragoni Wrocław
|
Wysłany: 2013-03-10, 14:52
|
|
|
No co Wy tacy niedomyślni jesteście
Między gaźnikiem a cylindrem jest taka sztywna guma, w którą wchodzi gaźnik i jest dociśnięty skręcaną obejmą.
No i stamtąd wyskoczył...
Podczas zapalania jak nie odpalił i zrobił się backfire, to wyskoczyło.
I tyle |
_________________ bodi@dragoni.wroclaw.pl |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-03-10, 15:05
|
|
|
thx |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Dzarko
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 49 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 642 Skąd: WA-rszawa
|
Wysłany: 2013-03-10, 16:32
|
|
|
bodiniusz napisał/a: | No co Wy tacy niedomyślni jesteście |
Nie zaglądałem tam nigdy. Żeby to poprawić musiałeś bak zdjąć, tak? |
_________________
|
|
|
|
|
bodi
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 239 Skąd: Dragoni Wrocław
|
Wysłany: 2013-03-10, 20:51
|
|
|
Na szczescie nie. Tylny ma latwy dostep z lewej strony. Przedni wymagal rozmontowania obudowy filtra powietrza.
Pozdrawiam |
_________________ bodi@dragoni.wroclaw.pl |
|
|
|
|
Dzarko
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 49 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 642 Skąd: WA-rszawa
|
Wysłany: 2013-03-11, 06:15
|
|
|
Aha, czy tak samo można je osadzić z powrotem jak przy synchronizacji gaźników. |
_________________
|
|
|
|
|
|