YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwiększenie mocy - przerobienie filtra - mod
Autor Wiadomość
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1855
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-18, 20:29   

Verminus,

Tak sobie czytam, czytam, czytam i się zastanawiam, kiedy Kolega wał napędowy ukręci :kat: . Czego oczywiście nie życzę.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Verminus 


Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 52
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-18, 22:50   

kit wygląda na to, że 2006 w górę nie różnią się gaźnikami, napewno mają inne dysze główne niż starsze...
Jak chcesz kompletować sam, dorzuć dysze główne od starszego modelu... A jak zamawiać zestaw, to bierz do 2006&up i z głowy...
_________________
Life is a game...
 
 
kit 



Rocznik: 2009
Wiek: 54
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 10
Skąd: Opole
Wysłany: 2013-02-21, 21:50   

Wysłany: 2013-02-18, 20:20


--------------------------------------------------------------------------------

Verminus Dzięki za info ! Szkoda że jesteś na drugim końcu Polski, bo jak znam siebie to już bym się zabrał za ten tuning oczywiście z Twoją pomocą. A tak chyba polatam ten sezon tak jak mam (kupiłem DS-a dopiero na jesień). Założę dodatki - czekam na dostawę z za oceanu na bajerki do optyczznego tuningu i pewnie na jesień się zabiorę za za zwiększenie mocy.
Pozdrawiam ! Kit
 
 
Verminus 


Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 52
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-22, 12:04   

kit szczerze mówiąc nie radzę robić tego na jesieni/po sezonie. Dlaczego? A dlatego, że założenie PODa to raptem dzień roboty (dla całkowitego amatora), ale jak nie będziesz mógł pojeździć, żeby sobie wszystko posprawdzać i ewentualnie podśrubkować (a trzeba pojeździć, testy w garażu to nic, pozatym zapewniam Cię, ze BĘDZIESZ CHCIAŁ pojeździć i poczuć różnicę...).

Na Twoim miejscu kupiłbym zestaw z tej strony (#PK-400C...$165.00) - jak sam bedziesz składał nie wyjdzie zbytnio taniej... a tu masz świetny support w razie jak coś nie będziesz wiedział, gościu naprawdę pomocny.

Jak Ci przyjdzie w sezonie, to połóż na półkę i niech czeka na deszcze :) ale założę się że od razu będziesz chciał założyć. A jak coś pójdzie nie tak, to w 3-4 godziny zdemontujesz do fabrycznych ustawień (już będziesz miał doświadczenie przy zakładaniu).

Taka rada :) Rób jak uważasz...
_________________
Life is a game...
 
 
kit 



Rocznik: 2009
Wiek: 54
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 10
Skąd: Opole
Wysłany: 2013-02-22, 20:22   

OK Chyba mnie przekonałeś i kupię ten dinks ale powiedz jeszcze kolego co za różnica jest pomiędzy tymi wersjami:
#PK-400C...$165.00 Delivered (05 CA & all 2006 Up Bikes)
#PK-400D...$265.00 Delivered (05 CA & all 2006 Up Bikes, Includes collector bottle)

Rozumiem że ta wersja 400C była by dla mojego motunga ! ?

PS.
Czy na tej stronce którą podlinkowałeś jest jakaś opcja zakupów online, bo niewidziałem nic takiego.
Rozumiem że zakupu tego moda najlepiej jest dokonać w USA. ! ?
 
 
Verminus 


Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 52
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-25, 11:24   

kit tak, obie wersje są do Twojego, ale ta droższa ma taki chromowany pojemnik wypełniony stalową watą. Służy do wyłapywania mgiełki olejowej, żeby Ci się w wężu nie zbierał olej... Ja tego nie mam, syfu tez nie mam, i raczej rzadko się to stosuje, a jest to tak proste urządzonko, że sam sobie zrobisz jak poczujesz potrzebę... Pojemniczek przed filterkiem do kartera, wypełniony stalową watą... napewno nie wart 100$

Co do zamówienia, to założyłem, ze jak czekasz na graty z USA, to zamawianie masz jakoś ogarnięte, faktycznie nie widzę na stronie zamawiania do Polski, mozna przez firmę która się zajmuje zakupami w USA, albo przez znajomych :)
_________________
Life is a game...
 
 
kit 



Rocznik: 2009
Wiek: 54
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 10
Skąd: Opole
Wysłany: 2013-02-25, 17:56   

Ok, już wiem po co ten zbiorniczek jest. Dzięki ! Co od zamówień w USA wszystko dokonywał przez ebay.com puszczając kaskę z karty kredytowej, a towar jechał pod wskazany adres w USA. Reasumując wiem czego mam szukać, jeszcze raz dzięki za pomoc jak już sćiągnę i założe to nie omieszkam się odezwać. Nara ;d
 
 
Kokos 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 48
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 22
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2013-08-02, 21:50   

Coś temat przycichł,a szkoda...
_________________
NIEWAŻNY JEST CEL PODRÓŻY - CELEM JEST SAMA PODRÓŻ ...
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2013-08-07, 20:13   

Znalazłem fajny filmik a za nim fajną stronkę jest też filmik o wymianie dyszek i pewnie jeszcze kilka innych interesujących i pomocnych
ps.kokos masz priv-a
 
 
Madburn 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 354
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-08-12, 11:25   

tutaj braziliańce mają patent
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2013-08-12, 15:53   

Madburn napisał/a:
tutaj braziliańce mają patent

Chyba robią to Ci sami goście co przerabiają yamahę na HD.
 
 
Arczi82 



Rocznik: 2004
Wiek: 41
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 9
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-09-03, 10:13   

Verminus,
Przymierzam sie do modyfikacji opisanej przez Ciebie.
Dałbyś radę podpowiedzieć jeśli chodzi o dobór części?

1. XVS65/A rocznik 2004.
2. Sprowadzony z USA. Niestety nie mam pojecia czy to wersja california, czy nie. Wiesz moze jak to sprawdzic?
3. Wydechy Vance&Hanse Shortshots Straggered. Puste, krótkie. link

Zastanawiałem sie nad kupieniem zestawu w SScustomCycle
Baron's BAK's link

Pozdr
 
 
Kokos 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 48
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 22
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2014-05-04, 20:51   

Ktoś coś zadziałał? bo mi przyszły graty i robie przymiarki...

[ Dodano: 2014-05-26, 23:38 ]
Temat ogarnięty,ze trzy godziny roboty a efekty jak opisał Verminus,przy okazji poszły nowe świeczki i wyregulowałem sobie gażniki :czoper:
liink z efektami https://www.facebook.com/...&type=2&theater :brawo: .jakby co myślę że dam radę cos pomóc jakby ktoś coś
warto było
_________________
NIEWAŻNY JEST CEL PODRÓŻY - CELEM JEST SAMA PODRÓŻ ...
 
 
krzemyk 


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 47
Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 63
Skąd: Chęciny
Wysłany: 2014-05-28, 06:56   

Ja też już założyłem zestaw od SSC. Efekt dokładnie jak opisał Verminus ... plus banan na twarzy :)


pzdr,
krzemyk
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2015-07-20, 00:04   

Set założyłem już jakiś czas temu ale czasu na latanie brak i z testami słabo. Jednakowoż dzisiaj udało się trochę polatać , wyjechałem ci ja na autostradę i cisnę, a tu mi kurna przy 160 zaczyna kichać i odcinać paliwo. Co jest kurna ?? ?? Aha to dopiero czwórka :) zamknąłem zegar po czym wytrzepałem nogawki i pojechałem dalej. 120 mil to już jest dość szybko ...

[ Dodano: 2016-07-03, 16:56 ]
Jest pierwszy test na spalanie. W jedną stronę 5,3 spowrotem 5,6 . Jazda głównie po autostradzie, prędkość max 140 km/h przez jakiś czas, a tak to do 120km/h bez szaleństw.
 
 
Skymaniek 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 54
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 134
Skąd: Ursus
Wysłany: 2016-07-08, 07:31   

Temacik suuuper ;D Zamierzam zrobić zakupy, ale jestem laikiem i mam problem ten sam co większość. Jakie dysze? Moja maszynka to wersja USA nie mam pojęcia jaka, pojemność 1100, wydech fabryczny ale rozwiercony. Verminus możesz pomóc z dobranuiem odpowiednich dysz?

[ Dodano: 2016-07-08, 14:03 ]
Rocznik 2005 ;D
_________________
Maniek Drag Star 1100
 
 
gregorr77 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 46
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 27
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-07-11, 16:56   

Tu masz cały komplet , ja tutaj kupowałem i wszystko super
http://www.sscustomcycle....-star1100.shtml
_________________
Grzesiek
 
 
Skymaniek 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 54
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 134
Skąd: Ursus
Wysłany: 2016-07-12, 07:03   

Dzięki to już znalazłem, nie wiem tylko jak dobrać dysze do odpowiedniego modelu, rocznika i wydechu
_________________
Maniek Drag Star 1100
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 50
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2016-07-12, 08:31   

Tam wszystko jest , potrzebna tylko moneta na zakup.
edit : Ja gdybym to robił drugi raz poszedłbym w płaskie gaźniki. Drożej ale lepsza baza pod przyszłe grzebanie , chociaż tu też jest jeszcze pole do popisu.
 
 
Skymaniek 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 54
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 134
Skąd: Ursus
Wysłany: 2016-07-13, 14:36   

kurcze nie mam nikogo w stanach kto pomógł by mi ściągnąć to cudo do polski a zależy mi na czasie. Możecie pomóc?

[ Dodano: 2016-07-19, 11:56 ]
Zestwik już leci do mnie, ale mam parę pytań związanych z tematem:
- Czy do tej roboty nie jest potrzebny zestaw nowych uszczelek do gaźników?
- I kolejne pytanie dotyczące podciśnieniowego sterowania gaźników:
U mnie rurka podciśnienia idzie tylko do jednego gaźnika a w drugim jest tylko gumowa zaślepka czy tak ma być? No i pytanie czy to ma tak zostać czy to sterowanie również mam odłączyć? Rurki od AIS zlikwidowałem otwory zaślepiłem, obwód AIS-a zapętliłem ale rurkę podciśnienia zostawiłem.

[ Dodano: 2016-08-05, 08:25 ]
Paczka z USA dotarła i w weekend biorę się do roboty ;D Ponieważ mój angielski jest właściwie zerowy to mam do Was pytanie dotyczące tabeli z dyszami, nie wiem która dotyczy mnie? Wydechy mam typu cobra ale z oryginalnymi wkładkami "wyciszającymi" rocznik 2005 1100 USA. I jeszcze chciałem się upewnić co do podkładek pod iglicą. W rozpisce są 2 tabelki (2 ostatnie) o ile dobrze zrozumiałem chodzi o podkładki nad i pod iglicą, nie bardzo to kumam, o ile rozumiem u mnie wchodzi tylko po 1 podkładce pod plastikowy klips???? Może ktoś pomóc z rozszyfrowaniem tej tabeli?????

[ Dodano: 2016-08-05, 11:19 ]
HELLLLP HELLLP :beczy:

[ Dodano: 2016-08-08, 09:26 ]
Zrobione i działa ;D Teścik wykonany przy okazji sprzęgło tyszzzz do wymiany lol . O tym wiedziałem już wcześniej bo było "słabe" zanim zrobiłem robótkę, a test tylko przyśpieszył sprawę. Moto zyskało sporo na elastyczności, dźwięku i oczywiście prędkości. Dzięki temu na autostradzie jest bardziej elastyczny a wyprzedzanie nawet przy silnym wietrze czołowym nie sprawia problemu.
_________________
Maniek Drag Star 1100
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group