Zwiększenie mocy - przerobienie filtra - mod |
Autor |
Wiadomość |
Verminus
Rocznik: 2005
Wiek: 46 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-08-21, 11:17
|
|
|
MARSINUS, nie szczególnie... poczytałem chwilę, ale chwila to za mało, z moim XVSem czytałem dużo, gadałem z ludźmi w stanach i tutaj, nie tylko czy da się kupić, ale jak to działa... no ale to do swojego sprzęta... wiem, ze do Ciebie są różne konfiguracje filtrów, zestawy dysz dynojet i cobra... że cena pewnie z 200$-250$ za dysze i filtry, ale nic więcej nie poradzę.... jak Ci zależy to znajdziesz, ja niestety nie mam czasu, juz z przerabianiem swojego mam sporo do zrobienia |
_________________ Life is a game... |
|
|
|
|
Pirania_LM
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-08-21, 12:06
|
|
|
A ja mam serię i jest zajebiście |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
|
mleko8
Rocznik: 2002
Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 26 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2012-08-22, 06:51
|
|
|
Verminus, dzięki za info odnośnie regulacji, teraz już wszystko jasne. Mam jeszcze pytanie odnośnie tego systemu AIS, słyszałem że on nie tylko jest od tego aby spełniać normy emisyjne ale również od dodatkowego chłodzenia czegoś tam w głowicy - spotkałeś się z takim czymś?? Kurczę przez tą informacje trochę się waham z tym AISem... |
|
|
|
|
MARSINUS
Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 2023 Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 1363 Skąd: Rob
|
Wysłany: 2012-08-22, 11:27
|
|
|
Verminus znalazłem takie coś: http://www.venturers.org/...d=002010&id=164
ale nie kumam tych kwestii bom wielce zielony jak już wcześniej pisałem |
_________________ "Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ |
|
|
|
|
Verminus
Rocznik: 2005
Wiek: 46 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-08-22, 13:54
|
|
|
mleko8 napisał/a: | ale również od dodatkowego chłodzenia czegoś tam w głowicy |
udam, że tego wogóle nie napisałeś, i nie będę komentował
jeżeli chodzi o zaślepienie AISa tą najprostsza metodą, tylko Cie ostrzegę, że jest to sposób krótkotrwały (do końca sezonu spoko, oczywiście) - ale w zimie trzeba wydłubać te rurki, i zaślepić w głowicy... Sam tego nie zrobiłem jeszcze, dlatego nie podpowiem jak, jak zrobię, dam znać co i jak trzeba, i na co uważać....
[ Dodano: 2012-08-22, 14:07 ]
MARSINUS, na początek to jest już coś... ale tylko na początek, potrzeba jeszcze trochę info... jak widzisz jest mod +1 i mod +2 - ale nie napisano który i kiedy stosować....
do tego jeszcze wypadałoby igły podnieść w gaźniku o podkładkę (masz na tej stronie opisane co znalazłeś, menu na dole)
ale nic Ci z tych rzeczy nie potrzeba dopóki nie ustalisz jaki chcesz zrobić dolot powietrza (i jakie są opcje do Twojego sprzeta) i jaki masz wydech (wolny? wiercony?)
Sorki, że nie pomagam za bardzo, ale wielkości dysz, bez opisu w jakich dokładnie warunkach/przy jakich modyfikacjach je zastosować są niewiele warte
[ Dodano: 2012-08-27, 15:28 ]
Miałem ostatnio okazję sprawdzić spalanie na trasie... jeden pomiar - deszcz całą drogę prędkość 80-100 - 4,3 l/100km, drugi - piękna pogoda - 100-130km/h - 4,7. Na trochę za bogatej mieszance wszystko....
To dużo? Mało? Bo jakoś się nigdy spalaniem nie interesowałem.... |
_________________ Life is a game... |
|
|
|
|
mleko8
Rocznik: 2002
Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 26 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2012-08-29, 19:29
|
|
|
No i po przeróbce zrobiłem 100 kilometrów i powiem MEGA WYPAS !!
Wszystko działa super, myślałem że różnica będzie mała ale nie dość że moto brzmi bardziej basowo (lepiej) mniej strzela (ale strzela) to odpał ma lepszy (najbardziej wyczuwalne przy wysokich obrotach).
Wygląd też lepszy bo ja moje filtry wywaliłem na zewnątrz (dałbym zdjęcie ale nie wiem jak dodać - sory).
Naprawde warto wykonać te przeróbki |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-08-29, 20:07
|
|
|
mleko8 napisał/a: | (dałbym zdjęcie ale nie wiem jak dodać - sory).
|
Przeslij fotki na serwer (np.fotosik) i zamiszczasz na forum link, lub wstaw na Picassę i zamieść link |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
MARSINUS
Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 2023 Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 1363 Skąd: Rob
|
Wysłany: 2012-08-29, 20:24
|
|
|
mleko8 Zamieść link Zamieść link Zamieść link |
_________________ "Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ |
|
|
|
|
mleko8
Rocznik: 2002
Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 26 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
|
Verminus
Rocznik: 2005
Wiek: 46 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-08-30, 09:20
|
|
|
mleko8, gratuluję wierzyłem w Ciebie, i się nie zawiodłem... szacun |
_________________ Life is a game... |
|
|
|
|
mleko8
Rocznik: 2002
Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 26 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2012-08-30, 11:11
|
|
|
Verminus, dzięki za wiarę
mam tylko jeszcze problem z ssaniem, jak dam na maksa to odziwo zmniejszają się obroty i z wydechu rzyga benzyną - pewnie czegoś za dużo jest... |
|
|
|
|
Verminus
Rocznik: 2005
Wiek: 46 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-08-30, 12:08
|
|
|
mleko8, jak pisałem wcześniej: mieszanka jeszcze może być do podstrojenia, te pokrętła PMS - ale to już na moto, i o 1/8 obrotu, no i dopiero jak pojeździsz... najprościej - jak zimny pali bez ssania - trzeba zubożyć o 1/8 i zobaczyć czy już dobrze... itd... mieszankę lepiej zostawić troszkę za bogatą niż za ubogą...
ja jeżdżę na za bogatej - pali prawie bez ssania - innych objawów nie zauważyłem... wyreguluję sobie oczywiście, ale na razie mi się nie chce |
_________________ Life is a game... |
|
|
|
|
mleko8
Rocznik: 2002
Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 26 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
|
Verminus
Rocznik: 2005
Wiek: 46 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-09-06, 09:40
|
|
|
mleko8, wery fakin najs bobber |
_________________ Life is a game... |
|
|
|
|
MARSINUS
Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 2023 Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 1363 Skąd: Rob
|
Wysłany: 2012-09-06, 11:04
|
|
|
Verminus napisał/a: | mleko8, wery fakin najs bobber |
yes yes yes |
_________________ "Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ |
|
|
|
|
mleko8
Rocznik: 2002
Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 26 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2012-09-06, 11:05
|
|
|
Verminus, dziękuję
pytanie jak zwykle mam hihi - czy jak odkręcam PMS śrubkę to dodaję powietrza czy odejmuję ? Bo chyba jak za bogata mieszanka to muszę dodać tlenu , prawda?
I proszę się nie śmiać z tych pytań bo się po prostu nie znam. |
|
|
|
|
Verminus
Rocznik: 2005
Wiek: 46 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-09-06, 15:13
|
|
|
mleko8, ze wskazówkami zegara - zubożasz - mniej paliwa, przeciwnie do wskazówek - wzbogacasz - więcej paliwa.... Powodzenia |
_________________ Life is a game... |
|
|
|
|
monkton
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 51 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2012-09-06, 18:12
|
|
|
mam wrażenie że mleko8 pyta o jedno a ma na myśli co innego, kręcisz śrubką od paliwa i dajesz go mniej lub więcej, powietrza już więcej nie dasz bo wybebeszyłeś już co tylko można było i wiatru masz pod dostatkiem .... ale ja się nie znam i tak tylko dumam jak źle to nie bić |
|
|
|
|
mleko8
Rocznik: 2002
Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 26 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 2012-09-07, 06:50
|
|
|
Verminus, a widzisz, a jak myślałem że śrubka PMS ( ta która przed modyfikacją zasłonięta była zaślepką) jest od powietrza.
[ Dodano: 2012-09-26, 19:50 ]
POMOCY !!!
no i mam problem kurde !!
Pokręciłem tą śrubką PMS i mi się dziwne rzeczy teraz robią.A mianowicie, mam ja odkręcono 3 obroty i mam dziwne dwa objawy, pierwszy to jak daje ssanie to mi się dławi i rzyga z wydechu benzyną !! a drugi to jak odkręcam manetkę to mi się dławi (chyba) i przez to płynnie nie przyśpiesza.
Panowie i panie POMOCY !!??? Co mam teraz zrobić jak ustawić ten gaźnik???
Dodatkowo kręciłem dziś PMSsem jakieś 3 godziny (podczas testu zrobiłem 12 kilometrów) i dziwy dla mnie wielkie bo jak odkręciłem śrubkę PMS tylko jeden obrót to działało wszystko tylko że strzelał z wydechu (przyśpieszał płynnie lecz też prychał) najlepiej (tak mi się wydawało) chodził to odkręciłem PMS dwa obroty. Zgodnie z tym co jest napisane w tym temacie to powinno być odkręcona śrubka około 3 razy. Zgłupiałem już całkiem, chyba poświecę 200 zł i oddam do regulacji do jakiegoś serwisu no chyba że pomożecie
[ Dodano: 2012-09-26, 19:51 ]
Słyszałem dziś że najlepsza mieszanka dla XVS 1100 to 12,7 do 1 ale co to znaczy i jak to zbadać to ? |
|
|
|
|
kit
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 10 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2013-02-18, 20:20
|
|
|
Verminus, Verminus, Verminus, Hej Orientujesz się a jak to jest z rcznikiem 2009. Też jest podział na california i nie california ? Patrzyłem na tabliczkę znamionową i nic tam nie znalazłęm |
|
|
|
|
|