YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Plastiki/Sporty porównanie z cruiserem
Autor Wiadomość
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2011-11-28, 12:00   

A Wam powiem że jak jeszcze raz Krokodyl do mnie przyjedzie ta FJR-ką to go pogonię a nie poczęstuje kawą. Teraz tylko mi łazi po głowie czy by się nie przesiąść. ;p
_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-11-28, 12:04   

Faktycznie Ziólek pogoń go , bo głupoty chodza ci po głowie . Ale w zaufaniu ci powiem ze teksty o tym jakie to turystyki sa wygodne sa mocna przesadzone , albo ci co je głosza nie jezdzili na cruiserach lol
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2011-11-28, 12:46   

kostass napisał/a:
Faktycznie Ziólek pogoń go , bo głupoty chodza ci po głowie . Ale w zaufaniu ci powiem ze teksty o tym jakie to turystyki sa wygodne sa mocna przesadzone , albo ci co je głosza nie jezdzili na cruiserach lol

Kostass, jaką wygodę na Dragu będziecie mieć z Plecakiem przy prędkości 160-180 km/h i z pełnym obciążeniem?
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
Ostatnio zmieniony przez pan_wiewiorka 2011-11-28, 13:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-11-28, 12:52   

Wiewiór , ale Garfield nie jest dragiem tylko MS 1300 , pisałem o tym i jazda nim nawet te 170 bo tyle jechalismy z Krolikiem nie stanowi problemu . Zerknij na mojego aavtara. Lewa w góre

[ Dodano: 2011-11-28, 13:24 ]
:shock: .... jakas cudowna metamorfoza przebiegła w nazwie tematu . Ale cięzko porównywac tak dwa odmienne typy motocykli . Tego sie nie da w obiektywny sposob porównac .
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
Piotruś Pan 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 64
Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 447
Skąd: Żabia Wola
Wysłany: 2011-11-28, 13:54   

Moja uwaga

Obecne motocykle BMW więcej wybaczają błędów w czasie jazdy niż nasze kochane Drag Stary. :>
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2011-11-28, 14:02   

Piotruś Pan napisał/a:
Moja uwaga Obecne motocykle BMW więcej wybaczają błędów w czasie jazdy niż nasze kochane Drag Stary. :>

Czy możesz poprzeć to jakimś przykładem? Jakimkolwiek. Odnoszę wrażenie, że wg Ciebie, każdy motocykl mający masę elektronicznych dodatków, jedzie sam.
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-11-28, 14:20   

pan_wiewiorka napisał/a:
A w wolnej chwili proponuje przeczytać ten artykuł.


co za ironia. Za ten właśnie artykuł dostałem warna. Wkleiłem go do tematu w dziale zakup gdzie toczyła się dyskusja jaki pierwszy motocykl.
Wracając do tematu. Uważam, że do motocykli wysokoobrotowych, dysponujących dużą mocą należy podchodzić z pokorą inaczej mogą spowodować, że znajomi pokażą kiedyś na miejsce przy drodze-to tu. Gupi Witek myślał, że jak polatał na cruiserze do tak samo polata na FJR. Za cienki był i jak odkręcił manetkę tak jak w dragu to go wystrzeliło w kosmos.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-11-28, 14:55   

Ale nie mowimy tu o pierwszym motocyklu tylko o przejsciu z cruisera na cos bardziej wyrywnego.
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-11-28, 15:44   

kostass, o pierwszym motocyklu to tylko wzmianka, czytaj ze zrozumieniem.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Biały 



Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1612
Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
Wysłany: 2011-11-28, 18:16   

Ziółek, to zmień w końcu na FJR-kę, bo jak teraz jeździsz z nami, to wszyscy podziwiają Twojego największego, a jak zmienisz, to odpadnie nam konkurent ;p
_________________
Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield
 
 
krokodyl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 782
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2011-11-28, 19:58   

O rany. Wiewiór, Ty bronisz swoich racji, aż do upadłego, ale chyba tylko dlatego, że nie chce Ci się zrozumieć co piszą inni :hahaha: Nie wiem, nie chc Ci się? Już parę osób przyznało Ci tutaj rację, włącznie ze mną, a Ty nadal ją udowadniasz ;D Trochę już nie kumam o co biega :nie_wiem:

Osobiście, jako gość który przejechał cruiserami kilkadziesiąt tysięcy kilometrów, dementuje pogląd, że FJRa zabije kogoś, kto się na nią przesiądzie z Draga, zaraz po 100 pierwszych kilometrach, a już z pewnością kilka dni po zakupie. FJR jest bardzo wdzięcznym motocyklem i każdy, kto umie już jeździć motocyklem, może sobię ją kupić i jeździć i sobie z nią poradzi. Oczywiście motocykl dużo szybciej przyspiesza i trzeba się z nim oswoić, ale nie demonizujmy tematu. Da się !

Wiewiór ;D Właśnie sobie przypomniałem, że Ty i na R6 i na DS i to w dodatku i jako kierowca i jako plecak się wyłożyłeś. Zaczynam rozumieć, te przestrogi płynące z doświadczenia :hahaha: ale zobacz, DS 1100 okazał się dla Ciebie najgroźniejszy :hahaha:

No ale już dosyć. Doceniam, że ostrzegasz, przed takim sprzętami. Tak naprawdę, to każdy musi wiedzieć na co się porywa i umieć ocenić swoje własne możliwości. Motocykle potrafią zabić - wiemy o tym wszyscy. Jeździjmy więc z głową, niezależnie od czego czym jeździmy.

[ Dodano: 2011-11-28, 20:04 ]
witek1965 napisał/a:
Witek myślał, że jak polatał na cruiserze do tak samo polata na FJR. Za cienki był i jak odkręcił manetkę tak jak w dragu to go wystrzeliło w kosmos.


Witek, jak odkręcasz w jakimkolwiek motocyklu, to czujesz co się dzieje z motocyklem i czy jesteś to w stanie opanować. I podejmujsze decyzję, czy odwijać dalej, czy już basta. No chyba, że nie masz żadnego doświadczenia, wsiadasz, odkręcaasz w opór, a motocykl Cię porywa, a Ty, już przerażony, nie jesteś w stanie nic zrobić. No ale mnie się wydaje, że nie o tym tutaj rozmawiamy :nie_wiem:
_________________
YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power***
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-11-29, 01:36   

krokodyl, może jeszcze sezon polatam Dragiem, a potem się odważę. Cholera miałem okazję 800-setką suzi i 1000, też suzi, olejakiem się przejechać to wymiękłem, a była mozliwośc przekonać się jak diabeł straszny. Bandzior 600 mnie nie przeraził, ale te maleńkie stopki, ileż ja się nogą tego naszukałem ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
krokodyl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 782
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2011-11-29, 17:39   

witek1965 napisał/a:
ileż ja się nogą tego naszukałem


No to jest fakt, że spacerówek będziesz szukał na próżno ;D
_________________
YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power***
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2011-12-09, 13:48   

krokodyl napisał/a:
Witek, jak odkręcasz w jakimkolwiek motocyklu, to czujesz co się dzieje z motocyklem i czy jesteś to w stanie opanować. I podejmujsze decyzję, czy odwijać dalej, czy już basta.

No nie wiem. Przy niskoobrotowych silnikach, ok., ale kiedy dostajesz do ręki wysokoobrotowego sporta, to już nie tak prędko. Zresztą, nie musi być to sport, wystarczy odprężony piec z potężnym momentem przy połowie skali, np. Gienek. W pewnym momencie będziesz miał mega ciąg, który, jeśli nie jesteś na to przygotowany, może Cię sponiewierać. Nie wiem jak u Ciebie przebiega wykres mocy, w każdym razie maksymalny moment, 134 Nm masz pod 14 krpm, czyli bardzo, bardzo wysoko, więc możesz nie mieć takiego uczucia. Jedyny sposób, aby sprawdzić, to dać w opór. W każdym razie w S i SS przychodzi chwila, kiedy motocykl z precla zamienia się w maszynę do świrowania. Pomijam już sprawę sposobu kontrolowania otwarcia, który w niskoobrotowych fałkach jest zupełnie inny niż w mega czułych motocyklach sportowych.
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
FhissT 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 283
Skąd: podlasie
Wysłany: 2011-12-12, 15:32   

ja porownując jazdę zx9r z dragiem wspominam miło efekt WOOOOW na zxie, który niestety na dragu nie występuje... ;D
 
 
krokodyl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 782
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2011-12-13, 16:17   

pan_wiewiorka napisał/a:
134 Nm masz pod 14 krpm

Nie jestem w tej chwili przy motocyklu, ale 14 tys to ja chyba nawet nie mam na skali w obrotmierzu. Zdaje się, że przy 9 tysiącach mam juz czerwone pole, więc chyba Wiewiór, coś nie tak z tym momentem/ obroty...
_________________
YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power***
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-12-13, 18:03   

krokodyl, tu masz wykres przebiegu z porównaniem do konkurencji i ciekawy artykuł tutaj http://www.motocykl-onlin...wasaki-1400-gtr

[ Dodano: 2011-12-13, 18:04 ]
w tym przypadku Wiewiór pomylił motocykle

porownania-yamaha-fjr-1300-a-bmw-k-1300-gt-kawasaki-1400-gtr_23.jpg
Plik ściągnięto 277 raz(y) 226.79 KB

_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
deshay 


Model: SYMPATYK
Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 6
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-08-28, 11:36   

fajny temat.
Po morsowni w Jastrzebiej gorze zachorowalem na moto, ale nie bylem przekonany czy chce draga. Piekny motocykl ale chyba nie dla mnie. Dosłownie miesiac pozniej mialem już maszynkę, moj wybór padl na XJR 1300.
Powodow było kilka, np to że nie mam czasu na dluższe wyprawy latem, potrzebny mi sprzęt do latania po mieście.
Myślę, że wszyscy tu macie trochę racji. Trzeba dostosować styl jeżdżenia do typu motocykla (sport, naked, chopper) praktycznie od zera. Ale nie ma chyba jakiejs drabinki po ktorej należaloby się wspinać żeby dosiaść mocnego sporta.
Moj naked roziwja 100 km/h w 2,9 s, zostawiam z tylu wiele sportow. Ciągle jednak się uczę, jeżdzę coraz lepiej, coraz szybciej.
Być może nigdy się nie przesiade na sporta, ale jeżeli to się zdarzy na pewno bede sie uczył niemal od poczatku. Ale bez strachu i kompleksow., to że jexdzi sie trudniej to wiadomo - większe wyzwanie po prostu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group