Dragstar xvs 125 najdalsza podróż |
Autor |
Wiadomość |
Mnich
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-08-01, 13:10
|
|
|
Napiszcie nieco o odczuciu mocy na 125. Pytam, bo jedną z miesiąc temu przytargałem z Lublina do Wawy dla Vipera, a Vader ma 250 i marudzą, że nabieranie prędkości jest mało dynamiczne. Oczywiście w trasie spoko, ale jak trzeba po wyjeździe z "CPNu" zdążyć wbić się w ruch to przydałoby się co-nie-co |
_________________ Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002 |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2012-08-01, 13:55
|
|
|
Mnich napisał/a: | zdążyć wbić się w ruch to przydałoby się co-nie-co |
No to trzeba zmienić pojemność, generalnie moc przychodzi z pojemnością, choc nie wiem jak szbko chcesz się wbijać. Jestem posiadaczem yamahy 125 TW(wersja młodzieżowa do 80/h) i nie mam problemów z wyprzedzaniem pojazdów jadących np 70/h i wolniej. Dynamika idzie cały czas równo w górę, tylko pow 80 się kończy nadmienię ze moto jest niewiele cięższe ode mnie, więc jak trzeba to zamiast nawracać - przestawiam |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
Mnich
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-08-01, 14:01
|
|
|
Chodzi o szybkość rozpędzania się, bo z moich testów na motocyklach koleżanek to poczętek baardzo truchtający. Pytanie czy tak ma być, czy coś można "podkręcić"? Może filtry, regulacja? |
_________________ Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002 |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2012-08-01, 14:05
|
|
|
tu już nie pomogę |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
Mnich
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-08-01, 14:07
|
|
|
pyra napisał/a: | tu już nie pomogę | to co się moądrzysz. Tyle i ja wiem, a tu trzeba ekspirjens |
_________________ Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002 |
|
|
|
|
dragini
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Dołączyła: 18 Paź 2008 Posty: 853 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2012-08-01, 14:39
|
|
|
Mnich napisał/a: | poczętek baardzo truchtający | a podjazd pod stromiznę dostarcza mocnych wrażeń- np. w Bardzie Śląskim wszyscy śmignęli a ja modliłam się żeby dała radę jeszcze parę metrów - fakt że miałam za wysoki bieg i za późno redukowałam.
Mi pomógł przeszczep silnika na 250, wydaje mi się że niewiele się da zrobić regulacją |
_________________ Nie ma jej ....., nie ma ........nie...... |
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2012-08-01, 17:16
|
|
|
Dziwne, niegdyś pomykałem chińskim czopkiem 250ccm /mam go do dzisiaj w garażu/ i nie narzekam na brak przyśpieszenia. Owszem, do Draga nie ma co porównywać, jednak jak na chińską, małą pojemność motocykl zbierał się całkiem ładnie, tylko osiągając 120km/h odczuwalność przyśpieszenia drastycznie spadała, dawał się rozpędzać nawet czasem do 150km/h ale na to składało się już wiele czynników, nie tylko moc silnika no i trwało długo w czasie.
[ Dodano: 2012-08-01, 17:18 ]
hehe, i daje się przestawiać, jak to Pyra nadmienił dość wygodne gdy nie ma jak zawrócić/ |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
|
sherman
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 29 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 221 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2012-08-01, 23:08 125, a podróz
|
|
|
Mnich. Posiadam Draga 125, nie jest to demon, przyznaje. Ale nie radze kombinowac z zadnymi podkrecaniami, dla takiego silniczka zle moze to sie skonczyc! Jest to mala maszynka, ktora nie ma silnika tak jak szlifierki, z ktorego wycisnieto ile sie da.
W trasie spokojnie mozna nim trzymac okolo 80-90 km/h. Bylem nim w podrozy okolo 200 km od domu i zrobilem tylko jeden postoj. Silnik sie nie "zagotowal", a bylo okolo 25 stopni. w trase spokojnie mozesz sie wybrac. Predkosc okolo 80 bedzie idealna, i nie marudzic "ze wolno" Pojedziesz bezpieczniej, a przy okazji popatrzysz na widoki
Tyle moge powiedziec z mojego ekspirjens |
_________________
|
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2012-08-01, 23:16
|
|
|
sherman, nie masz polskiej klawiatury ? |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
Vertige
Rocznik: 2002
Wiek: 51 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 25 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2012-08-01, 23:32
|
|
|
XVS 125 jest mały i słaby, bo ma pojemność 125 ccm. Na tym to właśnie polega! Ale znów nie przeginajmy w drugą stronę: włączenie się do ruchu po wyjeździe z CPN-u nie jest okupione żadnym stresem! Spod świateł także można dać szkołę innym i to w pięknym stylu. Czy jednak o to chodzi?
Moim zdaniem: za małą pojemność i moc dostajemy w zamian bardzo niskie koszty utrzymania i niesamowitą przyjemność z jazdy, poczucie wspólnoty z chopperową bracią oraz przepiękny widlasty silnik, który radzi sobie bez zadyszki w trasie. |
|
|
|
|
Mnich
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-08-02, 00:01
|
|
|
Panowie, nie chodzi o szaleństwo na 125. Mam 650 i wiem ile można i do czego służy chopper. 125 którą jeździłem rozkręca się do prędkości 40 km/h przez 50 metrów, to trochę słabo, co? Pytam więc czy Wasze też tak mają, czy powinienem doradzić koleżanece Viperowi by zainteresowała mechanika tym faktem. Nie piszcie proszę, że to 125 i nie ma czego się spodziewać, że to nie ścigacz, plis... Konkrety. Do 60 km/h ile metrów przejeżdżacie by tyle osiągnąć? |
_________________ Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002 |
|
|
|
|
sherman
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 29 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 221 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2012-08-02, 01:07
|
|
|
Sorki Pyra i reszta Dragowcow, niestety jestem tymczasowo w Szkocji, a tutejsze laptopy nie odbieraja polskich znakow
Mnich-u
W metrach nie potrafie okreslic tegoz przyspieszenia do 60, ale aby do niej dojsc przy srednio dynamicznej jezdzie i kreceniu do srodkowych obrotow, trzeba przewachlowac wszystkie 5 biegow, a potem juz dalej rozpedzasz sie na 5. Kolezanka nie ma o co sie martwic, po prostu on ma takie przelozenie, oraz duza jak na taki silniczek mase, wiec nie zbierze sie tak jak 125 typu sportwego (yzf,cbr). To sa malutkie zolwiki, ktore maja stanowic pierwszy prog do pozyskania wiekszego Draga badz innego choppera/cruisera oraz bardzo waznego doswiadczenia. No i na nich juz mozna poczuc sie jak prawdziwy motocyklista w wersji junior |
_________________
|
|
|
|
|
Mnich
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-08-02, 09:20
|
|
|
sherman napisał/a: | , ale aby do niej dojsc przy srednio dynamicznej jezdzie i kreceniu do srodkowych obrotow, trzeba przewachlowac wszystkie 5 biegow |
i to jest jakaś wymierna wskazówka Dzięki. |
_________________ Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002 |
|
|
|
|
sherman
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 29 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 221 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2012-08-02, 20:19
|
|
|
Prosz, zawsze sluze pomoca |
_________________
|
|
|
|
|
|