YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwiększenie mocy - przerobienie filtra - mod
Autor Wiadomość
ArturoS 



Rocznik: 2005
Wiek: 50
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 12
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-07-13, 21:39   

Verminus podałbyś może symbole założonych filtrów K&N, bo przyznaje twoja modyfikacja bardzo mi się podoba :)
_________________
Arturo
 
 
Verminus 


Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 52
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-07-14, 10:02   

Sam filtr to K&N RU-0600
_________________
Life is a game...
 
 
mleko8 


Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 26
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2012-07-17, 05:56   

Verminus, kurcze myślałem że masz te części z polski a to aż z za wielkiej wody. Znalazłem kolesi który niby są dystrybutorami MIKUNI na Polskę, napisałem do nich i teraz czekam, zobaczymy może maja coś u siebie.

Co do baku to pytanie mam, czy ty te baczki np od GN400 tniesz i później spawasz czy może młoteczkiem poszerzasz, bo mi moje zabawy ze spawarką i baczkiem kiepsko wyszły?
 
 
Verminus 


Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 52
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-07-17, 08:58   

mleko8, też pisałem do tych gości, ale nie dostałem żadnej odpowiedzi... Może Tobie się poszczęści... :-)

Co do zbiorników, to powycinałem tunele, i przymierzyłem, ale poszerzanie (przez rozcinanie), i spawanie TIGiem będzie robił znajomy kowal, trajkę sobie zbudował i ładnie wyszła więc jest szansa... :-) Od razu dałem dwa różne zbiorniki do robienia, a jak da radę, to jeszcze przerobię oryginał (ktory jest trochę obity) żeby zaspawał miejsce po tych durnie umieszczonych zegarach...
_________________
Life is a game...
 
 
mleko8 


Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 26
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2012-07-18, 05:35   

Verminus, no i ci kolesie z polski od Mikuni mi odpisali ale nie wiedzą oni nic o seryjnie montowanych gaźnikach do xvs 1100. Za to kolesie z Niemiec mi odpisali i wysłali katalog z dyszami Mikuni ale za chiny ludowe nie wiem które pasują do naszych gaźników.
http://www.mikuni-topham..../Seite61-62.pdf

Verminus, jak masz oczywiście, podaj mi proszę numery tychże dysz (katalogowe najlepiej) :)

nie wiem czemu ale na stronie mikuni nie figuruje nasz gaźnik, dziwna sprawa???
http://www.mikuni-topham....me_English.html
 
 
Verminus 


Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 52
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-07-18, 09:55   

mleko8, spoko, dobrze Ci wysłali :)
potrzebne Ci dysze (po dwie sztuki oczywiście):

main: N102221-x
pilot: VM28/486-x

gdzie x to wielkość wg setupu Twojego moto (w załączniku) - masz tu też ilość podkładek pod igłę które idą i ustawienie PMS - czyli wszystko...

dodatkowo, jeżeli robisz sam, to na wszelki wypadek w drugim załaczniku masz łopatologicznie jak się to robi... długi artykuł, ale to dlatego, ze wyjaśnione jak chłopu na miedzy :) tylko nie sugeruj się wielkościami dysz, dobierz z tabelki...

i na którymś zdjęciu masz opisaną śrubkę PMS screw - wcale nie musisz jej mieć, oryginalnie jest śrubka wpuszczona głębiej, bez możliwości regulacji palcami, tylko śrubokrętem...

xvs1100 dysze dobor.jpg
Plik ściągnięto 594 raz(y) 115.02 KB

1100jetting.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 2750 raz(y) 1.1 MB

_________________
Life is a game...
 
 
mleko8 


Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 26
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2012-07-18, 20:24   

Verminus, dzięki wielkie :) będę robił zamówienie :) , ale... kurcze niedouczony jestem i nie wiem jak dobrać te dysz. Mój wydech to niepołączone krótkie przelotowe rurki, no i będę wyrzucał airbox - wydaje mi się że to będą:
main: 150
pilot: 22,5

PMS to raczej Pilot Mixture Screw ;) - pytanie , co to oznacza 3.0-3.25 ?? ? (z tabelki;)) w ogóle to nie kumem tych dwóch kolumn - będe wdzięczny za wytłumaczenie...

No i kolejne pytanie, często podaje się, że przedni ganek ma inną dyszę main i tylny ma inne dysze, a jak w tym wypadku, z tabelki wynika że dajemy taka samą?

Sorki że tak wypytuję ale chcę zrobić to prawidłowo i jestem amatorem jeżeli chodzi o mechanikę ;)
 
 
Verminus 


Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 52
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-07-18, 22:41   

mleko8, Jezeli masz puste wydechy 2-2, i zakladasz filtry na gazniki zamiast airboxa to takie rozmiary jak podales.

PMS - 3-3,25 - tylko te wartosci Cie interesuja - od dolu przy gaznikach masz zaslepione srubki, trzeba wydlubac zaslepki, wkrecic te wkrety az poczujesz lekki opor ( powinienes je wkrecic okolo 2,25 obrotu bo tyle jest fabrycznie) a potem wykrecic o 3,25 obrotu i gotowe...

I przedostatnia kolumna - shims - musisz dodac jedna podkladke pod igle w gazniku... Jak najprosciej? Jak wyjmiesz igle, ona ma dodatkowa podkladke od gory od strony sprezynki, przekladasz ta podkladke na dol na igle...

No i inne dysze z przodu i z tylu... Tak ale glowny powod stosowania innych dysz to konstrukcja airboxa ktory wywalasz... Lepiej chlodzony cylinder ma tak znikome znaczenie, ze zaklada sie takie same dysze...

Sorki za pisownie bez polskich znaczkow - z telefonu sie mecze :-)
_________________
Life is a game...
 
 
mleko8 


Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 26
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2012-07-19, 05:24   

Verminus, wielkie dzięki za pomoc, teraz zamówienie i prześle relację ze zmian...
Pozdrawiam :)

[ Dodano: 2012-07-19, 07:05 ]
Verminus, wiem że to co teraz napisze nie w temacie ale jaki prędkościomierz chcesz zastosować zamiast tego co jest??? ja mam taki pomysł...
http://www.mmb-messtechni...temid=8&lang=en
 
 
Verminus 


Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 52
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-07-19, 08:23   

mleko8, Czekam na wrazenia, i jakby cos sluze pomocą :-)

A licznik - fajny znalazłeś, ale ja wybrałem tańszy... Taki
_________________
Life is a game...
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1362
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2012-07-27, 07:45   

Verminus pytanie za 100 punktów czy do np. Yamahy Royal Star 1300 był byś mi w stanie pomóc w zorganizowaniu odpowiedniego zestawu?
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
Verminus 


Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 52
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-07-27, 10:32   

MARSINUS, może głupie pytanie, ale to nie jest czasem na wtrysku? Bo masz xvs 1300 tak?
_________________
Life is a game...
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1362
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2012-07-27, 12:01   

Nie, Yamaha XVZ 1300 Royal Star jest na gaźniku i z tego co wiem nie było wersji z wtryskiem ale może się mylę :nie_wiem:

Wersje głównie dzielą się na dwie do 1999 - 4 rury osobne wydechowe i po - 2 rury po jednej na dwa gary to tak w bardzo duuuużym uproszczeniu. Moja Smoczyca jest z 2005.

I nie jest to V2 tylko V4 więc to może być jakiś problem, a może to są dwa silniki od Draga 650 ? :hahaha:

A poważnie to napisz mi co ewentualnie musisz wiedzieć bo ja zielony jak groszek w tym temacie.

Wklejam zdjęcie poglądowe z e-bay'a

[ Dodano: 2012-07-29, 20:33 ]
Co się dzieje ? Cisza taka :nie_wiem:

117.jpg
Plik ściągnięto 282 raz(y) 47.8 KB

_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
mleko8 


Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 26
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2012-07-30, 20:02   

Verminus, no i narobiłem se roboty... nie mogę odkręcić śrub tych od spodu gaźnika. Zjechałem już p części wszystkie łby... teraz będę cudował... może jakieś pomysły macie ?? ?!!!???
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2012-07-31, 19:03   

mleko8
no i motocyklowe abecadło się kłania... Kwestia jak bardzo zjechałeś te łby. Dla mnie PRZEDOSTATNIĄ deską ratunku było podszlifowanie łba złapanie go kluczem szwedzkim albo precyzyjnym imadłem ( chodzi o to aby szczęki luzów nie miały). Jak to sie nie uda to tylko nawiercenie i wykrętak. Lepiej daj to komuś z doświadczeniem, bo jak spierdolisz to amen. W obu przypadkach musisz mieć dobry dostęp więc bez demontażu się nie obejdzie.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
mleko8 


Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 26
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2012-08-01, 06:42   

poradziłem sobie ze śrubkami choć bez wiertarki się nie obeszło :P , dysze wymienione, podkładki pod igłę dodane, no i PMS odpowiednio odkręcony. Gaźnik pod montowany i próba odpalenia zrobiona - ODPALIŁ :) hihi, ale ! !! - Verminus, jakie regulacje gaźnika trzeba wykonać, na 100 % synchronizacja i pierwsze co zauważyłem to obroty na ssaniu są zbyt niskie więc regulacja obrotów biegu jałowego - i tu moje pytanie, czy to się robi tym pokrętłem po lewej stronie gaźnika ?? ? Synchro już robiłem więc z tym to nie będzie problemu, ale regulację obrotów biegu jałowego jeszcze nie przerabiałem.

powiem szczerze, że silniczek pracuje inaczej, tak jakby dostał oddechu i mocy, ale do jazdy jeszcze troszkę...
 
 
Verminus 


Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 52
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-08-18, 23:16   

mleko8, jak sobie poradziłeś, jak wyszło? Nie odzywałem się, na wakacje wyjechałem, i nie chciałem nawet z netu korzystać dlatego wypadłem z obiegu...
_________________
Life is a game...
 
 
mleko8 


Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 26
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2012-08-20, 04:42   

Verminus, powiem Ci, że jestem wnerwiony na POLSKĘ. Dwa tygodnie ! ! czekam na filtry, to jakiś dramat. Co prawda zamówiłem stożkowe, ale na stronie producenta K&N są one dostępne od ręki no i odsyłają oni do polskich dystrybutorów. No i zamówiłem i czekam teraz na te filtry i czekam i czekam ...
Jak dziś ich nie będzie to się naprawdę wkurzę. A poza tym to się troszkę namęczyłem z tymi śrubami ale z wiertarką sobie poradziłem. Odpaliłem dziada bez filtrów to już było słychać przynajmniej różnicę hihi.
Powiedz mi a jak z ustawieniami, co ustawiałeś po zamontowaniu gaźników z nowymi dyszami (synchro i co jeszcze?)
 
 
Verminus 


Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 52
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-08-20, 10:02   

mleko8, pamiętaj tylko żeby AIS odłączyć - najprostszą metodą na razie, jest gdzieś na tym forum - wąsatego meksa czy jakoś tak... :) co do regulacji, to poza synchro trochę obniżyłem obroty biegu jałowego - tym pokrętłem o którym mówiłeś, ale to niekoniecznie, no i mieszanka jeszcze może być do podstrojenia, te pokrętła PMS - ale to już na moto, i o 1/8 obrotu, no i dopiero jak pojeździsz... najprościej - jak zimny pali bez ssania - trzeba zubożyć o 1/8 i zobaczyć czy już dobrze... itd... mieszankę lepiej zostawić troszkę za bogatą niż za ubogą... oczywiście może wyjść tak (i jest spora szansa), że robisz synchro i wszystko od razu gra :)
_________________
Life is a game...
 
 
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1362
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2012-08-20, 11:24   

Halo, halo ! Jest tam kto ?

:poddajesie: Jakiś odzew w temacie Royal Star ?
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group