YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem ze zmianą biegów
Autor Wiadomość
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-05-13, 12:44   

jaro, no oczywiście, że nie. Jest tak jak to opisałeś i ładnie zilustrowałeś fotkami :brawo:



, To co napisałem to jako ciekawostkę podałem.

Wątpię, czy takie ustrojstwo jest w ogóle dedykowane do innych maszyn jak super bike bo i po co.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2012-05-13, 12:50   

witek1965, To wspólnie doszliśmy do wniosku, że temat został wyczerpany. ;p
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-05-13, 12:53   

jaro, ostatecznie i bez jakichkolwiek niedomówień. ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
lazybones 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 49
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 171
Skąd: Grupa Legnicka
Wysłany: 2012-05-15, 13:03   

Jaro: na morsowni zaprezentuję Ci, że u mnie niestety biegów po zatrzymaniu nie zredukujesz; wniosek - coś jest walnięte.
 
 
izi rajder 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 277
Skąd: Mors-Gdańsk
Wysłany: 2012-05-15, 13:24   

lazybones, to jakim cudem udaje Ci się ruszyć na piątym biegu? palisz sprzęgło?
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2012-05-15, 13:51   

lazybones, OK.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-05-15, 15:36   

lazybones, obawiam się, że za każdym razem jak się mi to uda i jarowi, to będziesz biegał po browara ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-05-15, 19:05   

Lepiej od razu "kszynkę" butów szkoda ;D
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
JOKER 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1304
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-05-15, 20:36   

lazybones napisał/a:
biegów po zatrzymaniu nie zredukujesz; wniosek - coś jest walnięte.


A próbowałeś zmieniać delikatnie odpychając się, tak 10cm do przodu lub tyłu i wtedy zbijać ?
_________________
To nie śmierć za rogiem, to czas Twoim wrogiem

 
 
Bemol 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 6500
Skąd: GŁ Free Star Łódź
Wysłany: 2012-05-16, 08:45   

Proponuję delikatnie póścić sprzęgło(minimalny ruch motocykla) wcisnąć sprzęgło i wtedy zrzucić na niższy bieg. Gwarantuje że zadziała ;d
_________________
Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla ! !!


Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004

I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....

http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
 
lazybones 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 49
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 171
Skąd: Grupa Legnicka
Wysłany: 2012-05-16, 08:54   

Nieprecyzyjnie się wysłowiłem - po zatrzymaniu nie zredukuję biegu nie popuszczając przy każdym biegu sprzęgła, a Jaro z Witkiem w swoich motongach redukują bez tego.

Wchodzę w to bieganie po browary :)
 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-16, 11:49   

lazybones napisał/a:
nie popuszczając przy każdym biegu sprzęgła


Też redukuję przy jednym uścisku klamki od góry do samego dołu. Jak stoję wystarczy lekko popuścić klamkę i też można zrzucić.
Ale mam pytanie, jak jadą zrzucacie od np 4 to czujecie lewą nogą, że właśnie wrzuciliście luz? Ja czuję, że właśnie mam nie 2 ale luz, upewniam się wprawdzie po kontrolce, ale strasznie mnie męczyło to sprawdzanie, kiedy nagle musiałem zrzucić i nie pamiętałem na którym byłem. Zaskoczyło mnie, że to czuć, skok jest jakby lekko krótszy pomiędzy 2 a luz, względem np 5 4, 4 a 3, 3 a 2.
Poza tym z 2 jakoś u mnie miękko schodzi. Tak więc stopą czuję krótko i miękko, znaczy moto jest na luzie.
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-05-16, 12:31   

Mnich, jest OK, tak ma być
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
fincher 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2001
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2012-06-21, 15:26   

Między 1-N i N-2
ta "przerwa" jest faktycznie mniejsza niż przy pozostałych biegach i trzeba się przyzwyczaić do tego.
Biegi lepiej jest redukować w trakcie hamowania, zyskujemy pomoc w postaci hamowania silnikiem a i skrzynia nie dostaje tak po dupie jak biegi zmienia się z między-gazem w trakcie hamowania.
Wole nie wiedzieć co dzieje się w skrzyni która jest kopana na postoju z 5 to 0 :kosa:


A co do tego szybszego zmieniania biegów to taki bajer nazywa się quickshifter.
_________________
XVS125 - rozdział zamknięty.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group