Dźwignia zmiany biegów |
Autor |
Wiadomość |
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1692 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2010-09-22, 12:02 Dźwignia zmiany biegów
|
|
|
Czy da się podmienić w 650 Classic w wersji z podestami, dźwignię zmiany biegów na tą z wersji bez podestów (podnóżki) ?
Chodzi o to, że teraz z podestami mam dźwignię na palce i piętę. Pięta mi nigdy nie leżała, a parę razy nawet przypadkowo wyższy bieg się wrzucił. No i teraz kiedy będę coś z tym robił, to pomyslałem sobie żeby wstawić tam dźwignię tylko na palce...
Ale czy się da ? Spasi to wszystko ?
Czy dźwignia tylko-palce ma taki sam kształt i rozmiar jak palce-pięta ale bez części piętowej ? |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
Arcon
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2010-09-22, 12:17
|
|
|
Nie wiem dokładnie jak, ale na pewno się da. Kolega Spinning tak chociażby ma, i nawet się go pytałem czy sam zmieniał, ale już taką maszynę zakupił. Ale on ma komplet podnóżki + dźwignie od Customa. Jeśli chcesz zostawić podesty, a zmienić samą dźwignię - to |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3765 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2010-09-22, 12:25
|
|
|
Arcon napisał/a: | Kolega Spinning tak chociażby ma, i nawet się go pytałem czy sam zmieniał, ale już taką maszynę zakupił. Ale on ma komplet podnóżki + dźwignie od Customa. |
Arcon, Podłogi w classicach są montowane od 2000r wcześniej były podnóżki. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1692 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2010-09-22, 12:25
|
|
|
Arcon napisał/a: | Jeśli chcesz zostawić podesty, a zmienić samą dźwignię |
Tak właśnie chcę zrobić...
A mógłby ktoś zmierzyć odległości w dźwigni tylko-palce między poszczególnymi osiami, czyli osią obrotu dźwigni, osią obrotu mocowania cięgna a osią zamocowania tego co się palcami naciska... To pozwoli dokładnie porównać z moją i wyjdzie czy pasi czy nie...
Przypomne chodzi o Classica 650...
[ Dodano: 2010-09-22, 12:29 ]
Na grafice zaznaczyłem te 3 wymiary czerwonymi kreskami...
[ Dodano: 2010-09-22, 12:34 ]
A jak ktoś mógłby jeszcze do kompletu pomierzyć te odległości w kilkuletnim Customie 650 to już w ogóle będzie bonanza...
partimage2b.gif
|
|
Plik ściągnięto 359 raz(y) 13.09 KB |
|
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
Arcon
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2010-09-22, 13:06
|
|
|
jaro napisał/a: | Arcon, Podłogi w classicach są montowane od 2000r wcześniej były podnóżki. |
A, to ja przepraszam. |
|
|
|
|
FhissT
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-01-16, 21:55
|
|
|
mam ten sam "problem"... nie jestem pewnien ale czy nie ma tam jakiejs regulacji wysokości dźwigni zmiany biegów? sam musze ją troche podnieśc bo bucior nie wchodzi pod dźwignie a ak samo jak kolega nie lubie wbijac biegow pietą... jak jeździłem ruskiem to innego wyjscia nie było, na Jadzi wole jeździc tak jak ja lubie...
nie zmieniaj podestów na podnóżki bo to inna bajka w ogole... chyba ze nie zdarzyłeś sie jeszcze do podestów przyzwyczaić, pokmiń coś z regulacją, jak tak zrobie... |
|
|
|
|
A.R.T.
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 49 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 231 Skąd: Morscity
|
Wysłany: 2011-01-16, 23:21
|
|
|
FhissT, dzwignie zmiany biegów można wyregulować luzując dwie nakrętki nr 21 i 22(rysunek powyżej) i kręcąc prętem nr 20 zmieniasz wysokość.Niestety nie wiem czy regulacja ma taki zakres aby dało się operować tylko palcami |
|
|
|
|
Lokis
Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 54 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 3451 Skąd: JANKES-BOROWIANY
|
Wysłany: 2011-01-17, 15:21
|
|
|
albo dłuższy pręt nr 20. Tylko właśnie czy kołyska się nie oprze o podest. Można jeszcze pokombinować ze zmianą samej kołyski |
_________________
Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności
Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas
dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
|
|
|
|
|
pandzioch2003
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-01-19, 21:35
|
|
|
Jeżeli będzie potrzebna większa regulacja niż pozwala na to regulacja na cięgnie to trzeba zdjąć element nr 18 z walka nr 6 i przestawić na wielowypuście. Potem zlozyć i doregulować śrubą rzymską na cięgnie. |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
|
|
|
|
|
bosman
Rocznik: 2000
Wiek: 45 Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 18 Skąd: Cerekwica
|
Wysłany: 2011-01-19, 21:43
|
|
|
A ja odwrotnie potrzebuje dźwignie na pięte chociaż mam podnóżki, obecnie przerobiłem samemu ale nie ma jak oryginał. Na allegro nie mogę trafić |
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2568 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2011-01-19, 21:46
|
|
|
bosman, pytaj Larrego miał na sprzedaż, ale nie wiem czy poszła. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
LARRY
Model: SYMPATYK
Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 131 Skąd: Września
|
Wysłany: 2011-01-19, 23:28
|
|
|
Niestety już nie posiadam, sprzedałem. |
|
|
|
|
FhissT
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-01-24, 13:07
|
|
|
udało mi sie podnieść dźwignie zm biegów wodzikiem do skrzyni na tyle zebym mógl zmieniać biegi palcami, ale tylko gdy mam jakies zgrabniejsze buciory niż trepy... inaczej sprawa by wygladala żeby zamiast podestów były podnózki...
zawsze mozna ten wodzik spróbować przedłużyc ale to juz samodziełka... |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1707 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2012-04-11, 09:11
|
|
|
nie trzeba przedłużać wodzika starczy wyjąć kołyskę i przestawić na frezach. |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
|