YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciek oleju spod pokryw zaworowych (zdjęcia)
Autor Wiadomość
FhissT 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 283
Skąd: podlasie
Wysłany: 2012-03-16, 17:48   Wyciek oleju spod pokryw zaworowych (zdjęcia)

Jak na zdjęciach, dziś po przejażdżce poczułem swąd palonego oleju... miejsce wycieku zaznaczyłem na zdjęciu. Czy to możliwe że sączy się spod dekla zaworów? Cała góra cylindra jest zapocona jak widać...

2.JPG
Plik ściągnięto 283 raz(y) 442.21 KB

1.JPG
Plik ściągnięto 247 raz(y) 327.17 KB

Ostatnio zmieniony przez MarcinBig 2012-03-19, 10:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
gery73 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 232
Skąd: Kielcówek
Wysłany: 2012-03-16, 17:59   

Pewnie że może, ale na początek sprawdził bym dekielki zaworowe może sie oring podwinwwoł albo śróbki popuściły.

pozdro
_________________
Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 50
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4020
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2012-03-16, 18:00   

Zdejmij bak i porozkręcaj wszystko od góry, aż się dostaniesz do miejsca wycieku, Gery ma racje, to może być pierdoła, która wymaga tylko dokręcenia.
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
FhissT 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 283
Skąd: podlasie
Wysłany: 2012-03-16, 18:02   

myślę że w końcu to mnie zmotywuje to regulacji zaworów... jakie wymiary mają oringi uszczelniające pokrywy zaworowe?
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-16, 18:11   

FhissT, :nie_wiem: ale jak znam życie to nietypowe . To to cudo nr 25 o ile się nie mylę.

nr części 93210-62446-00 -chyba tylko serwis

głowica.jpg
Plik ściągnięto 489 raz(y) 162.07 KB

_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
FhissT 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 283
Skąd: podlasie
Wysłany: 2012-03-16, 18:13   

dzięki! kiedyś pisałem że zaczyna mi się pocić i ktoś pisał że wymieniał te uszczelnienia tylko nie pamiętam kto i czy w aso czy nie...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-16, 18:15   

FhissT, wymienić możesz sam, ale kupić chyba w ASO, lub w dobrym sklepie motocyklowym, jak na przykład nasz Moto 303 ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
FhissT 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 283
Skąd: podlasie
Wysłany: 2012-03-16, 18:18   

ASO to szczerze powiem omijam szerokim łukiem, jeśli tam zachodzę to tylko właśnie coś zamówić ale tylko wtedy gdy nie ma tego na mieście,
wymienię oczywiście sam ale najprawdopodobniej przy regulacji zaworów... mam nadzieję że to spod dekla pomimo tego że duży obszar jest objęty spoceniem...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-16, 18:32   

dekiel tez nie jest mały, więc jak uszczelnienie szlag trafił na większym obszarze to i obszar obryzgania jest spory.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
wolf 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 464
Skąd: zadupie w CK
Wysłany: 2012-03-16, 19:43   

Jak dla mnie nie wyglada to na wyciek z pod tej glupiej pokrywki od regulacji zaworow, u mnie jak mi ta dziadoska uszczelka puscila pod tym deklem to byl cylinder ale zafajdany od dolu,wkoncu olej splywa grawitacyjnie w dol ;p Tu wyglada jak by cos powyrzej puscilo i lecial olej w dol dopiero na ta pokrywke.
Jak nie masz skad dorwac jak u mnie tej uszczelki pod ten dekielek od regulacji to zdradze Ci patent, ktory zdal egzamin u mnie, przynajmniej dopoki nie dorwe kapletu nowego. Odkrec ten dekielek, jesli uszczelka nie jest sparciala ani nic z nia nie jest, to ja wyjmij, wymyj dekielek i w ten rowek po niej objedz silikonem czarnym, poczekaj z pol godzinki az stwardnieje i napchaj na to spowrotem paluchami uszczelke ale tak zeby wystawala dobrze poza dekiel. Wytrzyj sylikon ktory wyplynol i zostaw znow na godzinke. Potem dokrec dekiel i powinien do nastepnego odkrecenia byc w tym miejscu spokoj :dumny:
_________________
Moje filmiki na Youtube
 
 
Rafcon 



Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 131
Skąd: Siemianowice Śl
Wysłany: 2012-03-16, 22:47   

Zobacz okolice podkładki nr 31 ze zdięcia Witka
_________________
DS 650>MS 1300 https://youtu.be/e7wtzCsaubQ
 
 
Rabisu 


Rocznik: 2000
Wiek: 49
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 22
Skąd: Koło
Wysłany: 2012-03-16, 23:17   

Jeśli to oring to idź do pierwszego lepszego sklepu z oringami i uszczelniaczami zapłacisz ok 1 zeta za szt. i masz identyczny z orginał

U mnie okazało się po odkręceniu pokrywki, iż poprzedni właściciel położył silikon a uszczelniacze były stare

Więc popędziłem do pierwszego lepszego sklepu z uszczelniaczami i dobrano mi identyczne bez problemu
 
 
wolf 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 464
Skąd: zadupie w CK
Wysłany: 2012-03-17, 08:39   

Rabisu napisał/a:
Jeśli to oring to idź do pierwszego lepszego sklepu z oringami i uszczelniaczami zapłacisz ok 1 zeta za szt. i masz identyczny z orginał

U mnie okazało się po odkręceniu pokrywki, iż poprzedni właściciel położył silikon a uszczelniacze były stare

Więc popędziłem do pierwszego lepszego sklepu z uszczelniaczami i dobrano mi identyczne bez problemu

Jesli chodzi o uszczelke pod pokrywka regulacji zaworow to nie jest tam zwykly oring, gdyz ma on przekroj kwadratu, ja latajac po sklepach nie moglem nigdzie znalezc pasujacego zwyklego oringu do tego, bo o ile srednica byla ok to zwykle w przekroju okragle byly za cienkie. ;p
P.s. tez uwarzam ze forum jest po to zeby sobie pomagac, nie kazdego stac na to zeby ze wszystkim lecial do serwisu, pozatym nie ma to jak przjemnosc zrobienia czegos przy moto samemu :dumny:
_________________
Moje filmiki na Youtube
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3291
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2012-03-17, 09:01   

Na Allegro są uszczelki o przekroju okrągłym, do kupienia na metry.
Jak znajdę zapodam, bo niedawno widziałem.

Są, żeby nie wklejać linku piszę

sznur gumowy

sznur gumowy.jpg
Plik ściągnięto 271 raz(y) 24.72 KB

_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
FhissT 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 283
Skąd: podlasie
Wysłany: 2012-03-17, 18:45   

winiar słuchaj, należe do tych ludzi co obserwują swój motocykl i nie bagatelizują jakiś większych lub mniejszym problemów. dla Twojej informacji drag cały poprzedni sezon jeździł i ten też zapina, nie martw się o problemy mojego moto ani o ich ilość, a pisanie o nich na forum - od tego jest, inaczej w ogole by zdechło.

pozostałym dzięki za info!
 
 
serek0401 



Model: SYMPATYK
Wiek: 48
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 592
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-03-17, 21:46   

FhissT - u mnie to wyglądało podobnie i po wymianie uszczelek pod dekielkami zaworów wyciek znikł więc może to być to to .


Winiar jak Tobie to przeszkadza i wkurwia że ktoś o coś pyta to poprostu nie czytaj i nie komentuj. Po to jest frum więc wyluzuj trochę OK ! ! ! !
 
 
piwu 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2012-03-17, 22:06   

FhissT weź wyczyść to co masz brudne, odpal i zobacz skąd cieknie. Wtedy będziesz miał pewność. U mnie podobnie to wyglądało jak ciekło z dekielka. Czasami wystarczy go mocniej dociągnąć. Najważniejsze, to po mału podejść do tematu.
_________________
www.bkpl8.pl

Stratoliner S
 
 
Arcon 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 446
Skąd: WuWuzeLe
Wysłany: 2012-03-18, 18:37   

Ja dobrałem oringi bez problemu po niecałe 1 zł / szt. Wyjąłem stare, przyniosłem do sklepu, pan pomierzył suwmiarką, poszperał na półkach i mam. Po wymianie (od razu wszystkie 4 + regulacja zaworów) silnik suchutki.
 
 
Łuki 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 57
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 234
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2012-03-18, 18:52   

Na opakowaniu oringów do dekli zaworowych kupionych w serwisie ,a dystrybuowanych przez Larssona jest podany rozmiar 63,50 x 3,53 TP 167
Takie sprzedano mi do mojej Gwiazdki.
_________________
Każdy dzień w siodle to .....dobry dzień.
 
 
FhissT 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 283
Skąd: podlasie
Wysłany: 2012-03-19, 11:01   

dzięki panowie za te dane i info. gdy nie odkręcam zbyt mocno manetki wycieki się nie pojawiają, ale wydaje mi się że juz zaczynam słyszeć zawory więc będzie jedna robota...

[ Dodano: 2012-04-06, 13:49 ]
wyciek miał miejsce spod śruby trzymającej kanał olejowy dający oliwe na górę cylindra, śruba była dość luźna. spod pokrywy zaworów delikatnie się poci ale główny wyciek był właśnie spod tej śruby... narazie jeżdżę bez chromowanej osłony i obserwuje co sie dzieje ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group