YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Rejestracja moto z USA
Autor Wiadomość
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5355
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2011-12-09, 13:27   

kolejne pytanko( pierwsze w temacie Tarbor - proszę o opinie)
nie znalazłem takiego tematu choć może źle szukałem
moto ze stanów : rejestrować samemu czy kupić juz zarejestrowane- wady i zalety
PILNE
pozdrawiam
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-12-09, 14:06   

Bez znaczenia.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Red 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 49
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 630
Skąd: Przyłęki
Wysłany: 2011-12-10, 10:39   

Ja kupowałem, ze Stanów przez pośrednika z Polski i sam rejestrowałem.
Dokumenty jakie musiałem dostarczyć:
- faktura zakupu od gościa, który dla mnie sprowadził
- świadectwo własności pojazdu - wystawione przez Wydział Podatkowy Stanu Tennessee (w moim przypadku) + tłumaczenie przysięgłe
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej pośrednika
- oświadczenie pośrednika, że moto zakupił w Stanach bez tablic rejestracyjnych (moto wyrejestrowane, zakupione na aukcji)

Wszystkie te papiery dał mi pośrednik, więc nie było żadnego problemu.

Na początek zarejestrowałem na próbnych blachach aby móc dojechać na pierwszy przegląd a dopiero później na stałe.
Pamiętaj, aby na pierwszy przegląd zabrać książkę serwisową ze wszystkimi danymi, jak: moc, długość, rozstaw osi, masa, rozmiary opon, itp.
_________________

 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-12-10, 13:09   

Red napisał/a:
Pamiętaj, aby na pierwszy przegląd zabrać książkę serwisową ze wszystkimi danymi, jak: moc, długość, rozstaw osi, masa, rozmiary opon, itp.

Nie koniecznie, dobre stacje diagnostyczne maja takie dane. I to nawet w małych miejscowościach.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2011-12-10, 13:36   

Cytat:
Pamiętaj, aby na pierwszy przegląd zabrać książkę serwisową ze wszystkimi danymi, jak: moc, długość, rozstaw osi, masa, rozmiary opon, itp.


Jak byłem na pierwszym przeglądzie to nie miałem i gośc sobie znalazł w swoim komputerku
 
 
Red 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 49
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 630
Skąd: Przyłęki
Wysłany: 2011-12-10, 14:55   

To ja albo miałem pecha albo diagnosta jakaś niemota bo bez instrukcji sobie nie mógł poradzić a byłem w stacji diagnostycznej PZMot
_________________

 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5355
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2011-12-10, 20:01   

dzięki koledzy za info, juz byłem gotów sam rejestrować, ale nic nie wyszło, moto nie kupione- reszta jak założę nowy temat w dziale zakup.
pozdrawiam
 
 
rad76 


Rocznik: 2002
Wiek: 48
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 4
Skąd: Osowiec
Wysłany: 2012-02-22, 09:11   

Dzień dobry,
mam pytanie, czy przy rejestracji trzeba w urzędzie komunikacji zostawiać wszystkie oryginały dokumentów np. certyfikat pojazdu, akt własności? Myślę, że przydałyby się one w razie odsprzedaży moto, a tak to są tylko do wglądu w urzędzie.
 
 
Red 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 49
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 630
Skąd: Przyłęki
Wysłany: 2012-02-22, 10:45   

W moim przypadku Wydział Komunikacji nakazał przedstawienie oryginałów dokumentów ze Stanów i zatrzymał je. Całe szczęście wcześniej wykonałem kolorowe kopie.
_________________

 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5355
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2012-02-22, 12:57   

rób ksero na wszystko tilt- w szczególnosci-zabierają
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Yogi 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 47
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 33
Skąd: Domaradz
Wysłany: 2012-02-25, 23:33   

da się zmienić na liczniku w wersi amerykańskiej z mil nakilometry,jeżeli tak to jak .tak mi przyszło do głowy :nie_wiem:


Yogi, przed napisaniem następnego posta zapraszam do zapoznania się z 1pkt regulaminu. Bemol

[ Dodano: 2012-02-26, 10:02 ]
niewiem o co ci chodzi Bemol ?
_________________
Yogi
Ostatnio zmieniony przez Bemol 2012-02-25, 23:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3765
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2012-02-26, 10:17   

Trzeba zmienić licznik. A bemol napisał o zapoznaniu się z regulaminem forum.

[ Dodano: 2012-02-26, 10:18 ]
I zastosowaniem się do niego.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Yogi 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 47
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 33
Skąd: Domaradz
Wysłany: 2012-02-26, 10:47   

ok dzięki
_________________
Yogi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group