YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
obciążenie drag stara
Autor Wiadomość
Andrzej11 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-08, 09:22   

witek1965 napisał/a:
bierzesz specjalny klucz, który jest w zestawie oraz przedłużkę, zakładasz i przesuwasz w swoją stronę stojąc do motocykla z jego lewej strony


Ja na przedłużke zakładam jeszcze rurke o długości ~ 50 cm aby przy kręceniu nie potłuc sobie łapki. ;D
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-09-08, 13:09   

Ziółek napisał/a:
Demolka, No to te kalkulacje później odrobinę zmienili. Zaledwie o 4 kg. Poniżej kawałek instrukcji XVS1100 2006.

Jeśli chodzi o ciśnienia w ogumieniu (z uwzględnieniem obciążenia) mam dokładnie tak samo. Obciążenia zdziebko się różnią pewnie ze względu na zaokrąglenia przy przeliczaniu jednostek masy. Ja mam moto z 2003r. produkowane na Europę.
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2011-09-11, 01:32   

witek1965 napisał/a:
lepiej radźcie Tediemu jak bezpiecznie obciążyć motocykl

to proste, trzeba wyrzucic wszystkie zbedne swiecidelka typu; orzelek, okucia i relingi blotnikow, cwieki, szybe, obrotomierze i zegarki oraz znaczki ze zlotow wbite do kamizelki i okaze sie ze plecaczek nie musi sie przymusowo odchudzac z kilku kg. lol
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-10-04, 16:32   

Cytat:

W Anisowie Maniek podkręcił w moim i Vaaksa dragu sprężyny na maksa w 10 minut , ściągając tylko siedzenia kierowcy


no widzisz, a ja podciągałem w Sokolcu Zakerowi i trzeba było zdjąć siedzisko pasażera (fotele Mustanga nie zostawiają szczeliny na klucz) i Demolki. Tam się dało, Wojtek sam zdejmował, ale skutek tego zdejmowania (pewnie niejednokrotnego) jest niestety widoczny-rozerwany materiał obiciowy-nieznacznie i niewidocznie, ale jednak.
Jak cokolwiek robię przy czyjejś własności to po prostu staram się nic nie uszkodzić i jak komuś coś doradzam, to również w taki sposób aby tego uniknąć. Wszyscy wyznawcy teorii, że wystarczy tylko fotel kierowcy niech teraz sprawdzą jak wygląda fotel pasażera i uczciwie powiedzą, skąd się wzięło rozerwanie tapicerki.

A wracając do tematu obciążenia Dragstara to chyba jedynym rozsądnym wyjściem jest nie przesadzać z bagażami lub zastosować sprężynę progresywną.

http://www.cruisercustomi...roduct_ID=16711
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Azmadan 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 43
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 419
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-10-05, 08:47   

jazda motocyklem przeciążonym o ok. 50kg... tez jest możliwa...
= Chorwacja tegoroczna :-D


hmmm nawet z przeciążeniem o wiele wiele wiele kilogramów... też jest możliwa - Gambia 2010 kolegów...

większy kolega jechał z żoną :)

Więc ja bym się za bardzo nie przejmował w armaturze wagą...
a złe, trudne prowadzenie... po 100km mija... człowiek się przyzwyczaja...
odciążone przednie koło = nie puszczamy kierownicy bo zaczyna się shimmy... i będzie OK :-P - no i na zakrętach ostrożniej... ale to w cruiserze normalne...
hmm.. minus.. znaczny... to przy znacznych przebiegach... ząbkowanie przedniej opony... :-/ i częstsza wymiana
_________________
Jedni wola Harlaya i duże cycki... inni motocykle japońskie i wąskie szpa... eee winkle...
--- Custom Bagger 96cali pojemności... na HD FLHT --- ZDJĘCIA
 
 
krokodyl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 782
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2011-10-08, 11:53   

Zgadza się. Rama Ci nie pęknie, motocykl będzie jechał.
Tyle, że nie będziesz miał komfortu. Azmadan pokazuje na fotkach motory z byczym skokiem zawieszenia. Nawet jak je przeciążysz, to dalej masz sporo zapasu. W armaturze, zwłaszcza tył ma mały skok, ze wględu na swoją konstrukcję i nie wiele da się z tym już zrobić. Skręć na makasa sprężynę, żeby było jak najsztywniej z tyłu zapakuj się i w drogę. I albo Ci to nie będzie przeszkadzać, ani plecaczkowi, albo zmienisz potem moto ;D
_________________
YAMAHA FJR 1300 AE
http://picasaweb.google.com/Krokodyl317
***Make peace not war, flower power***
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2011-11-23, 23:04   

Moto można zawsze dopakować, ale jazda na dobiciu, to średnia frajda. Poza tym tylny zawias dostaje w dupę a przy mocniejszym tąpnięciu wręcz może puścić. Poza tym prowadzenie motocykla przeciążonego jest mało bezpieczne. Ale róbta co chceta :)
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
gery73 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 232
Skąd: Kielcówek
Wysłany: 2011-12-25, 19:00   

A najlepiej to kasa (dużo) gatki i skarpety na zmianę szczoteczka i kawał czegoś do mydlenia - nic więcej nie potrzeba. Ja tak jeżdzę i uważam że tak jest najfajniej. :)

Pzodr
 
 
nurek301 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 48
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 106
Skąd: Kożuchów
Wysłany: 2011-12-27, 18:46   

Powiem szczerze też miałem obawy co do obciążenia, ale okazało się, że Yadzia jakoś to zniosła, wraz z żoną i bagażami było tego lekko ponad 200kgi. Co do dobijania to jakoś tego nie odczułem może dlatego że zagranicą mają lepsze drogi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group