Spacerówki Forward Controls Jardine |
Autor |
Wiadomość |
Woolfowe
Model: SYMPATYK
Wiek: 36 Dołączył: 01 Maj 2011 Posty: 24 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 2011-07-30, 01:56 Spacerówki Forward Controls Jardine
|
|
|
Witam,
Chciałbym się poradzić drogiej braci motocyklowej. Mam mozłiwość zakupić po dosyć atrakcyjnej cenie takie oto spacerówki http://www.jardineproduct...4/productID/934. Strasznie mi się podobają, ale...
Czy ktoś ma coś takiego zamiast standardowych podnożek i moglby mi powiedzieć czy nogi są na tyle do przodu, że każdą nierówność zbieramy na kregosłup i mamy dosyć po 50km latania? Dodam dla tych co niewidzieli mojej gwiazdki, że mam lekko przerobionego customa i nie chce zakładać żadnych dodatków w tym gmoli, gdzie mogłbym założyć dodatkowe rozkładane spacerówki. |
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2011-08-02, 17:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
winiar
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2011-07-30, 09:22
|
|
|
Cena tych orginalnych jest powalająca choć przyznać trzeba, że wyglądają dobrze. Co do użytkowania nie powiem Ci z doświadczenia bo u mnie wygląda to wszystko inaczej ale obserwuję jak używane są spacerówki montowane na gmole i są one bardziej wysunięte. To tylko poprawia komfort ale oczywiście jedzisz tak tylko czasowo. To moje zdanie.... |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3775 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-07-30, 11:42
|
|
|
Woolfowe, Patryk_C w swojej 650 założył takie, z tym, że on jest sporo wyższy od ciebie. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
Woolfowe
Model: SYMPATYK
Wiek: 36 Dołączył: 01 Maj 2011 Posty: 24 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 2011-07-30, 12:58
|
|
|
Mam wrażenie, że na 650 z takim czymś siedzi się jak na niemodyfikowanym 1100. No nic, nawyżej będę pierwszy i podzielę sie wrażeniami z użytkowania. |
|
|
|
|
Waldi
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 1226 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-07-30, 13:58
|
|
|
A czy nie lepiej płaskie podłogi. |
_________________ Dzisiaj jest pierwszy dzień reszty Twojego życia - bądź szczęśliwy/a |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1714 Skąd: Dziki Wschód
|
|
|
|
|
darkside
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 1717 Skąd: Gdańsk/Banino
|
Wysłany: 2011-07-30, 16:07
|
|
|
Waldi napisał/a: | A czy nie lepiej płaskie podłogi. |
W customie podesty |
_________________
|
|
|
|
|
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 45 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 725 Skąd: ST
|
Wysłany: 2011-07-30, 23:25
|
|
|
Tych konkretnych nie znam. U siebie mam Mapam-y i wyglądają jakby były krótsze, ale trochę niżej położone. Na długieeee trasy na pewno lepsze fabryczne podnóżki/podesty, a więc wersja z spacerówkami na gmolach. Dodatkowo na takich setach nie staniesz jadąc po dziurach. Ja długich tras robię ze 2-3 w roku, a na podestach czuję się niezręcznie więc mapam-y zostały mimo tych niedogodności. Co do pleców, nie odczuwam dyskomfortu. Ale to już sprawa indywidualna. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
|
|
|
|
|
Rado
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1997
Wiek: 48 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 236 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2011-07-30, 23:28
|
|
|
Też czegoś szukam (z 2 m. wzrostu standardowe są zdecydowanie za blisko)- znalazłem toto: http://www.metriccruisers...s_xvs650cl.html |
_________________ When I want your opinion, I'll remove the duct tape |
|
|
|
|
bartek_p
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43 Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 693 Skąd: Dębogóra
|
Wysłany: 2011-07-31, 16:01
|
|
|
Jarecki ma w 650 podobne. Ja miałem i drugi raz bym nie zmieniał. Podłogi chyba lepsze |
_________________ Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku. |
|
|
|
|
azrael88
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 89 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-07-31, 16:44
|
|
|
No ładne to jest, przyznaję. Ale w kategorii "wygoda" wygrywają podesty. |
_________________ Michał, Był XVS jest FJR
|
|
|
|
|
PatrykR922
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 26 Dołączył: 10 Cze 2011 Posty: 2132 Skąd: Rzeszów/Jarosław
|
Wysłany: 2011-08-01, 16:52
|
|
|
azrael88 napisał/a: | Ale w kategorii "wygoda" wygrywają podesty. |
Podesty ogólnie wymiatają ładny wygląd itp |
_________________ Honda Varadero XL 125
Suzuki V strom DL 650
Obecnie:
Yamaha XVZ Venture 1300 |
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2011-08-02, 12:29
|
|
|
Proszę:
Jardine Forward Controls (Yamaha XVS650 Custom)
Jakość wykonania, dopasowania, chromu - 10
Wygoda po założeniu (przy wzroście 184 cm) - 10
Łatwość montażu - 9
Uważam to za jedną z najlepszych pod kątem użyteczności modyfikacji mojej Małej Gwiazdki. Jednak mój ojciec przy wzroście 170 cm już nie dał rady pojechać
Nie jeździ się na tym jak "niemodyfikowanym 1100" - to są na prawdę wyyysunięte podnóżki - sama poprzeczka idzie do przodu około 12 cm , około 3 cm w górę. Dodatkowo poszerza się też rozstaw stóp.
Zresztą identyczny zestaw montuje się do 1100 czy do 1700 - różnice to tylko mechanizm sterowania sprzęgła i hamulca.
Dodam tylko że "forward controls" to nie spacerówki, tylko zestaw wysuniętych podnóżków |
_________________
|
|
|
|
|
Woolfowe
Model: SYMPATYK
Wiek: 36 Dołączył: 01 Maj 2011 Posty: 24 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 2011-08-02, 20:28
|
|
|
Dziekuje, ze rozwianie wątpliwości. Na zdjęciu troszke przeraża mnie wysoko umieszczona dźwignia hamulca tylego, ale głównym i tak jest przedni. Mam gwiazdkę w bardzo podobnym stylu. Widzę za to kolejny plus, nie będę więcej szorował podnózkami o asfalt przy tym zestawie |
|
|
|
|
Rado
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1997
Wiek: 48 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 236 Skąd: Toruń
|
|
|
|
|
johnypl
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 982 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2011-08-04, 23:04
|
|
|
Dokładnie takie coś zrobiłem sam tylko bez chromu a czarny lakier. ( Fotke wstawię ja wrócę do domu ) |
|
|
|
|
Rado
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1997
Wiek: 48 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 236 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2011-08-05, 00:00
|
|
|
Tak widzę że oni też mają dwie wersje- polerowaną i czarną. Kusi mnie bo mają tez jeszcze dłuższe- przesunięte o 6 cali- ale piszą że do Classic'a nie bardzo się nadaje bo zawadza o błotnik. Biję się z myślami- kupić i potem ewentualnie przyciąć błotnik czy zostać przy tych 4 calach przesunięcia. W każdym razie- różnica w cenie znacząca, 100 $ (plus 25 wysyłka) to nie to co 250 funciaków).
... i znowu ze mnie rodowity Lodzermensch wychodzi |
|
|
|
|
Woolfowe
Model: SYMPATYK
Wiek: 36 Dołączył: 01 Maj 2011 Posty: 24 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 2011-09-13, 19:39
|
|
|
Witam,
Sety są już na mojej gwiazdce. Na zdjęciach wygladają delikatniej, ale to kawał metalowego dzieła sztuki. Jest już za ciemno na zdjęcia, ale postaram się udostępnić jakieś w miarę możliwości w najbliższym czasie. Jazda próba też była - pozycja jest rewelacyjna. Jedyny minus to spreżyna cofająca dzwignie hamulca, a raczej jej brak. Trzeba ją zdemontować z oryginalnych, a żeby ją założyć potrzebny jest klucz imbusowy z amerykańskiej rozmiarówki. |
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2011-09-13, 21:16
|
|
|
"noaniemówiłem" |
_________________
|
|
|
|
|
Zbroja
Rocznik: 2008
Wiek: 42 Dołączył: 22 Gru 2011 Posty: 33 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-02-02, 16:27
|
|
|
Czy ma ktoś może namiar na polską firmę w necie, co by mi niedrogo sprzedała sety/controllsy do mojego 1100? |
_________________
|
|
|
|
|
|