V-Star a Drag-Star |
Autor |
Wiadomość |
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2010-06-22, 08:13
|
|
|
Ha ... no i tu kolega się myli nowych 1100 wykonanie EU już u nas nie uświadczysz ... a tylko takie piękności wchodzą w zakres |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
CaponeAl
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 423 Skąd: Kórnik
|
Wysłany: 2010-06-22, 08:22
|
|
|
No EU pewnie nie, ale przecież całkiem nie dawno Luk kupił nowiutkiego VS. |
_________________ Daj z siebie 100% aby żyć jak 1%. |
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2010-06-22, 08:29
|
|
|
żarty żartami , no ale niestety nie jestem po napadzie na bank ... kupić , ubrać ... a ciuszki nie są zbyt tanie |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-06-22, 09:33
|
|
|
[quote="Ziółek"] illusion napisał/a: | no to miło .. Senio .... nie jestem laikiem technicznym ale podpowiedz po czym poznać czy lakier jest fabryczny ? dobray lakiernik potrafi cuda zrobić |
Cytat: |
Żaden cudotwórca nie położy lakieru tak jak fabryka. |
http://m-technik.pl/lakiernia.html
4 rząd od góry pierwsze 3 zdjęcia. Niektórzy z nas mieli okazję widzieć ten motocykl live przed i po.
Cytat: | Małe urządzonko do badania jego grubości prawdę Ci powie. |
Pod warunkiem, że użytkownik takiego urządzonka zna dane fabryczne. Inaczej jego opinie można sobie generalnie wsadzić. Na niektórych elementach nadwozia warstwa lakieru jest grubsza niż na pozostałych, na innych cieńsza, no i mówimy o profesjonalnym urządzeniu, a nie gadżecie na bazie magnesu |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
senio
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 17 Kwi 2009 Posty: 97 Skąd: Koło.wlkp
|
Wysłany: 2010-06-22, 10:52
|
|
|
Trudno, ale mam takie a nie inne podejście do tego. Malowany zbiornik dyskwalifikuje u mnie nawet oględziny. Były dwa przypadki bliskich kumpli którzy kupili Dragi po malowaniu. Pięknie zrobione. Naprawdę niemal fabryka i na to poszli „płacąc jak z nowe”. Jednemu po dwóch miesiącach zaczął wyłazić bąbel pod lakierem koło wlewu paliwa. Więc dziura była na 100% i źle zrobione. Drugiemu lakier zaczął płatami odchodzić z błotników. Wiecie doskonale o tym jak się to robi. „Zaradni inaczej” kupują złomy, z trzech jednego składają, malują i funkiel nówka nie śmigana. Faktycznie „nawet w stodole” to się da ładnie zrobić, i przez jakiś czas wygląda. Ale co z tego jak to jest parch. Jeśli już kupić po szlifie to nie robione moto jeśli to tylko szlif. Wtedy widać co jest i zadbać o to żeby był zrobiony porządnie, a nie zapłacić za dobre i się z tym męczyć. A oryginał ja akurat poznaję, i nikt mi nie powie że nie ma różnicy. Wystarczy dobrze mu się przyjrzeć tu i tam, co nieco odkręcić itd. Wszystko się da stwierdzić. Jeszcze jeden przykład. Pojechałem po V-Stara 1100 z kumplem 2003 rok. Widziałem już na foto że malowany przedni błotnik, ale tylko błotnik. No i co się okazało. Tarcze pogięte bo hamulec pulsował jak głupi, ogranicznik cały więc jeszcze sprawdziłem główkę ramy. Nie było tragedii, ale do kasowania luzu co najmniej. Błotnik malowany w stodole przemilczę. I tak na dzień dobry urwaliśmy 2kkz na nowe tarcze i 500 na malowanie i naprawę luzu główki ramy. To wszystko trzeba sprawdzać, tym bardziej jak ktoś wmawia jakie to takie złoto. Po 5 minutach odchodzi i już nic nie wmawia bo widzi że nie wciśnie kitu. A jak nie chce udostępnić możliwości dokładnego sprawdzania to niech się buja i tyle. |
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2010-06-22, 15:21
|
|
|
to tak jeszcze z tymi róznicami ; mam na oku DS Silverado 1100 2008r z Kanady ; niestety na przednim błotniku nie ma emblematów ; gość twierdzi przez tel że w tym roczniku ich nie było ( na ogłoszeniach w alle wszystkie Classiki z 2008-09 z USA je posiadają ) .... gdzie mozna sprawdzić czy faktycznie Kanada miała inne wykończenie ..gość jest chetny do podania vin , wiec moze to nie sciema ? |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
zen
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 900 Skąd: Wielkopolanie/PNT
|
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2010-06-22, 17:02
|
|
|
illusion napisał/a: | Ha ... no i tu kolega się myli nowych 1100 wykonanie EU już u nas nie uświadczysz ... a tylko takie piękności wchodzą w zakres |
http://www.arpem.com/moto...aha/yamaha.html |
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2010-06-23, 08:05
|
|
|
czapki z głów fazzi ... normalnie czary mary odstawiłeś .... no to jeszcze tylko dobry bank , pistolet i pięć minut strachu co by na ubiór dla gwiazdki starczyło |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
radekopo
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 28 Mar 2011 Posty: 104 Skąd: okolice Rybnika
|
Wysłany: 2011-07-11, 23:28
|
|
|
Podpowiedzcie mi czy V-star ma licznik przebiegu ten elektroniczny i w milach i w km? Czy tylko w milach? |
|
|
|
|
spining
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51 Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 1043 Skąd: Soldau Ostpr.
|
Wysłany: 2011-07-11, 23:29
|
|
|
w milach |
_________________ Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
|
|
|
|
|
CaponeAl
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 09 Paź 2009 Posty: 423 Skąd: Kórnik
|
Wysłany: 2011-07-11, 23:55
|
|
|
Ale dość łatwo idzie się przyzwyczaić. |
|
|
|
|
|