COBRA , V&H, HARD CROME |
Autor |
Wiadomość |
FhissT
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-02-15, 18:51
|
|
|
DaViD napisał/a: | a Po wyjeciu wkladow dzwiek jak z silnika 6 litrowego amerykanskiego muscle car |
idealnie to opisałeś! u mnie wkłady zostały chyba za oceanem bo ni ma ich w kominach... |
|
|
|
|
Pancernik
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 38 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 201 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-04-22, 14:27
|
|
|
Podepnę się pod ten temat, żeby nie zakładać nowego. Czy wiecie może czy ktoś robi wydechy typu rybi ogon dla Dragów czy trzeba się bawić w metaloplastykę? Ażeby utrudnić, konfiguracja po jednej rurze na stronę motocykla |
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2011-04-22, 21:32
|
|
|
Z tego co sie orientuje to nikt z producentów nie ma gotowego zestawu "true duals" czy "true double pipes" do 1100 czy 650...
Opcje są takie:
- z prawej strony wydech 2 w 1 a z lewej atrapa
- przerabianie oryginalnych wydechów > tu masz instrukcje jak < |
_________________
|
|
|
|
|
Pancernik
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 38 Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 201 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-04-22, 21:35
|
|
|
Wysłałem przy okazji zapytanie ofertowe do Hartmanna, odpisał mi, że należy pojawić się z motocyklem i koszt orientacyjny to 1500-2000pln. Jeżeli będę miał tyle na koncie na przyjemności to pewnie podjadę zobaczyć co i jak. |
|
|
|
|
dżej_si
Rocznik: 2007
Dołączył: 09 Maj 2011 Posty: 5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-05-09, 21:44
|
|
|
Czy ma ktoś we Wrocławiu lub w okolicy wydech V&H Classic II? Kusi mnie, żeby sprawić sobie takie, ale nie chcę bazować na nagraniach z youtuba, tylko posłuchać live. Jeśli ktoś mógłby poświęcić mi parę chwil i zaprezentować mi jak to to gada, byłbym bardzo wdzięczny. Jakby co, piszcie na priva. |
|
|
|
|
fajrant
Rocznik: 2002
Wiek: 38 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 44 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 2011-05-10, 11:04
|
|
|
V&H "Classic II" mają bardzo ładny basowy dźwięki, choć wydaje mi się, że V&H "Cruzer" (produkowany niestety tylko do XVS650) ma głębszy i mocniejszy bas. Ciekawą propozycją są rury Hard Krome Res-Tech 3". Z tego co mówił sprzedający mają podwójną ściankę grodziową i wymienne tipsy, co ma sprawiać, że wydają piękny basowy dźwięk i nie są uciążliwie podczas długiej jazdy. Na YouTube nie ma filmików tego układu wydechowego z udziałem naszych Gwiazdek. Oprócz dźwięku jest również kapitalny efekt wizualny. Niestety wszystko psuje cena: ok. 2800 zł. Ponoć nie trzeba wymieniać dysz w gaźniku, choć Hard Krome w instrukcji montażu umieszcza klauzulę zalecającą (ale nie zmuszającą ) zastosowanie dysz DynoJet w motocyklach gaźnikowych lub Power Commandera w motocyklach z wtryskiem paliwa.
Poniżej przedstawiam zdjęcie powyższego układu wydechowego, zamontowanego na Gwiazdce, które otrzymałem dzięki uprzejmości sprzedającego.
Res-tech.jpg
|
|
Plik ściągnięto 319 raz(y) 413.17 KB |
|
_________________ Fajrant
Nie ma Boga... Jest "MOTÓR"...
|
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2011-05-10, 13:34
|
|
|
Krome Res-Tech 3" Posiadam na swoim motocyklu te wydechy. Brzmią ładnie, nie męcząco ale do czasu odwinięcia mocno manetki. bo potem startujący Airbus A380
Wygląd taki jak na zdjęciach poniżej. Niestety ale końcówki aluminiowe jak w większości wydechów obłażą z chromu, choć nie wiedzieć czemu tylko jedna
HK_3_cale_1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 294 raz(y) 142.17 KB |
HK_3_cale_2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 272 raz(y) 145.08 KB |
|
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
|
|
|
|
Żółw
Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 4528 Skąd: W-wa Bemowo
|
Wysłany: 2011-05-10, 15:11
|
|
|
Szukam obecnie Hard Krome'ów 3" może byłby ktoś tak miły i podrzucił namiary na jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę w Polsce. |
_________________ The man makes the patch, the patch don't make the man!!! |
|
|
|
|
patryk_c
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45 Dołączył: 23 Lip 2009 Posty: 750 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2011-05-10, 15:33
|
|
|
A ja tylko dodam, że ani Ziółek ani ja nie mamy tej opcji HardKrome 3''
RES-Tech to skrótowiec od Reduced Exhaust Sound Technology - czyli technologi redukcji dźwięku układu wydechowego
"Nasz" model to identycznie wyglądające z wierzchu 3'' Big Straights - w których trudno mówić o redukowaniu czegokolwiek.
Oczywiście doskonałym pomysłem poprawiającym komfort kierowcy jest odsunięcie najdalej jak się da końcówek wydechów dzięki temu jak czytamy wyżej
Cytat: | (...)
Brzmią ładnie, nie męcząco
(...) |
Co do pytania Żółwia, osobiście nie polecę - do 650-ki wydechy ściągałem prywatnymi kanałami z US, a 1700 kupiłem już z HK. |
_________________
|
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2011-05-10, 18:02
|
|
|
patryk_c napisał/a: | RES-Tech to skrótowiec od Reduced Exhaust Sound Technology - czyli technologi redukcji dźwięku układu wydechowego | Czyli jest nadzieja że to wkładki jakieś posiada ?
[ Dodano: 2011-05-10, 18:09 ]
Dobra znalazłem opis:
http://www.hardkrome.com/pages/News.asp
Gówno ... nie pasują bo z wyglądu są za długie |
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2011-05-10, 18:40
|
|
|
Żółw
pisz do t.proho@wp.pl - sprowadzał mi Roadburnery ze stanów. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
fajrant
Rocznik: 2002
Wiek: 38 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 44 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 2011-05-10, 20:07
|
|
|
Tak jak Kolega napisał powyżej, dokładnie od tego sprzedawcy dostałem fotki wydechów. Gość jest naprawdę bardzo rzeczowy i sympatyczny. Najprawdopodobniej kupię rury od niego . |
_________________ Fajrant
Nie ma Boga... Jest "MOTÓR"...
|
|
|
|
|
azrael88
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 89 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-05-11, 10:04
|
|
|
W moim 1100 custom za oprawę dźwiękowa odpowiadają V&H Classic II. Szczerze, to chyba właśnie te rury przekonały mnie do zakupu. Dźwięk basowy, głęboki, potężny. A przy gwałtownym przyspieszaniu można dostać niekontrolowanego orgazmu
Jest opcja wyjęcia wkładów, nie robiłem tego jeszcze bo zależy mi na dobrych relacjach z sąsiadami. |
|
|
|
|
tomek70
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 350 Skąd: Krzewiny Bogaczów
|
Wysłany: 2011-05-18, 21:57
|
|
|
Mam pytanie koledzy, otóż dostałem ofertę na wydechy :
Silver Tail KO2-2 tłumiki + 1 kolektor-cokolwiek to znaczy-cena 619 euro. Zależy mi na głębokim basowym dźwięku , coś jak V&H, tylko niestety zupełnie nie podoba mi się kształt wydechów V&H, natomiast te wyglądają już całkiem fajnie.
No i prośba -jeżeli ktoś używa to prosiłbym o opinie. |
_________________ Nie piłem przez pięć lat, to był najgorszy okres mojego życia - Charlie Sheen |
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2011-05-18, 22:26
|
|
|
Ja mam taki wydech. Bass jest, ale są znacznie cichsze od VH. Jeśli chcesz mieć głośniejszy, to bez problemu wyciągasz wkład basowy i masz najgłośniejszego sprzęta w okolicy. Cena normalna, w PL są za 2200-2500 zł. Wykonanie jak dla mnie VH lepsze, brat ma w Warriorze. |
_________________ www.bkpl8.pl
Stratoliner S |
|
|
|
|
tomek70
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 350 Skąd: Krzewiny Bogaczów
|
Wysłany: 2011-05-18, 22:35
|
|
|
piwu napisał/a: | Ja mam taki wydech. |
A czy musiałeś wymieniać dysze w gaźnikach? |
_________________ Nie piłem przez pięć lat, to był najgorszy okres mojego życia - Charlie Sheen |
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2011-05-18, 22:58
|
|
|
Nie musiałem, powiem Ci szczerze, że zbiera się lepiej niż na orginalnych Jak wyciągniesz wkład to czuć, że motocykl staje się słabszy, ale za to klang jest obłędny
Co do samego wydechu, to składa się z kilku elementów i ciężko poskładać w taki sposób, aby kominy szły idealnie równo. |
_________________ www.bkpl8.pl
Stratoliner S |
|
|
|
|
tomek70
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 350 Skąd: Krzewiny Bogaczów
|
Wysłany: 2011-05-18, 23:08
|
|
|
piwu napisał/a: | masz najgłośniejszego sprzęta w okolicy. |
Mówiąc szczerze nie zależy mi ,żeby znajomy z sąsiedniej wsi wiedział,że odpalam jadźkę , ważne aby wydech miał wygląd i dźwięk "troszkę" głośniejszy od oryginału. Dzięki piwu za pomoc. |
_________________ Nie piłem przez pięć lat, to był najgorszy okres mojego życia - Charlie Sheen |
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
|
|
|
|
|