YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z wysokimi obrotami.
Autor Wiadomość
szerszen 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: lubliniec
Wysłany: 2010-12-12, 14:14   Problem z wysokimi obrotami.

Witam Wszystkich.Mam problem z xvs 1100,motocykl wchodzi czesciowo na obroty potem dlawi sie tak jakby brakowalo mu paliwa.Nie wiem czy jest to normalne,bo motocykl normalnie zamyka licznik.Motocykl jest sprowadzony z angli.Jest po synchronizacji.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-12-12, 14:36   

sprawdź gaźniki. Może się dławi bo ma przytkane dysze.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
szerszen 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: lubliniec
Wysłany: 2010-12-12, 19:41   

sprawdzalem caly gaznik wraz z dyszami jest wszystko ok.Moze anglicy wlozyli blokade,jest to mozliwe?
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2010-12-12, 22:09   

Ale jeżeli piszesz że zamyka licznik? Przecież pod obciążeniem powinien więcej pobierać paliwa.

Ciekawe przy jakich obrotach się dławi - może to już odcięcie - ono w xvs 1100 jest dosyć nisko.
 
 
szerszen 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: lubliniec
Wysłany: 2010-12-12, 22:24   

Trudno powiedziec.Zastanawia mnie czy przy kazdym xvs jest tak samo.Moglibysmy porozmawiac telefonicznie,potrzebuje osobe ktora ma xvs 1100,bo mam pare innych pytan odnosnie gaznika.
 
 
pandzioch2003 



Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 198
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-12-13, 10:58   

Sprawdz membrany w gaznikach.Dlawienie na wysokich obrotach jest czesto spowodowane peknieciemi membran. Pekniecie sa bardzo niewielkie, wiec trzeba dokladnie obejrzec najlepiej pod swiatlo i poszukac przeswitow.
_________________
Współtowarzysze
ISRA 31256
 
 
szerszen 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: lubliniec
Wysłany: 2010-12-13, 21:52   

Membrany sa sprawdzone i nie ma zadnych pekniec.Motocykl jest z 2007 roku i ma 3600mil.Ciekaw jestem czy inne xvs kreca do max.czy przy pewnych obrotach zachowuja sie jakby brakowalo im paliwa?Dodam jeszcze ze probowalem tego czy kreci na max.na postoju.
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2010-12-13, 22:16   

A sprawdź kranik w jakiej jest pozycji. jak jest na rezerwie to tak będzie robił.
_________________
Dawid Z.
 
 
szerszen 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: lubliniec
Wysłany: 2010-12-13, 22:36   

Podlaczalem go omijajac kranik wiec to raczej odpada.A jak to wyglada u Ciebie kreci na postoju na max?
 
 
Ziółek 



Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 1425
Skąd: 4 planeta
Wysłany: 2010-12-13, 23:15   

szerszen, A może byś tak określił przy jakich obrotach zaczyna w/g Ciebie się dławić ? Bo wysokie obroty to pojęcie względne. Tak samo jak wysokie obcasy. ;p

Teoretyczne odcięcie w DS 1100 jest przy 6800 obr/m lub 175 km/h. A swoją droga to po co Ty kurcze kręcisz na maksa silnik cruisera na postoju ?

Instrukcja.jpg
Fragment instrukcji DS 1100
Plik ściągnięto 344 raz(y) 85.31 KB

_________________
"Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie."
Ostatnio zmieniony przez Ziółek 2010-12-13, 23:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kubus1982 


Rocznik: 2001
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: gostyń
Wysłany: 2010-12-13, 23:24   

moze nie do konca w temacie ale...paliwko panowie. u mnie pare razy po trasie gdy na czas otwierania bramy go zostawilem to...zdychal i? polaczylem fakty i niestety jedna stacyjka u nas zawiodla mnie i to bardzo.sprawdzilem to jeszcze dla pewnosci i rzeczywiscie po wiekszej dolewce przyslowiowa du..
_________________
kubuś
 
 
szerszen 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: lubliniec
Wysłany: 2010-12-13, 23:32   

Nie krece go dla zabawy po prostu chce sie dowiedziec dlaczego sie tak dzieje. ?

[ Dodano: 2010-12-13, 23:34 ]
i czy kazdy ds ma ta sama sytuacje z obrotami.
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2010-12-14, 22:21   

Szerszeń - to odcięcie jest dosyć nisko i mimo że pisze w instrukcji 6800 obrotów to na "oko" wygląda to na dużo niżej. W każdym tak jest. Jest u mnie i w większości 1100 które sprawdzałem - a muszę przyznać mój zestrojony jest IDEALNIE!

Dlatego w poście wyżej pisałem Ci że to odcięcie jest prawdopodobnie.
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1692
Skąd: Nomad
Wysłany: 2010-12-14, 22:51   

Teraz zima, ale może wiosną warto do jakiegoś majstra podjechać i podłączyć pod komputer diagnostyczny i będzie wiadomo przy jakich obrotach się dławi... Albo kupić obrotomierz, ale to akurat bez sensu na jeden raz...
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
szerszen 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: lubliniec
Wysłany: 2010-12-14, 23:42   

Bardzo dziekuje za odpowiedz.Mam jeszcze jedno pytanie gdzie sie znajduje wtyczka diagnostyczna w ds i czy testerem Texa da sie go zdiagnozowac?
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1692
Skąd: Nomad
Wysłany: 2010-12-14, 23:56   

szerszen napisał/a:
wtyczka diagnostyczna w ds

:shock: To chyba nie ta liga...
Pisząc komputer diagnostyczny miałem na myśli takie cuś, co wyciągnął majster od 2oo i popodpinał jakieś miliony przewodów i rurek w różne miejsca draga i wszystko tam mu się pokazywało: obroty, synchro gaźników, ustawienia zaworów i diabli wiedzą co jeszcze...
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
szerszen 


Model: SYMPATYK
Wiek: 45
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: lubliniec
Wysłany: 2010-12-15, 00:07   

Wielkie dzieki za informacje.Nie sadzilem ze ds jest tak skaplikowany.
 
 
ttom 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 1692
Skąd: Nomad
Wysłany: 2010-12-15, 00:10   

szerszen, to raczej ten komputer był skomplikowany... ;D
To profi maszynka była i do obsługi prawie wszystkich motocykli pewnie...
_________________
Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens... :pokooj:
 
 
Iro 


Rocznik: 2003
Wiek: 61
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 2
Skąd: Nowa Ruda
Wysłany: 2011-04-17, 18:15   

Mam problem z obrotami. Moto ma 39 000 mil we wrześniu ub. roku przyjechało z USA do tej pory sprawowało się bez zarzutu oczywiście wcześniej wszystko wymieniłem itp. niedawno przez moment nie chciał wejść na obroty ale za chwilkę minęło. Na drugi dzień wymieniłem świece i było ok. Kiedy za dwa dni miałem jechać do Częstochowy na zlot znów nie chciał wchodzić na obroty ale już niestety nie przeszło. Wściekły wróciłem do garażu sprawdziłem świece drożność przewodów paliwowych i klapa. Pomóżcie.

[ Dodano: 2011-04-17, 18:16 ]
:beczy:
_________________
Iro
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2011-04-18, 08:34   

Sprawdź jeszcze gaźniki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group