Problem z wysokimi obrotami. |
Autor |
Wiadomość |
szerszen
Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: lubliniec
|
Wysłany: 2010-12-12, 14:14 Problem z wysokimi obrotami.
|
|
|
Witam Wszystkich.Mam problem z xvs 1100,motocykl wchodzi czesciowo na obroty potem dlawi sie tak jakby brakowalo mu paliwa.Nie wiem czy jest to normalne,bo motocykl normalnie zamyka licznik.Motocykl jest sprowadzony z angli.Jest po synchronizacji. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-12-12, 14:36
|
|
|
sprawdź gaźniki. Może się dławi bo ma przytkane dysze. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
szerszen
Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: lubliniec
|
Wysłany: 2010-12-12, 19:41
|
|
|
sprawdzalem caly gaznik wraz z dyszami jest wszystko ok.Moze anglicy wlozyli blokade,jest to mozliwe? |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2010-12-12, 22:09
|
|
|
Ale jeżeli piszesz że zamyka licznik? Przecież pod obciążeniem powinien więcej pobierać paliwa.
Ciekawe przy jakich obrotach się dławi - może to już odcięcie - ono w xvs 1100 jest dosyć nisko. |
|
|
|
|
szerszen
Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: lubliniec
|
Wysłany: 2010-12-12, 22:24
|
|
|
Trudno powiedziec.Zastanawia mnie czy przy kazdym xvs jest tak samo.Moglibysmy porozmawiac telefonicznie,potrzebuje osobe ktora ma xvs 1100,bo mam pare innych pytan odnosnie gaznika. |
|
|
|
|
pandzioch2003
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-12-13, 10:58
|
|
|
Sprawdz membrany w gaznikach.Dlawienie na wysokich obrotach jest czesto spowodowane peknieciemi membran. Pekniecie sa bardzo niewielkie, wiec trzeba dokladnie obejrzec najlepiej pod swiatlo i poszukac przeswitow. |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
|
|
|
|
|
szerszen
Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: lubliniec
|
Wysłany: 2010-12-13, 21:52
|
|
|
Membrany sa sprawdzone i nie ma zadnych pekniec.Motocykl jest z 2007 roku i ma 3600mil.Ciekaw jestem czy inne xvs kreca do max.czy przy pewnych obrotach zachowuja sie jakby brakowalo im paliwa?Dodam jeszcze ze probowalem tego czy kreci na max.na postoju. |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2010-12-13, 22:16
|
|
|
A sprawdź kranik w jakiej jest pozycji. jak jest na rezerwie to tak będzie robił. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
szerszen
Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: lubliniec
|
Wysłany: 2010-12-13, 22:36
|
|
|
Podlaczalem go omijajac kranik wiec to raczej odpada.A jak to wyglada u Ciebie kreci na postoju na max? |
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2010-12-13, 23:15
|
|
|
szerszen, A może byś tak określił przy jakich obrotach zaczyna w/g Ciebie się dławić ? Bo wysokie obroty to pojęcie względne. Tak samo jak wysokie obcasy.
Teoretyczne odcięcie w DS 1100 jest przy 6800 obr/m lub 175 km/h. A swoją droga to po co Ty kurcze kręcisz na maksa silnik cruisera na postoju ?
Instrukcja.jpg Fragment instrukcji DS 1100 |
|
Plik ściągnięto 344 raz(y) 85.31 KB |
|
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
Ostatnio zmieniony przez Ziółek 2010-12-13, 23:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kubus1982
Rocznik: 2001
Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2009 Posty: 23 Skąd: gostyń
|
Wysłany: 2010-12-13, 23:24
|
|
|
moze nie do konca w temacie ale...paliwko panowie. u mnie pare razy po trasie gdy na czas otwierania bramy go zostawilem to...zdychal i? polaczylem fakty i niestety jedna stacyjka u nas zawiodla mnie i to bardzo.sprawdzilem to jeszcze dla pewnosci i rzeczywiscie po wiekszej dolewce przyslowiowa du.. |
_________________ kubuś |
|
|
|
|
szerszen
Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: lubliniec
|
Wysłany: 2010-12-13, 23:32
|
|
|
Nie krece go dla zabawy po prostu chce sie dowiedziec dlaczego sie tak dzieje. ?
[ Dodano: 2010-12-13, 23:34 ]
i czy kazdy ds ma ta sama sytuacje z obrotami. |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2010-12-14, 22:21
|
|
|
Szerszeń - to odcięcie jest dosyć nisko i mimo że pisze w instrukcji 6800 obrotów to na "oko" wygląda to na dużo niżej. W każdym tak jest. Jest u mnie i w większości 1100 które sprawdzałem - a muszę przyznać mój zestrojony jest IDEALNIE!
Dlatego w poście wyżej pisałem Ci że to odcięcie jest prawdopodobnie. |
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1692 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2010-12-14, 22:51
|
|
|
Teraz zima, ale może wiosną warto do jakiegoś majstra podjechać i podłączyć pod komputer diagnostyczny i będzie wiadomo przy jakich obrotach się dławi... Albo kupić obrotomierz, ale to akurat bez sensu na jeden raz... |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
szerszen
Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: lubliniec
|
Wysłany: 2010-12-14, 23:42
|
|
|
Bardzo dziekuje za odpowiedz.Mam jeszcze jedno pytanie gdzie sie znajduje wtyczka diagnostyczna w ds i czy testerem Texa da sie go zdiagnozowac? |
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1692 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2010-12-14, 23:56
|
|
|
szerszen napisał/a: | wtyczka diagnostyczna w ds |
To chyba nie ta liga...
Pisząc komputer diagnostyczny miałem na myśli takie cuś, co wyciągnął majster od 2oo i popodpinał jakieś miliony przewodów i rurek w różne miejsca draga i wszystko tam mu się pokazywało: obroty, synchro gaźników, ustawienia zaworów i diabli wiedzą co jeszcze... |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
szerszen
Model: SYMPATYK
Wiek: 45 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 8 Skąd: lubliniec
|
Wysłany: 2010-12-15, 00:07
|
|
|
Wielkie dzieki za informacje.Nie sadzilem ze ds jest tak skaplikowany. |
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1692 Skąd: Nomad
|
|
|
|
|
Iro
Rocznik: 2003
Wiek: 61 Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 2 Skąd: Nowa Ruda
|
Wysłany: 2011-04-17, 18:15
|
|
|
Mam problem z obrotami. Moto ma 39 000 mil we wrześniu ub. roku przyjechało z USA do tej pory sprawowało się bez zarzutu oczywiście wcześniej wszystko wymieniłem itp. niedawno przez moment nie chciał wejść na obroty ale za chwilkę minęło. Na drugi dzień wymieniłem świece i było ok. Kiedy za dwa dni miałem jechać do Częstochowy na zlot znów nie chciał wchodzić na obroty ale już niestety nie przeszło. Wściekły wróciłem do garażu sprawdziłem świece drożność przewodów paliwowych i klapa. Pomóżcie.
[ Dodano: 2011-04-17, 18:16 ]
|
_________________ Iro |
|
|
|
|
arekw711
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2011-04-18, 08:34
|
|
|
Sprawdź jeszcze gaźniki |
|
|
|
|
|