LIGHTBARY - PYTANIA |
Autor |
Wiadomość |
marius
Model: MS1900
Rocznik: 2010
Wiek: 52 Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 115 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-03-25, 13:22
|
|
|
Witam, gdzie można kupić tuleje dystansowe, podkładki i śruby mocujące stelaż do półki? Do takiego stelaża:
|
_________________ marius
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-03-25, 15:40
|
|
|
marius, Śruby i podkładki to każdym sklepie z art. metalowymi lub Marketami typu Castorama, Obi itd. co do tulejek dystansowych, to musisz sprecyzować pytanie, bo nie wiem, czy chodzi ci o tuleje redukcyjna z gwintem na lampę do której jednocześnie można założyć kierunkowskaz ( http://www.ideamotor.eu/?...a-lightbaru-nl. ) czy zwykłe dystanse. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
marius
Model: MS1900
Rocznik: 2010
Wiek: 52 Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 115 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-03-25, 19:00
|
|
|
witek1965 napisał/a: | marius, Śruby i podkładki to każdym sklepie z art. metalowymi lub Marketami typu Castorama, Obi itd. co do tulejek dystansowych, to musisz sprecyzować pytanie, bo nie wiem, czy chodzi ci o tuleje redukcyjna z gwintem na lampę do której jednocześnie można założyć kierunkowskaz ( http://www.ideamotor.eu/?...a-lightbaru-nl. ) czy zwykłe dystanse. |
Dokładnie chodzi mi o przymocowanie stelaża do motocykla, w miejsce org. kierunków. Z racji, że mam szybę potrzebne będą dystanse i śruby (których mi brakuje). Z tego co widzę to około 4cm długie. |
_________________ marius
|
|
|
|
|
Dariow
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 883 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2011-03-27, 22:35
|
|
|
Pomocy
Szukam od dłuższego czasu i juz mnie krew zalewa halogenów o średnicy 9-10cm lub mniejszych z białym ringiem
Jezeli wiecie gdzie można takie kupić dajcie jakiś cynk
oczywiście sprawdziłem allegro nie ma takich tylko srednica 16cm lub większe do Tirów |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-03-27, 23:09
|
|
|
Dariow napisał/a: | oczywiście sprawdziłem allegro nie ma takich tylko srednica 16cm lub większe do Tirów |
na pewno sprawdzałeś ?
http://moto.allegro.pl/ha...1522354360.html pierwszy lepszy jaki się otworzył,
W związku z tym, ze linki nie powinny być zamieszczane, ten post zostanie usunięty jutro wieczorem. Korzystaj z okazji. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Dariow
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 883 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2011-03-27, 23:34
|
|
|
wituś to jest z niebieskim ringiem
jeszcze dodam że raczej musza byc całe w chromie jak to przystało w naszym dragach |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-03-28, 09:25
|
|
|
napisz do niego, są takie i takie. Miałem je w domu i odesłałem. Moim zdaniem jakość była bardzo mierna. Ale to tylko moja opinia. nie sugeruj się nią tak do końca. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-03-28, 11:26
|
|
|
witek1965 napisał/a: | Miałem je w domu i odesłałem. Moim zdaniem jakość była bardzo mierna. |
Jak coś jest kiepskie to nie polecałbym nikomu. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
Dariow
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 883 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2011-03-28, 12:05
|
|
|
Niestety od miesiąca albo lepiej nie posiadają w sprzedaży z białym ringiem
Witek chodziło Ci o jakoś świecenia czy wykonania lamp |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-03-28, 18:36
|
|
|
wykonania lamp. Ta czarna obwódka, która widać na fotce to gruby pierścień gemowy, sam wkład lampy ma de facto 8 cm średnicy, wewnątrz w nowych lampach zauważyłem ślady rdzy, co świadczy o jakości wykonania. Miałem z białym ringiem i kosztowały mniej ( prawie półtora roku temu) witek1965 napisał/a: | Jak coś jest kiepskie to nie polecałbym nikomu. |
nie polecam. Dariow, chciał znaleźć to pomogłem, jednocześnie wyraziłem swoją opinię z którą nie każdy musi się zgodzić. Może miałem pecha, albo to był inny producent. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
grzenio
Rocznik: 2008
Wiek: 50 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 14 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2011-03-31, 12:43
|
|
|
W temacie "LIGHTBARY w pigułce" nie ma info o żarówkach dwuwłóknowych;
H6M 12V 35/35W P15D-25-1 które także występują w lightbarach |
_________________ Wolności smak...
http://www.youtube.com/watch?v=W7UQQjBcF18
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-03-31, 17:07
|
|
|
grzenio, dzięki za informację. Najlepiej jakbyś podał takie informacje, wkleił fotkę, a ja bym to przeniósł. Byłby to twój wkład w rozszerzenie tego tematu. Do uwag jest cała rzesza chętnych.
Najczęśtsze zastosowanie tych żarówek to lampa główna w QUEST ,WILGA, VAPOR, VISON, SOLLATIO, KINROAD, KINGWEY, FUTONG, GATEWAY, ..., ale skoro również w lightbarach to czemu nie |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Dariow
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 883 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2011-04-20, 20:11
|
|
|
po kolejnym prawie miesiącu szukania halogenów z białym ringiem dałem sobie spokój i kupuje bez, w związku z tym mam do Was pytanie czy ktoś kupował lub miał styczność z halogenami tego sprzedawcyhttp://allegro.pl/halogen....html?source=ob
jeśli tak to prosze o jakies opinie i jeszcze zdjęcie gdyby link nie działał
63d5f4981682bb2emed.jpg
|
|
Plik ściągnięto 250 raz(y) 35.12 KB |
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-06-18, 01:36
|
|
|
Pytanie to użytkowników. Poprzednio miałem lampy na żarówkę H3, teraz kuszą mnie na H4. Jak się spisują te lampy i zy warto ładować się w dwa obwody ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
PrzemekN
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 55 Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 2071 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-06-18, 02:24
|
|
|
Kupiłem na alledrogo komplet takich reflektorów i zamontowałem w mojej Gwieździe.
Żeby nie nadwyrężać zbytnio instalacji elektrycznej, kupiłem diody LED, jako zamienniki żarówek H3 55 W, fabrycznie dostarczonych z reflektorami.
Okazało się, że reflektory te są zbyt płytkie i LEDY się nie mieszczą
Kupiłem żarówki 35W i teraz jest Ok.
Wizualnie są Ok, za tę cenę, myślę, że nic lepszego się nie kupi.
Problem jest ze skupieniem strumienia świetlnego - zauważyłem, że jeden z refletorów daje wyraźną i skupioną plamę światła, a drugi oświetla drogę w miarę równomiernie.
Po oględzinach okazało się, że grubość szkła nie jest równomierna i tworzy się rodzaj soczewki, która wytwarza efekt plamy światła.
Patrząc na wszystkie wady i zalety - uważam, że są warte polecenia. |
_________________ Psy szczekają, karawana idzie dalej
Garaż:
MS 1900, H-D FLHTKL "Osiołek"
SREU #1022 |
|
|
|
|
Dariow
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 55 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 883 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2011-06-18, 10:02
|
|
|
Witam wszystkich
Kilka osób pytało się mnie na PW czy kupiłem już halogeny więc podzielę się moimi wrażeniami
Kupiłem takie jak w moim poście powyżej
Wrażenia pozytywne
Obudowa metalowa, chromowana, kilka razy rozkręcałem żeby zajrzeć do środka i na razie bez uszczerbku na chromie, przód lampy jest zdejmowany ale całkowicie nie można sie dostać do szkła, jak ktoś będzie kupował to musi zwrócić uwagę na mocowanie jest bardzo szerokie i ja musiałem założyć bez bo wystawało po za wspornik, kabelki idą w śrubie która na nakrętkę na klucz 17 i tu znowu mały problem bo musiałem zeszlifować stary klucz żeby dokręcić, żarówka standardowo H3 55W po kilku minutach lampy nie da się dotknąć ale ja od samego początku chciałem założyć żarówki diodowe i założyłem ale jest problem bo większość tańszych żarówek diodowych jest za długa i nie da sie ich zamocować więc trochę musiałem poprzerabiać
ogólnie pozytyw jak na razie |
|
|
|
|
marius
Model: MS1900
Rocznik: 2010
Wiek: 52 Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 115 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-07-04, 22:56
|
|
|
Przykręciłem lightbary i mam takie pytanie, czy można podpiąć kabel prądowy do kostki w lampie? tak żeby świeciły przy przekręceniu kluczyka razem z lampą |
_________________ marius
|
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2011-07-04, 23:05
|
|
|
marius, zdecydowanie nie polecam bezpośredniego podłaczenia ( no chyba że masz lampy led-owe ) ; temat był wałkowany => zasilanie powinno iść z ako , lightbary załaczane przez przekaźnik/przekaźniki
przy podłaczeniu bezpośrednim możesz przeciążyć instalację
jakby co to schemat mogę Ci wrzucić na priv
[ Dodano: 2011-07-04, 23:10 ]
witek1965, mam lampy z H4 60/55W , wymieniłem jeszcze zwykłe H4 na żarówki philipsa dedykowane do motocykli i szczerze mówiąc nie zamieniłbym na nic innego .... podczas jazdy w nocy ( a dość często przemieszczam się w takich godzinach ) zupełnie inna bajka , widoczność jest dużo dużo lepsza |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2567 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2011-07-04, 23:11
|
|
|
marius napisał/a: | czy można podpiąć kabel prądowy do kostki w lampie? tak żeby świeciły przy przekręceniu kluczyka razem z lampą |
a po co? My zakładamy do wersji amerykańskiej ( taką chyba masz) automatyczny wyłącznik świateł, aby zapalały się po uruchomieniu silnika i nie obciążały akumulatora przy zapalaniu, a ty chcesz dołożyć obciążenie?
Lightbary powinny być na oddzielnym obwodzie z akumulatora z przekaźnikiem, a sterowanie przekaźnika możesz wziąć z z lampy. Zresztą na ten temat już tyle napisano, że warto poczytać. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
marius
Model: MS1900
Rocznik: 2010
Wiek: 52 Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 115 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-07-05, 13:34
|
|
|
Dzięki za pomoc kupiłem co trzeba i będę się zabierał za podłączenie! |
_________________ marius
|
|
|
|
|
|