Stelaż pod sakwy firmy RoadStyler |
Autor |
Wiadomość |
wolf
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 44 Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 464 Skąd: zadupie w CK
|
Wysłany: 2011-02-15, 10:13
|
|
|
Jak dla mnie to spokojnie da sie tam wsadzic lape do otwierania (miedzy gmola) i jak nie mozesz oddac albo ich zamienic to ja bym sobie darowal i zakladal jak sa, jesli nie wzioles pod uwage jak to bedzie przy zakupie.
Skolei po przeszyciu na odwrotna strone moze Ci przeszkadzac ze pokrywka zawadza o gmola no i co z zamknieciem na kluczyk. Zamienisz stronami to zostanie dziura, nie zamienisz to nie bedzie spelnial swojej roli.
A moze je poprostu opchnac i kupic nowe?
Bo nawet jak je wezniesz na jakies dystanse to beda znowoz glupio odstawac |
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2011-02-15, 10:16
|
|
|
SATURIAN, obawiam się że ani Ty ani kostass niestety nie macie racji w przypadku zamontowanych tylnych gmoli ( a takowe Witek posiada , ja również więc wiem co piszę ) przełożenie zapięcia spowoduje że może łatwiej będzie odpiąć sakwę ale napewno się jej do końca nie otworzy , bo podnosząc pokrywę sakwy będzie "zapierała" się o gmol ; jeżeli teraz Witek ma problem m.in z otwieraniem sakwy to po zmianie stron zapinki i "zawiasu" będzie mógł wsuwać tylko wąskie rzeczy
[ Dodano: 2011-02-15, 10:19 ]
wolf, jeżeli nie zastosuje się jakiejkolwiek formy dystansów to wygląda napewno głupiej ponieważ górną część sakwy idzie przykręcić bezpośrednio do stelaża ale w takim układzie dolna część i tak odstaje o szerokość zszycia ; przymierzyłem się by tak to zrobić u siebie ale efekt jest taki że sakwy są po skosie i wygląda to fatalnie ; jeżeli zamontujemy dystanse to i tak są bardzo mało widoczne a przynajmniej sakwy wyglądają jak powinny
[ Dodano: 2011-02-15, 10:20 ]
.. a dystans to tylko ok 1,5-2 cm |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
wolf
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 44 Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 464 Skąd: zadupie w CK
|
Wysłany: 2011-02-15, 10:29
|
|
|
A tam ja mam tylko podkladki i jakos nic krzywo nie wyglada ale ja mam stelaze z podpora od Sepiola
Mialem na mysli takie dystanse, ze sakwa wystawala by poza te gmole albo takie zeby sakwy byly przesuniete bardziej do tylu |
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 25 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1606 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-02-15, 11:00
|
|
|
illusion , jeśli chodzi o zakres otwierania się góry w stronę gmoli , to masz rację . Może być problem z pakowaniem do sakw. |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-02-15, 11:52
|
|
|
... a moze uniesc je wyzej i przesunąc troche do tyłu . Tak zeby dolna krawędź klapy była ponad gmolem i mozna był swobodnie wysynąc pasek . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2011-02-15, 12:04
|
|
|
jeżeli uniesie się nawet tylko kilka cm wyżej to będą już ponad linią błotnika a nawet siedzenia , co prawda to kwestia gustu ale .... , poza tym jeżeli jest zamontowany stelaż z podporą to taka forma mocowania mija się trochę z celem , to jakbym kupił kompa bez klawiatury |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2011-02-15, 13:06
|
|
|
ja zamontowalem najpierw gmole tylne i gdy przymierzalem rozne sakwy okazalo sie ze jedyne dobre rozwiazanie to sakwy otwierane z boku do gory i takie kupilem mimo ze sakwy typu łezki sa o wiele ladniejsze do draga |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-02-15, 14:54
|
|
|
fazzi, wybrnę z tego. Niestety nie zdrowy rozsądek, a optyka wzięły górę. Po prostu zaje...............e mi się podobały. Plan już jest i dziś bedzie zrealizowany ( prowizorycznie na razie) |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2011-02-15, 19:04
|
|
|
fazzi, mialem sakwy otwierane do góry , dość długie , przy otwieraniu mocno przycierały się o gmol ; m.in. dlatego kupiłem takie sakwy jak ma Witek , bo może nie są zbyt wygodne do odpinania ale przy odpowiednim zamontowaniu nie haczą o gmol ... no i do tego ta optyka |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-02-15, 19:31
|
|
|
temat panowie został rozwiązany i to bez wielkich kombinacji.
Stare sakwy zamontowane było do stalowej ramki, o grubości 4 mm , która z kolei była przykręcona górą do błotnika, a dole wspierał ją dodatkowy wspornik. Po dołożeniu gmoli nic się nie zmieniło, ponieważ sakwy były otwierane do góry ( moim zdaniem kiepski pomysł) i były o wiele mniejsze więc nic nie przeszkadzało. Teraz poprzestawiałem trochę elementy kombinując z tulejkami dystansowymi i wyszło OK.
Tak to wyglądało.
Teraz jedno pytanie .
Czy zostawić tą ramkę i na niej zawiesić sakwę
czy zrobić drugą, na wielkość sakwy ?
a jeżeli chodzi o sugerowane przeróbki. Aż dziw, że nikt nie wpadł na inny pomysł. Sprzedać gmole i poprosić Roadstylera i zrobienie drugich. Górna blacha gdyby była dłuższa to gmol by się lekko przesunął w kierunku przodu motocykla. Wystarczyłoby 5 cm do pełni szczęścia. Gmol co prawda nie byłby w pionie, ale spełniałby nadal swoje zadanie, nie przeszkadzając plecaczkowi w podróżowaniu. ( sprawdziłem jakby to wyglądało) |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Zaker
Model: BĘDZIE
Wiek: 64 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 1961 Skąd: SGE Galicja
|
Wysłany: 2011-02-15, 19:45
|
|
|
Druga wersja lepiej będzie trzymała dociążoną/przeładowaną sakwę - lepszy rozkład obciążeń. |
_________________ ... Ride now , work later ...
Drag, Road, Rock'n'roll
|
|
|
|
|
Peters
Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 2861 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-02-15, 19:49
|
|
|
witek1965, Wydaje mi się że stara ramka powinna wystarczyć, zobaczysz w "praniu" jak się będą telepać to po prostu poprawisz .Jak ściana sakwy jest sztywna to powinno być git. |
_________________ BMW K 1200 LT
REGULAMIN
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-02-15, 19:54
|
|
|
sakwa ma tylną ścianke z blachą w środku. Niestety nie wiem jakiej grubości.
[ Dodano: 2011-02-15, 19:55 ]
Zaker, też tak myślę. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2011-02-15, 20:24
|
|
|
witek1965, wg danych producenta : wykonane z 4-5 mm skóry bydlęcej krytej z powłoką wodoodporną. Usztywnione specjalnym usztywniaczem zachowujący pierwotny kształt sakwy podczas wieloletniego użytkowania. Tylna scianka wzmocniona blachą 2mm - przygotowana pod rożnego rodzaju mocowania |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-02-15, 20:26
|
|
|
illusion napisał/a: | Tylna scianka wzmocniona blachą 2mm - przygotowana pod rożnego rodzaju mocowania |
miód |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
|