YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
VTX-y opiszcie wrażenia po przesiadce z DS !
Autor Wiadomość
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2010-09-28, 20:35   

Wprawdzie nie przesiadlem się na VTX 1300 ale mialem okazję karnąć się trochę tym motocyklem i nie powiem, czuć jak się odkręci a manewrowanie parkingowe wbrew pozorom wydawalo mi się latwiejsze niż moim DS 1100. Myślę że dużą rolę odgrywać tu może nisko polożony środek ciężkości i bardziej plaska kiera, ale możliwe że tak mi się tylko wydawalo ;)
No i wyświetlacz polożony wyżej na zbiorniku latwiej rzuca się w oczy, nie trzeba jak w DS pochylać glowy, żeby na niego spojrzeć. Moim zdaniem VTX i DS stoją na mniej więcej równym poziomie, chociaż VTX przewyższa Draga osiągami i nowszą technologią, to Drag za to ma więcej klasy pokooj
Któregokolwiek by nie dosiadal, oba zaslugują na wiele szacunku i dobrych slów pokooj
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
marecki 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 59
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 910
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2010-10-03, 22:26   

BtS napisał/a:
potrafi się utrzymywać na poziomie 7,6l/100km, jednak po kilku prostych modyfikacjach, regulacjach i wymianie świec - spokojnie osiąga 5,3l/100km.


BtS potwierdzam raz jeszcze spalanie i powiem że pali od 5L do 10L Przy 90-100km/h wychodzi 5L-5,5L przy 120-140km/h spala 6L-7L ale przy 170-180km/h na autostradzie spalił 10L
I to bez żadnych przeróbek i regulacji. Podobne wyniki w spalaniu miało kilku userów :czoper: :czoper: :czoper:
_________________

 
 
BtS 



Rocznik: 1998
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-10-04, 09:50   

tylko ja piszę o wynikach dla VTX 1800 :-)

wiem że mało osób w to wierzy... ale jest w gdańsku, taki jeden "dr.Sajgon" :-)
 
 
marecki 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 59
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 910
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2010-10-04, 15:18   

Upss.... ja okulary noszę to i pewnie nie doczytałem nie dowidziałem ;D ;D ;D sorki ;D ;D ;D
_________________

 
 
koks79 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2005
Wiek: 45
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 832
Skąd: GŁ-Grupa Łódzka
Wysłany: 2010-10-04, 16:06   

osobiście prowadzę na motostat.pl tankowania ale jakoś specjalnie nie zwracalem nigdy uwagi na spalanie... faktycznie ostatnio jak pandzioch ujeżdżał DS650 i przy rowniutkim przebiegu na stacji tankował za 35 zł a ja za 45-50 to można się zastanowić :)
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=fJ9rUzIMcZQ
;)
 
 
ROMY-F 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 49
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 218
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-10-15, 15:01   

Z DS'a 1100 przesiadłem się na VTX'a 1800 w wersji Retro.

Generalnie nic więcej ponad to co napisał shg nie podam, ale ...:

Wady:
- maaaaaasa, manewrować 350kg słoniem na parkingu to delikatnie mówiąc "porażka"
- konieczne częste wachlowanie biegami, DS był zdecydowanie bardziej elastyczny
- jak dla mnie mało wygodne siedzenie (dupsko mi się przyzwyczaiło do Mustanga, więc pewnie zamienię hondowe na mustangowe).
Przy okazji kanapa jest dosyć płaska na wysokości hm.. genitaliów, więc jak ktoś jest tak jak ja niskopodwoziowcem na szerokich udach, to chwile w czasie postoju nie należą do wyjątkowo porywających
- przełączniki- w DS'ie wszystko było "do ręki", bardziej ergonomiczne i cieszące oko, tutaj wyglądają jak przełączniki w Rubinie
- niby wielki wybór akcesoriów, ale ciężko znaleźć coś, co podniesie walory wizualne a nie spieprzy dosyć ciekawej sylwetki

Zalety
- moc, moc, moc. Moto zbiera się od samego dołu, ładnie ciągnie na każdym biegu
- prowadzi się jak rower, łatwo, miło i przyjemnie
- wtryski (zdania podzielone, ale mnie to pasuje), odpadają kwestie ssania itd itp
- brak kranika=brak problemu przełączania na rezerwę. Brakuje paliwa- miga kontrolka
- sprzężony hamulec tylni z przednim
- alufelgi. Dobijało mnie czyszczenie szprych (ok, niektórzy to lubią, ja raczej nie), tutaj nie będzie tego problemu
- sylwetka (nie była to miłość od pierwszego wejrzenia, ale... :) )
- seryjny wydech daje bardzo miły pomruk, w czasie jazdy nie męczy uszu
- kardan
_________________
Nie spieszno mi nigdzie...
VTX 1800 Retro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group