XVS 950 Midnight Star opiszcie wrażenia po przesiadce z DS |
Autor |
Wiadomość |
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-10-01, 06:15 XVS 950 Midnight Star opiszcie wrażenia po przesiadce z DS
|
|
|
jak ktoś posiada, posiadał, w inny sposób użytkował, niech się podzieli wrażeniami. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
MarMar
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 1202 Skąd: Waleniowo
|
Wysłany: 2010-10-01, 10:28
|
|
|
Czyżby szykowały się jakieś zmiany? |
_________________ ...........................................................
Jest - FJR1300AS
Były: DragStar 650, MS1300
|
|
|
|
|
SAJMON
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 1432 Skąd: Pod lasem
|
Wysłany: 2010-10-01, 10:42
|
|
|
Również mam taką czutkę. . Witek 1965 jak to jest? |
|
|
|
|
Marecki-mk
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 57 Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 158 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-10-01, 21:22 Re: XVS 950 Midnight Star opiszcie wrażenia po przesiadce z
|
|
|
Miałem okazję nakręcić nim parę kilometrów .
Ja może mam trochę spaczony gust większą pojemnością,
ale jak dla mnie XVS950 jest za słaby, za wolny, mułowaty, ma kiepskie hamulce i ogólnie marnie się prowadził . |
_________________ Pozdrawiam
Marek
|
Ostatnio zmieniony przez Marecki-mk 2010-10-01, 21:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3765 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2010-10-01, 21:34
|
|
|
U to ja mam inne odczucia dwa tygodnie temu wziąłem na jazdę próbną. Siedzenie bardzo wygodne, pozycja z kierownicą rewelka(mam 175cm) jeździłem bez szyby i to trochę może wypaczyło moje odczucia. Prowadzi się bardzo przyjemnie słuch operatora, kopnięcie też ma niezłe fakt, że dopiero na trochę wyższych obrotach, ale miałem wrażenie, że chce mnie zostawić na drodze. Ogólnie odczucia bardzo pozytywne szczególnie, jeśli chodzi o wygodę. To tyle po jeździe próbnej może jak bym pojeździł kilka dni lub 1000 km miałbym inne zdani a na pewno coś więcej do powiedzenia. Oczywiście wszystko zależy, z czego się przesiadamy lub do czego porównujemy. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2010-10-01, 21:43
|
|
|
W ubiegłym roku jeździłem nim testowo ze 2 godz.
W porównaniu do DS 1100 jest:
1 - zwinniejszy
2 - szybszy
3 - ma lepsze przyspieszenie
4 - lepiej składa się w zakrętach
5 - hamulce może trochę słabsze
Generalnie to była wersja bez armatury więc wydawał się dużo mniejszy niż mój DS1100. Jednak jak widziałem ostatnio 950-kę ubraną to wcale nie robiła wrażenia małego.
Podsumowując Drag 1100 może wąchać spaliny tej 950-ki. Wygląda o niebo lepiej niż 1300 bo producent zachował w nim klasyczny wygląd. Zegary na zbiorniku itp...
Ten na żywo wygląda super...
http://polkom.otomoto.pl/...y-M2199369.html |
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
|
|
|
|
PASS
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 61 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 76 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-10-01, 21:43 Re: XVS 950 Midnight Star opiszcie wrażenia po przesiadce z
|
|
|
Marecki-mk napisał/a: | W zeszłym roku miałem okazję nakręcić nim parę kilometrów i ogólnie marnie się prowadził . |
Masz spaczony gust. Prowadzi się jak rowerek . A co d reszty masz rację.Tylko jak porównać 950 do 1900ccm? Mułowaty? Tak- od 120km/h - zgoda |
_________________ XVS950A |
|
|
|
|
Jaracz
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 58 Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 81 Skąd: Szklarska Poręba
|
Wysłany: 2010-10-01, 22:19
|
|
|
Zacząłem od 1300, 950tką nie jeździłem. Po jednym sezonie myślę już o VN2000 albo o XV1900. Przesiadka z DS 650 na XVS950 to krok w bok. Po roku - dwóch znowu zmiana. Jedno jest pewne że cała rodzina midnight star to motocykle które świetnie się prowadza są nie zawodne (pomijając ich fabryczne niedoskonałości). Mają niezłe przyspieszenia, oczywiście każdy w swojej klasie. |
_________________ BMW R1200R Classic
|
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2010-10-02, 19:44
|
|
|
Jaracz . mnie do do draga dołaczyl XVS 1300 jeszcze go za bardzo nie sprawdzilem jutro planuje dłuzsza trase . Ale mam do ciebie pytanie masz instrukcje do moto najlepiej po polsku ? |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
Emil
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 324 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-10-03, 11:36
|
|
|
nareszcie ten temat - ja po rozbiciu swojej gwiazd planuję przesiadkę na midnighta. 1300 średnio mi się podoba, ale 950-ka jak najbardziej (nawet jeśli to krok w bok) - czekam zatem na opinie bo do wiosny jeszcze trochę. |
|
|
|
|
PASS
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 61 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 76 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-10-03, 20:43
|
|
|
Do ok. 120km/h jest fajnie. Powyżej zaczynają się wibracje (brak wałka wyrównoważającego). Czuć je głównie na podestach, choć mają gumowe antywibracyjne nakładki. Nie jest to moto do dalekich podróży z pełnym obciążeniem i plecaczkiem - wolniej się wtedy zbiera w trakcie wyprzedzania. Na miasto i przeloty z rozsądnymi prędkościami jest OK. Pali ok.5l/100, jest zwinny, przez nisko położony środek ciężkości łatwo się prowadzi. Pozycja za kierownicą nie męczy, siodło wygodne(kierowcy), to z tyłu nie. Dużo plastikowych "chromów". Pas napędowy też jest plusem - nie szarpie i nie hałasuje. Dzwięk wydechów do dupy - trzeba wiercić lub kupić akcesoryjne. Wtrysk ma plusy i minusy - potrafi na niskim biegu szarpnąć - brak precyzyjnej, delikatnej reakcji na ruchy manetki. Design lepszy niż w 1300, bardziej klasyczny. 160 jechałem- jeszcze trochę dałby radę, ale droga mi się kończyła. Podsumowanie: na solówkę OK. Na poważne, dłuższe wyprawy z obciążeniem za słaby |
_________________ XVS950A |
|
|
|
|
|