Jakie obroty silnika przy 100km/h w DS 650 ? |
Autor |
Wiadomość |
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1695 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2010-07-28, 14:09 Jakie obroty silnika przy 100km/h w DS 650 ?
|
|
|
Jakie obroty ma silnik DS 650 przy 100 km/h na biegu 4 i 5 ?
Nie mam obrotomierza niestety... no to sobie karteczkę na baku nakleję... |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
moondek
Model: SYMPATYK
Wiek: 50 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4020 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2010-07-28, 14:20
|
|
|
To w myślach będziesz liczył te obroty? shock |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
|
MarMar
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Dołączył: 28 Lis 2009 Posty: 1202 Skąd: Waleniowo
|
Wysłany: 2010-07-28, 15:09
|
|
|
A zastanawiałem się podczas wspólnej jazdy z ttomem co on tak cały czas po cichu liczy.Teraz już wiem! |
_________________ ...........................................................
Jest - FJR1300AS
Były: DragStar 650, MS1300
|
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1695 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2010-07-28, 15:22
|
|
|
No co ?
To już doktoryzować się z obrotów silnika nie można ?
moondek napisał/a: | To w myślach będziesz liczył te obroty? shock |
Nie nooo... tabelkę sobie taką zrobię... w skórze i chromie...
P.S.
Mimo wszystko pytanie moje jest na serio... |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
moondek
Model: SYMPATYK
Wiek: 50 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4020 Skąd: Józefosław
|
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1695 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2010-07-28, 15:52
|
|
|
moondek, dzięki wielkie... Widziałem to kiedys ale zapomniałem o tym.
No to wyliczyłem że przy 100 km/h na 4-ce jest 5.205, a na 5-ce 4.315...
Czy ktoś mógłby to potwierdzić w wolnej chwili z obrotomierza ?
A po co mi to było ?
Kiedy jadę sobie stówką i chce coś wyprzedzić, no to na 650 już tak "letko" nie jest na 5-ce... No i chciałem wiedzieć ile będę miał zapasu po redukcji na 4-ke... Niestety niewiele... Do max obrotów (6.500) to tylko do ok. 125 km/h... No i powiem Wam, że byłem pewien, że na tej stówce na 5-ce obroty są znacznie niższe... |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
Demolka
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 77 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-07-28, 20:18
|
|
|
ttom, nie obciążaj głowy głupotami. Obroty są okrągłe i bierz je na słuch i wyczucie. Drag (w każdym razie 1100) ma ogranicznik obrotów więc silnik zabezpieczony. Myślę, że 650 też, choć nie wiem na pewno |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
|
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1695 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2010-07-28, 20:56
|
|
|
Demolka napisał/a: | ttom, nie obciążaj głowy głupotami. |
Spoko... to taka wrodzona skrajna ciekawość...
Cytat: | Obroty są okrągłe i bierz je na słuch i wyczucie. Drag (w każdym razie 1100) ma ogranicznik obrotów więc silnik zabezpieczony. Myślę, że 650 też, choć nie wiem na pewno |
Też ma... sprawdziłem kiedyś przypadkowo... |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
maniek
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 59 Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 556 Skąd: Kotla
|
Wysłany: 2010-07-28, 21:26
|
|
|
Więc nie ma co się martwić więcej nie wykręcisz choć po małej ingerencji w elektronikę tylko po co ? |
_________________ Do szczęścia człowiekowi niezbędny jest motocykl ;-]
|
|
|
|
|
|