YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: vaaks
2010-12-30, 16:52
RENOWACJA WYŁĄCZNIKA ZESPOLONEGO
Autor Wiadomość
wojo 



Rocznik: 2003
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 77
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2010-05-05, 22:25   RENOWACJA WYŁĄCZNIKA ZESPOLONEGO

Czy ktos moze z Was demontował prawy wyłącznik zespolony, musze go zdemontować i oddać do polerowania gdyż schodzi z niego lakier czy chrom czy cholera wie. Cos mi ktos tam nawijała że, trzeba rozlutowywac kable itp stad moje pytanie. Pozdro
_________________
Kiedy pierwszy raz zobaczyłem nagą kobietę, stwierdziłem że to będzie cel mojego życia. Wszystko było dobrze dopóki nie zobaczyłem pierwszy raz XVS1100. Teraz mam dylemat, lepiej podziwiać czy lepiej ujeżdzać.
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-12-30, 16:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mmmmat 



Rocznik: 2006
Wiek: 43
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 86
Skąd: Slask
Wysłany: 2010-05-05, 22:42   

Nie trzeba na śrubkach wsio masz ale uważaj bo łamliwy plastik tam jest
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2566
Skąd: PWL
Wysłany: 2010-05-05, 22:44   

Rozbierałem i niczego nie trzeba rozlutowywać. Schodzi lakier, ale po polerce stracisz pictogramy. Aluminium po polerce trzeba polakierować, bo się spatynuje.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
pandzioch2003 



Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 198
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-31, 13:10   

Niejednokrotnie polerowalem aluminium i z wlasnego doswiadczenia wiem, ze:
jak wypolerujesz i bedziesz co jakis czas przecieral jaks pasta polerska lub woskiem razem z polerowaniem lakieru bedzie w miare oki, choc po czasie element polerowany stanie sie troche bardzie mleczny, ale nadal blyszczacy. Jezeli polakierujesz wypolerowana powierzchnie, to polysk bedzie trwalszy, ale... jezeli zrobisz to niewlasciwym lakierem to po niedlugim czasie lakier moze zaczac sie zluszczac, bo nie ma sie na czym trzymac - powierzchnia jest zbyt gladka-lustrzana. Podobno lepiej sie zachowuja jakies specjalne lakiery. Powodzenia.
_________________
Współtowarzysze
ISRA 31256
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-05-31, 14:14   

Są wszak specjalne, zresztą twardsze od normalnych, lakiery do alufelg, rzecz jasna przezroczyste.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group