|
Przesunięty przez: vaaks 2010-12-30, 16:52 |
RENOWACJA WYŁĄCZNIKA ZESPOLONEGO |
Autor |
Wiadomość |
wojo
Rocznik: 2003
Wiek: 50 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 77 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2010-05-05, 22:25 RENOWACJA WYŁĄCZNIKA ZESPOLONEGO
|
|
|
Czy ktos moze z Was demontował prawy wyłącznik zespolony, musze go zdemontować i oddać do polerowania gdyż schodzi z niego lakier czy chrom czy cholera wie. Cos mi ktos tam nawijała że, trzeba rozlutowywac kable itp stad moje pytanie. Pozdro |
_________________ Kiedy pierwszy raz zobaczyłem nagą kobietę, stwierdziłem że to będzie cel mojego życia. Wszystko było dobrze dopóki nie zobaczyłem pierwszy raz XVS1100. Teraz mam dylemat, lepiej podziwiać czy lepiej ujeżdzać. |
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-12-30, 16:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mmmmat
Rocznik: 2006
Wiek: 43 Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 86 Skąd: Slask
|
Wysłany: 2010-05-05, 22:42
|
|
|
Nie trzeba na śrubkach wsio masz ale uważaj bo łamliwy plastik tam jest |
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2566 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2010-05-05, 22:44
|
|
|
Rozbierałem i niczego nie trzeba rozlutowywać. Schodzi lakier, ale po polerce stracisz pictogramy. Aluminium po polerce trzeba polakierować, bo się spatynuje. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
pandzioch2003
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-05-31, 13:10
|
|
|
Niejednokrotnie polerowalem aluminium i z wlasnego doswiadczenia wiem, ze:
jak wypolerujesz i bedziesz co jakis czas przecieral jaks pasta polerska lub woskiem razem z polerowaniem lakieru bedzie w miare oki, choc po czasie element polerowany stanie sie troche bardzie mleczny, ale nadal blyszczacy. Jezeli polakierujesz wypolerowana powierzchnie, to polysk bedzie trwalszy, ale... jezeli zrobisz to niewlasciwym lakierem to po niedlugim czasie lakier moze zaczac sie zluszczac, bo nie ma sie na czym trzymac - powierzchnia jest zbyt gladka-lustrzana. Podobno lepiej sie zachowuja jakies specjalne lakiery. Powodzenia. |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-05-31, 14:14
|
|
|
Są wszak specjalne, zresztą twardsze od normalnych, lakiery do alufelg, rzecz jasna przezroczyste. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|