REGULATOR NAPIĘCIA V-Star 1100 |
Autor |
Wiadomość |
senio
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 17 Kwi 2009 Posty: 97 Skąd: Koło.wlkp
|
Wysłany: 2010-05-01, 23:44 REGULATOR NAPIĘCIA V-Star 1100
|
|
|
Przeszukałem forum. Nie znalazłem odnośnie 1100. Odnośnie 650 jest tu :
http://yamaha-dragstar.pl...er=asc&start=20
Chodzi mi o to gdzie jest umiejscowiony regulator napięcia w V-Starze 1100 Calsic. Nie chcę rozkopać pół motocykla żeby go odnaleźć. Może ktoś już to odkrył i się podzieli informacją gdzie go szukać ?. Najlepiej łopatologicznie odkręć to i to i tam jest. Fotka umiejscowienia regulatora mile widziana
Jak był taki temat proszę o wskazanie go bo nie mogę znaleźć. |
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-11-21, 19:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kiszka
Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 44 Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 625 Skąd: JANKES(Zwardoń)
|
Wysłany: 2010-05-02, 07:51
|
|
|
Kapa taka mała pod wydechem-troszkę trudno odkręcić i wyjąc regler z przykręconym wydechem.
http://yamaha-dragstar.pl/download.php?id=3040
edit vaaks |
_________________ Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi...:)
|
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-11-21, 19:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
senio
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 17 Kwi 2009 Posty: 97 Skąd: Koło.wlkp
|
Wysłany: 2010-05-02, 10:03
|
|
|
kiszka napisał/a: | Kapa taka mała pod wydechem-troszkę trudno odkręcić i wyjąc regler z przykręconym wydechem. |
Rozumiem w takim razie że pod tą pokrywką tak ?
|
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-11-21, 19:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pandzioch2003
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-05-02, 10:39
|
|
|
Dokladnie pod ta pokrywa. Tyle ze jest ja trudna zdjec, bez zdejmowania wydechow. |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
|
|
|
|
|
senio
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 17 Kwi 2009 Posty: 97 Skąd: Koło.wlkp
|
Wysłany: 2010-05-02, 11:17
|
|
|
pandzioch2003 napisał/a: | Dokladnie pod ta pokrywa. Tyle ze jest ja trudna zdjec, bez zdejmowania wydechow. |
Ok.Dzięki. Zlokalizowany i wyjęty. Raczej do wymiany bo ma przerwana gumową izolację a ładowanie jest na poziomie 18wolt. Po odpaleniu lightbarów ładuje normalnie 13 wolt ale to dlatego że więcej alternator nie wydoli podać. |
|
|
|
|
pandzioch2003
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-05-02, 11:30
|
|
|
Jak bedziesz kupowal to zwroc uwage na gniado pod wtyczke - sa dwa rodzaje - na male i duze piny. |
_________________ Współtowarzysze
ISRA 31256
|
|
|
|
|
senio
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 17 Kwi 2009 Posty: 97 Skąd: Koło.wlkp
|
Wysłany: 2010-05-02, 12:49
|
|
|
pandzioch2003 napisał/a: | Jak bedziesz kupowal to zwroc uwage na gniado pod wtyczke - sa dwa rodzaje - na male i duze piny. |
Wiem już bo popatrzyłem sobie na te regulatory yamahy. Mój jest na cienkich pinach 6 sztuk o symbolu SH650D-11. ten wydaje mi się identyczny :
http://cyklo-motorelektry...products_id/322
Macie jakieś inne źródła może bardziej sprawdzone / potwierdzone odnośnie kupna takiego regulatora. |
|
|
|
|
krzycho_r
Rocznik: 2000
Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 50 Skąd: Kolno
|
Wysłany: 2011-06-24, 01:15
|
|
|
Witaj
Przydażyła mi się kilka dni temu mała awaria. Jadwiga zaniemogła.
Wybrałem się z kumplem do Augustowa , ale niestety po krótkim postoju na kawę w Mikołajkach kontrolki zgasły natychmiast po naduszeniu przełącznika rozrusznika.
Sprawdziłem bezpieczniki- Oki.
Czyżby aku , który założyłem w maju ?
Aku był tak goracy, że nie dało się go wziąć w łapy. Sprawdziłem go na zwarcie cienkim kabelkiem i diagnoza była jedna- zero prundu.
Do domu wróciłem na "holu"
Jadźka dostała nowy akumulator . Po pomiarze ładowania okazało się , że ma 18V na wolnych obrotach i rośnie. Regulatorek do wymiany. Udało mi sie załatwić jakieś używki , ale i te były padnięte. W końcu w prezencie dostałem nowy regulatorek od Hondzi(wiekszej mocy). Po przelutowaniu kabelków wszystko działa jak należy. Przejechałem 500 km i już tak zostanie. Szkoda tylko , że Jadwiga puściła się z Hondzią
P.S.
Jestem bogatszy o nowe doswiadczenie |
_________________ Junaczysko znów furcy aż miło:)
Pozdrawiam Krzycho_R
http://dzikijunak.org/gallery/KrzychoR |
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2011-06-27, 14:32
|
|
|
Dlatego fajne są bajeranckie chromowane wskaźniki napięcia na kierownicę
Cieszyć się tylko, że napięcie było na poziomie 18v a nie znacznie wyższym ......
Wtedy cała elektryka by się ładnie popaliła ..... (bezpieczniki nic by nie pomogły). |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3291 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2011-06-27, 16:44
|
|
|
krzycho_r napisał/a: | W końcu w prezencie dostałem nowy regulatorek od Hondzi(wiekszej mocy). Po przelutowaniu kabelków wszystko działa jak należy. Przejechałem 500 km i już tak zostanie. Szkoda tylko , że Jadwiga puściła się z Hondzią
P.S.
Jestem bogatszy o nowe doswiadczenie |
Napisz coś o sposobie przerobienia, kosztach przeróbki, cenie regulatora z Hondy. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
krzycho_r
Rocznik: 2000
Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 50 Skąd: Kolno
|
Wysłany: 2011-06-28, 12:48
|
|
|
Kozak_Barabasz napisał/a: | ...
Cieszyć się tylko, że napięcie było na poziomie 18v a nie znacznie wyższym ......
Wtedy cała elektryka by się ładnie popaliła ..... (bezpieczniki nic by nie pomogły). |
Napięcie na aku było 18 Volt na tylko na wolnych (jak pisałem wcześniej)
Na średnich siegało grubo ponad dwadzieścia kilka Volt. Widziałem sfajczone zegary i całe motocykle , dlatego nie próbowałem nawet sprawdzić jakie napięcie osiąga na wyzszych obrotach.
A co do wskaźnika , to w Junaku posiadam amperomierz zaadoptowany z Triumph'a
I myślę o czymś podobnym do Jadwini.Ważne , aby był to Amperomierz nie Voltomierz.
Merlin napisał/a: |
Napisz coś o sposobie przerobienia, kosztach przeróbki, cenie regulatora z Hondy. |
Tak jak pisałem wcześniej regulator dostałem za free , a przeróbka... no cóż potrzebne było jedynie gniazdo ze starego regulatorka i przylutować kabelki. Trochę cyny kilka centymetrów koszulki i izolacji - to całe koszta.
Jeśli interesuje Cię dokładny opis podłączenia to mogę zrobić fotki |
_________________ Junaczysko znów furcy aż miło:)
Pozdrawiam Krzycho_R
http://dzikijunak.org/gallery/KrzychoR |
|
|
|
|
Budyniasty
Rocznik: 2000
Wiek: 39 Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 294 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-09-19, 14:06
|
|
|
CZy w customie regiel jest w tym samym miejscu co w classicu? (r.2000)
i jakie ma oznaczenie? też takie samo jak w classicu? |
_________________ 1100 Custom!
Blues to korzenie reszta muzyki to owoce |
|
|
|
|
Bulioner
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 16 Wrz 2015 Posty: 21 Skąd: Skrzynice-Kolonia
|
Wysłany: 2017-06-22, 19:11
|
|
|
A ja mam taki problem, że padły mi już dwa rygle. Pierwszy rok temu. Dopóki akumulator mógł, to ratował instalację. Jak się ugotował, to wszystko zabłysło, sfajczyły się wszystkie żarówki i zgasło. Na szczęście była noc więc zauważyłem i zgasiłem moto. Dzięki temu po wymianie regla działało jak trzeba. Problem tylko, że zamontowałem zamiennik (oryginały mają cenę z czapy). Wytrzymał koło 6000 km. Padł na ostatniej paradzie tym razem robiąc zwarcie.
Pytanie: jaki zamiennik użyć żeby wytrzymał i nie było dużo przeróbek. Swoją drogą na zdrowy rozum regul to regul. Napięcia z alternatora i odbiór w większości moto jest podobny. Skąd pomysł na taką cenę regulatora akurat w Dragu? |
_________________ Piotrek |
|
|
|
|
wojs40
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 57 Dołączył: 25 Paź 2015 Posty: 100 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2018-07-08, 12:33 REGULATOR NAPIĘCIA V-Star 1100 - ot
|
|
|
Powiedzcie proszę jaka jest różnica między regulatorami napięcia? Otóż można kupić nówkę do DS 1100 za 100 zł i można kupić za 350 zł. Czy warto? |
_________________ "BAW SIĘ DOBRZE" To są właśnie te"stare dobre czasy" za którymi zatęsknisz w przyszłości ... |
Ostatnio zmieniony przez ciecio 2018-07-08, 19:14, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2018-07-08, 20:10
|
|
|
Bulioner napisał/a: | Skąd pomysł na taką cenę regulatora akurat w Dragu? |
sam sobie odpowiedziałeś
Cytat: | Pytanie: jaki zamiennik użyć żeby wytrzymał i nie było dużo przeróbek. |
Bulioner napisał/a: | oryginały mają cenę z czapy | jeżeli jest to zamiennik, to nie ma żadnych przeróbek.
[ Dodano: 2018-07-08, 20:21 ]
https://www.partzilla.com...4XY-81960-00-00 jak na oryginał, to cena do przyjęcia |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
arkadiuk
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Wiek: 42 Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 55 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 2018-07-17, 17:44
|
|
|
Cześć,
Z góry przepraszam jeśli pominąłem podobny do mojego temat , lecz szukałem czytałem i nie znalazłem
Do rzeczy, Aku zaczął mi płatać figle ( częste rozładowywanie, a nawet brak doładowania po ok 40km jazdy)- ładowałem w domu akumulator 12h prądem ok 1A i pomierzyłem napięcia po założeniu do moto i niespodzianka:
-Napięcie na aku przy wyłączonym zapłonie 12,75V
- Napięcie na aku przy wolnych obrotach ok 14,2V
aleee...
- po odkręceniu manetki pojawia się napięcie ok 18V
czyżby Regulator walnięty? |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2018-07-17, 21:49
|
|
|
raczej tak. 18V to zdecydowanie za dużo. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
arkadiuk
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Wiek: 42 Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 55 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 2018-07-18, 19:14
|
|
|
Jak myślicie? Jest szansa, że aku jeszcze chwilę pożyje po wymianie regulatora (który zresztą już do mnie jedzie)? |
|
|
|
|
wojs40
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 57 Dołączył: 25 Paź 2015 Posty: 100 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2018-07-19, 12:47
|
|
|
No cóż, ja bym na razie nie kupował nowego, podjedź do elektryka samochodowego i tam ci sprawdzą sprawność obecnego akumulatora. Wtedy podejmiesz decyzję. |
_________________ "BAW SIĘ DOBRZE" To są właśnie te"stare dobre czasy" za którymi zatęsknisz w przyszłości ... |
|
|
|
|
jedrula
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 60 Dołączył: 11 Lis 2015 Posty: 5 Skąd: Zaprośnie
|
Wysłany: 2018-10-09, 15:57 regulator napięcia
|
|
|
Koledzy. Podczas wymiany regulatora w mojej Yadwidze zauważyłem jeszcze jedną wtyczkę (niebieską). Może ktoś wie do czego ona jest?
wtyczka.jpg
|
|
Plik ściągnięto 12 raz(y) 282.45 KB |
|
|
|
|
|
|