YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: 1janbo
2010-11-15, 09:54
ŚWIECE - FAJKI - KABLE WN
Autor Wiadomość
Marcin880 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 35
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 5
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-05-31, 08:10   

gaźniki własnie wróciły z regulacji i czyszczenia takze to chyba odpada ale słyszałem ze przepustnica w gaźniku moze sie powieszac i dlatego tak sie dzieje wlasnie dzisiaj sie do tego bede zabierał i zobaczymy co i jak :roll:
 
 
waydac 


Rocznik: 2001
Wiek: 42
Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 20
Skąd: czaniec
Wysłany: 2012-01-18, 14:34   

Witam koledzy. Wyskoczyła mi ta sama awaria co apstrykowi, czyli kabel się odczepił a fajka została na świecy. I mam pytanie, czy ktoś mógłby polecić jakiś sklep internetowy gdzie mogę dostać kable WN do 650tki? Szukam, a coś znaleźć nie mogę. ;/
 
 
drzewo 


Model: SYMPATYK
Wiek: 40
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 86
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2012-01-18, 23:46   

waydac napisał/a:
Witam koledzy. Wyskoczyła mi ta sama awaria co apstrykowi, czyli kabel się odczepił a fajka została na świecy. I mam pytanie, czy ktoś mógłby polecić jakiś sklep internetowy gdzie mogę dostać kable WN do 650tki? Szukam, a coś znaleźć nie mogę. ;/


Zapyaj na http://www.swiece-zaplonowe.pl :) Znajomy, który jest motocyklistą to prowadzi. Popytaj o zniżki :)
 
 
Piotrus_63 


Rocznik: 2000
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-21, 13:35   Jak wymienić świece w Drag Star 1100??

Przepraszam niewiem czy dobrze pisze w sensie czy w tym temacie ale mam pytanko czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak sie dobrać do tych świec gdyż chciałbym wymienic je na irydowe z góry dziękuje :)
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1708
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2012-01-21, 13:45   Re: Jak wymienić świece w Drag Star 1100??

Piotrus_63 napisał/a:
Przepraszam niewiem czy dobrze pisze w sensie czy w tym temacie ale mam pytanko czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak sie dobrać do tych świec gdyż chciałbym wymienic je na irydowe z góry dziękuje :)

to akurat nie jest skomplikowane, w zestawie kluczy masz klucz do świec, musisz użyć przrdłużki do lewej świecy, zdejmujesz fajki ze świec i odkręcasz, a swiece masz z przodu silnika na górze blisko ramy i zbiornika paliwa, popatrz dokładnie to zobaczysz przewody wysokiego napięcia.
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Piotrus_63 


Rocznik: 2000
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-21, 14:20   

chodzi mi jeszcze tylko jak ściągnąć chromowane osłonki nad świecami ?? z góry dziękuję :)
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-01-21, 14:30   

po prostu je ściągnąć. Są wciśnięte.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1858
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-21, 10:59   

patryk_c napisał/a:
......

Obiecuję poedzielić się swoimi obserwacjami po przejechaniu większego kawałka :pokooj:



Odgrzebię trochę temat. Nie widzę zestawu dla XVS 650. Jak się sprawdza zestaw, szczególnie czy ma wpływ mierzalny na spalanie ??
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
andrzejnow666 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 770
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2012-03-23, 10:24   

Mam pytanie co do oznaczenie świec. Wiadomo,że do ds 1100 powinno być BPR7ES. Ja kupiłem dzisiaj 2 szt. by mieć na zapas w razie potrzeby na trasie. Jednak mają oznaczenie BPR7E ( = BPR7ES). Czy one czymś się różnią i czy można na nich śmigać. ciekawi mnie to gdyż akurat w sklepie nie mieli tych z końcówką ES, a w katalogach też występują osobno, a niby jest to to samo
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-23, 11:24   

andrzejnow666 napisał/a:
gdyż akurat w sklepie nie mieli tych z końcówką ES, a w katalogach też występują osobno,
bo to sa różne świece. :nie_wiem: po co kupiłeś, skoro to miał być zapaś świece, które ......................nie są od tego motocykla.

http://www.ngk.de/fileadm...zen_code_pl.pdf

Oznaczenie S to cecha konstrukcyjna - oznacza miedziany rdzeń.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
andrzejnow666 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 770
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2012-03-23, 13:49   

kupiłem gdyż na oznaczeniu był znak "=" co jak dla mnie laika w tych spawach znaczy, że są takie same, lub,że jedna z powodzeniem może zastepować drugą. I teraz pytanie czy to, że ten rdzeń jest miedziany wyklucza te świece jako zapasowe na dojechanie do domu. Bo i tak potem będą pewnie zamienione na nowe irydowe i wrócą do kartoników na zapas
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-23, 16:08   

andrzejnow666 napisał/a:
kupiłem gdyż na oznaczeniu był znak "="
czy tak jest na opakowaniu ? czy po prostu sprzedawca sobie tak napisał, bo na stronie NGK brak takowego opisu. Podaj fotkę opakowania, czy jest znak równości. Nie po to producent produkuje tysiące rożnych świec, żeby wkładać jakie się spodoba. Taka jest moja dewiza. Czy oponę o identycznym rozmiarze jak masz założone założysz na koło bez względu na to czy ma oznaczenie front czy rear, to tylko wyraz. BPR7E to jest świeca samochodowa.

andrzejnow666 napisał/a:
I teraz pytanie czy to, że ten rdzeń jest miedziany wyklucza te świece jako zapasowe na dojechanie do domu.
moim zdaniem to co piszesz to za przeproszeniem wycieranie dupy szkłem. Te świece kosztuję od 9 zeta do 11 w porywach. Zaryzykujesz ? Twoja sprawa, dla mnie to co najwyżej jest pamiątka bezsensownie wydanych dwóch dych.
Zapewniam, Cię, że na tym forum nikt z czystym sumieniem nie napisze ci- stary, śmiało zakładaj.
Co do irydowych to maja symbol BPR7EIX i tylko taki, nie podobny.

I jeszcze jedno pytanie, czy świeca BPR7E to świeca typu S-line, czy stare zapasy magazynowe, które ktoś ci wcisnął ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Endrju 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2008
Wiek: 65
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 663
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-03-23, 21:42   

Lepiej kupić irydowe świece DENSO typ IW22 Fakt są drogie kosztują 50 PLN szt.
Ale te są pewne i to produkcja japońska
_________________
O MATKO CZEMU PIJE TAK RZADKO

Endrju
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-24, 02:25   

Endrju, NGK też sa Made in Japan.Pokazać pudełko ? co oczywiście nie umniejsza Denso, bo to świetne świece są.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
andrzejnow666 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 770
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2012-03-24, 09:02   

świece szukałem sam na półkach w hurt. motoryzacyjnej i dopiero gdy nie znalazłem z końcówką ES to sprzedawca pokazał mi te z samym E. Zdjęcia teraz nie zrobię bo mam je już w domu, ale nie piszę tego bu kogoś robić w konia tylko by samemu się czegoś dowiedzieć, ale uwierzcie mi na słowo na opakowaniu jest napisane BPR7E ( = BPR7ES ). jak wrócę z pracy to zrobię fotkę i ją wrzucę by innych ostrzec lub przekonać. Bpr7e jest świecą v-line. a czy to jest staroć czy nie tego niestety nie wiem
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-03-24, 11:59   

Cytat:
na opakowaniu jest napisane BPR7E ( = BPR7ES )


I tak jest kupowałem dwa lata temu i już tak było to podobno jest nowe oznakowanie , tak twierdził sprzedawca i pokazywał na opakowaniu
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-24, 12:48   

arekw711 napisał/a:
I tak jest kupowałem dwa lata temu i już tak było to podobno jest nowe oznakowanie


Masz rację, to na pewno NGK się pomyliło na swoich stronach ;/

i zapomniało wstawić

a propos oznakowania : http://www.allegromat.pl/aukcja101968 dobrzez robione fotki i znowu ktoś zapomniał dodać znak =
za to bogaty opis marek samochodów, do których pasują. Ten sprzedawca zawęża rynek zbytu, nie chce ich sprzedawać do motocykli. Co ciekawe pakowane w pudełkach po 4 sztuki
andrzejnow666 napisał/a:
Bpr7e jest świecą v-line
tak, masz rację, ja wczoraj popełniłem błąd pisząc S-line. To przez to S, którego brakuje.

A teraz jeszcze inaczej. Po wpisaniu hasła BPR7E w wyszukiwarkę, allegro ( w google podobnie) wyskakują mi 23 rekordy -wszystkie co do jednego Allegro › Motoryzacja › Części samochodowe › Układ elektryczny, zapłon › Świece › Iskrowe i ani jeden w częściach motocyklowych

a po wpisaniu BPR7ES 60 rekordów w Allegro › Motoryzacja › Części motocyklowe › Części › Układ elektryczny, zapłon › Pozostałe

oraz 13- w świece samochodowe, ponieważ :nie_wiem: pomyłka sprzedawców :hahaha:

tam szukają właścicieli motocykli ( tak wynika z opisu aukcji) no ale znalazło się kilka już prawidłowych - zamienniki innych producentów do tej świecy. Co ciekawe, jak wejdziemy w katalog http://www.ngk.de/pl/home/ to pod nazwą BPR7ES znajdziemy http://www.ngk.de/pl/prod...er/////BPR7ES// i ani słowa, że zamiennie z BPR7E

co ciekawe te świece maja nawet inne wzory opakowań, zapewne przypadkowo no bo w jakim celu :nie_wiem: może te pierwsze to samochodowe, a drugie motocyklowe ? bo jakoś tak wychodzi, że te co przywiozła Wadera, też były w żółtym opakowaniu.





Zakładajcie co chcecie, byleby gwint pasował, w końcu to Wasze motocykle.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
andrzejnow666 



Model: MS1900
Rocznik: 2009
Wiek: 51
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 770
Skąd: Łabiszyn
Wysłany: 2012-03-24, 22:41   

Witek1965 wszystko ok i nawet dzięki Twojej opinii i pomocy zdecydowałem,że kupię świecę takie jak są zalecane i jebał pies te 20 zł. a te najwyżej schowam na same dno sakwy. Nie rozumiem jednak dlaczego z uporem maniaka chcesz wmówić wszystkim, że ja i arekw711 mamy problem ze wzrokiem. A na pewno juz nie jest moją intencją by na forum mówić coś o czymś czego nie widziałem by wprowadzać kogoś w błąd. Problem to ja mam czasem z ogólnie pojętym serwisowaniem moto i dlatego czasem zadaję pytania na tym forum i chyba po to ono jest jak mniemam. Nie wiem gdzie tkwią błędy w opisach tych nieszczęsnych świec i kto kogo chce zrobić w ch.... czy NGK wszystkich, czy może tylko polski dystrybutor a może to jakieś podróbki to są nie ważne na kartonie stoi napisane jak byk BPR7E(=BPR7ES) i chyba dobrze , że ktoś to zauważył i poddał dyskusji na forum.

[ Dodano: 2012-03-24, 23:13 ]
i jeszcze zdjęcie nr świecy

wieca Bpr7e (2).jpeg
Plik ściągnięto 151 raz(y) 22.61 KB

wieca BPR7E.jpeg
Plik ściągnięto 138 raz(y) 30.07 KB

 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1601
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2012-03-24, 23:34   

witek1965 napisał/a:
NGK też sa Made in Japan.Pokazać pudełko ? co oczywiście nie umniejsza Denso


Czym człowiek więcej czyta , tym jest coraz głupszy :shock: .
Z półtora roku temu jak zamierzałem wymienić świece ktoś informował , że Japan (100%) to tylko Denso , a NGK może być podróbka , teraz Witek pisze ,że NGK to też Japan :stars: . Ochujeć można :bejbis: ;D .
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-25, 01:18   

andrzejnow666 napisał/a:
Nie rozumiem jednak dlaczego z uporem maniaka chcesz wmówić wszystkim, że ja i arekw711 mamy problem ze wzrokiem


Nie wciskam Ci, że masz problemy ze wzrokiem tylko zapytałem

Cytat:
czy tak jest na opakowaniu ? czy po prostu sprzedawca sobie tak napisał, bo na stronie NGK brak takowego opisu. Podaj fotkę opakowania, czy jest znak równości.


Ja bazuję na katalogu NGK. Nigdzie, ale to nigdzie nie jest napisane, że świeca BPR7E = BPR7ES. Pierwszy raz spotkałem się dopiero po pokazaniu przez Ciebie tej fotki. Jak zauważyłeś zapewne, na fotce załączonej przeze mnie nie ma takiego napisu Czy ta świeca to made in Japan ? bo może turasy coś wykombinowali :nie_wiem: lub też wyszły z produkcji i producent wskazał w ten sposób zamiennik.
Na dzień dzisiejszy NGK pokazuje w wyszukiwarce produktu świece o wspólnym symbolu BPR7 :
BPR7EIX
BPR7ES
BPR7ES-11
BPR7HIX
BPR7HS
BPR7HS-11


w ofercie brak BPR7E
Z ciekawości zadam pytanie na stronie producenta.

[ Dodano: 2012-03-25, 01:21 ]
SATURIAN napisał/a:
Witek pisze ,że NGK to też Japan
bo NGK ma również fabrykę w Turcji, ale ja mam na 100% BPR7EIX made in Japan, a konkretnie Nagoya.

http://www.allegromat.pl/aukcja102025
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group