YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Wrażenia z jazdy - RS XV 1700 wrażenia po przesiadce z DS XVS 650

HORSZCZAR - 2010-10-15, 00:22
Temat postu: RS XV 1700 wrażenia po przesiadce z DS XVS 650
Jak już większość wie, że stałem się szczęśliwym posiadaczem Road Stara XV 1700. Postanowiłem podzielić się wrażeniami z jazdy i tym samym być może pomogę komuś w podjęciu decyzji "jaki następny?"

Zacznę od tego, że nakręciłem już 1,5 kkm (i ciągle mi mało :meksyk: ) i uważam, ze mogę już co nieco powiedzieć na temat tej maszyny.

prowadzenie

Powiem tak, pomimo większej masy prowadzi się lepiej niż Gwiazdka. Może właśnie dzięki masie podjeżdżając do świateł, nogi z podestów zdejmuję w momencie, gdy moto prawie się zatrzymuje. Nie ma najmniejszych problemów ze składaniem moto w zakręty, jest bajecznie.

spalanie:
Straszono mnie, że te motocykle palą 8-10l tym bardziej mile zaskoczyło mnie pierwsze tankowanie, średnia 5,32l/100km. W tej chwili po oswojeniu z maszyną średnia wychodzi około 6l/100km (w cyklu mieszanym), więc również całkiem nieźle biorąc pod uwagę co dostajemy w zamian.

komfort podróżowania
Również zdecydowanie lepiej wypada niż Gwiazdka, już siadając na moto da się zauważyć, że pozycja jest zupełnie inna (czyt. wygodniejsza) i to procentuje podczas dłuższych przejażdżek.

masa
Jak dla mnie duża masa to zaleta, niemniej jednak muszę powiedzieć, że parkingowe manewry wymagają nieco siły zwłaszcza jak podłoże jest nierówne.

hamulce

Dwie tarcze z przodu i jedna potężna z tyłu naprawdę dają radę :koksik:

moc - przyśpieszenie
Zdecydowanie inna bajka, po odkręceniu ochoczo wyrywa do przodu, beż względu na którym biegu czy z jaką prędkością jedziesz.

wygląd
To nadal prawdziwy Classic, chociaż mógłby mieć nieco więcej chromów, tutaj Gwiazdka nie ma sobie równych.

dzwięk

Silnik po odkręceniu to prawdziwa lokomotywa, czuć i słychać, że niczego nie udaje. Porażką były oryginalne tłumiki, które nie brzmiały :poddajesie: , ale po małym zabiegu przemówiły rasowo ;D .

Pisać jakby ktoś miał jakieś pytania

Jeżyk - 2010-10-15, 07:31

HORSZCZAR, czy ja już Ci mówiłem, że RS 1700 mi się bardzo podoba ? :)

Mogę stanowczo teraz stwierdzić, że masz odpowiedni sprzęt do swojej masy :)

Ale ciekawi mi jaka jest różnica w jeździe, ogólnie w użytkowaniu pomiędzy RS 1700 a XV 1900.

ROMY-F - 2010-10-15, 14:24

HORSZCZAR, kupiłeś moto na które długo ostrzyłem sobie zęby :) Gratulacje.
PePso - 2010-10-15, 14:35

Miałem już okazję śmigać tym modelem. Prowadzi się i wygląda super. Jeżeli się uda kolejny skok będzie właśnie na niego lub XV 1900. ;D ;D ;D

Gratuluje zakupu :)

MARSINUS - 2010-10-15, 19:29

A jak tam jazda z pasem zamiast wałka? HORSZCZAR?
A może ktoś inny z ciut większym przebiegiem na pasie?
Wałek wiadomo jest praktycznie wieczny ale ciekawi mnie sprawa pasa - jak często się go wymienia, jakie jest prawdopodobieństwo zerwania, jaki koszt wymiany itp.

patryk_c - 2010-10-15, 21:40

Dopiero 2000 mil przejechane.

Ale pierwsze wrażenia odnośnie pasa - to pewniejsze przeniesienie napędu - brak przekładni robi swoje.

No i biegi - po zmianie nie czujesz tego uderzenia po wsprzęgleniu jak przy wale.

aldek - 2010-10-15, 21:43

Po ile km należy wymienić pas ?
patryk_c - 2010-10-15, 21:59

Cytat:
Po ile km należy wymienić pas ?


Gdzieś wyczytałem że po 30 k km... ale ludzie z Road Star Clinic zrobili ankietę i wychodzi że tylko 18 % użytkowników na około 500 motonitów wymieniało pas przed 30 000 mil (czyli ponad 48 tyś km)

piwu - 2010-10-15, 22:03

W serwisie Yamahy mówią, że po 50 tys km.

Brat ma Warriora. W tych moto jest wada przeniesienia napędu. Przy przednim kole pasowym gwint zakrętki wałka zdawczego jest bardzo mały. Na około połowę szerokości całej zakrętki. Potrafi się to niestety poluzować i odkręcić, a wtedy nieszczęście gotowe. Brat miał taką sytuację przy przebiegu ok 18kkm. Moto w domu od nowości! Części to około 2300 zł.
Zaraz jak kumpel to wymienił przyjechał do niego Road Star 1700 z tym samym problemem.
Należy to kontrolować i najlepiej smarować klejem do śrub, żeby uniknąć poluzowania się nakrętki.

TomHal - 2010-10-15, 22:11

Co do pasa to wszystko zależy od stylu jazdy! Jednak mimo dość sportowego traktowania mojego Shreka (Wild Star XV 1600) mając już na patelni ponad 30 000 km nie widać większych optycznych zużyć na pasie. W moim przypadku mój motong waży bez mała prawie 380 kg więc jest co dygać. Co do chromów to nie zgadzam się z Horszczarem. Nasze gwiazdki w zależności od akcesorii są albo bardziej albo mniej ubrane w srebrne dodatki. Więcej info koledzy, macie w zaprzyjaźnionej Wam stronce : www.yamaha-roadstar.pl czy też www.yamaha-wildstar.pl ;D
piwu - 2010-10-15, 22:53

TomHai zgodze się, że zużycie pasa zależne jest od stylu jazdy. Co do przypadku brata dodam, że styl jazdy raczej spokojny spalanie Warriora to ok 5.5 litra... W drodze na Chorwacje zszedł do 4.2....
HORSZCZAR - 2010-10-15, 23:05

Tomie, ale mi chodzi o serię ;D wiadomo, że jak ktoś się uprze to i drugą wartość moto wsadzi w chromy. Chodziło mi generalnie o to jak wygląda silnik w jednym i drugim motorze. Osobiście bardziej podoba mi się silnik Draga, rzecz jasna wizualnie ;p

Jeżyk jest prosty sposób, żeby się przekonać. Powiedz kiedy a udostępnię Ci moto do przejażdżki, jak dobrze poszukasz to i może jakieś XV1900 też znajdziesz ;D

patryk_c - 2010-10-15, 23:07

TomHal napisał/a:
Co do chromów to nie zgadzam się z Horszczarem


Tak faktycznie.

O tym też miałem napisać - Tomek (z Mińska ;) ) - pokaż mi DS'a który ma chromowane lagi, półki i wszystkie kontrole na kierownicy...

pokooj

HORSZCZAR - 2010-10-15, 23:14

HORSZCZAR napisał/a:
Chodziło mi generalnie o to jak wygląda silnik w jednym i drugim motorze.


Patryk SILNIK ;D

Dodam, że nie każdy ma tak wypasiony sprzęcik jak Ty ;p Patryku ze Stolicy ;d

patryk_c - 2010-10-15, 23:22

No to zobaczymy po zimie - byłem właśnie w Polkomie i wyszedłem z chromowaną obudową zbiorniczka płynu tylnego hamulca pokooj

I parę innych rzeczy też oglądałem :hahaha:

Gdyby nie wizja składania w przyszłym roku bobbera to bym już poszalał ....

marian00 - 2010-10-15, 23:40

patryk_c napisał/a:

- pokaż mi DS'a który ma chromowane lagi, półki i wszystkie kontrole na kierownicy...

pokooj


V Star 650 Silverado pokooj

krzych1200 - 2010-10-16, 00:07

piwu napisał/a:
W serwisie Yamahy mówią, że po 50 tys km.


50 000 tys. ale Mil kolego ! co daje ok 80 000 km.
To jest jakieś 7-8 lat jazdy ,Zapewniam cie że po tym przebiegu będzie to nieliczną z nielicznych czynności jaką zrobisz przy tym motocyklu.
koszt wymiany to 600-1200 zł.w zależności od producenta pasa.

Ziółek - 2010-10-16, 01:17

krzych1200, No to rozbieżności spore. W końcu mil czy km ? 1200 zł vs 2300 zł też robi różnicę lol
shipp - 2010-10-16, 01:20

Ziółek, klocki hamulcowe do Draga też kupisz po 60zl za kpl i równie dobrze za 130zl. Zależy z jakiej firmy i gdzie kupujesz
Ziółek - 2010-10-16, 01:49

shipp, Jasne... klocki tak ale czy pasy napędowe tez tak wiele firm produkuje ? Tego nie wiem. Bardziej ten przebieg pasa mnie intryguje. :>
marian00 - 2010-10-16, 08:04

Ziółek napisał/a:
shipp, Jasne... klocki tak ale czy pasy napędowe tez tak wiele firm produkuje ? Tego nie wiem. Bardziej ten przebieg pasa mnie intryguje. :>


Mi ktoś kiedyś mowił ze ok 60-70 tys. km ale ze sa przypadki ze wiecej ;D

Jeżyk - 2010-10-16, 09:19

Jeżdżę DS 1100, miałem okazję przejechać się XVS1300 oraz XV1900.
Jeśli chodzi o moje odczucia z prowadzenia to ustawiam taką kolejność:
1) XVS1300
2)XVS1100
3)XV1900
Na RS 1700 jeszcze nie jeździłem i dlatego się nie wypowiadam, ale dziękuję Horszczar za propozycję, wiosną na pewno skorzystam :)
Wizualnie, najbardziej podoba mi się RS1700 chociaż XV1900 kusi swoją nowoczesnością i mocą. Rozsądek zaś podpowiada XVS1300 bo trochę jeżdżę po mieście i łatwość manewrowania ma znaczenie.
No i weź tu bądź mądry :nie_wiem:

krokodyl - 2010-10-16, 09:42

Moim zdaniem pas jest lepszym napędem niż wał. Jeżdzi się miekko i bardzo przyjemie. Jest tak samo bezobsługowy i zdecydowanie mniej awaryjny. Poszło już parę wałów kolegów na forum i za każdym razem naprawa wynosiła koło 4000 tysięcy. Wymianę ( co 30 tys. km. moim zdaniem ) trzeba potraktować jak czynność serwisową i tyle ;D

A co do moto Horszczara, to te maszyny, według mnie, mają przepiękne silniki, ale o gustach jak wiadomo nie powinno się dyskutować.

Horszczar, napisz jaką można trzymać maksymalną prędkość przelotową na dwupasmówce, żeby nie mieć wrażenia, że motor już się lekko męczy i żeby w razie czego można było jeszcze odkręcić ?

fazzi - 2010-10-16, 09:43

Na poczatku porownania powinienes zaznaczyc do ktorego draga porownujesz swoj nowy nabytek bo to ogronma roznica.
Ja osobiscie jesli mial bym na cos zamienic Draga to byl by to kultowy flagowy cruiser yamahy royal star 1300, ten dzwiek i widok 4 kominow mnie powala na kolana :)
No i te 4 cylindry w V-ce ;D

krokodyl - 2010-10-16, 09:45

Najfaniejszy Royal Star 1300 to ten w wersji venture. Mojej żonie oczywiście najbardziej się spodobał ze względu na fotel z tyłu ;D
fazzi - 2010-10-16, 10:00

to juz wypasiony turystyk ale ja lubie cruisery :)
patryk_c - 2010-10-16, 11:11

Jeżyk napisał/a:
trochę jeżdżę po mieście i łatwość manewrowania ma znaczenie


Jeżyk, uwierz mi - nie mam problemów z łatwością manewrowania - a tam gdzie nie wciśniesz się Road Star'em to V-Star'em 1300 też nie poszalejesz...

Parkingi, zakręty, ronda, uliczki - no problem A jazda w korku hmmm - powiem Ci że mojej dużej Gwieździe czuję się jak Mojżesz przed morzem Czerwonym :hahaha:


krokodyl napisał/a:
napisz jaką można trzymać maksymalną prędkość przelotową na dwupasmówce, żeby nie mieć wrażenia, że motor już się lekko męczy i żeby w razie czego można było jeszcze odkręcić


130 - 140 km/h - a machnięcie manetką i ciągnie śmiało w górę :brawo:

marian00 - 2010-10-16, 12:03

patryk_c napisał/a:
Jeżyk, uwierz mi - nie mam problemów z łatwością manewrowania - a tam gdzie nie wciśniesz się Road Star'em to V-Star'em 1300 też nie poszalejesz...

Widzialem ostatnimi czasy takiego jednego szlenca na RS jak sie przeciskał w korku w Raszynie pokooj

patryk_c - 2010-10-16, 17:11

Coś rzeczywiście mi się spieszyło tamtędy - ze dwa razy w tym tygodniu - w środę i czwartek... i daje radę dzięki uprzejmości kierowców pokooj
soft - 2010-10-16, 20:23

Wracając do tematu pasa napędowego, myślę iż można eksploatować go "do końca", wożąc oczywiście w sakwie na wypady zapasowy pasek.
Jeżeli się nie mylę pęknięcie pasa nie powinno mieć jakichś drastycznych konsekwencji tak jak np. paska rozrządu w dieslu ?

(Zakładając że nie pęknie w momencie wyprzedzania, a z naprzeciwka będzie jechało autko, ale podobne efekty mamy w DS podczas braku paliwa lub zakręcenia kranika dla żartu :( )

Xavier - 2010-10-17, 07:57

Horoszczar, TomHal - a możecie powiedzieć jak prezentuje się moc silników różnych RS/WS ?
Jaracz - 2010-10-17, 16:19

Odnośnie pasa, czy pytał ktoś z zainteresowanych w serwisie yamahy o żywotność pasa?
Powiedziano mi 90tyś i nikt z serwisantów (też motocykliści) nie słyszał aby komuś pękł pas. W instrukcji serwisowej do XVS1300 mowa jest tylko o przeglądach i regulacjach co 4tyś km. Wadą pasa jest na pewno to że czasami gwiżdże, czego sam doświadczyłem. Poradziłem sobie z tym przy pomocy środka w sprayu do konserwacji pasa kupionego chyba Louisie. W każdym razie pomogło. Dla wszystkich "pasiastych" mam radę, sprawdzajcie dokręcenie napędowego koła pasowego (tego przy silniku). Zaniedbanie może być tak samo bolesne jak awaria kardana.(Dla zainteresowanych mogę rozwinąć temat.)

Marecki-mk - 2010-10-17, 16:25

Jaracz
Rozwiń temat :)

HORSZCZAR - 2010-10-17, 16:48

Xavier napisał/a:
Horoszczar
Horszczar ;D

Moc jest wystarczająca, na pewno jest mocniejszy od 1100 sprawdzone z Marcinem z Halinowa ;p

soft - 2010-10-17, 17:14

Jaracz napisał/a:
Dla zainteresowanych mogę rozwinąć temat


Ja też poproszę o rozwinięcie tematu.

piwu - 2010-10-17, 19:14

krzych1200, jaracz to widać, że ASO mówi co chce... Mi powiedzieli 50 tys km w ASO w Czechowicach. Wy mówicie, że 50 tys mil, albo 90 tys km... Niech tu człowiek teraz będzie mądry... hahaha
Dawid Z. - 2010-10-17, 19:34

Z tego co tu piszecie to widać ,że nie ma jakiegoś złotego środka na napędzanie moto.
majkelpl - 2010-10-17, 21:22

Złotym srodkiem jest tylko pas i kardan.
Nikt nie napisal ze nie wymagaja zadnej obslugi, sa jednak lepsze o 1000% od lancucha.
Ja w swoim mam juz nabite 70000 km i paska jeszcze raczej dluugo nie wymienie.
A kolega co pracuje od lat w serwisie Yamahy jeszcze nie spotkal sie z przypadkiem ze komus ten pasek pekl. Wymienial raz na wyrazne rzyczenie klienta ;D

Jaracz - 2010-10-18, 01:02

Rozwijam temat problemów jakie mogą wystąpić w napędach pasem.
Napędowe koło pasowe ma tendencje do luzowania się, powoduje to "staczanie" wpustu kola pasowego i wieloklina. Objawy to chrypiący dźwięk pochodzący z układu napędowego, pojawienie się rudego - rdzawego nalotu od wewnętrznej strony osłony koła lub w jego okolicy.
Radą na to jest odkręcenie nakrętki, zdjęcie pasa, zdjęcie kola pasowego, oczyszczenie i przesmarowanie wieloklina i ponowne skręcenie właściwym momentem siły.
Nakrętka jest jednorazowego użytku więc przed rozebraniem należy zaopatrzyć się w nową. Oprócz tego przed zakręceniem nowej nakrętki stosujemy ...co będę dalej pisał każdy pewnie ma instrukcje serwisową wiec doczyta co i jak ;D
Poniższe fotografie dość dokładnie przedstawiają problem.
Mam nadzieję że nie dostanę "liścia" za "oftopa" .

majkelpl - 2010-10-18, 08:27

Jaracz napisał/a:

Napędowe koło pasowe ma tendencje do luzowania się,


Spoko, wystarczy jednak okresowa kontrola naciagu pasa i po problemie.
Jak jest za luzny zwyczajnie trzeba go naciagnac i juz. Nasmarowac, umyc, natalkowac i smigac dalej :skuter:

soft - 2010-10-18, 15:59

majkelpl napisał/a:
Spoko, wystarczy jednak okresowa kontrola naciagu pasa i po problemie.


Myślę że luzującego się koła nie poznasz kontrolując naciąg pasa napędowego.
Mam jeszcze jedno pytanie - czym może się skończyć takie spadnięcie koła podczas jazdy?

tomek - 2010-10-18, 16:03

HORSZCZAR,mówiłem,że jest całkiem inna jazda tym motocyklem.teraz zapewne bys nie powrócił do poprzedniej wersji
HORSZCZAR - 2010-10-18, 17:21

tomek napisał/a:
teraz zapewne bys nie powrócił do poprzedniej wersji


tomek, zdecydowanie nie ;D

Zaker - 2010-10-18, 18:13

HORSZCZAR napisał/a:
tomek napisał/a:
teraz zapewne bys nie powrócił do poprzedniej wersji


tomek, zdecydowanie nie ;D


przestańcie mlaskać i cmokać :evil: , jeszcze nie skończyłem ubierać mojej Yaćki a już mam ochotę na zmianę ... :nie_wiem:

majkelpl - 2010-10-18, 18:31

soft napisał/a:

Myślę że luzującego się koła nie poznasz kontrolując naciąg pasa napędowego.


Mysle ze nie, ale poco w kazdym kole a dokladniej w nekretce specjalne zawleczki ?? ? ;D
Nie spotkalem sie z przypadkiem aby komus sie kolo odkrecilo i spadlo :shock:

HORSZCZAR - 2010-10-18, 18:34

Zaker napisał/a:
przestańcie mlaskać i cmokać :evil:


To nie takie proste, po każdej przejażdżce mam banana na gębie :yahoo:

ttom - 2010-10-18, 19:05

HORSZCZAR napisał/a:
po każdej przejażdżce mam banana na gębie

Na na swojej 650-tce też... ;D

Jaracz - 2010-10-18, 22:47

majkelpl napisał/a:
soft napisał/a:

Myślę że luzującego się koła nie poznasz kontrolując naciąg pasa napędowego.


Mysle ze nie, ale poco w każdym kole a dokladniej w nekretce specjalne zawleczki ?? ? ;D
Nie spotkałem sie z przypadkiem aby komus sie kolo odkrecilo i spadlo :shock:


Zwróćcie uwagę, na 2 zdjęciu widać wyfrezowany rowek w wieloklinie. Na tym rowku zagniata się kołnierz nakrętki. Po takich zabiegach nie powinna się luzować a jednak...Odkręcić się pewnie do końca nie odkręci ale poluzowanie spowoduje stoczenie wielowypustu na kole pasowym czyli w konsekwencji wymianę koła pasowego, cena takiego koła w USA to $177.05 u nas pewnie ze 2 razy tyle, nakrętka $2.35. Wszystko opiera się o profilaktykę. Nie ma bezobsługowych napędów.

Bemol - 2010-10-18, 23:16

ttom napisał/a:
HORSZCZAR napisał/a:
po każdej przejażdżce mam banana na gębie

Na na swojej 650-tce też... ;D

I ja na swej Loli także ;D

piwu - 2010-10-18, 23:29

Jaracz dodaj to tej listy wałek zdawczy. Jak koło pasowe się poluzuje, to też uszkadza zębatkę na wałku zdawczym. Może nie w każdym przypadku, ale też się zdarza. Zanim koło się poluzuje słychać ciche, lecz cykliczne tykanie. Po pierwszej awarii bardzo wyraźny dźwięk i trudno go potem pomylić. :beczy:
Jaracz - 2010-10-19, 00:12

piwu wałek zdawczy $96.50 ;D
piwu - 2010-10-19, 08:27

W stanach dużo taniej to wychodzi... U nas części wyszły 2000 zł.
majkelpl - 2010-10-19, 16:24

Pas do Wildka u Yamahy ... 1900 zeta, sciagniecie z USA z kosztami to .... 600 zeta :brawo:
Walic polskich deilerow :evil:

krokodyl - 2010-11-07, 17:36

Nie ma rzeczy wiecznych, oprócz zdaje się wiecznego pióra ale i ono się czasami zepsuje...
Co do gwiezdnej marki, to chyba wszyscy mamy tutaj przekonanie, pomimo kilku usterek jakie koledzy na forum mieli, że Yamaha robi sprzęty niezawodne. Większość maszyn chodzi bezusterkowo, a z tego co czytam, to niektórzy mają tutaj naprawdę niezłe roczne przebiegi i totalne stany liczników.

Czasem pewnie i pas komuś strzeli, ale kardan też nie jest niezawodny. Ja po przejechaniu się motorem z napędem na pas, skłaniam się ku temu właśnie sposobowi napędzania motocykla.

Nie ma chyba co myśleć, co się może zpesuć i ile może kosztować naprawa. Jakoś koszt naprawy kardana koło 4 klocków nie zniechęcił mnie do zakupu Dragstara :dumny: Motor mi się podobał i już.

Jak się zepsuje to z pewnością da się naprawić. A z tego co piszą i Patryk i Horszar, to przyjemność z ujeżdżania smoka jakim jest RS 1700 jest wielka...

fazzi - 2010-11-07, 18:46

Jak dla mnie to kardan jest o wiele trwalszy i tanszy, co 25 tys wystarczy wymienic 200ml oleju a to chyba mniejszy koszt i mniej roboty niz wymiana pasa :)
Jesli chodzi o trwalosc pasa to znam kolesia ktory mial przyjechac do mnie z anglii z reszta kumpli i mielismy razem obejechac hiszpanie ale pekl mu pasek po przebiegu 20 tys i nie zdolal go zalatwic w czasie 3 tygodni.
Jedyna niezaprzeczalna zaleta paska jest to, ze motocykl tak nie szarpie oraz ze nie ma takiego spadku mocy.

krokodyl - 2010-11-07, 20:24

Fazzi, a czym kumpel miał jechać - Harleyem ?
Mam dwóch kumpli na HD i obu strzeliły pasy w ich Road Kingach. I chyba w Świecie Motocykli jest test długodystansowy Road Kinga i tutaj to już nie wiem, czy nie wymyślam, ale też im chyba w teście strzelił pas napędowy... :nie_wiem:

patryk_c - 2010-11-07, 20:44

krokodyl napisał/a:
w Świecie Motocykli jest test długodystansowy Road Kinga i tutaj to już nie wiem, czy nie wymyślam, ale też im chyba w teście strzelił pas napędowy...


Mhm... :hahaha:

Na 100% strzelił im pas - w jednym z ostatnich numerów napisali, że chyba 30 km zrobili od wyjazdu z serwisu :hahaha:


:hahaha: :hahaha: :hahaha: poryczałem się ze śmiechu jak sobie ten tekst przypomniałem

marian00 - 2010-11-07, 20:45

No pewnie ze strzelil, wymienili na nowy i tez pekl po 38 km ;D
jaro - 2010-11-07, 20:48

Może to był pas od spodni albo taki do pończoch. :hahaha:
fazzi - 2010-11-07, 22:55

to byl akurat vulcan ale przypomniala mi sie historia kolegi z hiszpanii ktorego pasek w HD skonczyl tak

byl bardzo drogi i trzeba bylo czekac na dostawe do serwisu i innego kumpla olsnilo i zadzwonil do hutrowni i tam na podstawie dlugosci i ilosci zebow paska dobrano identyczny za 1/5 ceny orginalnego

majkelpl - 2010-11-13, 08:53

Wiecie Panowie, bo pozniej jeszcze ten pas trzeba odpowiednio ustawic, naciagnac i nasmarowac a jak robi to jakis ... :klaps: to i moze peknac dosyc szybko.
Ja mam przejechane na tym swoim pasku ponad 70000 km i jeszcze jest w dobrym stanie. Kupilem nowy bo tak wypadalo i wisi na scianie :hahaha:
A w kregu kolegow z WRS nie ma zadnego przypadku aby sie cos komus z pasem działo :mistrz:
I tak na przyszlosc ... nie porownujmy naszych Gwiazdek do HD :hahaha: :doh: :P

krokodyl - 2010-11-14, 18:55

Dziś zrobiłem pierwsze 180 mil moim Road Starem i powiem tak... JESTEM ZACHWYCONY MOTOCYKLEM. :brawo: :brawo: :brawo:
Horszczar opisał w pierwszym poście już wszystko. Dodam od siebie, że motor zbiera się z każego biegu i ochoczo rwie do przodu. Nie trzeba mielić biegami tak jak w Dragu - pojemność robi swoje. Duża masa jest na drodze ogromną zaletą. Motocykl jest bardzo stabilny, ale nie jest to moim zdaniem motor na pierwszy motocykl. W większość zakrętów trzeba go wprowadzać przeciwskrętem ale potem idzie w pochyleniu jak po szynach. Trzeba też uważać gdzie się parkuje. Pchnąć go do tyłu pod górkę, albo wypchać z dołka to niezły chalange - przynajmniej dla mnie. Choś pewnie Grzechu z Horszczarem w takich sytuacjach przenoszą motory pod pachą w inne miejsce ;D . Jest dużo wygodniejszy niż 650-ka. Autentycznie nie bolała mnie dupa po dzisiejszej wycieczce, co w Dragu byłu standardem. jednym słowem ŚWIETNY MOTOCYKL !

majkelpl - 2010-11-14, 20:27

krokodyl napisał/a:
Nie trzeba mielić biegami tak jak w Dragu - pojemność robi swoje.


No to tu mamy odmienne zdanie :poddajesie:
Ja czesto gesto zastanawiam sie ktory bieg wlozyc jadac tak 80-90 ?
Na 5 szarpie a na 4 troszke juz wyje :nie_wiem:
Ci innego rozpedzac go i ciagnac na biegach .... inna bajka. Dzisiaj lekka reka bez szyby 170 km/h i jeszcze mialem duuuu zapas pod manetka.

HORSZCZAR - 2010-11-14, 20:44

Kroki z tą elastycznością to nie zupełnie tak jak piszesz w Dragu przy 60tce wbijałeś 5 i jazda do końca a w Radku tak się nie da.

Ale reszta to bajka ;D

Dobry wybór :ok:

krokodyl - 2010-11-14, 21:16

Ja po ostatniej wyprawie do Tresnej, kiedy jeździliśmy po górskich zakrętach patrzyłem z zazdrością na wszystkich z większymi pojemnościami i nie widziałem, żeby co chwile, lewe buty posiadaczy over 1000, wykonywały naprzemieną czynność w górę i w dół. Ja z Marzeną na pokładzie sporo się musiałem naprzekładać tych biegów. Jadąc choćby na górę Żar...

W każdym moto trzrba przekładać biegi, ale tutaj mam taki zapas mocy, że na każdą górę mogę wjechać chyba na każdym biegu. Przynajmniej tak się czuję po przesiadce.

Co do tego co pisze majkelpl, to też właśnie miałem dylemat, od jakiej prędkości wrzucać mu piątkę... On na 4 spoko ciągnie do 140... ;D

majkelpl - 2010-11-16, 08:30

Krokodylku- wiem ile ciagnie na 4, ale jak chcesz lajtowa jazde uskuteczniac i delektowac sie pieknym gangiem, to juz przy 80 probuje wrzucic 5 i troche Waldkowi to nie pasi.
Wiem ze na 2 odcina czy 90 ;D
A 180 to idzie z odrecona do 3/4 manetka :brawo:
Jest to Panowie, potfur w porownianie z malum Dragiem.
W Dragu jak wracalem z Bieszczad, wrzucilem 5 i od 60 do 120 praktycznie na tym biegu jechalem :czoper:

krokodyl - 2010-11-17, 20:41

majkelpl napisał/a:
wrzucilem 5 i od 60 do 120 praktycznie na tym biegu jechalem


No ciutkę już przesadziłeś :) Pewnie się da tak jak piszesz, ale moja 650-tka na piątce dobrze się czuła od minimum 80-tki.

Co do naszych obecnych sprzetów, to mam jeszcze za małe doświadczenie, żeby się tutaj wymądrzać, jednak po niedzielnej jeździe miałem wrażenie, że poniżej 100 nie ma co 5 zapinać.

Bemol - 2010-11-17, 23:21

w 1100 60km/h na piątce jedzie się bez problemu ;p
fazzi - 2010-11-18, 16:14

Bemol napisał/a:
w 1100 60km/h na piątce jedzie się bez problemu ;p

bo roznica pojemnosci 650 a 1600 to duzo a miedzy 1100 i 1600 to juz zupelnie inna bajka i chcialem zauwazyc ze oczywiscie mimo roznicy momentu obrotowego to ilosc koni w duzym dragu i wildku jest praktycznie taka sama.
Dlatego gdzies wczesniej pisalem aby zaznaczac do ktorego draga porownujemy motocykle bo one wprawdze wygladaja podobnie ale jeden od drugiego ma 2 razy wieksza pojemnosc i zupelnie inne hamulce.

krokodyl - 2010-11-18, 19:53

Przyznam szczerze, że nie mam pojęcia lie mój 1700 ( 1670 cc - dokładnie ) ma koni. W dowodzie rejestracyjnym mam wbite 63 kw co by dawało aż 84 konie, ale to chyba jakaś zwałka.

Nie bardzo też mogę znaleźć wiarygodną informację w necie jak i na forum wild stara :hahaha: ( prawda też taka że czytałem pobieżnie :? ) Różnice w podawanych danych są od 64 do 84 kucy... :nie_wiem:

fazzi - 2010-11-19, 17:55

ja pisalem o 1600 a nie wiem czy silnik 1700 to nie ten z warriora a to juz inna bajka :)
Cytat:
1670. Tyle wynosi pojemność skokowa olbrzymiego widlaka, który za pomocą pasa zębatego napędza motocykl. Moc maksymalna, która wynosi 85 KM przy 4500 obr/min nie powoduje szybszego bicia serca. O to natomiast dba moment obrotowy. Ustalmy, że 144 Nm przy 3700 obr/min to dużo, nawet bardzo dużo. Nie tylko zapewnia to świetną elastyczność, ale gwarantuje długie, czarne krechy na asfalcie przy gwałtownym odkręceniu manetki gazu. Silnik ma wiele wspólnego Wild Starem, choć rozwiercono mu cylindry o 2 mm, zmieniono rozrząd i średnicę zaworów

majkelpl - 2010-11-19, 21:30

fazzi napisał/a:
ja pisalem o 1600 a nie wiem czy silnik 1700 to nie ten z warriora a to juz inna bajka :)


Silnik w Wildku 1600 to jest TO SAMO co w Radku 1700 tylko inne oznaczenia i nazwa ze wzgledu na podzial rynku: Europa i Hameryka.
Moce sa praktycznie te same czyli +- 65 Konikow
Zas Warrior to juz zupelnie inna bajka ;D :kozakbarabasz:

Jeżyk - 2010-11-19, 21:49

Ale czy nie jest tak, że 1600 to silniki na gaźniku natomiast 1700 to wtrysk ?
piwu - 2010-11-19, 21:54

Jeżyk napisał/a:
Ale czy nie jest tak, że 1600 to silniki na gaźniku natomiast 1700 to wtrysk ?



1700 w warriorze ma wtrysk i w RS od 2008 roku

http://www.starmotorcycle.../0/compare.aspx

W 2008 miał delikatny lift. Nowe emblematy, przełączniki i wtrysk, może coś jeszcze. :)

krokodyl - 2010-11-19, 22:22

Dokaładnie tak. Ja mam wyprodukowany ( na ramie ) w 2005 i sprzedany w USA w 2006 ( 1,7 ) i mam gaźnik. Niestety amerykańce nigdzie nie podają mocy. Wiecie, jest wystarczająca...
grzesieksiek - 2010-11-21, 16:37

Potwierdzam opinię poprzedników odnośnie jazdy XV 1700.Wrażenia z jazdy Road Starem są niesamowite.Przesiadłem się z pojemności 1100(nie był to DS) i mogę śmiało powiedzieć ,że i mocy i momentu obrotowego jest pod dostatkiem.Natomiast co do pasa napędowego to mojemu kumplowi pas się zerwał.Ale to był wyjątek potwierdzający regułę,że pas jest naprawdę dobrym rozwiązaniem.
Grzegorz Anis - 2010-11-21, 17:16

Grzesiu śmigaj do przywitalni, taki tu zwyczaj, inaczej liścia w postaci krawata dostaniesz na dzień dobry.
grzesieksiek - 2010-11-21, 17:32

Już się poprawiłem.Sorry.
piwu - 2011-06-19, 20:07

Jak Wasze plecaczki oceniają wygodę motocykla? Chodzi mi zarówno wygodę kanapy jak i pracę zawieszenia.
MARSINUS - 2012-06-06, 11:05

Czy ktoś możne w końcu odpowiedzieć na pytanie jaka jest różnica w mocy i momencie między RS/WS 1700 i RS/WS 1600 ? Z gaźnikiem i na wtrysku ?

O ile w necie udało mi się coś znaleźć na temat RS1600 o tyle RS1700 ni huhu.

Chciałem sprawdzić na "zaprzyjaźnionym forum" WRS ale tam się nawet zarejestrować nie można :hahaha:

patryk_c - 2012-06-06, 11:47

Zamieszczam dane za portalem http://www.motorcyclespecs.co.za


XV1600

Cytat:


Moc - 45.9 kW 63 hp @ 4000 rpm

Moment - 134 Nm @ 2250 rpm





XV1700

Cytat:


Moc - 62 kW 84.3 hp  @ 4400 rpm

Moment - 135 Nm @ 3750 rpm


kostass - 2012-06-06, 13:31

wejdź na http://www.yamaha-roadstar.pl/index.php/pl/forum zarejestruj sie i spokojnie czekaj na autoryzację . Admin nie zaglada tam codziennie .
MARSINUS - 2012-06-06, 14:13

kostass napisał/a:
wejdź na http://www.yamaha-roadstar.pl/index.php/pl/forum zarejestruj sie i spokojnie czekaj na autoryzację . Admin nie zaglada tam codziennie .


kostass byłem próbowałem się zarejestrować ale nawet zasrany przycisk register nie działał :nie_wiem: jak dla mnie kompletna porażka ;/
I co to za forum, gdzie ogólniki jak dane techniczne są zabezpieczone :nie_wiem:

patryk_c napisał/a:
Zamieszczam dane za portalem http://www.motorcyclespecs.co.za


partyk_c dzięki byłem na ich stronie tylko jakaś taka mało wiarygodna mi się wydaje bo np. ten Road Star 1600 z 2005 na gaźnikach ma 75KM a ten z 1999 na gaźnikach ma 63KM.
Rozumiał bym różnicę gdyby ten nowszy miał wtrysk ale tak :nie_wiem:

Dla 1700 do wglądu jest tylko rocznik 2004 na wtrysku, a czytałem na stronie 4 tego tematu że ponoć 1700 do 2005 był na gaźniku :nie_wiem:


A w tym przypadku Tour Deluxe'a to już się grubo przejechali :hahaha: 75KM :hahaha:

Marudzę w tym temacie bo zastanawiam się nad przesiadką z Royal Stara Tour Deluxe'a na Road Stara. Mam trochę problemów ze stawem biodrowym i 380 kg RSTD daje się odczuć ale z drugiej strony 98km i 120Nm robi swoje. Road Star nawet z tym mocniejszym silnikiem 75KM i momentem większym o około 15-20 niutków przy masie niższej o około 60-70kg zdaje się ociupinkę bardziej mulasty.

Natomiast jeśli te 84KM są prawdą to...

majkelpl - 2012-06-06, 14:40

MARSINUS napisał/a:
[
I co to za forum, gdzie ogólniki jak dane techniczne są zabezpieczone :nie_wiem:


http://www.yamaha-roadstar.pl/index.php/pl/forum

To masz widoczne i mozesz sobie przegladac.
Reszta po rejestracji ktorej moze dokonac KAZDY

patryk_c - 2012-06-06, 14:43

I tak linki do specyfikacji technicznych na forum WRS odsyłają do "nikąd" - Error 404 - not found...

http://www.paulmilner.com..._supplement.pdf

[ Dodano: 2012-06-06, 15:01 ]
A tak w ogóle, to wszystkie te dane w net'cie są dla mnie tak niewiarygodne ...

Na RoadStarClinic jeden człowiek zamieścił cyfry dla modeli Carb:

XV16 - 53 HP
a
XV17 - 63 HP

... w paru miejscach widziałem też wykresy i tabelki XV17 Warrior - i tam max mocy miał przy 4500 rpm - i było to raptem 76,2 KM

W świetle tego ww. 63 KM dla RoadStar'a i kolejne 10 mniej dla Wildstar wydają się realne

:nie_wiem:

Nie interesowało mnie to szczerze wcześniej :oops:

No ale jak tak sobie jeżdżę w wersji XV 1700 Silverado Midnight to nie czuję żeby był mułowaty :pokooj:

MARSINUS - 2012-06-06, 15:09

majkelpl napisał/a:
MARSINUS napisał/a:
[
I co to za forum, gdzie ogólniki jak dane techniczne są zabezpieczone :nie_wiem:


http://www.yamaha-roadstar.pl/index.php/pl/forum

To masz widoczne i mozesz sobie przegladac.


majkelpl a oto co uzyskujemy po kliknięciu na np. wild star 1600 z zamieszczonego przez Ciebie linka

http://www.yamaha-roadsta...ildStar-XV-1600

I jeszcze jedno
majkelpl napisał/a:
KAZDY
nie krzycz.

Pisałem, że przycisk Register nie działa lub też inaczej nie powoduje niczego w sensie reakcji strony. Napisałem już do Waszego admina i jeszcze się może do niego przejadę :brawo:

lenio - 2012-06-06, 19:33

Między 1700 a 1600 jest bardzo duża różnica ,1600 to przestarzała jednostka napędowa mój RS ma ok 60cm pojemności więcej niż WS a różnica w mocy to ok 20 kucyków,a na wtrysku wychodzily RS od 2008r.
A różnica jeśli chodzi o jazde RS 1700 a DS 650 to już przepaść ,może tylko na parkingu w czasie cofania lepszy jest DS

artek - 2012-06-06, 22:29

Lenio nie zgadzam sie z Tobą, że RS 1600 posiada przestarzałą jednostkę róznica w przypadku tych moto to zasilanie w mieszankę i dopasowanię do norm czystości spalin, poza tym 1600 jest "przyjemniejsza" w serwisie ... reszta to wykresy i cyferki ... mam 1602 "pod dupą" i jestem szczęśliwy ...
illusion - 2012-06-06, 22:35

lenio, gratuluję dokonania wiekowego odkrycia że maszyną o ponad 100 kg lżejszą łatwiej cofa się na parkingu , duzy szacun ... głosuję na Ciebie na nagrodę Nobla w dziedzinie fizyki

artek, .... faktycznie normy normy normy ... porobiło sporo maszyn

artek - 2012-06-06, 23:09

... poza tym szprychowane koła w we wszystkich 1600 ... tak wiem, nostalgia dla zgredów ...
illusion - 2012-06-06, 23:23

artek, mam 1700 z 2006 i szprychy .... na alusach to Audi może być a nie piękne maszyny ;D
Robrob - 2012-06-07, 09:18

illusion napisał/a:
artek, mam 1700 z 2006 i szprychy .... na alusach to Audi może być a nie piękne maszyny ;D

illusion bo ci ktoś zaj..ał alusy :hahaha: , a poważnie to ktoś kupił szprychowe bo 1700 nie wychodził na szprychach.

artek - 2012-06-07, 09:35

podkreśliłem, że W S Z Y S T K I E 1600 na szprychach chyba, że ktos wymienił (znam takich) ... Audi na alu mnie nie kręci chyba, że stara V8 na manualu ...
illusion - 2012-06-07, 10:07

robrob, czyżby jacyś krajanie w amerykanowni ? nasi są wszędzie :hahaha:
Robrob - 2012-06-07, 10:48

nasi są k..wa wszędzie ostatnio skroili mi tylną lampę led, balkonik z przedniego błotnika i deflektory, wszystko z jednego motocykla RS1700
illusion co się tyczy twego to może ktoś miał wizję RS na szprychach, mój poprzednik miał wizję aby zmienić aluminiowe koła na chromowane :brawo: i wygląda to zajebiście, kilka osób z forum to widziało i podobały im się te koła

artek - 2012-06-07, 11:04

... za kradzież konia lub siodła powinno się zabijać ...
KOSA - 2012-06-07, 13:22

dokładnie a przesiadka z DS 650 na RS 1700 nie ma porównania rewelacja ;D
artek - 2012-06-07, 13:31

doswiadczyłem przesiadki z DS 650 na RS 1600 potwierdzam - rewelacja ! !! Jeżdziłem co prawda róznymi sprzętami w międzyczasie, ale swoj to swój ...
KOSA - 2012-06-07, 15:05

ja właśnie od 2 tyg jestem posiadaczem RS 1700 dużo nie mogę powiedzieć ale moc nie ta sama co w Dragu 1100 tylko jeden mankament skrzyni biegów drag był elastyczniejszy poza tym same pozytywy
artek - 2012-06-07, 20:06

... pojeżdzisz zmienisz zdanie, skrzynia wg. mnie bardzo fajnie chodzi ... fakt, że do 80 km/h szkoda "zapinać" 5-kę, bo szarpie ...
piwu - 2012-06-07, 21:33

robrob wychodziły road stary 1700 na szprychach. Dla przykładu road star silverado z 2007 roku: http://www.yamaha-motor.c...ilv.aspx?mid=61
Robrob - 2012-06-07, 21:56

piwu napisał/a:
robrob wychodziły road stary 1700 na szprychach. Dla przykładu road star silverado z 2007 roku: http://www.yamaha-motor.c...ilv.aspx?mid=61

piwu chylę czoła, jeszcze się z takim nie spotkałem a myślałe że wiem już sporo na ich temat, zaskoczyłeś mnie tym, wielki szcun dla ciebie.

illusion - 2012-06-07, 22:01

hmmm... jest prawie tak ładny jak mój ;D
pyra - 2012-06-07, 22:05

illusion, nie bądź taki skromny ;D
illusion - 2012-06-07, 22:12

pyra, bo skromność to moja największa zaleta :hahaha:
patryk_c - 2012-06-07, 22:44

piwu,

i tutaj miał bym pewne wątpliwości, co do zasobu z którego korzystałeś - być może strona wprowadziła Cię w błąd...

Nie jestem ekspertem, ale odsyłacz w linku to .byob. - czyli do programu Yamahy - Build Your Own Bike - taka aplikacja do zabawy w... hmm... tera bedzie oksymoron: taki "stock customizing" :hahaha:

Jest pewne prawdopodobieństwo, że to po prostu zapisany na serwerze wytwór jakiegoś zapalonego miłośnika marki. Sam takie cosie robiłem, a informacja o tym że to model Silverado 2007 bierze się z faktu, że jakiś model / rocznik musisz wybrać w aplikacji, jako bazę do przeróbek.


Ale może być też, że się mylę :pokooj:

P.S.
zwróciłem uwagę na adres strony docelowej, bo nie wyświetliło mi zdjęcia, tylko tło czarno białe ze zdjęciem motocyklistów i ramkę z napisem "zainstaluj chłopie Flash Player, albo sobie nie pooglądasz" ;D

piwu - 2012-06-07, 23:22

patryk_c tam zmieniają się malowania dla każdego rocznika. Pokazuje jakie malowanie itp. Z tego co udało mi się posprawdzać zgadza się wszystko z faktycznymi kolorami dla danego rocznika. Przykładowo, zjedziesz na rok 2005 i już nie ma RS 1700 na szprychach.

Zresztą widziałem już niejednego RS 1700 na szprychach. Sam chciałem takiego kupić :)

patryk_c - 2012-06-07, 23:33

Kurde... No ja też się naoglądałem tych pięknych klasycznych kół ze szprychami na RSClinic.com ale tylko w wersjach customowych... Nie wiedziałem, że były 17 takie ... Ale wtedy pewnie za dużo miałbym już wymagań i nigdy bym nie kupił :hahaha:


Poczekam, poskładam, i będą i nowe koła ...

:beczy:

Mażą mi się takie:





artek - 2012-06-08, 16:59

Ja pierd... piękne ... nikt mi nie powie, że alu nadaje się do klasyków ...
PrzemekN - 2012-06-08, 17:29

artek napisał/a:
Ja pierd... piękne ... nikt mi nie powie, że alu nadaje się do klasyków ...

Święte słowa ;d
Super wygląda na tych kołach ;D

Robrob - 2012-06-08, 19:12

a moje są takie i bardziej mi się podobają jak szprychy
artek - 2012-06-08, 21:52

... ładnie wypolerowane, wszystko kwestia gustu, zostaję przy szprychach ... i białych pasach na oponach ...
patryk_c - 2012-06-09, 10:19

artek napisał/a:
... i białych pasach na oponach ...


F O R E V E R :pokooj:




artek - 2012-06-09, 12:36

forever ...

[ Dodano: 2012-06-09, 13:42 ]
http://yamaha-roadstar.pl...oto/48249-Radeo

majkelpl - 2012-06-10, 18:30

Jak dla mnie to tez tylko szprychy ale .... nie mam pojecia czy rodzaj koł wplywa na jazde i czy mozna brac ten czynnik pod uwage opisujac wrazenia po przesiadce z DS 650 :nie_wiem:
No i koniecznie motocykl w wersji solo :dumny: :brawo:

artek - 2012-06-10, 19:45

majkelpl szprychy czy alu prowadzi sie podobnie (podobno na alu nawet lepiej), ale efekt wizualny nie do opisania, a motocykl solo ... nie ma piekniejszego, choc czasami "plecaczek" jeczy,ze to, tamto ... ale nic bez łez ... chodzi mi teraz wózek boczny po łbie ...

[ Dodano: 2012-06-10, 19:45 ]
... wizualnie oczywiscie na korzyść szprych ! !!

majkelpl - 2012-06-12, 08:28

artek napisał/a:
szprychy czy alu prowadzi sie podobnie (podobno na alu nawet lepiej)


Oczywiscie to mialo byc w wersji zartu i ironii bo to nie ma zadnego wplywu :hahaha: :hahaha: :hahaha:
Kupujemy taki model ktory nam sie bardziej podoba, ot wszystko :dumny:

KOSA - 2012-06-12, 10:24

pytanie ;p ma może ktoś na zbyciu kompletny filtr powietrza do RS 1700 lol
majkelpl - 2012-06-12, 10:47

Zapytaj tutaj:

http://www.yamaha-roadstar.pl/index.php

artek - 2012-06-14, 17:26

... po ok. 300 pln lataja na allegro ... jest chyba 3 aukcje ...
patryk_c - 2012-06-14, 19:42

Jakby co - ja mam taniej :pokooj:
KOSA - 2012-06-14, 21:18

wiem Patryk zadzwonię do ciebie jutro
ROBERT72 - 2012-06-14, 23:24

Może to nie Radek ale wrażenia podobne.No i jest to coś dla mnie tym czymś jest niewątpliwie piękny i mocny silnik.A po za tym podoba się sprzęt mojej córze i chrześniaczce a to dla wuja najważniejsze , bo mała też ma swoje moto i się zna.A jak lol
majkelpl - 2012-06-15, 13:50

patryk_c napisał/a:
Jakby co - ja mam taniej :pokooj:


Ty masz chyba wszystko najtaniej, co ?
Jakby co to ja tez bede potrzebowal troche gratow do Wildka ale pozniej ;D

artek - 2012-06-15, 22:46

Patryk_c masz "rybie ogony" do Radka na dwie strony???
patryk_c - 2012-06-16, 00:13

artek... chodzi o takie:





... niestety nie mam :hahaha:


Ponieważ sytuacja zdaje się wymykać spod kontroli to ja od razu sprecyzuję - nie posiadam żadnych części do motocykli, poza jakimiś podzespołami wymontowanymi z mojej Gwiazdy. A tak szczerze to leży to gdzieś pierdolnięte w domu - jedynie air box od XV17 z 2005 roku jest porządnie schowany w szafie.

Części wymontowanych wcześniej z XVSów też już żadnych nie mam 8)



Nie zajmowałem się, nie zajmuję i jak los da - nie będę zajmował się - importem czy dystrybucją części motocyklowych.


Dużo się naszukałem po różnych stronach, forach itd za oceanem - ale wyłącznie na moje potrzeby. Niestety aktualnie nawet moi znajomi w USA, którzy pomagali czasem coś kupić się mi wykruszyli i sam nie mam jak ściągnąć sobie Bassani True Duals :beczy:

artek - 2012-06-16, 00:29

Dzieki za odpowiedz, własnie o takie wydechy mi... chodziło ... szukam dalej ...
illusion - 2012-06-16, 00:36

mówisz , masz ... porozmawiaj z Ytelakiem z RS http://www.cruisercustomi...art/BASS-31115A

[ Dodano: 2012-06-16, 00:38 ]
( trzeba doliczyć transport , opłaty wszelakie , przy legalu cło i vat )

artek - 2012-06-16, 08:07

Dzięki Illusion, myślałem, że cena jest bardziej "miażdżąca" ...

[ Dodano: 2012-06-16, 08:31 ]
... przyszły sezon zacznę na tych wydechach ...

patryk_c - 2012-06-16, 10:10

artek napisał/a:

(...)
myślałem, że cena jest bardziej "miażdżąca" ...


No trochę bardziej jest :evil:



To co masz w linku to tylko header pipes - czyli same kolektory w systemie Bassani True Duals ( te z przeniesieniem wydechu tylnego cylindra na lewą stronę)


Tu link do mojego ulubionego sklepu, w którym kilka $ już zostawiłem :oops:

SS Custom Cycles


Tu rury Bassani masz najtaniej w USA - 418 $ z przesyłką, ale było nie było - musisz doliczyć sobie jeszcze koszt samych tłumików - 3" Fishtails Mufflers - 370 $



Dla porządku dodam, że na takie kolektory, można zakładać praktycznie każdy tłumik pasujący do modeli Touring HD, w tym oryginalne - czasem trzeba mocowanie dorobić.

Jeden z zawodników na Road Star Clinic ma nawet założone oryginalne tłumiki od RS'a - tyle że do ich "produkcji" musiał wykorzystać 2 zestawy oryginalnych puszek (dolny tłumik idzie na szrot).




Powodzenia :pokooj:

artek - 2012-06-16, 12:03

Dzięki!!! Po przesiadce to kolejny cel, zawsze uważałem, że w moto najważniejszy jest wydech ... oczywiście po bezpieczeństwie ...
FhissT - 2012-06-20, 16:54

ja się zawsze zastanawiałem jak zaprojektować tak zajebiaszczy motocykl jak Warrior z tak dennie wyglądającym i kastrującym piękny dźwięk silnika wydechem?
A tak przy okazji to jak jest z winklowaniem na Warriorze? na motonocach widziałem jednego z prawie trójkątną tylną oponą więc chyba jest całkiem spoko...

1janbo - 2017-02-16, 14:14

FhissT napisał/a:
(...) A tak przy okazji to jak jest z winklowaniem na Warriorze?


Można poszaleć, uwierz mi... Nisko umieszczony środek ciężkości daje dużo frajdy na winklach... Oczywiście przy założeniu, że masz dobrą oponę.

Ja na tyle mam MICHELIN Commander II i banana na mord...ie lol


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group