YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Sklepy - POLKOM Ożarów Mazowiecki (Bronisze)

MarcinBig - 2009-12-24, 08:20
Temat postu: POLKOM Ożarów Mazowiecki (Bronisze)
Czy ktoś kupował od nich motocykl ?
Proszę o opinię.

jaro - 2009-12-24, 08:34

Motocykl nie, ale inne rzeczy tak(drobiazgi) wiewiór robił u nich swoją gwiazdę strasznie przeciągali termin. Chyba nie słowni, jeśli chodzi o terminy.
Ziółek - 2009-12-24, 17:27

MarcinBig, Nie wiem czy to nie jest bliźniacza firma z Motorownia z Poznania.

Kupowałem u nich parę dodatków do draga. Drogo.
Motocykle wyglądają dobrze ale jak się mają technicznie nie wiem. Właściciel zaklina się że wszystkie są bez wypadkowe i nic nie ukrywa.
Mówił mi że ma zasadę niesprowadzania tzw dzwonów. Tylko czy to prawdą :nie_wiem:

Mam do nich blisko więc jak coś potrzeba to wal śmiało.

pan_wiewiorka - 2009-12-24, 19:57

Miałem o nich napisać jakiś czas temu całosciowo. W kilku tematach coś dorzucałem. No ale jak jest okazja to kilka moich uwag:

Terminy i kontakt:
1. niesłowni; mieli mi sprowadzić i założyć linki stalowe - doopa, czekałem dwa miechy i nie założyli, naprawa Szyszkowozu miała zająć 3 tygodnie - zajeła prawie dwa miesiące, miało obyć się bez dodatkowych kosztów - niestety musiałem dopłacić i później odzyskiwać siano od PZU.
2. nieterminowi, j.w. + wiele innych bajek na usprawiedliwienie.
3. fatalny kontakt zarówno telefoniczny jak i emailowy (na odpowiedź na @ czekałem raz 5 tygodni).

Odnosnie motocykli. Podobno są super zabezpieczane podczas transportu, podobno zero rdzy jednak miałem okazję spro pooglądać i po bliższych oględzinach raczej słowa o super-duper zabezpieczeniach super-duper płynami i środkami można między bajki włożyć.

Po ostatniej wizycie mechanicznej więcej do nich nie pojadę. Mówiąc krótko, dobrze, że miałem awarię i motocykl trafił do Jacy, bo zrobiłbym jeszcze kilka km i miałbym silnik do wymiany. Pokrywa założona została bez uszczelek i potaktowana różowym silikonem (służy do uszczelniania wydechów), brakowało zaślepek, o które musiałem się upominać. Swoją drogą, zanim pojechałem do ASO przy ostatniej awarii, to dotarłem do nich. Pojździli, pocmokali, podrapali się w głowę i nie byli w stanie nic stwierdzić, odesłali mnie do ASO na Połczyńskiej (fachowcy :/ ).

Moje przypuszczenia: zapłaciłem za przegląd wraz z regulacją. Odniosłem wrażenie, że regulacji nie było. Przypuszczenia pogłębiły się po wizycie u Jacka, który wykonał mi regulację. Dopiero wyjeżdżając od niego czułem, że Stary Szyszkowóz chodził idealnie.

Odnośnie powiązania z Motorownią, to faktycznie takowe istnieje ale z tego co wywnioskowałem z rozmowy z właścicielem Polkomu, to raczej wspólnie sprowadzaja szpeje ale nie są powiązani kapitałowo.

Odnośnie nie sprowadzania motocykli nie dzwonionych. Sam miałem okazję ogladać sporwadzonego Warriora, który był po szlifie i który naprawiali. Podobno właściciel firmy nim śmiga ale widziałem takiego Warriora u nich na salonie. Dzwoniony był w szarym malowaniu, ten z salonu również. Może mieli dwa identyczne modele, chagiewu :nie_wiem:

Moje zdanie: Ta firma przestała dla mnie istnieć i nic więcej u nich nie kupę o powierzeniu motocykla w ich ręce nawet nie wspominam.

MarcinBig - 2009-12-25, 07:48

Jeżeli z ich słownością jest tak jak pisze Wiewór, to zapewnienie że sprowadzą konkretnego sprzęta pod zamówienie rysuje się oczekiwaniem co najmniej pięcioletnim ...
Gniezno słynie z handlu samochodami i znając tę grupę ludzi ciężko mi jest coś pozytywnego
o nich powiedzieć. Wiem, że są wyjątki ale one potwierdzają regułę.
Gdyby przyjąć wobec nich regułę Pinokia to nie obrócili by głowy nawet na Piotrkowskiej w Łodzi.
Poczekam jeszcze może ktoś wniesie więcej pozytywów o tej firmie.
Inaczej będę musiał wobec nich stosować zasadę bardzo, bardzo, bardzo ograniczonego zaufania.

Krzych - 2009-12-25, 12:47

Odnośnie sprowadzania bezwypadkowych motocykli to powiem tak, interesował mnie ich sprzęt wystawiony w necie na sprzedaż, zainteresowałem się konkretnie, lecz przed wyjazdem znalazłem info o Carfaxie i tego typu sprawach, więc poprosiłem o nr VIN i co? Gostek do mnie coś majaczy, że nie wie czy może, że zadzwoni do szefa do Stanów i się zapyta czy może mi udostępnić shock W zasadzie po co mi to, tam oszukują i trele morele... Bez słów. Oczywiscie szef nie pozwolił... Taka to firma.
MarcinBig - 2009-12-25, 16:06

Jak ktoś ma czyste sumienie to numer VIN nie jest daną osobową i podaje bez problemu.
jaro - 2009-12-25, 16:57

MarcinBig, No proste, co to za tajemnica.
5555555555 - 2009-12-26, 16:31

Dwa lata temu kupiłem w firmie Polkom w Broniszach swojego draga 1100 z 2006 r.Firma jest w porządku ,można sporo utargować.
EDDIE - 2009-12-26, 20:43

Z szefem Polkomu miałem kontakt telefoniczny, co prawda nie gadałem w sprawie motocykla tylko akcesoriów, ale sprawił bardzo pozytywne wrażenie i był skłonny opuścić coś w okolicach 15-20%. Być może to raczej bezpośrednio z nim należy załatwiać wszystkie sprawy w Polkomie.
pan_wiewiorka - 2009-12-26, 20:50

Kontak tylko z Wojciechem Hausem (właściciel). Mechanik oraz sprzedawca ze sklepu nie mają upoważnienia do negocjacji (takie odniosłem wrażenie podczas kilkukrotnych kontaktów) i zawsze konsultują wszystko z szefem. Problemem niestety są terminy. Jeśli mają coś na sklepie lub ma to Motorownia, to w miarę ok. Ale jeśli trzeba coś sprowadzić, to istna masakra :(
jaro - 2009-12-26, 20:55

Przez telefon to wszyscy mili i wszystko mogą i mają tylko życie później weryfikuję te obietnice. prawda panie W
POLKOM - 2010-01-05, 21:06
Temat postu: informacja na temat POLKOM
:skuter: Witam, nazywam się Wojciech Hause i jestem właścicielem firmy POLKOM, nasz salon znajduje się w Broniszach pod Warszawą. Do zalogowania oraz odpisania skłoniły mnie wpisy kilku "kolegów", którzy ukrywają się pod "nikami" a ich opinie niszczą moją oraz moich pracowników ciężką pracę...ale po kolei...

1) Pan Marcin (wiewiór) oddał motocykl nie na jakiś tam przegląd, czy naprawę kranika lecz po uszkodzeniu i na naprawę blacharską. Co za tym idzie konieczne było w jego wypadku zamówienie w USA baku w konkretnym malowaniu (czerwień w płomienie), poza tym uszkodzone były mocowanie podnóżków, które też wymagały zamówienia części. Przy tej okazji Pan Marcin poprosił by wymienić kierownicę (też uszkodzoną) na model z classica a nie customa...stąd niestety wyszła pomyłka za zamówieniem linek przez naszego partnera w USA.

Montaż osłony bocznej silnika a użyty silikon...nie znam kolegi, który wypowiadał się na temat kolorów, jakości użytego silokonu ale sprawdziłem i został użyty silikon firmy HERMETIC "technicqli.pl" jest odporny na temp od 60 do 360 st C, a w zastosowaniu czytamy "uszczelnianie głowicy, pokrywy, miski olejowej, obudowy sprzęgła, pokrywy łańcucha, mostów napędowych, itp."....czyli chyba nie był taki zły....

2) Cała naprawa od początku do jej zakończenia była finansowana przeze mnie ! Pan Marcin pisze na forum że po jej zakończeniu musiał dopłacić - cóż ja nie mam wpływu na wyceny robione przez firmy ubezpieczeniowe

3) jakoś sprzedawanych motocykli - cóż łatwo jest szkalować czyjeś imie, trudno zniszczone imie odbudować zatem Panowie PROSZĘ nie piszcie kłamstw ! Moja firma nie sprowadza motocykli po szlifach, "szkodach parkingowych", motocykle są zabezpieczone w czasie transportu ale tak, sprzedajemy motocykle UŻYWANE zatem noszą one ślady użytkowania a czasem maja korozję - są wykonane w większości z metalu...

odnośnie Warriora, o którym piszecie...jest to motocykl który zakupiłem dla siebie, przyjechał do Polski z końcem 2008 i cały sezon 2009 na nim śmigałem. Nie był "po szlifie" jak napisaliście ale po próbie kradzieży - miał uszkodzone wszystkie zamki oraz bak - każdy element został wymieniony na fabrycznie nowy i są do wglądu w firmie ! Jest wystawiony na www.motomoto.pl oraz www.polkom.otomoto.pl i można go oczywiście sprawdzić gdzie chcecie !

4) przedstawicielstwo National Cycle - jestem z niego dumny, nasz partner z USA docenił naszą pracę i zdecydował się dać firmie POLKOM wyłączność nie tylko w Polsce ale i kulku krajach ościennych. Odnośnie cenników i stanu magazynowego. Ceny obecne są ważne od 11.2009 do końca 10.2010 a stan magazynowy odpowiada zapotrzebowaniu.

5) akcesoria Big Bike Parts, Kuryakyn, etc...mamy je w ofercie i nie wiem dlaczego piszecie o "kosmicznych" cenach, podwyżkach, etc...ceny nie zmieniły się praktycznie od kwietnia 2009 ! Zapraszam na stronę www.motomoto.pl w zakladkę "akcesoria" - przy rozsądnych zakupach zawsze możemy ponegocjować

6) związki z Motorownią (Poznań) - współpracujemy i to wszystko w tym temacie.

na koniec

Generalna uwaga odnośnie terminów....mamy masę akcesoriów i motocykli od ręki i tu działamy błyskawicznie ale czasem musimy sprowadzać rzeczy...i tu nie wszystko zależy od nas - proszę pamiętać że poślizgi bywają i u wielkich jak Yamaha bo nie mają wszystkiego na magazynach !

PANIE MARCIENIE i wszyscy inni KOLEDZY / KLIENCI - jeśli coś nam czasem nie wyszło PRZEPRASZAM ! - jesteśmy ludźmi, popełniamy błędy ale jesteśmy UCZCIWI I NIE MAMY NA CELU WYKIWANIA KOGOŚ ! Proszę pisząc coś na temat mojej firmy czy konkurencji uważajcie by kogoś niepotrzebnie nie krzywdzić. Jak strzelamy "kichę" zadzwońcie do mnie 605 342218 i powiedźcie że coś jest nie tak ! Jestem normalnym facetem i można się ze mną dogadać ale trzeba chcieć !

POZDRAWIAM WSZYSTKICH MIŁOŚNIKÓW YAMAHA ! TO WSPANIAŁE BIKE'i

[ Dodano: 2010-01-05, 21:13 ]
Jeszcze jedno, nie znam "kolegi" o nicku "krzych" ale nie przypominam sobie bym KIEDYKOLWIEK nie udostępnił nr VIN (nr ramy) motocykla będącego w ofercie. Nie mamy niczego do ukrycia zatem to nie jest PRAWDA ! !!

Nie podajemy numerów nadwozia na stornach / ofertach dotyczących motocykli - ale przy zapytaniu mailowym NIE MA SPRAWY - ZAWSZE KLIENT UZYSKA OD NAS NUMER NADWOZIA, podobnie KAŻDY motocykl może zostać sprawdzony w miejscu wygodnym dla kupującego, oczywiście w granicach rozsądku....

Pozdrawiam

Wojciech Hause
POLKOM



UWAGA.
Post pozostaje jako równowaga do wypowiedzianych już słów. Nie traktujemy tego jako reklamę, dlatego na tym moja edycja się kończy - JanekBo

witek1965 - 2010-01-05, 21:51

POLKOM, Nie kupowałem i nie naprawiałem u Was nic, więc nie mogę napisać nic złego, ale moje zastrzeżenie wzbudziło to, że napisał pan Wojciech iż u Wiewióra zastosowany został preparat firmy Technicqll. Wiewiór użył kiedyś w stosunku do mnie określenia: król googli, a to zobowiązuje do czegoś. Otóż ów preparat który został przez was zastosowany to jest po prostu kicha, podobnie jak cała reszta produktów Techniqll, na których sie niexle przejechałem. Klej do twardych plastików-badziew, klej do plastików -spawanie na zimno, czy jakoś tak-badziew, klej tupu płynny metal-pomyłka itd. To coś co zostało zastosowane w szyszkowozie Wiewióra jako uszczelka to http://www.technicoll.pl/main.html ma zastosowanie we wszystkim

Cytat:

.CHARAKTERYSTYKA
100% klej silikonowy, tzw. płynna uszczelka. Już po 5 minutach tworzy gumę, która pozostaje elastyczna przez cały okres użytkowania w temp. -60° C do +300° C. krótko
do +360° C. Doskonale łączy powierzchnie gładkie: metal, szkło, twardy plastik, ceramikę
Stosowany do uszczelniania i hermetyzacji elementów grzejnych, złączy, wypełniania spoin wokół kominków. Zastępowanie uszczelek, uszczelnianie głowic pokryw, misek olejowych, obudowa różnych elementów samochodowych.
Odporny na oleje, płyny chłodnicze, wodę.
ZASTOSOWANIE
- Motoryzacja: uszczelnianie głowicy pokryw, miski olejowej, obudowy sprzęgła, pokrywy łańcucha rozrządu, pomp, skrzyń przekładniowych, mostów napędowych
- Urządzenia techniczne, budownictwo: uszczelnianie i hermetyzacja elementów grzejnych, różnorodnych połączeń mechanicznych, gwintowych, rurociągów wodnych
i gazowych
- Inne zastosowania: klei szkło, ceramikę, marmur, powłoki malowane, większość metali na przykład. aluminium, stal, itp. Zastępuje z powodzeniem uszczelki papierowe, tekturowe, klingerytowe, viton, gumowe, teflonowe, itp
:hahaha: :hahaha: :hahaha:

A coś co jest do wszystkiego jest do niczego. ot co. Wycieranie dupy szkłem ma dwie wady: można dupę skaleczyć, i gówna nie wytrzeć.

Profesjonalista zastosowałby raczej DIRKO, ale rozumiem, że 25 złotych za tubkę 70 ml, to nie to samo co koło 10 zł za 330 ml. Różnica jest jednak kolosalna w jakości. Zakres temperaturowy 180 st i w zupełności wystarczy.
Dla mnie opinię swojej firmie wystawił Pan sam i mi już nic więcej nie potrzeba, Techniqll wystarczy w zupełności. W domowej apteczce technicznej, jak sam producent pisze na swojej stronie może tak, do rowerów, pierdołek, zabawek itp.

.DIRKO stosowany również przez VW. W dobrym sklepie motoryzacyjnym jak się zapyta pan o uszczelkę pod klawiaturę lub miskę olejową to podadzą panu DIRKO, w byle jakim byle jaki silikon.



A co do kosmicznych cen za akcesoria. Przecież sam pan wie ile narzuca marży, więc co się Pan dziwi, że ludzie sami potrafią znaleźć za oceanem i po opłacie cła i przesyłki kupić nawet o połowę taniej w sklepie internetowym, nie od dystrybutora po o wiele niższej cenie jak kupujecie wy

vaaks - 2010-01-05, 22:32

POLKOM napisał/a:
akcesoria Big Bike Parts, Kuryakyn, etc...mamy je w ofercie i nie wiem dlaczego piszecie o "kosmicznych" cenach

Szanowny Panie.
A propos cen: http://moto.allegro.pl/it..._drag_star.html
Czy kupiłby pan te trzy kawałki blachy chromowanej w swoim sklepie za takie pieniądze? Czy te trzy kawałki blachy są warte takiej ceny? A cóż to za kosmiczna technologia wymusza takie ceny? Czy sądzi pan, że motocyklista to taki ktoś rozsądny inaczej, aby dać za to takie pieniądze?
Dla mnie jest to warte najwyżej 150zetów.

witek1965 - 2010-01-05, 22:39

vaaks, Szanowny pan by dał. jak się zedrze skórę z innych to się kupi dla siebie po cenie zakupu w USA.
MarcinBig - 2010-01-05, 22:43

Ja z uwagi na to, że wywołałem ten temat pragnę podziękować
Panu Wojciech Hause właścicielowi firmy POLKOM za odpowiedź.

Miło nam, że nasze forum jest w kręgu zainteresowań firm motocyklowych.

romus - 2010-01-05, 23:34

hmm, Panowie i Panie
Bardzo mnie to cieszy że Pan Wojciech nie zostaje obojetny na krytykę i nie próbuje zabić tematu.
Nie dalej jak miesiac temu dokonałem pierwszego zakupu w nieznanej mi firmie Polkom. Pytania wysyłałem meilem i nigdy nie czekałem dłużej niż 1 godzinę na odpowiedź od p. Wojciecha. Po wyjaśnieniu wszystkiego zrobiłem przelew i poinformowałem p. Wojciecha. Na drugi dzień dostałem info o wysłaniu paczki. Jakie zdziwienie we mnie wywołało to jak kurier przywózł mi paczkę i poinformował że muszę raz jeszcze za to zapłacić bo na liście przewozowym ma napisane Pobranie?.
Zaryzykowałem i zapłaciłem, choć mogłem paczki nieprzyjąć bo niby dlaczego miałbym 2x za to samo płacić? Ale unałem to za pomyłke.
Następnego dnia rano napisałem do p. Wojciecha z prośbą o wyjaśnienie nieporozumienia.
15 minut później dostałem meila zwrotnego z przeprosinami (w końcu człowiek też może się pomylić) i informacją o dokonaniu przelewu zwrotnego.
Moje doświadczenia z p. Wojciechem sugerują mi że to normalny człowiek do którego nie trzeba krzyczeć! (ręczę tylko moimi doświadczeniami)
Jeśli chodzi o kosmiczne ceny - fakt większość rzeczy pewnie bym tam nie kupił bo wydają się ceny zdrowo przesadzone, ale nikt nikomu nie zabroni takich cen wystawiać i nikt nikomu nie karze po takich cenach kupować. Pan Wojciech pewnie woli mniej sprzedać i więcej zarobić, niestety na naszą niekorzyść :beczy:
Tak sobie myślę ilu jest mechaników którzy uźywają drogich uszczelniaczy skoro mogą użyć tańszych zamienników? Przypuszczam że jeśli na to nie zwrócimy uwagi przy zleceniu naprawy to pewnie 90% mechaników użyje tego tańszego, ale w miarę sprawdonego.

witek1965 - 2010-01-06, 00:28

romus napisał/a:
Tak sobie myślę ilu jest mechaników którzy uźywają drogich uszczelniaczy skoro mogą użyć tańszych zamienników? Przypuszczam że jeśli na to nie zwrócimy uwagi przy zleceniu naprawy to pewnie 90% mechaników użyje tego tańszego, ale w miarę sprawdzonego.


To coś to nie jest tańszy zamiennik, tylko coś uniwersalnego do wszystkiego. Osobiście produkty techniqll uważam za kiepskiej jakości i odradzam ich stosowania.

Uszczelka w płynie ma spełniać swoje zadanie i posiadać odpowiednie parametry techniczne, których jakoś nie widzę. A jak zamiast odpowiedniego smaru nawala ci byle gówna (np ŁT 43) do przekładni( tańszy zamiennik) to co wtedy. Drugi raz tam zajrzysz jak go szlag trafi, bo nie doczeka następnego okresu przeglądowego. Taki np. kolektor, ktry wytwarza wysoka temperaturę, podobnie jak śruby mocujęce zacisk hamulcowy smaruje się smarem z zawartością miedzi, a jak ktoś zastosuje tańszy zamiennik, to zycze mu tylko jednego-niech je potem odkręca

tych staram się omijać z daleka. W takim przypadku tanio znaczyć może drogo. Po jakiś czasie przeciek, ponowny demontaż, czyszczenie, itd. A w przypadku ludzi niepotrafiących lub niechcących brodzić sobie rąk, bo ich stać na mechanika ( i bardzo dobrze, bo czas najwyższy znormalnieć, a nie zgodnie z zasadą, Polak wszystko potrafi-bo musi)
Odnośnie cen akcesorium zgadzam się z twoja wypowiedzią. Stać kogoś kupuje, nie stac nie kupuje. Ot i wszystko.

pan_wiewiorka - 2010-01-06, 08:44

Panie Wojciechu miło powitać na forum i fajnie, że ustosunkował się Pan do mojej (i nie tylko) wypowiedzi. Już to dobrze o Panu świadczy a na pewno lepiej niż o kolegach z Motorowni :)

Ogólnie zgadzam się z Pana wypowiedzią jednak pozwolę sobie na wprowadzeniu kilku drobnych, acz z punktu widzenia całości znaczących, sprostowań.

POLKOM napisał/a:
Przy tej okazji Pan Marcin poprosił by wymienić kierownicę (też uszkodzoną) na model z classica a nie customa...stąd niestety wyszła pomyłka za zamówieniem linek przez naszego partnera w USA.

Błędów nie popełnia ten, który nic nie robi. Jednak linki miały zostać dostarczone i zamontowane w ciągu dwóch tygodni po odbiorze motocykla. Później wysłałem jeszcze kilka emaili zapytaniem co z linkami ale bez odzewu. Odpuściłem zatem temat, bo szkoda prądu.

POLKOM napisał/a:
ale sprawdziłem i został użyty silikon firmy HERMETIC "technicqli.pl"

Pomijając sprawę techniczną, którą opisał już Witek, to przyglądał się Pan jak to zastało wykonane? Spod pokrywy silikon wręcz wyciekał na ponad 0.5 cm, tworząc fatalną różową otoczkę, która oddzielała czarny blok silnika od chromowanej pokrywy. To nie ciągnik rolniczy, to cruiser i powinien wyglądać, prawda? ;)

POLKOM napisał/a:
Cała naprawa od początku do jej zakończenia była finansowana przeze mnie ! Pan Marcin pisze na forum że po jej zakończeniu musiał dopłacić - cóż ja nie mam wpływu na wyceny robione przez firmy ubezpieczeniowe

I wszystko się zgadza jednak nieco uzupełnię całą sytuację. Na samym początku zapytałem (i to kilkukrotnie) czy nie będę musiał dopłacać. Zapytał Pan wówczas o ubezpieczyciela na co odparłem, że jest nim PZU. Stwierdził Pan wówczas, że nie ma najmniejszego problemu ponieważ współpracował Pan z nimi wcześniej i zawsze wypłacili całość. Błędnie zrozumiałem to jako umowę z PZU, co wyszło niestety znacznie później (mój wielki błąd, no ale to zawsze kwestia podania do wiadomości informacji).
Później wynikły zawirowania ze strony PZU a przez to moje telefony do nich oraz Pana i ciągłe powtarzania przez Pana "niech się Pan nie martwi, wszystko będzie załatwione". No i wszystko było si do momentu, w którym nie otrzymałem informacji, że muszę dopłacić ponad 700PLN. Pieniądz żaden ale wedle tego co Pan mówił, nie powinno mieć to miejsca.
Odnośnie terminów, to nie zasłaniałbym się tutaj sprowadzaniem części - to rozumiem, nawet dwa tygodnie na cle byłem w stanie przełknąć chociaż jakoś wierzyć mi się nie chciało (choć wstępnie całość naprawy to 4 tygodnie maks). Jednak wnerw ogarnął mnie nieziemski kiedy części dotarły a dopiero później zdjęliście Państwo pokrywę i stwierdziliście że, o zgrozo! trzeba coś dokupić bo motór nie pojedzie (sic!). Ja tam ekspert nie jestem ale miałem okazję rozmawiać z kilkoma mechanikami i stwierdzili, że takie rzeczy robi się na samym początku, następnie zamawia komplet części w tym czasie robiąc co się da. W ten oto sposób miałem kolejne 2 albo i 3 tygodnie po plecach :(

POLKOM napisał/a:
Jestem normalnym facetem i można się ze mną dogadać ale trzeba chcieć

Panie Wojciechu braku chęci z mojej strony raczej mi Pan zarzucać nie powinien. Świadczyć może o tym ilość rozmów jakie odbyliśmy a i dziesiątki telefonów, których Pan nie odbierał i najczęściej nie raczył oddzwonić. Cierpliwość każdego kiedyś się kończy.

POLKOM napisał/a:
Proszę pisząc coś na temat mojej firmy czy konkurencji uważajcie by kogoś niepotrzebnie nie krzywdzić.

Panie Wojciechu proszę zauważyć, że nie wydałem opinii a opisałem sprawę jak widziałem, jak przebiegał z Państwem kontakt (korespondencję mam zachowaną) i jakie wrażenie odniosłem.
Jestem bardzo daleki od kłamania czy psucia komuś opinii, zwłaszcza osobie, która prowadzi firmę i zap***la na utrzymanie nie tylko siebie. Napisałem tylko jak wyglądała moja współpraca z Państwem, co również w sporej części potwierdzają Pana słowa.
Jak widać są osoby na forum, którym współpraca z Państwem się układała, mnie się nie ułożyła i tyle. Część chłopaków z forum do Państwa pojedzie na naprawę lub przegląd, część z nich kupi motocykl a część – w tym ja – na pewno nie.

Mamy teraz sprawę naświetloną z obu stron a wnioski mogą sobie wszyscy wyciągnąć. Jeśli jednak w powyższej wypowiedzi coś jest niezgodne z prawdą, przeinaczone lub w jakiś sposób wypaczające nasze dotychczasowe kontakty, to proszę o sprostowanie.

romus napisał/a:
Tak sobie myślę ilu jest mechaników którzy uźywają drogich uszczelniaczy skoro mogą użyć tańszych zamienników? Przypuszczam że jeśli na to nie zwrócimy uwagi przy zleceniu naprawy to pewnie 90% mechaników użyje tego tańszego, ale w miarę sprawdonego.

Nie wiem jak traktujesz swój motocykl ale jeśli z założenia wychodzisz, że zostawiając u kogoś swoją Lalkę na naprawę jako uszczelki mechanik użyje silikonu za 10PLN opakowanie, to renki mie opadajom. Dodam, że całość (naprawa + dodatki) kosztował blisko 9000PLN zatem gdzieś można było upchnąć te 30PLN za lepszy materiał, co? Swoją drogą, Jaca użył najwyższej jakości elementów informaując mnie dodatkowo, że jeśli chcę coś gorszego ale tańszego (choć odradza), to cena za całość będzie niższa. Tak się sprawy załatwia, nie uważasz?

POLKOM - 2010-01-06, 12:54
Temat postu: odpowiadam znów HURTEM - bez urazy
PANOWIE ! Ja nie boję się krytyki i jeśli możemy uczyć się od lepszych to czemu nie, zatem poniżej kilka info:

1) Silikonu tego więcej nie użyjemy, nie był kupiony dlatego że kosztuje 10 zł bo to akurat dla mnie osobiście nie jest tak istotne ale jakość usługi TAK, gdyż NIGDY koledze zajmującemu się serwisem (KAROL) nie narzucałem że ma kupić przysłowiowe GÓWNO za 10 zł, ale wybaczcie jako właściciel firmy nie muszę znać się na jakości silikonu. W tym tygodniu zakupię POWAŻNY preparat i sprawa zamknięta - dziękuję też za twórczą krytykę.

2) Ceny akcesoriów - Panowie bądźcie poważni i sprawiedliwi ! Do ceny towaru sprowadzanego do Polski powiększonego o koszty transportu musicie doliczyć cło oraz podatek VAT 22%, o marży nie wspominam ale to chyba oczywiste. Wiem że jeśli sprowadzacie coś dla siebie lub przywiezie kolega to nie macie tych kosztów ale ja prowadzę firmę i prawo narzuca na mnie obowiązki i albo będę je stosował co ma odbicie w cenie albo będę pisał do was z celi....a mam zaje fajne dzieci i szkoda mi życia.

3) do kolegi, który pisał o wysokiej cenie zakończeń błotników i coś na temat rozsądnej ceny na poziomie 150 zł - to po pierwsze proponuję wejśc na stronę www.nationalcycle.com i sprawdzić ceny a później dodać to z punktu 2 + symboloczną marżę dla mnie i wtedy porównajcie cany jakie proponuję.

Poza tym jeśli KOLEGA jest w stanie to tu, publilcznie na forum deklaruję że kupię zestawy od kolegi, nie w cenie 150 ale 200 zł a niech stracę ! Tylko by były to elementy metalowe chromowane i tak fantastycznie wykonane jak te z National Cycle, która zresztą robi te oryginalne sprzedawane przez dealerów Yamaha....

4) by zaknąć sprawę "szyszkowozu" (podoba mi się na nazwa) Pana Marcina to proponuję w ramach PRZEPROSIN komplet linek w oplocie stalowym GRATIS. Panie Marcinie proszę o kontakt mailowy celem ustalenia szczegółów.

Mam nadzieję, że żadnej istotnej kwestii nie ominąłem - jeśli to sorry.

Pozdrawiam i zapraszam !

Wojciech Hause
POLKOM

witek1965 - 2010-01-06, 13:30

POLKOM napisał/a:
1) Silikonu tego więcej nie użyjemy, nie był kupiony dlatego że kosztuje 10 zł bo to akurat dla mnie osobiście nie jest tak istotne ale jakość usługi TAK, gdyż NIGDY koledze zajmującemu się serwisem (KAROL) nie narzucałem że ma kupić przysłowiowe GÓWNO za 10 zł, ale wybaczcie jako właściciel firmy nie muszę znać się na jakości silikonu. W tym tygodniu zakupię POWAŻNY preparat i sprawa zamknięta - dziękuję też za twórczą krytykę.


I to jest poważne podejście do tematu. Dodam od siebie, że dirko jest lepszy w stosowaniu, nie brudzi, łatwo zmyć, trzyma super i ma dłuższy czas na wykonanie manewru.

POLKOM - 2010-01-06, 13:41
Temat postu: jeszcze wyjaśnienie SILIKON
PANOWIE, jeszcze jedno. Gadałem z Karolem (zajmuje się serwisem) i odnośnie tej nieszczęsnej naprawy Pana Marcina i silikonu jako takiego....

1. W "szyszkowozie" silikon został użyty DODATKOWO, była oryginalna uszczelka i to na nią właśnie musieliśmy poczekać gdyż została zamówiona w Yamaha Polska a nie dotarła do nas wraz z pokrywą z USA....

2. Ten silikon został zakupiony i polecony w sklepie motoryzacyjnym InterCars ! Kurcze do kogoś trzeba mieć zaufanie....jak widać ograniczone. Tak czy inaczej kupujemy inny i od teraz przynajmniej w sprawie silikonu będzie lux....;-)

Pozdrawiam

Wojciech Hause
POLKOM

Luk - 2010-01-06, 16:46
Temat postu: Re: odpowiadam znów HURTEM - bez urazy
POLKOM napisał/a:


Pozdrawiam i zapraszam !

Wojciech Hause
POLKOM


W niedalekiej przyszłości przymierzam się do kupna Drag Stara i jeśli jeden z "Naszych" - czyli Sponor zdąży swój wcześniej sprzedać to z pewnością wezmę pod uwagę ofertę Pańskiej Firmy.

Rzadko się zdarza by firmy o których tu piszemy [ szczególnie gdy ktoś ma złe wspomnienia ] tak profesjonalnie podeszły do tematu. Gratulacje.

empiq - 2010-01-06, 18:12

Luk - racja - reakcja i wpisy Pana Wojtka też zrobiły na mnie dobre wrażenie.
Wiewióra rozumiem , choć on czasem w gorącej wodzie kompany :)
ale trzeba przyznać że PoLKOM się pokazał jako wartościowy partner i sklep wart odwiedzenia ( co do cen to najwyżej ponegocjujemy :D )
Wszędzie pracują ludzie i ludzie się mylą więc luz. :)
Pozdrawiam i gratuluje zdrowego rozsądku i super postawy i podejścia do życia (to do usera POLKOM :) )

[ Dodano: 2010-01-06, 18:13 ]
a przewody Wiewiór bierz!!! do mnie będą pasowały! :P

witek1965 - 2010-01-06, 18:37

Również u mnie odrobił POLKOM straty. To się nazywa kreatywność.
Krzych - 2010-01-06, 19:11

Polkom napisał :
[ Dodano: 2010-01-05, 21:13 ]
Jeszcze jedno, nie znam "kolegi" o nicku "krzych" ale nie przypominam sobie bym KIEDYKOLWIEK nie udostępnił nr VIN (nr ramy) motocykla będącego w ofercie. Nie mamy niczego do ukrycia zatem to nie jest PRAWDA ! !

Witam, nie znam również Pana- niestety nie było mi to dane. Pozwoli Pan, że się ustosunkuję do Pana wypowiedzi:

Pan sobie nie przypomina, ja natomiast świetnie pamiętam, że pytałem o nr Vin, i niestety po rozmowie pańskiego pracownika z jak mniemam Panem nie uzyskałem tej informacji.
Dowiedziałem się że Pan jest w interesach w Stanach, ale to nie problem bo I tak się jeszcze tego dnia będziecie kontaktować. Także z mojej strony to tyle wyjaśnienia.
Jeżeli teraz już udostępniacie nr VIN to Wam chwała.

Pozdrawiam, a z drugiej strony to nawet dobrze wyszło, że wyszło jak wyszło! :hahaha:

1janbo - 2010-01-06, 19:59

I chyba sprawiedliwości stało się zadość. Każdy ponarzekał, każdy powyjaśniał i chyba już po temacie... Dalsza polemika będzie raczej niezdrowa ;/


@POLKOM, wyjaśniłeś co miałeś wyjaśnić... Twój limit się wyczermał - Regulamin obwiązuje każdego - patrz. pkt 1.

Koniec. Zamykam. Jak ktoś będzie chciał coś konstruktywnego wnieść do tematu, pisać na "PW" do jakiegokolwiek Modera.

CaponeAl - 2010-01-11, 12:05

A ja tam nie chcę nikogo bronić, ale..... (była taka firma co wywarła na mnie niezatarte złe wspomnienia) :)

Przed Nowym Rokiem zakupiłem w firmie POLKOM metalową osłonę filtra powietrza z orłem do mojej Gwiazdeczki (zajebista osłona) i zapłaciłem za nią 260 zł a nie jak przeciętnie kosztuje 410 zł. Jestem suuuper zadowolony. Co do kontaktu, cóż ja mam dobre wspomnienia. Zarówno kontakt mailowy jak i telefoniczny był na bardzo wysokim poziomie. Nic dodać nic ująć.

1janbo - 2010-01-11, 12:22

Temat podwieszony przeze mnie.

Przykład, że Firma może sama się wypowiedzieć na poruszone przez nas opinie, jeśli tylko chce... I o to właśnie chodzi. Szkoda, że inne Firmy nie korzystają z takich opcji...

Temat "otwieram" po opadnięciu niektórych emocji... .

Luk - 2010-06-10, 15:51

Czas juz najwyższy bym znów coś dopisał w tym temacie...
O firmie POLKOM dowiedziałem się przez nasze forum. Po dyskusji zamieszczonej powyżej zdecydowałem się na zakup mojego motocykla właśnie w tej firmie. Chodziło o zakup nowego motocykla z gwarancją z "wyprzedaży rocznikowych" w USA. Po krótkich wstępnych negocjacjach z Panem Wojciechem Hause dokonałem wpłaty zaliczki.
Oto moje wrażenia. Firma jak najbardziej solidna. Rozmowy rzeczowe i konkretne. Można się troszkę potargować ( dodam, że ja szukając motocykla dla siebie dzwoniłem do kilku firm i wiem, że kupiłem najtaniej w Polsce ). Motocykl odbierałem w stanie idealnym - jak to nówka ;D Potwierdzą moje słowa AlCapone i Amator ;D No i Szef Wszystkich Silników ;D
Jedna malutka wada to czas realizacji - troszkę się przeciągnął ale tylko troszkę.

Szczerze polecam.

Jakbyście potrzebowali więcej informacji chętnie pomogę. PW lub tel.

PIOTRUŚ - 2010-06-11, 10:36

To i ja się wypowiem ...byłem zainteresowany V-starem w w/w Firmie ,omówiony już byłem
na oglądanie i zakup jednak ktoś mnie podkupił ...rozumiem nie mam w tej sprawie żadnych zastrzeżeń . Jednak Pan Wojciech powiedział mi przez telefon ,że sprawdzi czy może dla mnie ściągnąć taki motor s Usa i da mi odpowiedz maksymalnie w ciągu 2 dni...
Po tygodniu sam się zapytałem czy coś wiadomo lecz pracownik nic nie wiedział i powiedział,że wszystko przekaże Szefowi i do mnie oddzwonią .....J co i dalej ,nic sam się prosiłem i dzwoniłem aby się czegoś dowiedzieć . Jak się potem okazało był taki motorek jak chciałem ale 4 letni a nie nowy jaki mnie interesował ...... Ogólnie poczułem się olany totalnie o odniosłem wrażenie ,że zawracam tylko tyłek jakimiś motorem ......

POLKOM - 2010-08-02, 17:31
Temat postu: BRAK ODPOWIEDZI nt ZAKUPU DRAGA 1100 W POLKOM
WITAM, sorry ale nie jestem pewny imienia / nicka ale faktycznie była taka sytuacja że był klient zainteresowany zakupem fabrycznie nowego moto XVS1100 Silverado i pamiętam że dzwonił z Krakowa - tyle tylko że nowy się sprzedał, w drodze były używane z 2006-2007-2008 ale to nie spełniało oczekiwań - co rozumiem. Nasz kontakt niestety mógł "ucichnąć" gdyż 5.06 miałem szlifa (nie na gwiazdce ! ) i od tego czasu chodzę z dwiema anorektycznymi panienkami - aluminiowymi...
Zatem SORRY - jak juz kiedyś pisałem nie wszystko wychodzi jak bym tego chciał !

Pozdrawiam i jednak ZAPRASZAM
Wojciech Hause
właściciel POLKOM

Luk - 2010-08-13, 12:22
Temat postu: Re: BRAK ODPOWIEDZI nt ZAKUPU DRAGA 1100 W POLKOM
POLKOM napisał/a:
Nasz kontakt niestety mógł "ucichnąć" gdyż 5.06 miałem szlifa (nie na gwiazdce ! ) i od tego czasu chodzę z dwiema anorektycznymi panienkami - aluminiowymi...
Zatem SORRY - jak juz kiedyś pisałem nie wszystko wychodzi jak bym tego chciał !

Pozdrawiam i jednak ZAPRASZAM
Wojciech Hause
właściciel POLKOM


Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ! Proszę dać znać, gdyby potrzebna była jakaś pomoc.

PIOTRUŚ - 2010-08-13, 14:38

Rozumiem ,że miał Pan wypadek i przykro mi z tego powodu:(
Nie mniej jednak wystarczyło aby pracownik zadzwonił i powiedział ,że takiego motocykla nie ma i było by ok.

Mimo wszystko Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;D
Bardzo pozytywnie odbieram fakt że przyznaje Pan ,że nie wszystko było ok ,co zmienia nie jako moje nastawienie do Pana Firmy i możliwe ,że niedługo skorzystam z oferty akcesoriów ;d \

Pozdrawiam Piotr

illusion - 2010-08-13, 23:45

I ja wtrącę swoje trzy grosze w temacie Polkomu. Byłem u niego w lipcu w poszukiwaniu 1100 . Moto WYJATKOWO jak na ogłoszenia z usa naprawdę "czyste" , wszystkie dokumenty , carfax , nicb => bez zastrzezen ; gość warty zaufania ... Wojtek House faktycznie jak pisal powyzej lata z laskami ... aluminiowymi niestety; chciałem dokupic kilka drobiazgow , niestety zniknal ale po kilku dniach zadzwonil , wytlumaczyl sie ( sprawy zdrowotne ) , przeprosił za brak kontaktu .... a przeciez nie musial ; lubie taką obslugę .... Wojtek , wracaj do zdrowia ... trzymam kciuki
piwu - 2010-08-19, 22:35

Co do POLKOM-u mogę się teraz też wypowiedzieć. Znajomy kupił tydzień temu v-stara 1100 w tej firmie. Wczoraj go oglądałem. Wygląda jakby z fabryki wyjechał, zresztą z przebiegiem 2 tys mil musi tak wyglądać. Carfax i nicb czyste. Z kontaktem również nie było żadnych problemów. Prosiłem o nr VIN z 4 motocykli (2x VTX - sam chciałem i 2 x V-star), odpowiedź była natychmiastowa.
spining - 2010-08-19, 23:45

ja kupujac nowy sprzet, tez bede bral pod uwage ta firme
MiM - 2011-02-28, 08:57

Kupiłem w POLKOMIE dwa motocykle: drag stara 650 z 2005 r. oraz midnight stara z 2009 r. Obydwa zakupy bardzo udane. Nie miałem z motocyklami żadnych problemów. Stan taki jak w opisie. Szczególnie z midnight star'a jestem zadowolony. Autoryzowany serwis Yamahy, który sprawdzał mój motocykl - potwierdził, że jego stan jest idealny. Jeśli chodzi o kupno moto w POLKOMIE, myślę ze jest to firma która mozna polecic.
krokodyl - 2011-03-06, 09:54

W zeszłym sezonie mój kolega z pracy nabył w POLKOMIE DS 1100. Jak się okazało bardzo udany zakup. Ja pod koniec zeszłego sezonu kupiłem też w POLKOMIE mojego Road Stara. Motocykl w bardzo dobrym stanie... Szybko dogadaliśmy się do ceny samego moto i akcesoriów.

Zdecydownie POLKOM polecam ! Pewnie można znaleźć motocykle wyceniane taniej, ale motocykle, które u nich widziałem ( widuje ) warte są swoich cen. Znam przynajmniej kilku bardzo zadowolonych nabywców.

1janbo - 2011-03-06, 14:40

Solidnie się z Nimi handluje. Doświadczyłem, więc mogę potwierdzić. Wiem, że to zabrzmi tak, jak komentarz na alledrogo, ale wolę kupować u Nich, niż w mojej ulubionej Motorowni.
bartek_p - 2011-03-06, 15:43

Marek, przecież to ta sama firma, fakt że może w Poznaniu obsługa kiepska.
Chociaż jak u nich kupowałem, to nie było się do czego przyczepić

Luk - 2011-03-06, 16:03

bartek_p napisał/a:
Marek, przecież to ta sama firma...


Chyba od dawna już nie... ale mogę się mylić.

aldek - 2011-03-06, 16:08

Ja również swoją "bestię" kupiłem w Polkomie i złego słowa powiedzieć nie mogę.
illusion - 2012-12-28, 07:34

Niestety u mnie duuuuuuuuża krecha dla Wojtka Hause , a szkoda bo opinia generalnie bardzo dobra, ale do czego zmierzam...

Polkom wrzucił przed świętami informacje na naszym SB że dla forumowiczów udziela stały rabat 10% , podał link do strony z info jak ten rabat uzyskać. Więc wchodzę sobie , wybieram wstępnie kilka drobiazgów miedzy innymi reling do mojego RS-a http://sklep.motomoto.pl/...5378960762.html , jakby nie było po super rabacie będzie mnie kosztował 288,00 zł i tak sobie myslę że dzięki "dobroduszności" własciciela Polkomu zaoszczedzielem na trzy czteropaki ;) , po czym wchodzę na allegro i widzę ogłoszenie Polkomu z tym samym elementem za 280,00 zł :shock:

Rozumiem że zostaliśmy docenieni extra i dla nas w promocji jest drożej niz dla innych ? ;D

Oj panie Hause , nieładnie nieładnie .... tylko ciekawe jakie będzie tłumaczenie ....

Etek - 2012-12-28, 09:28

illusion - nie myli się tylko ten co nic nie robi...
Swoją drogą mogłeś zadzwonić do Wojtka i pewnie w ramach pomyłki jeszcze jakiś rabacik byś dostał.

SATURIAN - 2012-12-28, 15:46

illusion , to po ch...j jeszcze grzebałeś na tym allegro :hahahaha:
Gostek - 2012-12-28, 19:21

Ja byłem wczoraj w POLKOM-ie i oglądałem bagażnik do DS 1100.
Dostałem rabat z 530 na 440 zł, ale na razie się nie zdecydowałem, bo i tak piekielnie drogo!
Poza tym wybór mają spory i parę rzeczy już u nich kupiłem.

witek1965 - 2012-12-28, 19:29

Gostek, o ile pamietam to w lepszej cenie oferował Etek.

Etek napisał/a:
Bagażnik Drag 1100 - cena 250 złotych (oryginał Yamaha - regularna cena 450 zł)


Więc te rabat co dostałeś to jest pic na wodę fotomontaż :hahaha:
Kumpel ma sklep AGD, kiedyś byłem świadkiem jak klient zapytał, które lodówki są w promocji. Janek pokazał mu dwie, ta i ta. Postawił cenę z sufitu, napisał promocja i postawił nową cenę ;D
Etek jest szefem ASO Yamaha i BMW więc odnośnie regularnej ceny można, a nawet trzeba mu wierzyć, a jak ktoś lubi przepłacić, no cóż mamy wolny rynek

Robrob - 2012-12-28, 20:17

Gostek dziś rozmawiałem z kumplem ma bagażnik do 1100 jak coś to zadzwoń to pogadamy, tel masz w profilu
winiar - 2012-12-28, 20:59

Gostek, ładne bagażniki i inne graty robił klusek. Zobacz tu http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=8136 To co zamawiałem mogę z czystym sumieniem polecić.
illusion - 2012-12-29, 10:15

Etek napisał/a:
Swoją drogą mogłeś zadzwonić do Wojtka i pewnie w ramach pomyłki jeszcze jakiś rabacik byś dostał


taaa.... i jeszcze do własciciela media markt ze telewizor w promocji jest o 100,00 droższy niż normalnie .. Etek ... bez żartów ;D

.. i jaka pomyłka Wojtka ... oj ubawiłem się serdecznie ;D

Gostek - 2012-12-29, 22:45

Cytat:

Witek w POLKOM-ie nie mają oryginałów, a Etek niestety już dawno sprzedał.
Ale mam nowy kontakt...

witek1965 - 2012-12-30, 10:18

no to zmienia postać rzeczy. A możesz wrzucić link do tego bagażnika ? na stronie mają tylko dwa. Jeden za ponad 8 pak i drugi za 360 (solówka)
Gostek - 2012-12-30, 12:05

witek1965 napisał/a:
no to zmienia postać rzeczy. A możesz wrzucić link do tego bagażnika ? na stronie mają tylko dwa. Jeden za ponad 8 pak i drugi za 360 (solówka)


No właśnie na stronie go nie ma, mają tylko w sklepie.
Bagażnik jest podobny do tego, czyli mocowany tylko do oparcia:
http://www.allegromat.pl/aukcja127548

Ale zaznaczam podobny (bardziej kanciasty i chyba z grubszych elementów, made in USA), ponieważ identycznego nie znalazłem. Aha, ma jeszcze delikatne ryski z boku dlatego nie było problemów z obniżeniem ceny.

Etek - 2012-12-31, 09:41

illusion napisał/a:

taaa.... i jeszcze do własciciela media markt ze telewizor w promocji jest o 100,00 droższy niż normalnie .. Etek ... bez żartów ;D

.. i jaka pomyłka Wojtka ... oj ubawiłem się serdecznie ;D


Cieszę się, że się dobrze bawisz....
Ciekawe, czy nigdy nie zdarzyło się Tobie pomylić?
Ale jak byś miał może w ofercie jak Polkom setki produktów do sprzedania to byś troszkę inaczej do sprawy podchodził...
Kiedyś pracowałem w takim bałaganie jak media markt - i uwierz mi, że różne rzeczy się tam dzieją (nie będę wypisywał elaboratów).
Jeśli chodzi o bagażnik i inne oferowane w temacie "wietrzenie magazynu" akcesoria to sprzedaje je na dużej stracie.

POLKOM - 2013-02-12, 16:02

cześć Panie i Panowie z FORUM - tu Wojciech Hause // POLKOM
NIe ma żadnego tłumaczenia odnośnie cen relingów na stronie motomoto.pl a ceną na allegro - nasz błąd i tyle. Odpaliliśmy nowy sklep POLKOM który ciągnie z systemu - cały czas się tego uczymy, codziennie dodajemy nowe produkty, przygotowaliśmy już cenniki na 2013 - często niższe po uzgodnieniach z naszymi dostawcami, wchodzą nowe produkty...zatem zapraszam Was, jeśli coś jest nie tak po prostu dajcie znać mailem lub telefonicznie (605 342218) a sprawa zostanie załatwiona pomyślnie dla obu stron.

Moja firma powstała dla MOTOCYKJLISTÓW ! - nie sprowadzam towaru dla siebie tylko dla WAS - zatem jeśli widzicie że coś nie tak - dajcie znać !

Na marginesie....do innego postu....mamy w ofercie oryginalne akcesoria YAMAHA i jak wielu ocenia w całkiem dobrych cenach

POZDRAWIAM WSZYSTKICH !

WOJTEK

Anula - 2013-02-12, 18:33

Właśnie zakupiliśmy sobie w Polkomie deflektory i jesteśmy bardzo zadowoleni lol
PrzemekN - 2013-02-12, 21:06

A ja czekam już trzy (3) miesiące na zamówione i zapłacone wydechy PEACEMAKERS..
I szczerze mówiąc - nie jestem bardzo zadowolony :cry:

illusion - 2013-02-12, 21:24

No może będę upierdliwy ;) z tematem promocji i nieszczęsnego relingu do RS-a ale nadal nie rozumiem tu czegoś ;D

Wojtek przyznał się do błędu , cześć mu za to i chwała bo niestety nie każdy potrafi tak zrobić , posypał głowę popiołem i obniżył cenę relingu na swojej stronie z 320 zł na 310 zł :) Przy obiecanym 10%-wym rabacie dla forumowiczów cena zjechała z 288,00 na 279,00 zł , czyli nie kupuję drożej niż na Jego aukcji wystawionej za 280,00 na allegro tak jak to było do tej pory...

... ale .....

... gdzie jest ta promocja dla forum DS bo jakoś jej nie widzę , jaka jest korzyść ? po odliczeniu obiecanego dla nas rabatu kupuję towar w normalnej ogólnodostępnej cenie , czyli tak zwana żadna łaska :nie_wiem:

I bym był dobrze odebrany , nie chodzi mi o 20,00 zł taniej czy drożej bo to jest kwota która mnie ani zabije ani wzmocni a ten reling i tak kupię , tylko o zasady , bo ja ich jakoś tutaj nie widzę ;D

Bemol - 2013-02-12, 21:50

illusion, chyba musimy się wybrać do okulisty, ponieważ ja też nie widzę :nie_wiem: ;D
illusion - 2013-02-12, 22:05

Bemol, obiecaj ... już nigdy więcej czeskiego alkoholu ... ;D :hahaha:
PSZEMAS - 2013-02-12, 22:19

illusion napisał/a:
Polkom wrzucił przed świętami informacje na naszym SB że dla forumowiczów udziela stały rabat 10%

illusion, przecież Ty masz 12% rabatu a nie 10 Miałbyś wtedy reling za 272 złocisze ;D

Zapomniałeś ? cyt. "... Zapraszam i przypominam o rabacie 12% dla Was (pod warunkiem dopisania WRS podczas rejestracji)... "
cytat z forum WRS-a.

illusion - 2013-02-12, 22:32

PSZEMAS, doooobre :) nie wiedziałem że na WRS jest obiecany jeszcze większy rabat niż tu na DS , czyli rozumiem że ktoś z zasłożonego forum WRS kupi ten nieszczęsny element aż o 8,00 zł taniej niż ktokolwiek z Polski ;D ... no to faktycznie dużo lepsza promocja ;) :hahaha:
burza - 2013-02-13, 07:38

illusion napisał/a:
nieszczęsny element aż o 8,00 zł taniej niż ktokolwiek z Polski ;D


no to może i ja sobie kupię taki reling skoro są takie tanie :nie_wiem:

podobno "jak bat jest to i o konia łatwiej" :hahaha: :hahaha: :hahaha:

Gosiaczko - 2013-03-15, 12:42

W październiku kupiłam mojego Drako w Polkomie a w zasadzie wymieniłam Białą za niego z dopłatą oczywiście :D
Po 2 tygodniach wymienili mi gmola fabrycznego na takiego, który mi pasował i to sztuka za sztukę ( bez dopłat za montaż i demontaż) a wczoraj właśnie odebrałam kierownicę, która też została wymieniona 1:1 bez dopłat i jeszcze klej do manetek dostałam w prezencie :D
Złego słowa nie powiem na firmę a tym bardziej na pana Wojtka, po raz kolejny przekonałam się że jest bardzo w porządku :)

Pirania_LM - 2013-03-15, 12:46

Gosiaczko, trąci flirtem ;p
burza - 2013-03-15, 13:40

Gosiaczko napisał/a:
wczoraj właśnie odebrałam kierownicę, która też została wymieniona 1:1 bez dopłat


jak to ? to nic Ci nie dopłacili :nie_wiem:
a to świntuchy :evil:

Beny - 2014-10-06, 20:30

Koledzy czy w ostatnim czasie ktoś dokonywał u nich zakupów. Jakieś nowe relacje itp. Coś mi chodzi po głowie a jest u nich i tak pytam :)
PrzemekN - 2014-10-06, 20:33

Beny napisał/a:
Koledzy czy w ostatnim czasie ktoś dokonywał u nich zakupów. Jakieś nowe relacje itp. Coś mi chodzi po głowie a jest u nich i tak pytam :)

We wrześniu kupiłem u nich Stratolinera. Jak chcesz się czegoś więcej dowiedzieć o poziomie obsługi itp, to pytaj na PW

robert_p (vel Hipis) - 2014-10-06, 20:37

PrzemekN napisał/a:
Beny napisał/a:
Koledzy czy w ostatnim czasie ktoś dokonywał u nich zakupów. Jakieś nowe relacje itp. Coś mi chodzi po głowie a jest u nich i tak pytam :)

We wrześniu kupiłem u nich Stratolinera. Jak chcesz się czegoś więcej dowiedzieć o poziomie obsługi itp, to pytaj na PW


A dlaczego na PW, ten wątek jest o tej firmie więc na ogóle powinna być Twoja opinia odnośnie tej firmy. Taki jest zresztą cel tego watku :)

PrzemekN - 2014-10-06, 20:42

Ok, nie ma sprawy.
Jakieś doświadczenie z Polkomem mam, bo kupiłem u nich dwa motocykle, sprzedałem im jeden, a oprócz tego, kupiłem całą górę różnych akcesoria do moich motocykli ;D

witek1965 - 2014-10-06, 22:01

PrzemekN napisał/a:
We wrześniu kupiłem u nich Stratolinera.
jak dla mnie to jest wystarczająca rekomendacja i tyle.
PrzemekN napisał/a:
Jakieś doświadczenie z Polkomem mam, bo kupiłem u nich dwa motocykle, sprzedałem im jeden, a oprócz tego, kupiłem całą górę różnych akcesoria do moich motocykli ;D
a teraz to juz się normalnie pucujesz - lizus, lizus ;D
PrzemekN - 2014-10-06, 23:31

witek1965 napisał/a:
a teraz to juz się normalnie pucujesz - lizus, lizus ;D


Wiesz, może jakiś rabacik przy następnym zakupie dostanę :hahaha: :hahaha: :hahaha:

witek1965 - 2014-10-06, 23:36

PrzemekN, nie wiem, ale wierzę, że masz już tam kartę stałego klienta. ;D Piękna sztuka ten Twój "smok". No, ale takie pewniaki, to Polkom, albo Lidor, co tu dużo deliberować ;D

[ Dodano: 2014-10-06, 23:40 ]
Albo od pewnego forumowicza. Ktoś się cieszy z twojej Ventury. rekomendowałem koledze z pracy, ale miał pecha, nie czytał u nas tematu o wymianie oleju :hahaha: i nie wydolił finansowo. Ale ponoć oglądał ogłoszenie i foty. W owym czasie tylko jedna była na allegro z ZG, więc jeżeli Twoja to pewnikiem ta.

PrzemekN - 2014-10-06, 23:42

witek1965 napisał/a:
PrzemekNPiękna sztuka ten Twój "smok"


A dziękuję :uklon3:

A co do Ventury, to masz rację - w tym czasie byłą tylko jedna z ZG.

Generalnie, z tego co wiem, to w ZG jest jeszcze tylko jedna Venture i jeden Royal Star.
Ale, obydwa cieszą właścicieli i nie są przeznaczone na sprzedaż.

A moja Venture jeździ w Warszawie - gość jest mega zadowolony ;d
Mam z nim kontakt

RTP - 2014-11-25, 22:50

PrzemekN, czy POLKOM jest skory do negocjacji cenowych od ceny z ich ogłoszenia ? Poluję na MS1300 i widzę całkiem ładne sztuki u nich na stronie ;-)
Beny - 2014-11-25, 23:07

RTP, zawsze coś wynegocjujesz
winiar - 2014-11-25, 23:10

RTP, pyra ma na sprzedaz swoją 1300.
RTP - 2014-11-25, 23:14

Winiar dzięki, Pyra trafił do mnie ale ja szukam stalowego rumaka, czerwonego już mam ;-)

[ Dodano: 2014-11-25, 23:17 ]
Beny, a jak twój Stryker się sprawuje, uśmiejesz się ale właśnie zakończyłem czytanie twoich postów z poszukiwań a tu wiadomość od Ciebie ;-)

Beny - 2014-11-26, 08:13

RTP, jestem więcej niż zadowolony i to z dwóch powodów
pierwszy że wybrałem ten model,
1. wygląd - sprawa osobista - dla mnie na tak
2. prowadzenie - więcej niż bajka -bałem się że tak wysunięte koło to będzie słabo skręcał - oj jak się myliłem :D
3. moc - na chwilę obecna (przesiadka z 650) wystarczająca - a jak zabraknie to Power Commander :D

drugi że kupiłem właśnie w Polkomie - nie mówię o cenie bo na pewno mógłbym kupić gdzieś "taniej" ale o całą resztę.
1. Wybierałem z pośrod 60 moto - Raidera i Strykera - obejrzałem sobie, posłuchałem przejechałem się i decyzja
2. dostałem WSZYSTKIE niezbędne dokumenty do rejestracji - łącznie z badaniem technicznym, amerykańską tablicą itp
3. Rejestracja w Urzędzie trwała 10 minut - żadnych niedomówień niczego nie musiałem donosić itp - wszystko wyjaśnione przez sprzedawcę
4. Faktura VAT - pełna i rękojmia - bo sprzedawca trudni się sprzedażą motocykli
5. Weryfikacja w serwisie Yamahay w Bydgoszczy - odpowiedź - moto w stanie IDEALNYM
6. Transport pod dom w 2 dni

jak tu się nie cieszyć ;)

PrzemekN - 2014-11-26, 10:10

RTP napisał/a:
PrzemekN, czy POLKOM jest skory do negocjacji cenowych od ceny z ich ogłoszenia ? Poluję na MS1300 i widzę całkiem ładne sztuki u nich na stronie ;-)

Tak, jak pisał Beny, zawsze warto z nimi rozmawiać.
Tak, jak piałem wcześniej - jestem zadowolony zarówno z maszyn, które kupiłem w Polkomie, jak i z poziomu profesjonalnej obsługi

spajk77 - 2014-11-26, 10:54

Same zalety:
- 2km od domu (hehehe)
- motocykle niebite
- z cena zawsze moza cos podyskutowac
- reszta warunkow tez zawsze do dogadania

Dlatego za 2 tygodnie jade do nich po 3. motor :)

RTP - 2014-11-26, 12:47

No koledzy nic dodać nic ująć . Sam zwracam cholernie baczną uwagę na profesjonalizm w interesach więc... POLKOMIE możesz się spodziewać wizyty kogoś z Gdańska :brawo:

[ Dodano: 2014-11-26, 12:49 ]
Benny ... ciarki idą jak się to czyta ...zdrowo zazdroszczę... pędzę liczyć kasę w skarpecie :hahaha:

spajk77 - 2014-11-26, 12:52

RTP napisał/a:
POLKOMIE możesz się spodziewać wizyty kogoś z Gdańska :brawo:


odezwij sie jak bedziesz sie toczyl - na kawke / herbatke zapraszam :)

RTP - 2014-11-26, 12:54

spoko Spajk77 ... dzięki za zaproszenie . :brawo:
fox - 2014-11-30, 10:56

Co prawda jestem zupełnie nowy na forum, ale ten wątek czytałem już jakiś czas temu. Moją Yamaszkę kupiłem dwa tygodnie temu właśnie w Polkomie Bronisze i jestem 100% zadowolony pod każdym względem.
RTP - 2014-12-22, 00:07

Każda opinia jest ważna ;-) , dzięki.

[ Dodano: 2014-12-27, 22:30 ]
Czy może ktoś wie kiedy planowana jest nowa dostawa do POLKOMU ?

POLKOM - 2015-12-04, 09:54

Witam wszystkich użytkowników , dawno nas tu nie było ale:
W sezonie przedświątecznym firma Polkom oferuję Bony, które będą idealnym prezentem dla Waszych kolegów i braci z kubu. Lub dobrym pomysłem na mikołaja Dla Was samych (może żony się skuszą Wink) Bony są o różnych wartościach:
1) - 100zł sklep.motomoto.pl/GADZETY-NA-PREZENT/5955-Bon-podarunkowy-o-wartosci-100-zl.html
2) - 200zł sklep.motomoto.pl/GADZETY-NA-PREZENT/5956-Bon-podarunkowy-o-wartosci-200-zl.html
3) - 300zł sklep.motomoto.pl/GADZETY-NA-PREZENT/5957-Bon-podarunkowy-o-wartosci-300-zl.html
4) - 400zł sklep.motomoto.pl/GADZETY-NA-PREZENT/5958-Bon-podarunkowy-o-wartosci-400-zl.html
5) - 500zł sklep.motomoto.pl/GADZETY-NA-PREZENT/5959-Bon-podarunkowy-o-wartosci-500-zl.html
od każdego bonu odliczmy 10% wartości - ( za bon 100zł - zapłacicie 90zł)
Dodatkowo zapraszamy na wyprzedaże na naszej stronie www.motomoto.pl

ŻYCZYMY WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA ORAZ SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU I WIELU KILOMETRÓW W SEZONIE 2016
EKIPA POLKOM


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group