YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Drag Star 1100 - Dane Techiczne

Kozak_Barabasz - 2008-10-18, 00:02
Temat postu: Dane Techiczne
Wymiary
CLASSIC
Długość całkowita: 2464 mm
Szerokość całkowita:945 mm
Wysokość całkowita: 1100 mm
Wysokość siedziska: 709 mm
Rozstaw osi: 1646 mm
Prześwit: 140 mm
Promień zawracania:

CUSTOM
Długość całkowita: 2405 mm
Szerokość całkowita: 895 mm
Wysokość całkowita: 1095 mm
Wysokość siedziska: 690 mm
Rozstaw osi: 1640 mm
Prześwit: 145 mm
Promień zawracania: 3200 mm

Waga
CLASSIC
Waga sucha:
Waga z olejem oraz paliwem: 285 kg

CUSTOM
Waga sucha:
Waga z olejem oraz paliwem: 274 kg

Silnik
CLASSIC oraz CUSTOM
Typ: chłodzony powietrzem, 4-suw, SOHC
Układ cylindrów: 2-cylindrowy z układem V
Pojemność: 1063 ccm
Średnica cylindra x Skok tłoka: 95 mm x 75 mm
Stopień Sprężania: 8,3 : 1
Ciśnienie w cylindrze: min 9bar, norm 10bar, max 11bar
Rozruch: rozrusznik elektryczny
Układ smarowania: mokra miska olejowa

Gatunek oleju oraz ilość
CLASSIC oraz CUSTOM
Polecam zalać SAE 10W40

Wymiana okresowa: 3 l
Wymiana z filtrem oleju: 3,1 l
Całkowita pojemność: 3,6 l

Olej przekładni głównej (wał Kardana)
CLASSIC oraz CUSTOM
Gatunek: SAE 80 API GL-4
Pojemność: 0,19 l

Zbiornik paliwa
CLASSIC oraz CUSTOM
Rodzaj paliwa: PB 95 (benzyna 95- oktanowa)
Całkowita pojemność zbiornika: 17 l
W tym rezerwa: 4,5 l

Gaźniki
CLASSIC oraz CUSTOM
Typ x ilość: BSR37 x 2
Producent: MIKUNI

Typ sprzęgła
CLASSIC oraz CUSTOM
Sprzęgło cierne wielotarczowiec mokre

Przekładnia
CLASSIC oraz CUSTOM
Napęd pierwotny: przekładnia zębata
Przełożenie napędu pierwotnego: (1.660)
Napęd wtórny: wałek napędowy
Przełożenie napędu wtórnego: (2.875)
Typ skrzyni biegów: 5- biegowa sekwencyjna
Sterowanie skrzynią biegów: nożna dźwignia zmiany biegów (lewa noga)

Biegi:
1 - (2.353)
2 - (1.667)
3 - (1.286)
4 - (1.032)
5 - (0.853)

Rama
CLASSIC
Konstrukcja ramy: kołyskowa
Kąt skrętu głowicy kierownicy:
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy:

CUSTOM
Konstrukcja ramy: kołyskowa
Kąt skrętu głowicy kierownicy: 33 stopni
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy: 136 mm

Ogumienie
CLASSIC
Przód: 130/90 ZR16 (67S) Felga=bezdętkowe, szprychy=dętkowe
Tył:Tył: 170/80 ZR15 (77S) Felga=bezdętkowe, szprychy=dętkowe

CUSTOM
Przód: 110/90 ZR18 (61S) dętkowe
Tył: 170/80 ZR15 (77S) dętkowe

Felgi
CLASSIC
Przód: 16x3.00
Tył: 15x4.50

CUSTOM
Przód: 18x2.15
Tył: 15x4.50

Hamulce
CLASSIC oraz CUSTOM
Przód:
typ- podwójny hamulec tarczowy
włączanie- ręczna dźwignia hamulcowa (prawa ręka)
Tył:
typ- pojedynczy hamulec tarczowy
włączanie- nożna dźwignia hamulcowa (prawa noga)

Zawieszenie
CLASSIC
Przód: widelec teleskopowy / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowym / 140 mm
Tył: wahacz / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowo-gazowym, regulacja obciążenia wstępnego /

CUSTOM
Przód: widelec teleskopowy / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowym / 140 mm
Tył: wahacz / sprężyna śrubowa z amortyzatorem olejowo-gazowym, regulacja obciążenia wstępnego / 113 mm

Instalacja elektryczna
CLASSIC oraz CUSTOM
System zapłonu: T.D.I (digital)
Wytwarzanie prądu: alternator 14V 20A
Akumulator: GT14B-4 12Ah 12V YT14B-4 12Ah 12V lub nieco większy(szerszy), ale się mieści YTX14-BS ( Yuasa)
Od wersji 2007r rzekomo wchodzi akumulator o wymiarach 150x70x145


Jeśli czegoś nie ma to jest w TYM temacie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group