YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Zakup - Chcę pójść o level wyżej z Draga 650 na 1100 Silverado

Fisz - 2018-06-19, 05:50
Temat postu: Chcę pójść o level wyżej z Draga 650 na 1100 Silverado
Cześć Wam. Jednak odczucie " mocy przybywaj" i mnie dopadło w drugim sezonie. Mam na oku oryginalnego Silverado 1100 i może w tym tyg kupię. Jeździłem w zeszły weekend na Dragu 1100 kolegi (mobilek70 dzięki raz jeszcze) i bardzo mi się spodobało. Jednakże na moim Customie i siodle mustanga siedzi mi się wygodniej, niżej. Nie twierdzę, że źle, ale inaczej. Wygodniej manewrować, może kwestia wagi. Wiem, może to też kwestia przyzwyczajenia.
Proszę Was o porady i o Wasze odczucia szczegolnie tych z Was co się przesiedli z 650 na 1100. Znam kobiety co też przeszły na wyzszą stronę mocy i dają radę :)
Kocham swoje pierwsze moto wiec trudno będzie mi się z nim rozstać. Jest to ten pierwszy, dziewiczy cukiereczek. W miasto ok, ale w trasie troche brakuje tej mocy.
Dziękuję z góry za zachęty do zmiany na 1100 jak i te które okażą się bym nie zmieniał, bo np w mieście będzie mi się lepiej manewrowało 650.

Pozdro
Fisz

Robrob - 2018-06-19, 06:01

Po 650 możesz spokojnie rozglądać się za 1600-1700, i to jest dobra zmiana, manewrowanie na mieście tak jak 1100 a przyjemność z jazdy inna
robert_p (vel Hipis) - 2018-06-19, 08:00

Ja tak jak pisał Robrob poszedłem od razu w 1700 i była wielka frajda :)
Jeśli nie chcesz mieć różnicy w siedzeniu, poza mocą oczywiście , wybierz 1100 custom .
Spokojnie dasz radę i śmiało zmieniaj. Jak 1100 będzie mało pójdziesz wyżej. Zmiany są fajne :)

teper - 2018-06-19, 08:01

Fisz, mam radka do sprzedania zapraszam na kawę
GREEN67 - 2018-06-19, 08:26

Fisz, też przesiadłem Się z DS650 na RS1700,także spoko dasz radę na DS1100.
spajk77 - 2018-06-19, 08:46

RS1700
Kita - 2018-06-20, 06:51

Podczepiam się pod temat, Fisz, mam nadzieję że się nie pogniewasz?
Fisz napisał/a:
Kocham swoje pierwsze moto wiec trudno będzie mi się z nim rozstać.

Mam to samo, z tym że dorzuciłbym pierwszy chooper ;) . I szczerze powiedziawszy, gdyby nie pewne braki właśnie tej mocy, to w życiu bym się nie przesiadał... Przeżyłem już 4 fantastyczne sezony na tej maszynie i przekonany jestem że jeszcze wiele lat mogłaby mi z powodzeniem służyć :czoper:
Myślę żeby przesiąść się na MS1300, nie wiem dlaczego ale po prostu podoba mi się ta maszyna.

teper, możesz jakoś zaprezentować swoją maszynę? Może bym się skusił ;) .

teper - 2018-06-20, 07:42

Motocykl jest teścia RS1700 z 2009 roku, ogloszenia jeszcze nigdzie nie ma podaj email na pw to Ci wyślę zdjecia. Cena 21500
Miron - 2018-06-20, 18:23

Wow, taka cena za RS z 2009, dobra cena ;D
sly1078 - 2018-06-20, 18:41

Ja też przesiadłem się z 650 Custom na Road Stara 1700 . Ani razu nie żałowałem tej decyzji. Rozważ taką opcję
Fisz - 2018-06-21, 08:01

Koledzy, mam wielką ochotę zmienić moto ale mimo tego że to po prostu rzecz nabyta jakoś po roku nie mogę tego zrobic mentalnie, jakbym miał oddać swoje wyczekiwane pierwsze dziecko do adopcji, w inne ręce. Biję się ostatnio z myślami...zostaw go jest Twój cukiereczek, a zaraz przeglądam co chwile ogłoszenia i nie mogę spać :( czy wy tez tak mieliście?
poza tym tego już znam objechałem 2 tys mil i nic...nic się nie dzieje...czasem dwójka nie wejdzie bo za lekko w górę daję :) no i boję sie że kupię a okaże się szrot gorszy niz mój 650...

kolejna sprawa... tym 650 przeciskam się po mieście jak na rowerze... niestety w moto powyżej litra chyba byłoby mi juz nie tak łatwo. Wczoraj kolegę wiozłem , szczupaka 60kg i powiem tak...poczułem się jak za dawnych lat kiedy na motorynce przewoziłem drugą osobę, mocy przybywaj ! !!!! bardzo słabo się jechało. mocy ledwo co, ale nie mówię że nie dało się jechać by co niektórych nie urazić haha.

Reasumując, po powrocie z wakacji tj na początku sierpnia będę wykonywał myślę poważne ruchy wystawiająć mojego na sprzedaż, chyba że w rozliczeniu go oddan zamieniając na większy. Czekam na coś ciekawego co będzie miał Polkom bo mam do niego 6km :)
są jeszcze jakieś Motomaliny ale to spory kawałek drogi....

niebawem wrzucę linka ze zdjęciami w grupie sprzedam :( choć się tego boję.

kusy - 2018-06-21, 08:44

Z tą zamianą to sobie odpuść. To ty szukasz moto a nie ono ciebie. Po drugie ,wiesz na czym polega zamiana? Kto kogo bardziej zrobi w chu.a.
Ja swoje pierwsze "dziecko" ( DS 650 ) sprzedałem po trzech sezonach. Powód? Przejechałem się 1600. Od razu zachorowałem na te gabaryty i moc. W mojej stajni do tej pory były 3 x 1700 a obecnie szczyt moich marzeń motocyklowych Roadliner S 1900. Nie wahaj się i spełniaj swoje marzenia motocyklowe.

Fisz - 2018-06-21, 09:00

GREEN67, spajk77, ale RS 1700 są na pasku, ponoć zawsze lepszy kardan, a jak słyszałem tu i tam że pasek bywa tez problemowy a to że na zanieczyszczenia trzeba uważać, a to że cos tam trzeba dokręcać itp itd... wrócę z wakacji i rusze wiec z tematem na ostro. Nkestety nie mam sie jak przejechac na RS czy MS 1700 a 1300 ...na DS m1100 mobilka70 już jechałem ale zapomne za miesiac jak to było :)
Pozdro.

tqmeh - 2018-06-21, 10:00

Fisz, słyszysz sam siebie ?? ws rodzaju napędu..... ponoć.... ;)
Na pasie masz spokój tzn trzeba sprawdzić dla bezpieczeństwa naciąg i NIC więcej, jest tu z nami w grupie Kolega który ma napasie ponad 100tys czy na tym samym nie wiem ale jak by to było lipne rozwiązanie nie jeździł by tyle na takim moto.
Mój MS1300 37tys na pasie bez najmniejszych problemów kolejny już 20tys
Jak napisał kusy szukaj moto które Tobie podejdzie a nie patrz czy to wał czy pas, OK omijaj łańcuchy ;)
Jak już polatałeś potrzebujesz trochę mocy więc 650>>1100 może być mało ;)
LwG

SATURIAN - 2018-06-21, 12:36

Fisz napisał/a:
jakbym miał oddać swoje wyczekiwane pierwsze dziecko do adopcji, w inne ręce. Biję się ostatnio z myślami...zostaw go jest Twój cukiereczek,


Chłopie , mam nadzieję , że piszesz to po pijaku ......, bo tylko tak to sobie tłumaczę :nie_wiem:

pyra - 2018-06-21, 17:37

Fisz napisał/a:
ponoć zawsze lepszy kardan, a jak słyszałem tu i tam że pasek bywa tez problemowy a to że na zanieczyszczenia trzeba uważać, a to że cos tam trzeba dokręcać itp itd...
jeszcze będziesz błagał o pas , jak ci wał nawali ;D to pas jest bardziej bezobsługowy, niż wał. Rozmawiaj tylko z tymi, co jeździli na pasie , a nie z tymi,co ponoć.....

Fisz napisał/a:

kolejna sprawa... tym 650 przeciskam się po mieście jak na rowerze... niestety w moto powyżej litra chyba byłoby mi juz nie tak łatwo.
a porównałeś sobie wymiary czy tylko chyba ?
Miron - 2018-06-21, 18:38

Fisz, kup DS 1100 i będzie pan zadowolony, po co masz mieć problemy z pasem :nie_wiem:
spajk77 - 2018-06-21, 21:44

pyra napisał/a:
Fisz napisał/a:
ponoć zawsze lepszy kardan, a jak słyszałem tu i tam że pasek bywa tez problemowy a to że na zanieczyszczenia trzeba uważać, a to że cos tam trzeba dokręcać itp itd...
jeszcze będziesz błagał o pas , jak ci wał nawali ;D to pas jest bardziej bezobsługowy, niż wał. Rozmawiaj tylko z tymi, co jeździli na pasie , a nie z tymi,co ponoć.....


pas, pas, pas. kardan zabiera duzo mocy i trza sie o niego troszczyc. pasa nie dotykalem od zakupu moto. aktualny przebieg ~51000km.



Fisz napisał/a:
kolejna sprawa... tym 650 przeciskam się po mieście jak na rowerze... niestety w moto powyżej litra chyba byłoby mi juz nie tak łatwo.


a za mna jadacym na 1900 nie nadazales sie przeciskac :P to nie o grubosc motocykla a o kierownika idzie ;)

mobilek70 - 2018-06-21, 23:38

spajk77 napisał/a:
nie o grubosc motocykla a o kierownika idzie ;)


Spajk bez przesady taki najchudszy to ty nie jesteś :hahaha: :hahaha: :hahaha:

jaro - 2018-06-22, 05:33

Każdy chwali swoje, a najwięcej jest o RS 1700. Więc przewrotnie zadam pytanie co w nim jest takiego najlepszego?. Jeździłem DS 650(około 24 tyś km) potem był DS1100 (około 40tyś km), teraz jest MS1300 (ponad 27tyś km). Dodam że jeździłem też MS1700, VTX 1300, VTX 1800, Yamaha Super Tenere, HD Electra Glide (4 tyś km). Co bym teraz najchętniej kupił ? i tu niespodzianka DS 1100. Bo to nim najlepiej mi się jeździło. Jak znajdę odpowiednią sztukę to kupię.
Fisz, Masz ochotę przymierzyć się do MS1300, to zapraszam masz blisko, a przy okazji pogadamy o odczuciach z jazdy różnymi motocyklami.

[ Dodano: 2018-06-22, 06:35 ]
mobilek70, Ciebie też zapraszam ;D

mobilek70 - 2018-06-22, 05:41

jaro, dzięki za zaproszenie chętnie kiedyś skorzystam :) a może pogadamy po trasie w przerwie na kawę jadą 1 lipca do Torunia. Jest w regionie Wawy propozycja może znajdziesz chwilę . Zapraszam
jaro - 2018-06-22, 05:54

mobilek70, W przyszły weekend jadę do Iławy. Dzięki za zaproszenie. ;d
Robrob - 2018-06-22, 06:02

Jaro a mnie też zapraszasz :hahaha: , oki do tematu ja jak Jaro jeździłem kilkoma motocyklami większymi i mniejszymi ale najlepiej wspominam te które miałem przez 6lat czyli 3X Road Star 1700. Mocy pod dostatkiem, na pasie/cichy i w miarę bez obsługowy/ pozycja za kierownicą dla mnie bardzo dobra, przy 3 calowych prawie pustych wydechach przeciskanie się przez korki to bajka, spalanie na poziomie 5,5-6,5 litra jest ok, Fisz jak chcesz się przejechać 1700 to mój stoi w Pruszkowie na Jerozolimskich daj znać to powiem chłopakom to się pokulasz.
cukrus1 - 2018-06-22, 07:09

Każdy coś tu swojego napisze napiszę i ja jeżdziłem 650 ale pewien pan postanowił zaparkować na mnie i tak sie stało teraz patrzyłem myslałem rozglądałem się za innym siadłem do 1700 duży zaznaczam że jak wyruszam w trasę np. Kresy robie kilka tysięcy km ale mieszkam w mieście przeciskanie się i zatrzymywanie na światłach ciężki trzeba popatrzeć i na wagę ciała wielkość człeka ja jestem jak to mówią podłego wzrostu więc siadłem na 1100 pojeżdziłem to jest to czy górka czy korki masa mi odpowiada wybiorę 1100 .
jaro - 2018-06-23, 19:22

Robrob, Ty to jak to jest?, motocykl stoi w Pruszkowie a ja nic nie wiem. Jaja sobie robisz ;D
Robrob - 2018-06-24, 08:10

Jestem poważny jak nigdy Jareczku, Motoking Al.Jerozolimskie 416 Stoi moja Yamaha i Triumph
Fisz - 2018-06-24, 09:02

Robrob, jeżeli jest taka możliwość zobaczyć i kawałeczek przewieźć dupsko na 1700 to poproszę o wpisanie na listę oczekujacych :)
Mam rzut beretem. mobilek70 to nie tam kupiłeś swojego pięknego błękitnego ? :)

teper - 2018-06-24, 15:00

Fisz, wpadnij do mnie i brykniesz bez zapisów
mobilek70 - 2018-06-24, 15:21

Tak Fiszu właśnie w motokingu zakupiłem mój piękny motocykl ;) pozdrawiam i do zobaczenia za tydzień :)
Robrob - 2018-06-24, 16:13

fisz zadzwoń do mnie ja dam znać chłopakom że przyjedziesz i nie ma problemu
Bulanos - 2018-06-26, 13:07

Fisz nie wiem czemu pytasz jak chcesz to się przesiadaj różnicę sam poczujesz Wiem coś o Tym .Zapytaj Ja jak się przesiadałem to od razu z 125 cm na 1300cm tj 10 x większy i teraz mam problem bo nie ma na razie nic większego i cięższego od Royal Star Venture. Teraz to chyba jakaś Trajka powyżej 3litrow😁
spajk77 - 2018-06-26, 15:49

w polkomie masz 2 dragi 1100 i jednego rs1700.
jak Twoj sprzet jest ok to nie wykluczone, ze wezma go w rozliczeniu.
daleko nie masz zeby podjechac, zobaczyc i pogadac a jak cos to jestem rzut beretem obok i moge tez wpasc.

Fisz - 2018-06-26, 16:41

spajk77 napisał/a:
w polkomie masz 2 dragi 1100 i jednego rs1700.
jak Twoj sprzet jest ok to nie wykluczone, ze wezma go w rozliczeniu.
daleko nie masz zeby podjechac, zobaczyc i pogadac a jak cos to jestem rzut beretem obok i moge tez wpasc.


widziałem, byłem juz 2 x :)
ale mam na oku moto z Ostrowii Mazowieckiej. Gość mówi, że mają warsztat i naprawiają motocykle, ten jest z Kanady, ponoć nie bity, strasznie mi się podoba, gość sie zgodził na to że moge wpłacic zaliczkę a resztę za miesiąc po urlopie. Mogą zrobić przegląd na miejscu bo tak wola aby klient był przy tym niż mają zrobić a nie wierzył że było coś zrobione...
Spuscił mi sporo z ceny więc myślę , że warto rozważyć. Powiedział że wszyscy chcą czarne dlatego ten szaro srebrny nie bardzo kusi prawdziwych twardzieli moto, ale mnie się podoba, mobilek ma niebieskiego i też jest super....

może ktoś ze mną pojechac autem i obejrzeć moto? a może ktoś jest z Ostrowi i powie coś więcej o tym serwisie i ich ściąganiu moto z USA czy Kanady

Yamaha OTO MOTO link

VIN JYAVP17N45A002081

witek1965 - 2018-06-26, 16:57

Fisz napisał/a:
ponoć nie bity
Caarfax prawdę ci powie ;D
Opis bardzo ubogi, nawet nie podany porządnie model. Radek to nie XVS, tylko XV. Szyba Silverado, natomiast kufry made in Poland i to nie najwyższych lotów.

Fisz - 2018-06-26, 19:21

witek1965 napisał/a:
Fisz napisał/a:
ponoć nie bity
Caarfax prawdę ci powie ;D
Opis bardzo ubogi, nawet nie podany porządnie model. Radek to nie XVS, tylko XV. Szyba Silverado, natomiast kufry made in Poland i to nie najwyższych lotów.


Pytałem gościa, skoro sprzedajecie to po co kupowaliscie mu Polskie sakwy? Odp. " bo nie miał"

spajk77 - 2018-06-26, 21:54

oparcie pasazera ultimate a siedzienia oem. pewnie poszly osobno...
Fisz - 2018-06-26, 22:07

spajk77 napisał/a:
oparcie pasazera ultimate a siedzienia oem. pewnie poszly osobno...


Co to znaczy Spajku? Rzeżnia? Odpuścić ?

spajk77 - 2018-06-26, 22:11

Fisz napisał/a:
spajk77 napisał/a:
oparcie pasazera ultimate a siedzienia oem. pewnie poszly osobno...


Co to znaczy Spajku? Rzeżnia? Odpuścić ?


taka poduszke oparcia kupuje z reguly czlowiek, ktory ma komplet siedzen ultimate. tutaj ich nie ma. mozliwe wiec, ze poszly osobno celem maksymalizacji zysku. czasami handlarzowi bardziej oplaca sie zdjac dodatki i sprzedac osobno montujac seryjne wyposazenie na moto.

czy rzeznia to nie wiem, czy odpuscic tez nie wiadomo. bez carfaxu i ogledzin ciezko sie wypowiedziec.

Fisz - 2018-06-26, 23:36

a więc sprawdziłem moto....
Autocheck wskazuje na jakąś kolizję
2016-09-19 QC Departament Pojazdów Mechaniczncyh (DMV) USZKODZENIE
2018-03-26 QUEBEC, QC Departament Pojazdów Mechaniczncyh (DMV) USZKODZENIE

niestety nie ma w Autocheck stanu licznika więc zamówiłem Carfax, który wskazuje:
Branded Title: Salvage
Accident / Damage
DMV title problems reported. Accident reported on 08/31/2016. Severe Damage

a najlepsze teraz:
09/19/2016 54,543 Quebec Motor Vehicle Dept. Vehicle retired from use SALVAGE TITLE/CERTIFICATE ISSUED

we wrześniu 2016r moto mial 54,543 mil a dzis ma uwaga 27800 i nie mil a km, bo licznik ma zamontowany europejski... czyżby zepsuty byl ten prawdziwy ?

napisałem do gościa email, zobaczymy co odpisze...

dobranoc :)

witek1965 - 2018-06-27, 05:41

Fisz napisał/a:
bo licznik ma zamontowany europejski... czyżby zepsuty byl ten prawdziwy ?
motocykle z Kanady maja liczniki w kilometrach. Carfax mógł, ale niekoniecznie, przeliczyć na mile, bo przeciętny Amerykanin głowiłby się z tydzień, zanim by przeliczył ile to jest.
Ale fakt pozostaje faktem.
Nie było zdjęć ? W opisie powinna byc adnotacja, czy kwalifikuje się do naprawy, czy nie. Mam na myśli Carfax i Autocheck . Trudno okreslic jak powazne było to powazne uszkodzenie, ale już przynajmniej wiesz na czym stoisz.

[ Dodano: 2018-06-27, 06:41 ]
Fisz napisał/a:
niestety nie ma w Autocheck stanu licznika
hmm, powinien być, mój miał.
jaro - 2018-06-27, 05:41

No to masz już najważniejsze odpowiedzi na swoje pytania. Inaczej sprzedaje się motocykl z przebiegiem 27 tyś km a inaczej z 54 tyś km.
mobilek70 - 2018-06-27, 05:44

Normalnie chciałoby się powiedzieć a nie mówiłem ;D coś mi tu nie grało .

[ Dodano: 2018-06-27, 06:46 ]
jaro, przebieg to pikuś grunt że nie bite :hahaha: :hahaha: :hahaha:

Robrob - 2018-06-27, 06:11

a czy przypadkiem nie pisałem wam o ostrowi, ale jak się ktoś napali to ciężko mu wytłumaczyć że to gówno
kusy - 2018-06-27, 06:36

Fisz napisał/a:

Spuscił mi sporo z ceny

I w tym momencie powinna Ci się zapalić czerwona kontrolka. Skoro handlarz( czyt. osoba nastawiona na zysk) mocno schodzi z ceny oznacza ,że kupił to moto za małe pieniądze( czyt. był rozbity).

mobilek70 - 2018-06-27, 09:08

kusy, też tak mówiłem :)
Fisz - 2018-06-27, 15:29

Koledzy, dziś dzięki uprzejmości Robrob, miałem okazję przejechać się na DS 1700, moto całkiem fajnie się prowadziło, środęk ciężkości fotel wyżej umieszczony niż w moim 650. troszkę czułem się jak na wysokiej kolażówce, ale to może tylko moje odczucie,

później przejechałem sie na XVS 950 z 2012r, powiem tak, prowadzenie bajka, środek ciężkości podobnie jak w DS 650, manewry miejskie główną ulica Pruszkawa między autami oraz wchodzenie w zakręty dla mnie osobiście były zupełnie inne w odczuciu niż 1700.

Reasumując, chciałem 1100, potem 1700, a teraz myślę o XVS 1300 bo 950 to jednak duużo lepiej niz DS 650, ale nie chce znów zaraz żałować że jednak mogłem kupic 1300 czy większy.

Kolejny orzech do zgryzienia, ale cieszy mnie to, że z każdą taka sytuacją wiem jakie są róznice w prowadzeniu róznych motocykli, dziękuję Ryszard za namiar na inną też firme z motocyklami, dziś mam dostać email od gościa który pokarzę co płynie mu z za wielkiej wody.

dziękuję też tym co ostudzili moje zapały, bo niestety jestem bardzo napalony a to jednak jest złe w wyborze motocykla. lepiej poczekać na tego swojego rodzynka :) tym bardziej że na razie mam na czym jeżdzić... :)

cdn...

Ryszard1962 - 2018-06-27, 15:57

Fisz, tak trzymaj
Miron - 2018-06-27, 16:20

Fisz, tak z ciekawości, co kupujesz ??
mobilek70 - 2018-06-27, 16:38

Miron napisał/a:
Fisz, tak z ciekawości, co kupujesz ??
:hahaha: :hahaha: :hahaha: Miron zaplułem monitor
Fisz - 2018-06-27, 17:12

Miron napisał/a:
Fisz, tak z ciekawości, co kupujesz

urwa nie wiem, chyba jakies moto :nie_wiem:

spajk77 - 2018-06-27, 17:36

Fisz napisał/a:
pokarzę

forma słowa „pokarać” – liczba mnoga, rodzaj niemęskoosobowy. Znaczenie: karać kogoś.


pokaże - forma słowa „pokazać”, 3 os. czas przyszły prosty. Znaczenie: dać coś zobaczyć; wykonać w czyimś towarzystwie czynność, tak aby mógł się jej nauczyć.

zanim Anula wpadnie :P

Fisz - 2018-06-27, 17:52

Oj tam.... czepiacie sie...
mobilek70 - 2018-06-27, 20:50

Nie Fisz, ,spajk77, się nie czepia ;) wyręcza Anulę która się czepia :hahaha:
witek1965 - 2018-06-27, 21:07

mobilek70 napisał/a:
wyręcza Anulę która się czepia :hahaha:
Anula sie nie czepia, Anula poprawia do wymogów regulaminu ;D
jaro - 2018-06-28, 04:58

Fisz, Pisałem wcześniej że zapraszam, stoją u mnie w garażu dwa xvs 1300 teoretycznie na sprzedaż. Nawet jak nie jesteś zainteresowany kupnem.
Fisz - 2018-06-28, 07:39

jaro napisał/a:
Fisz, Pisałem wcześniej że zapraszam, stoją u mnie w garażu dwa xvs 1300 teoretycznie na sprzedaż. Nawet jak nie jesteś zainteresowany kupnem.

Dzięki serdeczne, odezwę sie. Moze jutro moglibysmy sie spotkac?

jaro - 2018-06-29, 05:25

W niedzielę po południu, jestem poza Pruszkowem
Fisz - 2018-08-08, 09:30

Po 2 miesięcznych wielogodzinnych poszukiwaniach w necie oraz zjechaniu kilku miejsc tym celu w Polsce od północy po południe kraju, nic ciekawego nie znalazłem co by między mną a motocyklem zaiskrzyło. Zmęczony tym wszystkim powiedziałem sobie, że już nie mam siły na jazdy i poszukiwania i wracam następnego dnia do domu...byłem w okolicach Katowic...ale, mówię sobie rano po śniadaniu w hotelu..zajrzę w laptopa jeszcze raz, tym razem nie na otomoto, a na OLX... patrzę jest, kolejny obiekt poszukiwań, dzwonię, sympatyczna rozmowa, umawiam się, że zaraz za 2-3h będę..w końcu 240km od Katowic pod Rzeszów...pojechałem, zobaczyłem, usiadłem, odpaliłem i zaiskrzyło...., zakochałem się od pierwszego spojrzenia, to uczucie którego nie miałem oglądając inne motocykle....

V-Star Classic 1100 , 2008r przebieg 3500 mil... moto jak z salonu... taki jak chciałem :)
a dzień wcześniej mówiłem do handlarza... wie Pan co? mi to sie marzy Drag 1100 ale żeby był jeszcze produkowany taki z lat 2005-2008 to bym kupił z salonu...nast dnia marzenie sie spełniło, tak więc wiem już, że warto czekac i szukać, a marzenia się spełniają :)
niestety opony mimo tego, że całkiem nowe to słyszałem, że warto zmienić. niby golas, ale sam go ubiorę jak chcę :) wiem, że wydam więcej niz bym kupił gotowca, ale robie to dla siebie, na najbliższe kilka lat :)

Dziękuję wszystkim za komentarze i porady, jutro lecę samolotem po moto bo niestety dojazd w okolice Rzeszowa z Warszawy jest bardzo słaby innymi środkami komunikacji... a samolot koszt wyszedł 220zl i jestem 9 rano :)

Lewa

Ryszard1962 - 2018-08-08, 10:49

Fisz, gratulacje niechaj Ci dzielnie służy
petermajster - 2018-08-08, 11:18

Gratulacje.
spajk77 - 2018-08-08, 11:33

graty. :brawo:
Tatuś - 2018-08-08, 12:30

Ładniutki :brawo:
mobilek70 - 2018-08-08, 14:21

No to mamy co opijać ;) jest jeszcze kilka okazji do spotkania ;D ;D ;D ;D
Kita - 2018-08-08, 14:34

Serdecznie gratuluję!
Oby się sprawował i zawsze drogę do garażu znalazł ;) .

Miron - 2018-08-08, 19:08

Nareszcie kupiłeś uff. Gratuluję bo ładny ale myślałem, że jednak kupisz coś większego.
witek1965 - 2018-08-08, 21:46

Fisz napisał/a:
niestety opony mimo tego, że całkiem nowe to słyszałem, że warto zmienić
może warto sprawdzic najpierw DOT tych opon, zanim wyladuja na wysypisku smieci. Raczej nie sa to opony jakie załozyła fabryka, więc ...
Fajne lakierowanie. Flame. Szkoda, ze nie Silverado, ale jak sam napisałeś
Fisz napisał/a:
sam go ubiorę jak chcę :)

LwG i przyjemności z jazdy

jaro - 2018-08-09, 05:47

Gratulacje ;d
Sylwek - 2018-08-09, 06:33

No i pięknie , warto szukać , sam się o tym przekonałem :D Gratulacje
Bemol - 2018-08-09, 09:59

Gratki Wielkie :brawo:
ADi - 2018-08-09, 09:59

Fisz, gratuluję! Marzenia warto spełniać :)
Jacek6 - 2018-08-09, 13:17

Ale już go ma, czy na razie tylko bilet na samolot ?
Fisz - 2018-08-09, 13:51

Moi drodzy, wielkie dzięki wszystkim za miłe gratulacje, dzięki niektórym za cierpliwość do mnie tu jak i na drugim temacie "DS 1100 czy XVS 950 lub 1300?"

moto czeka bezpiecznie w garażu (mam nadzieję ;D )
jutro rano lecę, sprzedający odbiera mnie z lotniska pod Rzeszowem potem jedziemy do niego pod Jarosław.... a potem kask na banie i 350km do Wawy... jak juz będę wracał zapodam fotę :)

pozdro

Nudik - 2018-08-11, 22:41

Fisz, tu Cię mam, jeszcze raz gratulacje ! !!
michosss - 2018-08-31, 09:54

Witam was, trochę podepnę się do tematu. Będę planował przesiadkę na większy motocykl co prawda jeszcze nie teraz ale chciałbym trochę zaczerpnąć informacji :)
A mianowicie jeżdżę już od dwóch lat XVS125 i będę chciał się przesiąść na Dragstara 1100 czy to aby nie za duża różnica tak od razu ? :nie_wiem:
Nie chce za bardzo kupować DS 650 bo wiem, że i tak będę chciał tego z większą pojemnością.

PS. Dodam, że jeździłem po placu Dragiem 1100 no i powiem, że odczucie mocy jest olbrzymie :) poza tym czuć, że motocykl jest mniej zwrotny od 125 i jest takie odczucie ciężkiego motocykla ale to chyba kwestia przyzwyczajenia prawda?

Fisz - 2018-08-31, 10:07

michosss, kup ode mnie 650 a nie będziesz żałował.
michosss - 2018-08-31, 10:50

Fish, z tym, że ja na razie nie chce kupować, a dowiedzieć się z waszych doświadczeń jak to jest przy przesiadce na większy moto bo nigdy nie miałem większego motocykla jak 125. Czy porywać się od razu na 1100 czy najpierw zacząć od 650cc.
ADi - 2018-08-31, 11:03

Przejechałeś się 1100, to teraz poszukaj gdzieś blisko siebie oferty sprzedaży 650 i przymierz się do niego. A jak będziesz miał wątpliwości, to powtórz testy :)

Na drodze w prędkości, przyspieszeniu różnica między 650 i 1100 jest niewielka. Jeździłem z kolegami, którzy mieli 650 i nigdy nie było tak, że trzeba było specjalnie dla nich zwalniać. Są tacy, którzy kupują 650 i jeżdżą przez wiele lat, a inni zmieniają na 1100 (lub większe) po krótkim czasie. To chyba indywidualne preferencje.

michosss - 2018-08-31, 11:17

ADi, Właśnie też słyszałem, że różnica między 650 a 1100 jest niewielka dlatego chciałbym od razu na ten większy po co się rozdrabniać ;D
Ale racja będę musiał się przymierzyć do 650 wtedy będę miał jakieś porównanie :czoper:

JozefK - 2018-08-31, 12:03

ADi napisał/a:
Na drodze w prędkości, przyspieszeniu różnica między 650 i 1100 jest niewielka.

I tu bym się z tobą nie zgodził, te 500 ccm jednak trochę mocy daje. Inaczej się prowadzi bo cięższy. A już przy jeździe z pasażerem i bagarzami, czy na autostradzie nie ma porównania. Jeżeli kolega ma jakieś doświadczenie w jeździe 125 to nie powinieneś bać się przesiadki na 1100, dla Ciebie nauczyć się jazdy 650 czy 1100 będzie takie samo. dlatego powinieneś się dobrze zastanowić czy warto się przesiadać na 650 a nie od razu na 1100.

Bemol - 2018-08-31, 12:34

Sugeruję od razu przesiąść się na 1100, będzie Pan zadowolony ;p
michosss - 2018-08-31, 16:33

Dzięki panowie za sugestie, macie racje nie ma co zawracać sobie głowy 650. Także sądzę, że DS 1100 będzie dobrym wyborem. Mogę powiedzieć jeszcze, że kiedyś miałem przyjemność przejechać się chopperem o poj. 450 i sportowo-turystyczną CBR 600 ale tym to już się inaczej jeździ.
jarecki - 2018-08-31, 16:57

ADi napisał/a:
Na drodze w prędkości, przyspieszeniu różnica między 650 i 1100 jest niewielka.

no nie żartuj 650 nie ma takiej mocy coby odkręcić przy wyprzedaniu , a hamulce to spowalniacze przy 1100

kusy - 2018-08-31, 17:53

Dla Mnie wybór jest jasny..1100. Nie ma sensu się rozdrabniać. Po roku na 650-tce dojdziesz do wniosku,że za mało. U Mnie było tak. 125 następnie 650, ale tylko dlatego,że brakowało kasy na 1100. Wtedy różnica w cenach była duża. Fajnie się jeździło na 650, ale... za mały,za mało mocy. Po zmianie na 1700 banan na gębie był non stop. Wtedy właśnie doceniłem co to moc i gabaryty.
Miron - 2018-08-31, 18:14

Kupuj 1100, wszelkie podobieństwo z 650-ką wynika tylko z wyglądu ale na drodze, to 650 jest daleko z tyłu, no chyba że inni poczekają.
Bakteria77 - 2018-08-31, 19:46

na mnie nikt nie musiał czekać ;D , ale bierz 1100
michosss - 2018-09-01, 23:30

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie się tematem. Teraz jestem jeszcze bardziej pewny co do 1100 ;D
Miron - 2018-09-02, 13:08

Bakteria77, czekaliśmy, tylko nikt nie chciał Ci tego powiedzieć :hahaha: :hahaha:
Jacek6 - 2018-09-02, 15:04

michosss, jak potrafisz jeździć motocyklem to nie miej obaw przed masą, mocą, pojemnością. Kupuj to co Ci się podoba i dysponuje mocą która Cię zadowoli.
PS. Mocy/momentu nigdy nie za wiele !

Bakteria77 - 2018-09-02, 17:23

Miron napisał/a:
Bakteria77, czekaliśmy, tylko nikt nie chciał Ci tego powiedzieć :hahaha: :hahaha:


Tak, tak, a fistak siedzi i zawija w sreberka ;D

Fisz - 2018-09-03, 17:38

mam 650 custom i 1100 classic, w piątek przejechałem się jednym po drugim po 3 km i rożnicę czuc jednak w mocy ale to dopiero przy większych prędkościach. Natomiast w prowadzeniu i pozycji siedziska wygodniej mi chyba było na 650, może to też kwestia kierownicy bo 650 miałem bardziej wygiętą. ale 650 w mojej wersji jaką mam jest dla mnie z tymi gratami przepiękna, niestety do 1100 muszę to wszystko dokupić :(
tylko podnieta mocą mnie skusiła na 1100 ale myślę że to jednak było szybkie podniecenie taki słomiany zapał bo i 650 spokojnie można było sobie latać..teraz mam dwa :) :beczy:

F.I.P. Berek - 2018-09-04, 18:06

Hehe...

Trzeba było do 650 parę modów wrzucić i wilk byłby syty i owca cała.

Kita - 2018-09-05, 06:14

Fisz napisał/a:
myślę że to jednak było szybkie podniecenie taki słomiany zapał bo i 650 spokojnie można było sobie latać

Żałujesz? Tylko proszę o bardzo szczerą odpowiedź!

Panowie, a co jeśli 4 sezon spędzam na DS 650, ale od bardzo dawna marzy mi się Stratoliner a ostatnio okazało się że ojciec mojego ucznia chce sprzedać? No i bardzo mnie to kusi, ponieważ jest pierwszym właścicielem, maszyna zadbana, wychuchana, dopieszczona itd.

Czy zmiana z 650ccm na 1900ccm, to nie za wiele?

ADi - 2018-09-05, 06:29

Kita, Stratolinerem pojedziesz jak na kanapie. Ja już na jeździe próbnej przycierałem podesty na rondach. Będziesz musiał przyzwyczaić się do parkingowych manewrów, bo jest ciężki, ale poza tym rewelacja. No i troszku pali... ;)
Fisz - 2018-09-05, 07:08

Kita, nie żałuję bo znalazłem wręcz nową 1100 i to mnie podnieca. 650 lżejsza troszkę w manewrach, co do przyspieszenia na 5 biegu od 70km/h to 1100 dużo lepiej wypada. Wiesz dlaczego takie mam odczucia? Szczera odpowiedz: bo 650 to pierwsze moto z ktorym uprawiałem sex i ktore mnie rozdziewiczyło dlatego mam taki do niego sentyment, no i jest ladniusi bo ma fajne dodatki za ktore by miec w 1100 musze zapłacić kilka tysięcy :(
No i spalanie... 650 paliła 6 litrów minimum, a 1100 4.4 litra :)

Musisz sie przejechac Stratolinerem i odpowiedziec sobie sam czy to jest to czym chcę jeździć. IMHO keżeli wiecej latasz po miescie w korkach to mocniej się zastanow czy chcesz miec fiata pande do miasta czy cadillaca w trasy :)

Kita - 2018-09-05, 09:29

650-tka paliła Ci minimum 6l ! ?? Matko kochana! Ja nigdy nie przekroczyłem 5l/100km !
Zdecydowanie jeżdżę w trasie, miasto to może 1%...

BenWito - 2018-09-09, 21:37

Czy miasto czy wieś, 650-tka paliła mi od 4 do 4,3l, nie więcej i nie mniej, więc skąd te 6 litrów?
pyra - 2018-09-10, 05:46

Zmieniłem 1300 na 650, i teraz dopiero jest jazda ;D
MarMar - 2018-09-10, 11:27

A ja tam nic nie zamieniałem, było 1300 i jest 1300 ;D ;D
Jacek6 - 2018-09-10, 12:13

MarMar napisał/a:
A ja tam nic nie zamieniałem, było 1300 i jest 1300 ;D ;D

To dokładnie tak jak ja, z tym, że odwrotnie :-)

Marecki75 - 2018-09-13, 18:11

Propozycja może nieco ekstremalna dla 650 cc, ale hmm, zapas mocy i frajdy z jazdy na na dłuuuugie lata..

VN 2000. Daje radość z jazdy. Wiem wiem, to Kawa, a nie cudeńko z gwiazdą w logo.. , ale warto rozważyć, aby nie mieć co sezon lub kilka sezonów dylematów dotyczących zapasu mocy itd.. :)

Robrob - 2018-09-14, 19:13

Marecki75 napisał/a:
VN 2000. Daje radość z jazdy. Wiem wiem, to Kawa, a nie cudeńko z gwiazdą w logo.. , ale warto rozważyć, aby nie mieć co sezon lub kilka sezonów dylematów dotyczących zapasu mocy itd..
a jest sens się tak bawić kup od razu Triumpha Rockieta 2,3l i dopiero będzie fan z jazdy lol
cukrus1 - 2018-09-15, 17:02

JozefK napisał/a:
ADi napisał/a:
Na drodze w prędkości, przyspieszeniu różnica między 650 i 1100 jest niewielka.

I tu bym się z tobą nie zgodził, te 500 ccm jednak trochę mocy daje. Inaczej się prowadzi bo cięższy. A już przy jeździe z pasażerem i bagarzami, czy na autostradzie nie ma porównania. Jeżeli kolega ma jakieś doświadczenie w jeździe 125 to nie powinieneś bać się przesiadki na 1100, dla Ciebie nauczyć się jazdy 650 czy 1100 będzie takie samo. dlatego powinieneś się dobrze zastanowić czy warto się przesiadać na 650 a nie od razu na 1100.
bierz od razu 1100 i nie customa miałem 650 pod górę brak mocy kto jeżdzi wie jak ciężko z plecakiem wyminąć tira a jak planujesz jeżdzić z kimś nie zastanawiaj się bierz 1100 ..powodzenia i mądrej decyzji życzę ja wybrałem 650 cudowny motocykl ale gdybym mógł wrócić się wstecz tylko 1100
jacek71 - 2018-09-15, 20:45

Sprzedam ci mojego 1100 jak juz jestes zdecydowany ;p ,moto z Polkomu sprowadzone w 2011 do kraju.
heyway - 2019-09-01, 15:53

Odswieze temat.
Chcialbym zamienic DS 650 na cos wiekszego. Mam upatrzonego DS 1100, geba mi sie do niego smieje
https://www.dropbox.com/s...C0GI8Kkn_a?dl=0

Ale ...
650 daje rade dopoki jezdze solo, waze dobrze ponad 100 kilo. Kiedy dosiadzie sie malzowina, robi sie slabo. Pytanie czy 1100 bedzie wyraznie mocniejsza czy raczej patrzec polke wyzej, na 1300? Wieksze na razie odpuszczam.
Nie mam za grosz zaciecia sportowego, nie chodzi o zapierdzielanie, a raczej o zdolnasc nadazania za grupa
Mieszkam w Szwecji, jest tu masa przestrzeni, jesli trafi sie miasto to co najwyzej przelotowo wiec moto nie musi byc najzwinniejsze na swiecie. Chcialbym tez z czasem pojezdzic turystycznie.
Jakies porady od praktykow?

U-BOOT - 2019-09-01, 16:19

Rozumiem że myślisz o armaturce, bo pojawił się wątek turystyczny i może ci chodzić po głowie coś stricte turystycznego. Ale mam wrażenie że rozmawiamy o chromie. Jeśli tak , to mogę gorąco polecić Yamahę Royal Star 1300. Do wyboru masz dwie wersje, Tour Deluxe i Venture. Ja miałem Tour Deluxe i mogę szczerze polecić. Bardzo fajny motocykl z bardzo fajnym silnikiem V4.
ADi - 2019-09-01, 16:42

heyway, nie obawiaj się pojemności i masy motocykla. Czym cięższy, tym lepiej się prowadzi, a pchać pewnie i tak nie planujesz. Wiadomo, Yamaha się nie psuje! :) Wybór modelu jest bardzo subiektywny i konkretnej sztuki również. Popatrz po ofertach sprzedaży motocykli w okolicy. Przymierz się do różnych i sam poczujesz co Tobie leży najlepiej. Ja to myślę, że Stratoliner XV1900 z kuframi pewnie dość dobrze sprawdza się w tyrystyce, Road Star 1700, pali mniej niż Stratoliner, trochę lżejszy, trochę mniej i doskonały do lansu i turystyki. No i oczywiści Raider ( ;D ). Jedzie doskonale, ale do turystyki, do wiezienia bagażu trzeba go doposażyć w bagażniki, kufry, które raczej psują image :)
SATURIAN - 2019-09-01, 20:27

heyway , tylko 1700 , nie ma wad fabrycznych , zapierdala jak ta lala , wibruje właściwie , chłodzony powietrzem jak prawdziwy klasik . Moto dla prawdziwych bikerów , nie dla " mientkich " faj .
tino2003 - 2019-09-03, 10:41

heyway napisał/a:
Pytanie czy 1100 bedzie wyraznie mocniejsza


Moja waga to okolice 90kg. Jadąc samemu czy też z żoną VS 1100 praktycznie nie odczuwam różnicy, każda górka czy też wyprzedzanie idzie za gazem pięknie.
Pewnie 1300 czy 1900 jeszcze lepiej się zbierają, ale 1100 daje radę w 100%

heyway - 2019-09-08, 13:35

ADi napisał/a:
heyway, nie obawiaj się pojemności i masy motocykla.

Masy sie nie boje. Pojemnosci owszem, idzie za nia wieksza moc a moje umiejetnosci sa jakie sa. Duzo nauki przede mna.

ADi napisał/a:
Popatrz po ofertach sprzedaży motocykli w okolicy.

Za cienki jestem w portfelu ;d
I musialbym zmienic forum na H-D :)

Bedzie jednak DS 1100. Przez chwile myslalem o XVS 1300 ale ... zatrzymalem sie raz na parkingu przy plazy. Zaparkowalem moto i chcialem polazic, ale ledwo ruszylem a para z kampera obok poradzila, zebym moze przeparkowal kawalek dalej.
- "Bo tym samochodem obok mnie to przyjechala taka gruuuba baba i jak sie bedzie pakowala to na bank przypierdoli, wywroci maszyne i nawet nie zauwazy ;d A to taki piekny motor i szkoda by bylo"
I za kazdym razem jak wyciagam draga z garazu, pierwsze co mi przychodzi do glowy, to ze jest piekny. Wiec zmienie go tylko na wiekszego brata. Ale za wszystkie porady dziekuje

tino2003, skad na Podkarpaciu jestes? Bo ja oryginalnie jestem z Sandomierza, mijam rogatki i jestem w podkarpackim :)

tino2003 - 2019-09-17, 10:02

heyway napisał/a:
tino2003, skad na Podkarpaciu jestes? Bo ja oryginalnie jestem z Sandomierza, mijam rogatki i jestem w podkarpackim


Jestem z Leżajska. :)

heyway - 2020-01-28, 21:11

Dzisiaj nowe bejbi dotarlo do domu i mowi "Siema" :brawo:
Jestem w ciezkim szoku jak latwo DS1100 prowadzi sie w porownaniu do 650. Niby ludzie mowili, ale czlowiek mysli "Ale jak to? Wiekszy, ciezszy a latwiej?" A toto samo jedzie ;D

SATURIAN - 2020-01-28, 22:51

No to rok Ci się dobrze zaczął ;d
Miron - 2020-01-29, 17:09

heyway, no i brawo dla Ciebie ! Piękna maszyna i niech się spisuje.
Marecki75 - 2020-01-29, 21:52

heyway napisał/a:
Dzisiaj nowe bejbi dotarlo do domu i mowi "Siema" :brawo:
Jestem w ciezkim szoku jak latwo DS1100 prowadzi sie w porownaniu do 650. Niby ludzie mowili, ale czlowiek mysli "Ale jak to? Wiekszy, ciezszy a latwiej?" A toto samo jedzie ;D

Ładne cacko - pogratulować ;D

Bemol - 2020-01-29, 21:54

heyway, pogratulować wyboru
tino2003 - 2020-02-14, 09:06

heyway napisał/a:
A toto samo jedzie


W takim razie na wiosnę spotykamy się w połowie drogi między Sadomierzem a Leżajskiem, może na lodach w Nisku u Suchojada?

Maszynka piękna, ile dałeś jak to nie tajemnica bo moja chyba na handel pójdzie. :(

heyway - 2020-02-19, 11:53

Dzieki wszystkim za gratulacje. Maszynka nawinela juz tysiaka :)

Tino2003 - bedzie ciezko, na stale mieszkam w Szwecji, z Sandomierza pochodze. Moze latem uda sie zorganizowac jakiegos tripa w rodzinne strony, ale dzisiaj tematem nr 1 jest Norwegia. W lipcu mamy plana zaliczyc Trase Atlantycka i Droge Trolli. Zapraszam w moja strone :)

zasz44 - 2020-03-20, 17:16

Witam i też podepnę się do tematu. Mam zamiar zakupić DS 1100, XVS 1300 lub RS 1700 i mam pytanie, na którym jest najlepszy komfort jazdy i dlaczego ?
Z góry dziękuje za podpowiedzi

U-BOOT - 2020-03-20, 17:53

Ooooo chłopie. Ciężki temat. Ale jest rozwiązanie. Zapisz się na zlot, przysiądź na tych motocyklach. Pogadaj z kierownikami i może się ciut rozjaśni w bani. Łatwo nie będzie ;D
Miron - 2020-03-20, 18:03

zasz44, kup RS a i tyle!
benan - 2020-03-20, 20:09

Moje spostrzeżenia są takie że po przesiadce z drag Star 1100 na road star to łatwiejsze prowadzenie , lepiej wchodzi w zakręty , ale teraz stratoliner i jest the best
zasz44 - 2020-03-21, 21:40

Dzięki benan za podpowiedz, gdzieś czytałem że DS 1100 przy 50 km/h wkładam 5 bieg i nie ma problemu z przyśpieszeniem, a w RS 1700 można to zrobić ale dopiero przy 80 km/h
kusy - 2020-03-21, 21:52

Różnica mas robi swoje.
zasz44 - 2020-03-21, 22:21

Tak masa robi swoje, ale dla mnie komfort jazdy na DS 1100 jest wtedy lepszy bo nie muszę tyle przerzucać biegami ....
ADi - 2020-03-21, 22:59

Drag Stara kupiłem z polecenia dobrego kolegi. Miał być idealny na początek, a z każdym następnym motocyklem okazuje się najtrudniejszy. Biegi? I co z tego?! Ale przekonaj Drag Stara do ciasnego skrętu! ;)
Pietro13 - 2020-03-22, 13:21

Ja zakupiłem w styczniu Drag stara 1100 i na temat zakrętów nie powiem za wiele bo czekam na zmianę opon (termin na 14 IV) ale przyśpieszenie i komfort jazdy rewelacja :) .
benan - 2020-03-22, 14:10

Pietro13 ważne jest do jakiego typu Moto porownujesz Draga , zachwycajac się przyspieszeniem i komfortem :🤔
zasz44 - 2020-03-22, 14:49

Jeśli można to jeszcze proszę o podpowiedz Road Star 1700 na gażniku i wtrysku jak tu ma się do komfortu jazdy, bo z tego co wyczytałem to jest różnica
benan - 2020-03-22, 15:42

Mogę porównać road star na gaźniku do stratoliner - komfort to brak ssania i kranika paliwa , mniejsze spalanie , lepsze oddawanie mocy , brak konieczności regulacji i czyszczenia gaźnika , równa praca silnika - to może nie zaleta bo kulawa praca na gaźniku jest ciekawsza i zawsze można coś pogrzebać
Pietro13 - 2020-03-22, 15:54

benan - porównania wielkiego nie mam, to takie moje odczucia po pierwszych jazda DS. Okazyjnie jeździłem różnymi motorkami, ale z tego typu Moto nie mam porównania :( .
Jacek6 - 2020-03-22, 16:35

benan napisał/a:
Pietro13 ważne jest do jakiego typu Moto porownujesz Draga , zachwycajac się przyspieszeniem i komfortem :🤔

Tytuł wątku jest chyba jednoznaczny.

zasz44 - 2020-03-22, 17:41

benan bardziej chodziło mi o sam komfort jazdy na gażniku lub wtrysku np podczas wyprzedzania, przyśpieszania ....
SATURIAN - 2020-03-22, 18:50

O czym wy tutaj mówicie :nie_wiem: , o jakim komforcie .Trzęsie ,łbem telepie , drży , wiatr napierdala z każdej strony , jak miałem kierownicę wyższą , to trzeba było uważać , jak na wolnych chodził , żeby zębów nie wybiło . Te motocykle po prostu takie są i albo się je lubi , albo nie . Ja nie mam zamiaru zmieniać na nic innego . Ale ja młody jestem , może z wiekiem coś się zmieni ;D . A komfortu to panowie szukajcie w zupełnie innej grupie motocykli .
yokozuna - 2020-03-22, 19:01

SATURIAN napisał/a:
Trzęsie ,łbem telepie , drży , wiatr napierdala z każdej strony...

Saturian jeszcze z tym komfortem w DS1100 nie jest tak najgorzej :D niech sobie HD kupią to zobaczą. Również nie rozumię o co wam z tymi zakrętami chodzi. Jeździłem DS1100 i wg. mnie prowadzi sie on jak rowerek. :nie_wiem: Przymierzcie się np. do VN2000 - zobaczycie różnicę. Poza tym kłopoty z zakrętami to raczej wina kierowcy a nie motocykla (jeśli oczywiście jest sprawny) tak więc trenować, trenować, trenować :D :palenie: :scig: :czoper:

SATURIAN - 2020-03-22, 19:39

yokozuna napisał/a:
Saturian jeszcze z tym komfortem w DS1100 nie jest tak najgorzej niech sobie HD kupią to zobaczą


...o toto , hd kupcie , tam to się trzęsie :hahahaha: :palenie:

U-BOOT - 2020-03-22, 22:43

Nie ważne czy trzęsie. Nie ważne czy wieje. Nie ważne jak skręca i czy hamuje. Ważne żeby dawało radochę kierownikowi! A czy się to komuś podoba, czy nie? A kogo to gówno obchodzi? Brać to co się podoba, bo ma być chemia. A jak przestanie cieszyć, to czas na zmiany! Sprzedać i niech cieszy kogoś innego, ale kupić nowy do cieszenia😁 I tak to w skrócie działa.
pyra - 2020-03-23, 07:22

U-BOOT, :brawo:
robert_p (vel Hipis) - 2020-03-23, 13:42

SATURIAN napisał/a:
Te motocykle po prostu takie są i albo się je lubi , albo nie . Ja nie mam zamiaru zmieniać na nic innego . Ale ja młody jestem , może z wiekiem coś się zmieni ;D . A komfortu to panowie szukajcie w zupełnie innej grupie motocykli .



Młody dwudziestoletni szczyl jesteś ale dobrze prawisz :) ;)

SATURIAN - 2020-03-23, 15:13

Robert , :browarek: ;D
Bemol - 2020-03-23, 15:31

U-BOOT, nic dodać nic ująć. To mam być chemia, banan na twarzy ;d

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group