YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Sprzedam - Yamaha XVS 650 V-Star Midnight Custom 1-właściciel A2

wolf - 2018-06-11, 21:47
: Temat postu: Yamaha XVS 650 V-Star Midnight Custom 1-właściciel A2
Witam, po wspólnych 8 latach latania po Polsce, mam na sprzedaż moja ukochaną Jadźkę, czyli motocykl marki Yamaha XVS 650 V-Star z 2006 roku, w jedynej słusznej, czarnej wersji Midnight Custom, (czyli z czarnymi dodatkami). Jest to amerykański model, odpowiednik europejskiej Yamahy Drag-Star. Jestem jej pierwszym właścicielem w Polsce od 8 lat. Została ona dla mnie sprowadzona przez pośrednika z USA w 2010 roku z przebiegiem około 6500 mph, aktualnie ma około 12600 mph, czyli posiada bardzo mały przebieg. Posiadam skany wszystkich dokumentów ze sprowadzenia, gdzie jest wpisany przebieg oraz dysponuje zdjęciami z momentu zakupu w stanach, przedstawiające jak wyglądał motocykl wraz z przebiegiem.
Przez te 8 lat razem, była „moim oczkiem w głowie”, „dbałem i chuchałem” jak tylko mogłem inwestując w najlepsze dodatki i części eksploatacyjne. Ostatnio jednak podjąłem decyzję o jej sprzedaży, ze względu na przesiadkę na większy motocykl (dlatego interesuje mnie oprócz sprzedaży, zamiana z moją dopłatą, tylko i wyłącznie! na Yamahę Raider).
Moja „Jadzka” jest bogato ubrana w dobre jakościowo dodatki o ogólnej wartości powyżej 6000 złotych. Ubrałem ją tak aby stworzyć fajnie wyglądającego customowego choppera, przystosowanego do turystyki we dwoje. Zdjęcia do obejrzenia w linku do ogłoszenia.
:strzala: Link do ogłoszenia sprzedaży - KLIKNIJ
Dla „mało spostrzegawczych” wymienię w co ją doposażyłem;
- Podesty kierowcy, oparcie dla pasażera - oryginały Yamahy,
- Podesty pasażera z nierdzewki,
- Szyba z okuciami z nierdzewki, wykonana na moje specjalne zamówienie, wg wzoru z wersji Silverado ale z mocowaniami do lag, pasującymi do Customa i nalepką wykonaną wg mojego pomysłu,
- Gmole przednie z nierdzewki z podporami dla nóg, podpory pod sakwy z podestami, bagażnik z nierdzewki – wszystko od „Sępioła” z Iłży (najdroższe i najlepsze jakościowo części),
- Sakwy z prawdziwej grubej skóry z ćwiekami, zamykane na kluczyk z firmy Terys (mam 2 kluczyki),
- Skórzany krawat na zbiornik paliwa z ćwiekami, włoskiej firmy Ledrie,
- Dodatkowe siedzenie dla pasażera z wersji Classic z przerobionym mocowaniem pod Customa i z dorobionymi otworami w skórze tak aby pasowało do siedzenia kierowcy (dodaję w gratisie oryginalne siedzenie pasażera, pięknie wyglądający tzw. naleśnik ;) ale jeśli jeździsz z pasażerką, to wierz mi, będzie Ci dozgonnie wdzięczna za to dodatkowe siedzenie. Na ostatnim zdjęciu widać - „naleśnik”,
- Chromowane: nakładka tylnej lampy, pokrywka z orłem zbiorniczka płynu hamulcowego (mam też oryginalną czarną pokrywkę), nakładki kierunkowskazów, czaszka na filtr powietrza – wszystko z firmy Higwey Hawk,
- Chromowana osłona wału kardana z czaszką z firmy RoadStyler,
- Termometr temperatury oleju (w korku), mam też oryginalny korek,
- Dodatkowy „chlapacz” przedniego błotnika wraz z okuciami z nierdzewki wykonane na moje specjalne zamówienie,
- Lusterka z orłami,
- Skórzany pojemnik z ćwiekami, na napój,
- Akcesoryjna europejska przednia lampa z gładkim szkłem i daszkiem, która świeci lepiej niż oryginał i wg europejskich standardów, oprócz tego zostały odłączone świecące kierunki aby nie było problemów na przeglądach,
- Gniazdo zapalniczki zamontowane pod bakiem.
- Wprowadziłem też modyfikację oryginalnych tłumików, które zostały pozbawione ostatniej tylnej ścianki, dzięki czemu motocykl zaczął fajnie gadać a ja zacząłem być widoczny przez „puszkarzy” na drodze, jednocześnie na trasie jest cichy i nie męczy uszu, żaden diagnosta nie doczepi się na przeglądzie bo tłumik jest seryjny z homologacją i jest dobrym kompromisem pomiędzy cichością a hałasem.
W motocyklu wymieniałem przednią oponę na Pirelli Route 66 (bo fabryczna była z czasem już lekko styrana, jak by co starą mam do wglądu). Tylna opona jest jeszcze fabryczna, z dużą ilością bieżnika co świadczy o oryginalności małego przebiegu, potwierdza to też stan motocykla oraz udokumentowana ciekawa historia moich wyjazdów, na moim kanale na „YouTubie”. Wystarczy tam wejść i wpisać np. hasło „Wycieczka motocyklowa w Świętokrzyskie”.
Do motocykla mam 2 kluczyki i zestaw oryginalnych fabrycznych kluczy naprawczych a na większość rzeczy rachunki lub wymienione części do wglądu, nie wystawiam faktury.
Motocykl spełnia wymogi na kat. prawka A2
Nr Vin. JYAVM01E56A091978
Masz pytania, pisz na PW, lub na olx lub zadzwoń :)
LwG