YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Wypadki - mialem dzwona 4 tygodnie temu ale zyje

dezerter - 2018-04-21, 02:52
: Temat postu: mialem dzwona 4 tygodnie temu ale zyje
sorry za cisze ale niestety bylo zle. 24 marca 19 letnia gowniara zrobila przede mna nawrot 180 na zwyklej malej drodze. stala na poboczu i jak juz bylem blisko nagle odwalila taki numer
przelot helikopterem do ER OU medical center oklahoma city. tydzien na intensywnej potem tydzien na trauma i tydzien na rehabiltacji. w koncu w domu .
28 roznych zlaman w tym kregoslup, stopa, miednica, obie rece. lewa to tez kosc ramienia, 10 zeber, twarz z prawej strony [oczodol, kosc policzkow, nos etc] wstrzas i uraz mozgu.
3 operacje juz za mna, obu rak i twarzy. gorset na szyje do konca czerwca i byc moze operacja szyji. na pewno czeka mnie operacja prawej reki bo przy otwartym zlamaniu mam ubytek kosci i musze miec przeszczep kosci. wszedzie mam blachyw ramieniu, przgubach i na twarzy.
mimo ze mam mase problemow to jest juz lepiej. moge chodzic i funkcjonuje.

za 100 milowy lot helikopterem rachunek to 48 tys $ tu w USA. ;d

uwazajcie na siebie. miejcie radar w glowie. idiotow nie brak.
OLA - 2018-04-21, 04:40
:
dezerter, tak jak pisałam na vtx dobrze że jesteś i spinaj pośladki na rehabilitacji.
sagittarius - 2018-04-21, 06:08
:
Trzymaj się chłopie i szybko wracaj do zdrowia!!!
Sylwek - 2018-04-21, 07:39
:
Zdrówka życzę
RychoMen - 2018-04-21, 07:41
:
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
DRAGON - 2018-04-21, 07:47
:
dezerter, :shock: aż się wierzyć nie chce. Zdrowiej chłopie. Wiem że łatwo nie będzie. Ważne że żyjesz.
robert_p - 2018-04-21, 07:50
:
Dobrze, że jesteś. Wracaj szybko do zdrowa !
Piotruś Pan - 2018-04-21, 08:04
:
Wracaj szybciutko do zdrowia.
vaaks - 2018-04-21, 08:10
:
Dużo zdrowia ! Będzie dobrze - żyjesz.
Tatuś - 2018-04-21, 08:31
:
Trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia
Ryszard1962 - 2018-04-21, 09:23
:
Wracaj do zdrowia
chudy - 2018-04-21, 09:33
:
Szybkiego powrotu do zdrowia
Merlin - 2018-04-21, 10:03
:
Wiem, że cierpisz ale wracaj szybko do zdrowia.
kiszka - 2018-04-21, 10:38
:
Wracaj szybciutko do zdrowia.
mobilek70 - 2018-04-21, 11:09
:
Zdrowia życzę :) i pozdrawiam
U-BOOT - 2018-04-21, 11:21
:
O kurde..... Trzymaj się chłopie. Z każdym dniem będzie lepiej. Ja po wypadku (a nic mi się na szczęście nie stało), przez dwa lata miałem traumę podczas jazdy motocyklem. Ale przeminęło z wiatrem! Będzie dobrze.
Bartek 63 - 2018-04-21, 11:27
:
Zdrowia życzę i mniej wariatów na drodze . :ok:
mike79 - 2018-04-21, 12:30
:
Żyjesz chłopie ! To najwazniejsze. Wszystkiego dobrego i dużo zdrowia !
ciecio - 2018-04-21, 12:37
:
Zdrowiej chłopaku ! !!
Będzie dobrze.
Bemol - 2018-04-21, 13:03
:
Zdrowia bo ono najważniejsze
Miron - 2018-04-21, 13:06
:
Zdrowia chłopie !
witek1965 - 2018-04-21, 13:51
:
Trzymaj się. najgorsze za Tobą. Zdrowia życzę.
kapat - 2018-04-21, 14:28
:
Szczęście Ci sprzyja. Zdrowia!
pyra - 2018-04-21, 16:11
:
Zdroooowiaaaaa!!!
dezerter - 2018-04-21, 16:59
:
dzieki wszystkim za zyczenia. wylalo sie na mnie tyle dobroci ze az trudno to opisac. znajomi polacy w oklahomie, ludzie zpracy mojej i zony. ludzie z vtxpolska i cruiserpolska. masa wizyt w szpitalu. niesamowite. nie wiedzialem ze mam tylu prawdziwych przyjaciol.
co chwila ktos mi pomaga czy to tu czy w kraju. teraz vtxpolska wysyla moja mame do mnie fundujac jej bilet i kieszonkowe. robia zrzute na ten cel. jezu jak ja sie wszystkim odwdziecze?
co chwila placze z emocji. ale to sa dobre lzy ktorych sie nie wstydze. :brawo:
monkton - 2018-04-21, 17:51
:
Zdrowia i dobrego papugi od odszkodowań.
Bluesmen - 2018-04-21, 19:16
:
Zdrowiej.
norbas - 2018-04-21, 19:34
:
Zdrówka dla Ciebie
ADi - 2018-04-21, 19:58
:
Ciesz się szczęściem i zdrowiej szybko !
dezerter - 2018-04-21, 21:05
:
dziekuje z calego serca za zyczenia.
jarecki - 2018-04-21, 21:24
:
trzym się i zdrowiej
SATURIAN - 2018-04-21, 22:07
:
Trzymaj się chłopie ,będzie dobrze . Coś o tym wiem , po dzwonie miałem sezon z głowy .
wilk_73 - 2018-04-21, 22:46
:
Zdrowiej chłopie .
AndrewMD - 2018-04-22, 03:55
:
Wracaj do zdrowia!!
LECHU - 2018-04-22, 06:43
:
Z każdym dniem będzie lepiej,zdrowiej szybko.
dziadek - 2018-04-22, 12:39
:
No chłopie, grubo. Szybkiego powrotu do zdrowia
Ruffi - 2018-04-22, 12:41
:
Pełnego powrotu do zdrowia. Tak jak napisałeś idiotów nie brakuje musimy mieć oczy z każdej strony i nikomu nie ufać - ale nie zawsze się da.
LWG
kujawiak - 2018-04-22, 16:01
:
Cud, ze z tego wyszedles. Zdrowotnosci zycze i oby panna byla wyplacalna...
Pio Trek - 2018-04-22, 19:41
:
duuuzo zdrowia, trzymaj sie
miki - 2018-04-22, 20:01
:
Długa droga przed Tobą.
Zdrówka
sly1078 - 2018-04-22, 20:15
:
Ale masakra, sporo szczęścia miałeś w tym nieszczęściu. Zdrowiej!
Lokis - 2018-04-22, 21:38
:
Zdrowia, zdrowia, jeszcze raz zdrowia
ROBERT72 - 2018-04-22, 21:48
:
Zdrowiej Kolego !
goniak - 2018-04-22, 22:32
:
Dużo zdrówka i jak najszybszego powrotu do sprawności życzę.
maciejh - 2018-04-22, 22:38
:
Szybkiego powrotu do zdrowia życzę.
jarekch - 2018-04-23, 07:37
:
Zdrowia życzę i dużo samozaparcia przy rehabilitacji!!!
1janbo - 2018-04-23, 07:44
:
Ja pierdziuuuu...

Zdrowia i jeszcze raz Zdrowia...

Tylu wariatów na drogach ;/
TAJ - 2018-04-25, 12:35
:
Wyjeżdżasz spokojnie z domu i nie masz pojęcia co cię spotka na drodze.

Szybkiego powrotu do zdrowia.
tian - 2018-04-25, 13:55
:
Szybkiego powrotu do zdrowia.
tqmeh - 2018-04-25, 16:33
:
Dostałeś drugą szansę zdrowiej jak najszybciej
Endrjul - 2018-04-25, 18:14
:
Dużo zdrowia
spajk77 - 2018-04-25, 19:34
:
szybkiego powrotu do sprawnosci.
dezerter - 2018-04-25, 21:57
:
dziekuje wszystkim za zyczenia
kacmar - 2018-04-26, 21:50
:
Zdrowia i pełnej sprawności życzę.
maciek1972 - 2018-04-30, 18:33
:
Najważniejsze , że żyjesz .
Dużo zdrowia życzę , udanej rehabilitacji i szybkiego powrotu do tego co lubisz .
Powodzenia
zp26 - 2018-05-05, 21:06
:
Zdrowia życzę! Dobrze, że nie zakończyło się to jeszcze poważniejszymi konsekwencjami.

Pozdrawiam, życząc zdrowia
Z.