|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
|
Mechanika - Regulacja poziomu paliwa w komorach pływakowych
Jaro2002 - 2017-04-06, 19:13 Temat postu: Regulacja poziomu paliwa w komorach pływakowych Cześć, trochę na ten temat poczytałem ale za diabła nie mogę wcisnąć dłoni pomiędzy gaźniki, żeby skutecznie nacisnąć wężyk na króćce spustu paliwa z gaźników. W instrukcji jest opisane dość dobrze jak sprawdzić poziom (chyba 17mm powyżej dolnej krawędzi gaźników powinno być przy takim pomiarze). Jednak wolałbym wykonać regulacji na samych pływakach po zdemontowaniu gaźników. Dokładniej i pewniej, dla mnie łatwiej się dostać. Wie ktoś jak to zmierzyć? Czytam w tabeli danych technicznych że pływaki na wysokości 13,1 do 14,1 mm. Ale jak mierzone nie mam pojęcia. Dzięki za wskazówki.
Ryszard1962 - 2017-04-07, 00:25
Wpisz swój problem w googlach ja z tego korzystałem jak ustawiałem poziom w VN1500 u mnie był jeden gazior cała operacja banalnie prosta (oczywiście gazior wymontowany)
Jaro2002 - 2017-04-08, 09:22
Ryszard1962 napisał/a: | Wpisz swój problem w googlach ja z tego korzystałem jak ustawiałem poziom w VN1500 u mnie był jeden gazior cała operacja banalnie prosta (oczywiście gazior wymontowany) |
Oczywiście Google przeszukałem wcześniej. Niestety poza konkretną informacją jak to sprawdzać z użyciem zewnętrznego wężyka , nie znalazłem dla tego silnika i typu gaźników żadnej wartościowej informacji, z której można się zorientować jak to robić na wymontowanych gaźnikach. Ogólne zasady oczywiście znam. Kluczowe dla mnie jest potwierdzenie , że pływak zamyka dopływ paliwa będąc na wysokości XX mm ponad krawędzią obudowy. Czy to powinno być te 13 mm czy mniej?
[ Dodano: 2018-12-25, 18:13 ]
Cześć, inny problem z gaźnikami. Kruciec, tzw nypel (ang. nipple) czyli taki gumowy trójnik łączący gaźniki, jest nieszczelny. Już trzeci sezon z tym walczę. Część drobna i nie mogę jej nigdzie namierzyć. Może macie jakieś pomysły jak to naprawić, dorobić nypel czy coś....Zaciskanie obejmami nic nie daje. Pozdrawiam,
Jarek
|
|