|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
|
Wrażenia z jazdy - Osiągi Drag Star 650
Rafaeloxoss - 2015-11-10, 23:41 Temat postu: Osiągi Drag Star 650 Witam, posiadam drag stara 650, większość osób podaje, że jego v max wynosi około 150km/h, ale mój jedynie wyciąga 130km/h. Wie ktoś jak dlaczego tak się dzieje? Dodam, że motocykl jest z 2008 roku, ale był mało używany, dopiero od lipca - kiedy go kupiłem - jest często używany. Dobrze by było mieć te 150 i jechać na autostradzie 140 z 10 w zapasie, niż całą drogę męczyć maszynę 130. Pozdrawiam.
Żółw - 2015-11-11, 11:39
Rozumiem, że dodałeś masę kierowcy i jego aerodynamike, masę ewentualnego bagażu i wszystkie dodatki jak ciśnienie powietrza w kołach itd. I dalej Ci wychodzi 130?
Te 150km/h to nie będzie tak hop-siup, moto sie bedzie bardzo dlugo bujac (tak bylo przynajmniej z moim) i zapas pomiedzy 140 a 150 nie istnieje namacalnie przy tym silniku.
sagittarius - 2015-11-11, 12:01
Rafaeloxoss, Żółw dobrze prawi 650 elastyczna jest do 100-110 km/h potem się toczy na co z resztą jak pisał kolega zielony potrzebuje czasu dośc trochę czasu poza tym jak chcesz jeździc 130-140 to licz się ze wzmożonym apetytem na paliwo co na dłuższym dystansie przestaje byc przyjemne dla Twojego portfela. 650 to wspaniały silniczek do spokojnego bujania się 100-110 i podziwiania okolicy wszędzie dojedziesz jak trzeba to 140 też polecisz ale po co?
robert_p (vel Hipis) - 2015-11-11, 12:10
Może kilka razy bujnąłem się w okolicach 140/150 ale wymagało to samozaparcia i długiej trasy. Przyjemności w tym nie miałem żadnej zrobiłem to tylko dla sprawdzenia czy się da. Jazda na pełnym gazie żadnym pojazdem nie jest komfortowa. Pomijam już kwestię bezpieczeństwa bo czasami trzeba sprawnie przyspieszyć a jadąc DS650 140km/h nie ma takiej opcji.
Jeśli chcesz podróżować z takimi prędkościami i w miarę komfortowo to tylko większa maszyna. Ja po przesiadce na RS1700 poczułem się jakbym przeszedł na jaśniejszą stronę mocy
ps.
Odnośnie porównania to komfort jaki masz obecnie przy 100km/h po przesiadce na RS1700 będziesz miał w okolicach 140
Komfort= stabilność jazdy, zapas mocy
Rafaeloxoss - 2015-11-11, 17:50
Dzięki za odpowiedź, trochę martwiłem się, że z moim dragstarem może być coś nie tak, przy najbliższej okazji sprawdzę, czy faktycznie on się tak wolno rozpędza do tych 150km/h, a poza tym, to również mi się najlepiej prowadzi, jadąc z prędkością w okolicach 100km/h.
U-BOOT - 2015-11-11, 23:27
Rafaeloxoss napisał/a: | Dzięki za odpowiedź, trochę martwiłem się, że z moim dragstarem może być coś nie tak, przy najbliższej okazji sprawdzę, czy faktycznie on się tak wolno rozpędza do tych 150km/h, a poza tym, to również mi się najlepiej prowadzi, jadąc z prędkością w okolicach 100km/h. |
To w czym masz problem? To nie są motocykle do zapierdalania, tylko do jazdy. To nie Hayabusa ... i może dobrze
oldnita - 2015-11-12, 09:59
Rafaeloxoss, 150 to poleci bardzo dobrze wyregulowany w bardzo dobrym stanie bez szyby kufrów i innych pierdół . W innym przypadku to max 140 i zużycie paliwa ponad 8/100 . Sprawdzone na autostradach rezerwa po 150-160 km .
Hesus - 2015-11-12, 13:21
Moja 650 poszła 143-4 z sakwami i szybą ale jazda to to nie była, tylko walka. Tak w sumie to nie wiem po co próbowałem ale zaliczone mam.
pyra - 2015-11-12, 17:39
Hesus napisał/a: | Moja 650 poszła 143-4 | jesteś pewien , że licznik wskazuje prawidłową prędkość ?
bo zazwyczaj zawyża
F.I.P. Berek - 2015-11-12, 18:16
Jak chcesz jeździć 140 to przynajmniej załóż Dynę 3000 - oryginalne wyprzedzenie zapłonu powoduje generowanie sporych wibracji powyżej tej prędkości - Yamaha ustawiła ten silnik na spokojniejszą jazdę.
Na marginesie - mój na fabrycznych ustawieniach wykręcał 160, ale od 150 musiał się namyślać. W tym roku na autostradzie w Niemczech poleciał 170 - ale ma parę zabawek zapiętych.
stachcse - 2015-11-12, 20:14
Raz tylko rozkręciłem swoją gwiazdkę do ok 150,to nie była przyjemność......
F.I.P. Berek - 2015-11-12, 20:25
Dla mnie to zawsze przyjemność . Oczywiście (napiszę po raz setny) jeżdżę bez szyby i w otwartym kasku.
W wersji fabrycznej faktycznie słychać i czuć, że silnik się "męczy" powyżej 140... Przy odpowiedniej krzywej wyprzedzenia zapłonu można trzymać 150 i jest wrażenie, że to to czego temu silnikowi trzeba.
remol71 - 2015-11-12, 21:19
F.I.P. Berek napisał/a: | to czego temu silnikowi trzeba |
Paliwa mu trzeba
Jarek74 - 2015-11-12, 21:35
Ludziska, to przyczepności i spojlerów Wam życzę bo to prawie jak w
spider - 2015-11-14, 14:56
Czasem takie odkrecenie manety to jak miod na serce, dlatego od jakiegos czasu choruje na raidera
F.I.P. Berek - 2015-11-14, 18:30
remol71 napisał/a: | F.I.P. Berek napisał/a: | to czego temu silnikowi trzeba |
Paliwa mu trzeba |
...że o oleju nie wspomnę . Ale to inny temat .
Hesus - 2015-11-16, 11:30
pyra, może i zawyża ale dla mnie to i tak nie ma znaczenia, bo dla mnie przyjemność to 90-100, a więcej to już fanaberia maniaków szybkości lub próba utrzymamia sie w grupie przy dłuższych przelotach. Teraz też nie wiem ile pójdzie mój Radek, szczególnie że szyba będzie na wiosnę.
Endriu74 - 2015-11-16, 16:22
Hesus, nie no, spokojnie tyle ile lubisz czyli 100 da radę
Hesus - 2015-11-17, 11:54
Endriu74, No to mnie pocieszyłeś, bo miałem już pewne obawy.
witek1965 - 2015-11-17, 17:42
Hesus, zawsze mógłbyś sobie sprawić Power Commandera i podrasować osiągi
jhwieczorki - 2015-11-18, 21:16
Jak się przekroczy magiczną granicę 70 mil/ godz. to przestają drżeć stopy,ale i tak pozostaje problem nadążania za małżonkiem na Kawasaki 1400GTR
kacmar - 2015-11-18, 22:02
Gratuluje małżowi takiego sprzętu. Dzisiaj oglądałem ten motocykl w Chorzowie w salonie Kawasaki.
spajk77 - 2015-11-18, 23:37
Hesus napisał/a: | nie wiem ile pójdzie mój Radek, szczególnie że szyba będzie na wiosnę. |
z szyba przy niewiele wiecej niz 160 bedzie koniec. bez szyby przy 140 chcialo mnie z siodla wyrwac, wiec dalem sobie spokoj z testami.
remol71 - 2015-11-19, 06:44
spajk77,
Czyli wolniej ale szybciej
jhwieczorki - 2015-11-22, 14:42
Fajnie Będę mówiła Mojemu -Ty Małżu- Ciekawe jak zareaguje ? ( w razie czego zwalę na Kacmara)
|
|