andy napisał/a: |
i pytanie
czy można wyłączyć stacyjkę, kiedy pracuje jeszcze wentylator po wyłączeniu silnika? |
arkady007 napisał/a: |
No nieeee.... się nie udziela...
![]() chyba odwalę focha.... Jako pierwszy chyba opisałem na forum swoje wrażenia z jazdy motorkiem, ale chyba Kolega czyta selektywnie (selekcjonując tylko swoje wypowiedzi) ![]() ![]() |
Beny napisał/a: |
co do fi2000 to możesz normalnie odłączyć to jest to automat z tego co wiem bez programowania |
pyra napisał/a: | ||
radzę przemyśleć, oryginalny komin był z katalizatorem i sondą,a tu brak, trzeba kompa oszukać ![]() |
arkady007 napisał/a: |
Borysekb - masz rację zaj... to wygląda
a ile kasiory całość Cię wyniosła? |
arkady007 napisał/a: |
Zawsze sobie za późno wyjadę i potem trzeba nadrobić czas ![]() |
tygrys napisał/a: |
http://www.yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=11
Proponuję luknąć tutaj - myślę , że na początek rozwiejesz wszystkie wątpliwości ![]() |
qurll napisał/a: |
Ja też się przesiadłem z Drag Stara 650 i różnica jest spora ![]() Do tego mój jest troszeczkę "podrasowany" w sensie zmiany filtra,wydechów+Power Commander. Niby to dodaje mocy,choć nie było mi tego sprawdzić jak zachowywał się bez tego. Ogólnie ja bym ściągał ten model na twoim miejscu ze Stanów,choć nie wiem jak to teraz wygląda z rejestracją modeli bez ABS i Normy Euro ? A co do tego,że chcesz wiedzieć jak najwięcej to dobrze. Sam starałem się dowiedzieć jak najwięcej,ale to akurat mnie nie interesowało ![]() |
pyra napisał/a: |
MS 5,0 ![]() |
edi17 napisał/a: |
Np ten https://www.cycletrader.c...aven-5000461538 |
edi17 napisał/a: |
Sam mam zamiar wpeowadzić własne modyfikacje do mojego Strykera m.in wydechy Vance & Haince big radius |
SATURIAN napisał/a: |
Beny , brakuje mu tylko tarczy z przodu i silnika 1900 ![]() |
edi17 napisał/a: |
wypada zrobić synchronizację przepustnic. |
Mokryd napisał/a: |
ADi, a jak nowa opona na feldze się zachowuje ? |