YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Wrażenia z jazdy - jazda XVS 1300 CU -Stryker

Tytus - 2014-11-03, 06:29

Serce takie samo jak w midnight star 1300 (xvs 1300). Ciekaw jak sie tym jeździ)
Beny - 2014-11-03, 11:10

Tytus, mi dobrze, ale ja przesiadłem się z DS650. Powiem szczerze, że nie spodziewałem się że aż tak się będzie słuchał w zakrętach. Kompletnie nie czuje się jego wagi (choć jak widać nie jest duża - 300kg) nisko usytuowany środek ciężkości i inna pozycja za kierownicą.

Bałem się trochę o to dość duże przednie koło w temacie skręcania - niepotrzebnie :)

artek - 2014-11-03, 15:50

... fajny sprzęt tylko po cholerę ta chłodnica ... brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......................
arkady007 - 2015-05-23, 23:06

Siemanko wszystkim
Jestem posiadaczem Strykera - więc coś tam mogę powiedzieć już o nim ;d
1. Jakość prowadzenia - absolutnie super (sam jestem w szoku poprzednie moto ZZR 1100 i ZZR 1200)
2. Jakość wykonania - nie bardzo jest do czego się przyczepić za wyjątkiem plastików (szkoda, że elementy nie są metalowe) np obudowa filtra powietrza, chromowane nakładki na silniku - to plastic niestety i się rysuje
3. Wrażenia z jazdy - przyzwyczaiłem sie do większych mocy i tego mi troche brakuje - ale wstydu nie ma
4. Konieczne dodatki - szyba (bo głowę chce urwać powyżej 120 km/h) - obrotomierz - właśnie kończę opracowywać (zobaczymy jak zadziała).

Gdyby coś kogoś intrygowało - służę uprzejmie :)

Dzięki Beny za linki do opisówek - baaaaaardzo pomocne :)

Jacek6 - 2015-05-24, 08:06

Daj więcej info o obrotomierzu.
arkady007 - 2015-05-24, 13:21

Siema
Bardzo proszę:
Mam opracowaną i wykonaną płytkę elektroniczną do której z 1 strony podłącza się +, -, i sygnał z cewki zapłonowej (gniazda skręcane na wkręty "robaczkowe") a z 2 strony są gotowe porty do lutowania lub wpięcia taśmy takiej jak w PC do podłączenia linijki LED (zestaw fabrycznie połączonych diód LED prostokątnych - wygląda to estetycznie). Diody są zielone i czerwone. Można ich podłączyć 37 szt do 9000 obr/min. Jeśli moto się tyle nie kręci - kończy się na takich obrotach jak jest odcięcie w konkretnym typie silnika. Nad (lub pod) cyfry co 1000 i będzie git.
Wczoraj rozdłubałem moto i przeciągnąłem zasilanie i sygnał od cewki i poskładałem czym prędzej (przecież sie pogoda robi lol trzeba śmigać :) ).
Teraz zostaje mi dokończyć projekt (podłączenie i test).
Mam też chytry plan na umieszczenie tego na kierze tak żeby ładnie było, ale to jeszcze mi trochę zajmie (odlew, obróbka, chromowanie).

Jacek6 - 2015-05-24, 18:59

Daj jakies fotki. Może zrobil bys więcej, przy seryjnej produkcji znacznie spadna koszty ...
arkady007 - 2015-05-26, 10:19

Siema
Nie bardzo wiem jak dodać tu foty bo mam niestety tylko dużych rozmiarów- jak chcesz podaj maila to wyślę fotę.
Mam zrobione 5 sztuk :) więc jak się spodoba to nie ma sprawy :)

[ Dodano: 2015-07-06, 07:51 ]
Siema ponownie
W ramach uzupełnienia wiadomości:
Jestem po dłuższej trasie (500 km w jedną stronę) i trochę więcej "odczuć" :roll: :
1. D.... boli niemiłosiernie po dalszym odcinku (siedzenie wymaga modyfikacji do turystyki - oparcie dla kierowcy i chyba żel), pomyślę też nad podwyższeniem siedzenia będzie wygodniej (mam za długie nogi)
2. Trochę słaby zasięg na zbiorniku paliwa (trzeba planować podróż pod kątem dostępności stacji paliw)
3. Średnie spalanie na odcinku 1 kkm to 5,7 l/100 km - nieźle - bo nie jechałem na eko drive
4. No i wada każdego moto - nie ma klimy ;D

andy - 2015-07-24, 09:02

witam
od kilku dni mam ten motorek j/w , uprzednio DS 1100, powiem, że ta maszyna jest o wiele bardziej sterowna od mojego przednika. Zwrotność, przyspieszenie, wchodzenie w zakręty- fajna.
jedyny problem to ten, ze poprzedni motocykl w pełni wyposażony, a ten goły ( choć nieźle tak właśnie wygląda). Na dłuższą jazdę potrzebne będą sakwy. Jakie polecacie?
i jeszcze jedno pytanko na początek. Klapa pod siedzeniem zamykana kluczykiem, a obok śruba na gwiazdkę. czy do odkręcenia tej śruby potrzebny jest specjalny klucz?
pozdrawiam, w miarę kręcenia km napewno przyjdą nowe pytania.

pyra - 2015-07-24, 09:48

Jeżeli tak samo jak w zwykłym MSie, to kluczyk jest do zdejmowania kanapy ;D na co dzień kap lewej i prawej nie zdejmujesz
I po co kupowałeś customa - żeby go teraz ubierać :nie_wiem:

arkady007 - 2015-07-24, 13:42

Do odkręcenia tej śrubki jest potrzebny specjalny klucz (torx z bolcem), można go kupić w marketach budowlanych (nie chcę tu reklamować konkretnych lol
Ja sawkwy założyłem skórzane :)

andy - 2015-07-25, 13:41

witam
przejechałem nim jakieś 150 mil - wczoraj. fajnie chodzi na wyższych obrotach, jednak przy niskich musi sie mocno napracować redukując biegi, szczególnie ze sprzęgłem, które twarde i mocno go trzeba ściskać. drugi bieg jest praktycznie do rozpędu, bo 3 przejmuje od 2- ki możliwość spokojnej jazdy praktycznie w zakresach 2 biegu( oczywiście po rozgonieniu maszyny).
wydaje mi się , że silnik mocniej grzeje niż w DS 1100, ale to może i temperatury powietrza, jak i niższego posadzenia kierowcy motocykla.
same podnóżki i dźwignie zmiany biegów, jak dla mnie, są za mało wysunięte, co napewno uczynię w ramach przeróbek w tym motocyklu.
z minusów, to zapewne siedzisko, jeżeli było się przyzwyczajonym do siedziska w DS , to zapewne, będzie ono wymagało przeróbek.
jechałem kawałek na autostradzie i powiem wam, rewelka! czuć motocykl, wkręca się niesamowicie w większe prędkości, po prostu bajka.
i wracam do tego co napisałem w poprzednim poście, goła maszyna wygląda ładnie, jednak od czasu do czasu, przynajmniej ja , skorzystać z torby, byłem wczoraj w Chełmku w sprawie sakw, i chyba zamontuję jedną małą od strony lewej, firma robi je do Dyny. pozostanie jedynie kwestia opatentowania mocowania na sakwę.
motor bardzo fajny, jak na początek użytkowania godny polecenia

[ Dodano: 2015-07-25, 15:24 ]
i pytanie
czy można wyłączyć stacyjkę, kiedy pracuje jeszcze wentylator po wyłączeniu silnika?

Beny - 2015-07-25, 14:51

pyra, customa sie kupuje bo jest ładniejszy :) bo jest lepsza pozycja za kierownicą i kierownicy nie trzyma się jak taczki :)


andy, co do sakw to zależy jak duże chcesz - ja mam oryginały - nie psują lini motocykla - czytaj dwa większe piórniki ale na latanie wokół komina są OK - są takie same jak do raidera.

stacyjkę można wyłączyć jak pracuje wentylator

co do pozycji to może jesteś przyzwyczajony do clasików bo IMHO pozycja właśnie w strykerze jest rewelacyjna - siedzi się na nim jak na naked'ie prosto co powoduje ze po 300km schodzisz z niego jak z wygodnego krzesła.

co do podnóżków jak zołożyłem dual iso kuryakyna i jest komfort

poza tym gratuluje wyboru maszyny - już są tacy co spróbowali i też myślą nad zmianą na ten model :D

Beny - 2015-07-25, 14:59

andy, to ty napisz jak się tym jeździ. Na całym forum są 3 takie maszyny łącznie z tobą jeden kolega się nie specjalnie udziela drugi to Ty :) a trzeci to ja :D

Mi się jeździ fantastycznie ale to już pisałem w innym wątku tak więc całość :miotla:
trochę posprzątałem//pyra

andy - 2015-07-25, 22:35

hej dziś odkryłem, że nie tylko siedzisko jest winne, ale i moje zaczepy do szelek hehehehhe, bo są dokładnie na tej samej wysokości co malutkie oparcie oryginału :)
arkady007 - 2015-07-26, 12:06

No nieeee.... się nie udziela...
:ryczy:
chyba odwalę focha....

Jako pierwszy chyba opisałem na forum swoje wrażenia z jazdy motorkiem, ale chyba Kolega czyta selektywnie (selekcjonując tylko swoje wypowiedzi) :hahaha:
:brawo:

andy - 2015-07-26, 17:41

no wróciłem z kolejnej jazdy, dalej ciekawa jazda, zastanawiam się jak można wykorzystać przestrzeń pod siedzeniem np zestaw p.deszczowy, zobaczyć ile tam wejdzie.
Będę próbował dorobić nakładkę na tylne siedzenie do pasażera mam pewien pomysł , może uda się zrealizować, jak będzie wykonane pokażę na forum, na razie mam pomysł na zdejmowaną nakładkę.
pozdrawiam

tqmeh - 2015-07-26, 17:53

andy napisał/a:
i pytanie

czy można wyłączyć stacyjkę, kiedy pracuje jeszcze wentylator po wyłączeniu silnika?


Można po schłodzeniu wentylator się wyłączy, ja robię tak, nie gaszę silnika gdy wentylator pracuje, czekam aż się wyłączy.

Beny - 2015-07-26, 19:01

arkady007 napisał/a:
No nieeee.... się nie udziela...
:ryczy:
chyba odwalę focha....

Jako pierwszy chyba opisałem na forum swoje wrażenia z jazdy motorkiem, ale chyba Kolega czyta selektywnie (selekcjonując tylko swoje wypowiedzi) :hahaha:
:brawo:


stary 11 postów od maja - no to faktycznie szalejesz na forum :D

arkady007 - 2015-07-26, 19:14

Jeden mi wycięli :hahaha:
nie zabieram głosu we wszystkim :P

[ Dodano: 2015-07-26, 20:20 ]
Beny
a Ty jak wyłączysz stacyjkę to wentylator pracuje???
u mnie się wyłącza... przed chwilą sprawdzałem (nie byłem pewny).

Beny - 2015-07-26, 20:34

wyłącza się wyłącza
andy - 2015-07-29, 20:54

znów po malej kilometrówce, nie umiem nawyknąć do tych biegów, trza, na okrągło przerzucać dźwignią, ten motor wyraźnie lubi ostre obroty. to motor, nie dla tych co mają 15 i więcej pkt. bo szybko zrobisz oczko, hhehhe. i jeszcze jedno na dziś: źle usadowiona skala licznika : nic nie widzę co do km, godzin itp. wskazówka mi zasłania, stoi w większości pionowo!!!, więc albo zwolnić, albo dodać gazu ( pion to jakieś z lekka 110 km/h) hehh
bynio - 2015-07-29, 20:56

Miałem tarczę w milach to zmieniłem na kilometrową i o wiele lepiej mi sią tak jeździ.
Beny - 2015-07-29, 21:14

andy, nie wiem jaki masz problem :) ja dzisiaj nawinąłem 350km i wszystko gra, nie mam problemów :)

jeżeli przeszkadzają ci mile to zmień http://www.allegromat.pl/aukcja175551

mi bardziej by się przydało zamiana przebiegów (tripów) na km'try a to nie jest takie proste.
co do skrzyni - jest mniej elastyczna niż np w ds'ie to fakt ale to wszyscy z 1300 powiedzą

andy - 2015-07-30, 22:07

no pytanko!
zmiany biegów, szczególnie te na dole, wchodzą
topornie, przypadłość DS-ów?

Beny - 2015-07-30, 22:44

andy, że z klankiem ?? norma tak te skrzynie mają hałasują na 2 pierwszych biegach
andy - 2015-07-31, 09:57

ok, to już jestem spokojny ;-)
Beny - 2015-07-31, 18:50

andy, pokaż twoją maszynę ??
andy - 2015-07-31, 19:57

proszę bardzo :-)

http://1drv.ms/1IuvAZE

Beny - 2015-07-31, 21:14

andy, ładna :) prawie jak moja :) w podobnym kolorze twoja trochę ciemniejsza bo nowszy rocznik ale też w chromach. Planujesz jakieś modyfikację ??

https://photos.google.com/photo/AF1QipNd9_c-1nPEAjx5AaRD1t_MDFEp6b0nnb7lBfmt

andy - 2015-07-31, 23:09

oczywiście, na razie otrzepuje się z ubytku kasy, dobrze sprzedałem mojego draga, więc przy zakupie poszło trochę lżej
:-)))))))

Beny - 2015-08-01, 07:40

Jakby cię szyba interesowała to możemy rozmawiać.
Z założenia nie jeżdżę z nią (na dragu też nie miałem)
szyba z szybkim montażem; bardzo dobra jakościowo

andy - 2015-08-02, 00:23

ok, ale w dragu miałem szybę w komplecie, i stała w rogu mojego pokoju do jego sprzedaży. nigdy nie podobała mi się szyba,, jazda z nią na motorze to jak picie piwka z sokiem. osobiście nie lubię soku :-)
dzięki za info :-)

Beny - 2015-08-02, 20:21

andy, :)
arkady007 - 2015-08-02, 23:38

Sorry że się wcinam, ale założyłem szybę od V-Maxa i wygląda (jak dla mnie OKI.
Zwiększa prędkość przyjemnego podróżowania z 110 do 140 i szyba w kasku czyściejsza :P
:roll:

[ Dodano: 2015-08-03, 00:50 ]
wygląda tak: http://www.fotosik.pl/pok...51ef92539d.html

Beny - 2015-08-03, 18:09

arkady007, całkiem niezłe ale to zawsze szyba - źle mi się po prostu z nią jeździ - może jeszcze się nie nauczyłem :)
generalnie jeżdżę w szczękowcu i może dlatego aż tak mi jej nie brak

BTW:
bardzo się cieszę że się w końcu temat tego pięknego motocykla ruszył.

arkady007 Co do Twojego podpisu - dlaczego nie kupiłeś Raidera ??

andy - 2015-08-03, 19:17

witam, nakulałem jakieś 1000 km i muszę wymienić olej, olej taki sam jak w dragu? tam miałem motula półsyntetyk, jedno co dobre w tym motorze, ba bardzo dobre to jak zauważyłem, to filtr jest do odkręcania prosto z korpusu silnika a nie jak w dragu po kolektorem :-)
arkady007 - 2015-08-18, 19:58

Widzisz Beny :)
nie wiem jak Ty ale ja cały czas borykam się z problemem pt "siano" :) (cały czas go za mało).
Udało mi się mojego kupić w dobrych pieniądzach a i tak kredyt trochę wziąłem i muszę go spłacić - live :)
Przymierzałem się początkowo do VZR1800, ale trafiła się Gwiazdka i jest OKI, choć jak pisałem w opinii o Strykerze mi trochę brakuje mocy (poprzedni moto miał 185 KM lol

[ Dodano: 2015-08-18, 21:00 ]
Andy
Jest olej dedykowany do HD (Motula) - jak go nalałem zaczął ciszej pracować silnik i biegi lepiej wchodzą.

Beny - 2015-08-18, 21:01

arkady007, nie wiem jak u Ciebie ale jak ja kupowałem to różnica miedzy strykerem 2012 a raiderem 2009 to była 1000pln :)
a co do mocy myślałes o Cobra Fi2000 lub Power Commanderze

arkady007 - 2015-08-19, 17:50

Tak Beny - myślałem o tym, ale nie mam przekonania do wysilania czegoś ponad to co fabryka wymyśliła. Tak szczerze to się często kończy "wybuchem" czegoś w silniku (tego bym chciał uniknąć) ...
borysekb - 2015-08-19, 20:40

Udało mi się w końcu sprowadzić wymarzonego Strykera. Ku mojemu zaskoczeniu pod siedzeniem znajdowała się Cobra Fi2000. Czy można to tak po prostu odłączyć, czy wiążą się z tym jakieś dodatkowe czynności (regulacje)? Moto posiada również wydech Cobry. Czy Fi2000 służy do podniesienia mocy czy również powoduje jakąś lepszą pracę wtrysków?
jacala - 2015-08-19, 21:27

z tego co wiem "oszukuje" sondę zamontowaną w oryginalnych kominach
Beny - 2015-08-19, 22:46

borysekb, Gratuluje zajebistej maszynki :P
podeślij zdjęcia aby się też inni nacieszyli
co do fi2000 to możesz normalnie odłączyć to jest to automat z tego co wiem bez programowania

pyra - 2015-08-20, 05:14

Beny napisał/a:
co do fi2000 to możesz normalnie odłączyć to jest to automat z tego co wiem bez programowania

radzę przemyśleć, oryginalny komin był z katalizatorem i sondą,a tu brak, trzeba kompa oszukać :roll:

borysekb - 2015-08-20, 07:12

Fakt. Maszynka jest zajebista. Zdjęcia wrzucę gdy tylko skończę dopieszczać.
Zbiornik i błotnik był lekko uszkodzony i dałem zbiornik do cynowania. Miałem obawy że wysunięte koło utrudni menewrowanie. Nic bardziej mylnego. Mam jeszcze problem z przednim światłem. Bezpieczniki są ok, żarówka jest ok, instalacja nie uszkodzona a lampa nie świeci. Znajdę przyczynę to się podzielę informacjami.

Beny - 2015-08-20, 10:17

pyra napisał/a:
Beny napisał/a:
co do fi2000 to możesz normalnie odłączyć to jest to automat z tego co wiem bez programowania

radzę przemyśleć, oryginalny komin był z katalizatorem i sondą,a tu brak, trzeba kompa oszukać :roll:


Ostatnia wersja z tego co wiem jest kompletnym automatem nie wiem jak poprzednie dlatego ważne jest aby wiedzieć jaka wersja FI2000 jest zamontowana

borysekb - 2015-08-20, 13:11

Automat to na pewno nie jest bo w środku trzy pokrętła.
arkady007 - 2015-08-20, 19:29

Siema
W Strykerze wersja USA świeci lampa z przodu dopiero po zapaleniu silnika. Odpowiada za to ten element elektroniczny pod pokrywką z lewej strony (pod siodłem) - ten sam co przerywacz. Może tam coś padło?

borysekb - 2015-08-20, 20:00

arkady007, dziękuję za info. Sprawdzę tę informację ale dopiero jak wróci do mnie zbiornik paliwa po cynowaniu. Chyba że eksperymentalnie podam paliwo i odpalę maszynkę.
arkady007 - 2015-08-22, 17:01

Nawet jak nie masz zbiornika zasadniczego, to jeszcze jest drugi (ten co w nim się moczy pompa paliwa (także spoko pali).
Jak miałeś zniszczony zbiornik paliwa to pamiętaj - bo to b.ważne żeby zabezpieczyć go od środka!
Niestety benzyna bezołowiowa jest agresywna i będzie zbiornik korodował od środka (nawet jak jest full).
Jeśli chcesz to podam Ci nazwę środka do zbiorników (dwuskładnikowa farba odporna na paliwa).
Jak tego nie zrobisz to niestety zarówno pompa paliwa jak i wtryskiwacze nie pożyją za długo ...

borysekb - 2015-08-23, 08:09

Moto odpaliłem bez zbiornika zasadnicznego. Lampa już działa. Zbiornik dałem do cynowania (miał wgniecenie).
Chętnie poznam nazwę farby odpornej na paliwa.

andy - 2015-08-23, 12:37

witam, pytanko!
wybieram się w parodniowy wyjazd, nie mam sakw. mam worek, który chciałbym zamocować na tylnym siedzeniu. czy ma ktoś jakiś dobry pomysł do czego ten worek przyczepić?

Beny - 2015-08-23, 22:39

andy, pasy pod siedzeniem i nad workiem
błotnik jest szeroki powinien ci sie utrzymać

widziałem kiedyś u jednego kolegi na Radku taki patent zresztą dedykowany do jakieś torby
plastiki też tak chyba zaczepiają

arkady007 - 2015-08-24, 06:52

Hej
żeby pewnie zamocować ten worek możesz zakupić sobie uchwyty, które w bagażnikach samochodów służą do mocowania ładunków i przykręcić je pod śruby mocujące błotnik. Wtedy będzie git (tylko tulejki musisz podłożyć - albo kilka podkładek bo ta listwa co jest "chromowana" to plasitic i się uszkodzi od tarcia pasków/gum).
Jeśli planujesz sakwy założyć w przyszłości można się też pokusić o zakup stelaży (sakwy kupisz później).
Miłej jazdy i napisz o wrażeniach :)

Beny - 2015-08-24, 10:24

ja mam w ostatnim tygodniu dobre wrażenia z jazdy :)
w zeszły wtorek środa - Bydgoszcz - Wawa - Bydgoszcz
w weekend wokół komina
dzisiaj Bydgoszcz - Kalisz - Bydgoszcz
i na jutro siem zastanawiam czy do Wawki znów motkiem nie lecieć (choć ma padać :( )

te tulejki przy bananach to nie jest głupi pomysł wymienisz tylko śruby na dłuższe i dajesz tuleje najlepiej stożkowe i masz super zaczepy na siatkę / gumy


BTW: właśnie przesunąłem tablicę wyżej i pozbyłem sie światła rejestracji :) bo było za duże i zasłaniało koło.
Ma ktoś z was doświaczenie w temacie jakieś listy led aby podświetlić tablicę :)

kujawiak - 2015-08-26, 06:44

Beny w Chomiazy mozesz sie przyjzec jak to jest zrobione u mnie. Mam niebieskie ledy.
Beny - 2015-08-26, 10:30

kujawiak, tak zrobie :)
andy - 2015-09-05, 17:41

panowie, sam się postarałem zrobić coś co dało mi idealną możliwość zapięcia torby na tylne siedzenie. użyłem do tego (na jedną stronę ):
2 przedłużane nakrętki M10, około 14 cm pręt fi 10 i 2 nakrętki M8x 70 z niepełnym gwintem,2 podkładki pod śruby oraz czarna matowa farba, spawarka i elektroda do zespawania elementów. koszt to dosłownie parę złotych!!!!!!!!!!!!!
wyszło super jak oryginał!, dodatkowo te elementy fajnie służą jako uchwyty dla osoby siadającej z tyłu.
chce w ten sposób zrobić oryginalny stojak na torbę, tak by nie trzeba było używać pasów mocujących.
podaję link do zdjęcia, bo mam kłopoty z umieszczaniem zdjęć bezpośrednio

http://1drv.ms/1OlkIBZ

arkady007 - 2015-09-07, 18:13

Super Ci to wyszło :) gratulacje :)

[ Dodano: 2015-09-07, 19:15 ]
Beny
Zobacz na aftermarketach masz śruby z ledem (led jest w łbie śruby) - przykręcasz tablicę i masz dwa w jednym :)

[ Dodano: 2015-09-19, 12:34 ]
Panowie
nie znalazłem tematu na forum, czy jest jakiś sposób na przerobienie licznika z mil na km?

borysekb - 2015-09-20, 21:57

Wczoraj śmigałem przy wietrze. Przy 120 km/h wiatr zabierał frajdę z jazdy. Pytanie czy ktoś posiada małą szybę w swoim STRYKERze i czy taka mała chroni przed wiatrem?
Beny - 2015-09-20, 22:21

andy, mam pytanko. Zauważyłem że masz czerwone ringi na kołach. Chcę sobie takie zrobić. Na razie nakleiłem taśmę ale nie do końca mi się to podoba. Jaką metoda to jest u Ciebie ?? ?

arkady007, śruby już mam ale się nie śpieszę :)
Przeróbka licznika na km była już na forum omawiana - jest trudna.

andy - 2015-09-24, 14:07

hej, niestety nie wiem, kupiłem taki , są fabrycznie malowane ( tak przypuszczam)
Beny - 2015-09-24, 21:11

andy, możesz mi podesłać fotki twoich kółek :) jestem już umówiony z gościem na malowanie felg
a Twoje mi się podobają :)

andy - 2015-11-01, 13:49

witam
Panowie, czy z tego motorka można wybudować aku?. nastaje zima i jest potrzeba ładowania.

pyra - 2015-11-01, 14:08

oczywiście, tylko czy na dłuższą metę bezpieczne dla kompa :nie_wiem:
andy - 2015-11-01, 16:59

no właśnie, mam taki sam dylemat!, czy moto może być odpięty od akumulatora na zimę! hmmm?
Rafcon - 2015-11-01, 17:58

może, bez problemu pamięci mapy wtrysku nie skasuje
Beny - 2015-11-01, 19:43

też uważam że można wyjąć bez konsekwencji ... bo tak miałem zeszłej zimy :D
arkady007 - 2015-11-01, 21:56

Jak najbardziej potwierdzam. A ja zakupiłem sobie prostownik doładowujący (sterowany elektronicznie) i zamierzam zostawić aku w motorku, podłączyć prostownik na stałe. Zobaczymy jak się sprawdzi. :roll:
tqmeh - 2015-11-01, 22:26

Sprawdzić się sprawdzi jest jednak małe "ale", lepiej nie zostawiać niczego włączonego bez opieki ;)
Auto i moto jeśli potrzeba ładuję przez gniazdo zapalniczki ale nie zostawiam na stałe, wystarczy podłączyć na dzień co 2 tyg.
Ładowarka Oxford i inne też pewnie mają w kpl dodatkowy przewód który podłącza się na stałe aku a z drugiej strony wpina ładowarkę na czas ładowania.

Odnośnie wyjmowania aku jeśli w garażu temp nie spada poniżej zera nie ma potrzeby go wyjmować chyba że ktoś lubi... ;)

borysekb - 2016-02-08, 23:20

Czy ktoś z użytkowników STRYKER-a posiada oryginalne sakwy tekstylne YAMAHY cruiselite.
Chciałbym poznać opinie o tych sakwach. Czy ten materiał tekstylny wart jest uwagi czy lepiej zakupić skórzane od porządnego rzemieślnika.

arkady007 - 2016-02-24, 21:18

Borysek i jak z tymi sakwami? nabyłeś drogą kupna?
Beny - 2016-02-25, 09:51

borysekb, Ja mam oryginalne sakwy a raczej piórniki. :)
Generalnie jakość ich uważam za przeciętną. W jednej miałem problem z rozerwaną wstawką z zamkiem, która służy za poszerzenie sakwy jeżeli musisz coś do niej wstawić.

Sakwy te to mają wyglądać i umożliwić wożenie niezbędnych rzeczy, jeżeli myślisz o dłuższych podróżach lub coś z zabezpieczeniem to zastanów się nad innymi ale pewnie kosztem wyglądu (IMHO)

Generalnie mam tam pokrowiec na moto, swój strój przeciwdeszczowy, coś do picia i kilka dodatkowych drobiazgów

borysekb - 2016-02-25, 18:10

Po wielkich dylematach zakupiłem sakwy skórzane u polskiego producenta.
Wybierałem długo. Po zamontowaniu okazało się że ich górna linia pokrywa się z linią błotnika. Pasują idealnie. zakupiłem z specjalnym mocowanie zamykanym na kluczyk.
Teraz tylko czekam na lepszą pogodę i w drogę.

arkady007 - 2016-02-25, 21:37

No i super :)
Wrzuć foty z ciekawości jak to wygląda. Ja też mam skórzane made in PL - przerabiam je na z plastikiem wewnątrz (w razie jakby co żeby podparły moto).

Beny - 2016-02-27, 10:27

borysekb, wrzuc foto
arkady007 - 2016-02-27, 11:38

Beny
A nie myślałeś, żeby na wzór oryginałów zrobić fajne skórzane u nas w kraju?
Z tego co pamiętam ktoś na forum szyje w skórze.

borysekb - 2016-02-27, 20:10

Na Waszą prośbę wklejam zdjęcie
http://www.fotosik.pl/zdj...b0197cfa2694e01

http://www.fotosik.pl/zdj...36f99a256e1ccc6

Osobiście uważam że STRYKER ma właściwy wygląd bez żadnych sakw, dlatego zamontowałem na stelażach zdejmowanych. Sakwy chcę dopinać tylko na dłuższe wypady.

arkady007 - 2016-02-27, 22:24

Borysekb - masz rację zaj... to wygląda
a ile kasiory całość Cię wyniosła?

borysekb - 2016-02-27, 22:42

niecałe 1200 złociszy sakwy
470 złociszy stelaże na kluczyk
ogromna radość z montażu

arkady007 - 2016-02-28, 00:03

Pięknie
Jeszcze tylko sakwy jakoś musisz zabezpieczyć przed grzebaniem w nich bo chyba tam zamków Noe masz?

borysekb - 2016-02-28, 00:21

Są zamki na kluczyk schowane pod paskiem zapięcia.
Beny - 2016-02-28, 12:32

borysekb, Dobrze to wyszło. i zdecydowanie z tobą się zgadzam że najlepiej wygląda bez sakw :)

Problem jest taki że oprócz sakw w tym motocyklu nie ma kompletnie żadnego miejsca żeby coś gdzieś wsadzić. w DS650 był choć mały schowek :) . No zawsze można dołożyć się do kolegi :P

arkady007 - 2016-02-29, 20:37

No jak nie ma Beny....
Przecież masz nawet zestaw narzędzi :) :)
Karty kredytowe i gumki wchodzą w kieszeń i jaaaazda :)

Beny - 2016-03-01, 12:05

arkady007, nie no zestaw startowy to i pod siedzenie zmieszczę :D
Mayky - 2016-03-01, 20:52

Dobrze widzę ze to DRP ?? ?;-);-)

Myśmy też u nich zamówili w zimę do naszej gwiazdy komplet
ale troszkę "zmodyfikowany" - zalega chwilowo w mieszkaniu
ale na dniach będziemy montować , już nie możemy się doczekać

Mayky


arkady007 napisał/a:
Borysekb - masz rację zaj... to wygląda
a ile kasiory całość Cię wyniosła?

borysekb - 2016-03-02, 19:38

Tak potwierdzam to DRP.
Polecam producenta. Bardzo ładna robota.

aromatol - 2016-03-03, 09:16

OStatnio kumpel dał mi pojeździć tym modelem i naprawdę się zakochałem :D Świetnie jest , muszę się zastanowić nad zmianą motora:D
andy - 2016-03-08, 15:17

hej
powiem wam, ze od roku śmigam taką maszynką, na początku miałem problemy, że nie można wozić tego i owego, bo nie ma sakw. to zostało mi z draga 1100 z dużymi sakwami. teraz zauważyłem, że nie są mi one potrzebne .
model fajnie wygląda bez nich. w wrześniu pośmigałem trochę motorem w trasie po Karkonoszach. zrobiłem sobie mocowanie do torby, którą umieściłem na tylnym siedzeniu. (zdjęcie mocowania zamieściłem wcześniej). Przerobię go na półkę na torbę, tak aby nie opierała się na siedzeniu - taką do szybkiego demontażu. a co do sakwy!. zamawiam sakwę do HD Dyny, będzie po jednej stronie . mocowanie zrobię sobie sam prawie bez większych kosztów. sakwa nie jest za duża , ale na jakąś drobnicę i piwko spokojnie starczy! pozdro
ANDY

[ Dodano: 2016-03-08, 20:30 ]
panowie!, może ktoś regulował napięcie paska napędowego? ja się za to zabrać

arkady007 - 2016-03-10, 10:21

Hej
Ja regulowałem (poprawka po serwisie).
Musisz zwrócić uwagę na 2 rzeczy:
1. osiowe ustawienie koła (idealnie do osi motocykla
2. właściwe napięcie (nie za mocno i nie za słabo).

Regulujesz oczywiście tymi 2 śrubami co wystają z wahaczy w kierunku tyłu (trzeba popuścić oś koła i nakrętki kontrujące). Ja zrobiłem tak - pojechałem do serwisu żeby mi napięli odpowiednio (ok 50 PLN) (bo nie chce mi się kupować przyrządu do mierzenia naciągu paska). Później podniosłem moto na podnośniku i lekkimi korektami doprowadziłem do tego, że pasek zarówno przy kręceniu w tył jak i w przód sam ustawia się w środku koła pasowego (żeby go nie cięło z żadnej strony). Po ustawieniu w serwisie był "przytulony" do lewej strony a po obróceniu koła w tył do prawej - znak że nie było idealnie ustawionego koła w osi. Teraz trzyma się w środku i jest OKI lol . Jak coś niejasno napisałem daj znać - doprecyzuję.

andy - 2016-03-10, 14:25

dzięki
przyrząd do mierzenia naciągu już mam, więc pójdzie myślę ok. dobrze, ze zwróciłeś uwagę na to , żeby dać na podnośnik i sprawdzić ukierunkowanie paska. pozostanie pytanie, czy na podnośniku mogę dokonywać regulacji napięcia?, w instrukcjach przeczytałem , że na stopce wahanie paska ma być od 5 do 7 mmm, natomiast na specjalnym podnośniku ( nie wiem czy to znaczy - specjalny do naciągania paska ) te wartości są mniejsze!

arkady007 - 2016-03-10, 16:39

Podnośnik na którym można normalnie regulować pasek to podnośnik najazdowy. ( taki co koła są podparte a trzyma tylko przednie koło. Zmienia się wówczas nacisk zawieszenia i tym samym naciąg paska. Na stopce jest do d... Bo masz podparty na lewo motor. Będziesz musiał coś wymyślić. Np w 2 osoby ustawiać.
Marioo - 2016-03-17, 19:55

Witam kolegów na forum.
Jestem tu nowy.
Od 2 tygodni posiadam takie cudo Yamaha Stryker.

Wrażenia z jazdy rewelacyjne :brawo:

pyra - 2016-03-18, 06:41

I my cieszymy się Twoja radością, jednak warto przywitac się we właściwym dziale http://yamaha-dragstar.pl/viewforum.php?f=18 :dumny:
Beny - 2016-03-18, 11:01

Marioo, siema i gratuluje wyboru :P
Biorąc pod uwagę że w Drobinie jest fajna knajpa "Stara wędzarnia" może będzie okazja kiedyś się tam spotkać :)

borysekb - 2016-03-18, 19:16

Również gratuluję wyboru.
Maszynka godna polecenia.

andy - 2016-03-20, 11:57

gratuluję zakupu! warty grzechu motorek ;-)
a co do mnie. odpaliłem wczoraj motorek, no i naciągnąłem pasek napędowy korzystając z uwag jw. powiem wam , ze nie jest to takie trudne, klucz (najlepiej oczkowy 27 do luzowania koła), klucz 12- 2 sztuki do regulacji napięcia pasa. do kompletu zakupiłem przyrząd do mierzenie siły naciągu pasa napędowego ( 75 zetów z allegro), cała operacja trwała niecałe kilkanaście minut. dodatkowo skorzystałem z mojego stojaka w celu wycentrowania koła.

arkady007 - 2016-03-20, 19:11

Siema Marioo :) witaj w gronie Strykerowców :P

Andy
nikt nie mówił, że to jest trudne :) trochę cierpliwości, przyrząd i jazda :) :)

ADi - 2016-07-24, 12:06

Szukam motocykla. Mam problem z określeniem jaki ma być. Dość oczywiste, że ma być Yamaha. Była już MS1900 i DS1100. Przymierzałem się już do Warriora, myślałem o Raiderze, a dziś przejechałem się Strykerem. Wiem, że na zakupy jest inny dział, ale może uda mi się niepostrzeżenie przemycić mój post skierowany właśnie do Strykerowców ;)

Oglądałem dziś ten sprzęt:
http://otomoto.pl/oferta/...y-ID6ypywz.html

Zdjęcia i film do oferty:
https://www.dropbox.com/s...hf7oeP9X-a?dl=0

Właściciel mówi, że kupił go na aukcji w USA w takim stanie jak jest i nic o nim nie wie. Jutro go sprawdzę po VINie jeszcze, ale już teraz znalazłem rdzawy nalot w kilku miejscach na spawach (spawy wyglądają ok), brak zatrzasków, różne malowania, przednia opona z 2009 roku. Przejechałem się i spodziewałem się, że będzie odjeżdżał (PC, filtr powietrza, wydech), a on jechał. Czytałem też Wasze opinie tutaj i też każdy zauważał, że Stryker dobrze się zbiera. Może jakieś opinie, rady z Waszej strony?

W mojej ocenie Styker, to mniejszy Raider. Bardzo się mylę?

arkady007 - 2016-07-24, 14:34

Nie mylisz się Kolego to jest taki pomniejszony Raider. Jest trochę różnic oczywiście poza silnikiem i wielkością ale generalnie - tak.
Stryker ma silnik 1300 ccm jak Ty jeździłeś MS 1900 no to się nie dziwię że dla Ciebie to nie jeździ :) :)
MS 1900 ma przecież moment jak w ciągniku siodłowym i wyciąga fury z rowów ;D ...
Stryker to nieco mniejszy ale i słabszy braciszek - to czuć.

Jeśli chodzi o rdzę na spawach - uważaj - ja mojego ściągałem z USA i żadnej rdzy na spawach nie mam i nie miałem. Zaśniedziały oczywiście elementy aluminiowe i niektóre przełączniki i złącza konektorowe (ta cholerna sól morska wszędzie włazi) i niektóre śrubki ale rama - nic. Brak zatrzasków świadczy jedynie o tym, że jakiś "fachowiec" od siedmiu boleści w sprzęcie dłubał ale skoro jest PC to może w czasie montażu. Skoro przednia guma jest 2009 - nastaw się na wymianę - guma będzie już twarda niestety - wiek robi swoje. Nie napisałeś z którego roku jest moto (opona może być o 1 rok starsza niż produkcja - tak może być.
co Ci tu doradzić - powinien się na sprzęcie przejechać ktoś kto ma 1300 to Ci powie czy jest OK czy nie przyspieszenie (i nie musi być Stryker - bo serducho mają identyczne).

ADi - 2016-07-24, 15:07

arkady007, Strykera porównuję do Drag Stara. W przyszłym tygodniu mam spotkać się z Beny'm i jego Strykerem, to pewnie będę miał porównanie.

Motocykl jest z 2011 roku i obie opony są do wymiany (łyse), ale mnie zastanawia właśnie rocznik gumy. Jestem podejrzliwy, bo wiem, że różne cuda ludzie robią. Zatrzaski, to pryszcz, ale z jakiegoś powodu mechanik fleja tam grzebał. PC jest przypięty na wierzchu pod kanapą, więc to nie to, bo brakuje z przodu pod półką i przy tylnym błotniku pod kanapą. Na pewno same nie wypadły.

arkady007, dziękuję za pomoc. Może wszystko wyjaśni się jak dostanę raport.

A jak Stryker wygląda w kosztach eksploatacji? Miałem porównanie DS1100 i MS1900. Nie tylko spalanie (DS 5-6l, a MS 7-10l), ale jakiekolwiek części kosztowały kosmiczne pieniądze. Czy Stryker też jest taki... ekskluzywny ? ;)

arkady007 - 2016-07-24, 16:13

No części do gwiazdek tanie nie są :-) ceny porównywalne do DSa . Jedno z czym jest prawdziwy problem to używki. Jak chcesz coś kupić to tylko na e`bayu bo u nas niewiele co jest.
Moim zdaniem warto Strykera kupić bo jest niegrzeczny :roll:
W temacie eksploatacji - mój pali od 6 do 10 litrów. Przy spokojnej jeździe z plecaczkiem 6.35 . Ja jestem ciężki i plecaczek także nie jest jakimś " szczypiorkiem" jak dla mnie OKi

borysekb - 2016-07-24, 17:20

Ja swojego Strykera również sprowadzałem i żadnych rdzawych nalotów na spawach nie było.
Sol morska pokazała swoje działanie tylko na zadrapanych uszkodzeniach błotnika. i zbiornika.
Nie miałem okazji jeździć Riderem ale uważam że Stryker to mały diabełek.
Uważam że STRYKER jest godny polecenia.
Ważę 105 kg i mam spalanie 5-6 litrów.

arkady007 - 2016-07-24, 20:27

Masz rację z tym diabełkiem ale Raider jest dużo silniejszy.
Mało Ci pali ;D może mój więcej może palić bo mam szybę i zap.... lol
Zawsze sobie za późno wyjadę i potem trzeba nadrobić czas lol

ADi - 2016-07-24, 20:36

arkady007 napisał/a:
Zawsze sobie za późno wyjadę i potem trzeba nadrobić czas lol



I to pewnie całkiem przypadkiem... ;)


Dostałem raport ze zdjęciami z USA. Miał przytartą prawą stronę, wciśnięty zbiornik, zerwane linki gazu i lusterka. Muszę porównać ten motocykl z innym, całkiem sprawnym.


Wymienialiście opony w swoich maszynach? Z tyłu szerokość 210, z przodu 21' - tanio nie będzie... :)

borysekb - 2016-07-24, 21:12

W tym roku wymieniłem komplet.
Kupiłem dedykowane Bridgestone (komplet około 1300 złociszy).
Są tańsze, które ponoć też są dobre. Ja nie narzekam i uważam że na tym nie ma co oszczędzać bo moto ma tylko dwa kółka.
Jeśli chodzi o spalanie ostatnie trasy były długie w kolumnach bez szaleństw.
W zeszłym roku jak odebrałem z statku i miałem przestawiony chip cobry [pod siedzeniem to spalał 8-10 i kopcił. Regulacja załatwiła sprawę.

Beny - 2016-07-27, 14:06

co do ogłoszenia to motocykl na 100% lakierowany
Nie ma wersji z całym czarnym bakiem ... opona z 2009 roku też nie może być w motocyklach produkowanych od 2011 ... tak więc składak

Oczywiście jak chcesz możemy go obejrzeć razem a nawet porównać :)

Ciumraga - 2017-04-12, 14:35

Temat dawno już przykurzony ale postanowiłem odświeżyć. Po kilku sezonach posiadania DS 650 przesiadłem sie w tym sezonie na Strykera ... URYWA DUPĘ ! !!
Ten motocykl jest po prostu świetny. Jak bym sie przesiadł ze starego dobrego opla astry do C klasy ;) Większy, wygodniejszy, lepiej się prowadzi.

Żeby nie było że same superlatywy to mam wrażenie że troszkę szarpie na niskich obrotach. Czytałem że nie jest tak elastyczny jak DS ale tu nie o to do końca chodzi. Czy inni też odczuli takie delikatne szarpnięcia ? Czy to standard dla tego modelu czy powinienem coś nad nim popracować ? :D

Beny - 2017-04-13, 07:29

Hej
Gratuluje wyboru. Tez przesiadałem sie z DS650 i miałem takie same odczucia. Do tego jest zaskakująco zwrotny - tego się nie spodziewałem .
Nie zauważyłem u siebie szarpań na niskich obrotach, cechą charakterystyczną na pewno jest dźwięk wydobywający się z silnika łącznie z lekkim piszczeniem :) to normalne tak jak głośne wbijanie niektórych biegów.

Skrzynia na pewno nie jest tak elastyczna jak w DS i trzeba się do niej przyzwyczaić a silnik faktycznie nie lubi niskich obrotów - tak z założenia.

Ciumraga - 2017-04-13, 08:40

Tak, trzeba przyznać ze jest bardziej zwrotny niż się spodziewałem :)

Z tym szarpaniem to jak odpuszczę sprzęgło na niskich obrotach (np. jadąc w korku między samochodami) potrafi właśnie szarpnąć i stuknąć tak jak by miał jakiś luz ...
Co to może być w takim razie ?

Za to nie słyszałem żadnych pisków ;) Mam dopiero 400km zrobione na nim więc trudno mówić o pełnej orientacji w dźwiękach i zachowaniach ale jak tylko wróci pogoda będę go badał dalej :D

pyra - 2017-04-13, 17:56

Ciumraga, to norma, nie jeździmy 1300 na niskich obrotach , 1 bieg i półsprzęgło - wiem to boli :evil: dlatego unikam korków i lansparad ;D
arkady007 - 2017-04-14, 10:24

Ciumraga
Nie przejmuj się te typy tak mają.
Trzeba wcześniej zapinać jedynkę i w korku mnie osobiście lepiej się jeździ wyżej go wykręcając niż wachlując 1/2 i 2/1 cały czas :)
Miłych wrażeń ze Strykiem :)

Ciumraga - 2017-04-28, 09:19

No pojezdzilem chwile dluzej (od ostatniej wiadomosci) i chyba poprostu musze sie przyzwyczaic do tego i odrobine zmienic styl :)


Dziekuje za odpowiedzi. Dobrze jest uzyskac potwierdzenie od kolegów na tej samej maszynie :)

Mokryd - 2017-07-10, 20:51

Niedawno przejąłem Strykera od arkady007 - dzięki jeszcze raz ;) Jestem niesamowicie zaskoczony tym co ta maszynka potrafi. Współpracuje genialnie, prowadzi się genialnie, ciężko wysiedzieć dłużej niż parę h bez niego :p Już mam parę pomysłów jak go jeszcze bardziej "dozbroić" , ale to sobie zostawię na przyszły sezon ;)

Do zobaczenia na trasie ! ;)

arkady007 - 2017-07-10, 23:53

Jak będziesz się wybierać gdzieś w okolice Śląska ( tak żeby było w połowie mniej więcej) to daj znać wcześniej :-)
Polatamy :-)

Beny - 2017-07-11, 09:39

Mokryd, Gratuluje wyboru :)

Jakbyś szukał szyby to mam na zbyciu

arkady007 - 2017-07-11, 10:20

Beny
A jaką masz ta szybę? I ile sobie cenisz?

Kita - 2017-07-12, 11:35

Wrzucisz jakieś foty? Planuje w przyszłym sezonie przesiąść się na tą sztukę :)
Mokryd - 2017-07-13, 10:29

a tak wygląda to cudo :)

http://ifotos.pl/zobacz/Lucekjpg_qpexxhh.jpg

edi17 - 2018-01-27, 18:09

Witam szanownych posiadaczy tego niezwykłego motocykla jakim jest YAMAHA STRYKER :) !

Panowie ! Jestem tu nowy i wielka prośba do Was...
odpowiedźcie mi proszę na pytanie - JAK SZYBKO STRYKER ROZPĘDZA SIĘ DO 100 KM/H ?? ?

Pytam, bo trudno znaleźć takie info. Co gorsza...znalazłem dwa czasy, bardzo rozbieżne ze sobą tj. 6,3 lub 4,3. Na jednej ze stron czas 4,3 podawany jest od rocznika 2013. Czyżby modyfikacja silnika ?? Rozbieżność ogromna ( 2s ). Jeśli to prawda, to raczej nie warto szukać po modelach sprzed 2013.

Mam nadzieję, że pomożecie i niedługo dołączę do tego zacnego grona :)

tygrys - 2018-01-27, 18:20

http://www.yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=11

Proponuję luknąć tutaj - myślę , że na początek rozwiejesz wszystkie wątpliwości ;/

edi17 - 2018-01-27, 19:10

tygrys napisał/a:
http://www.yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=11

Proponuję luknąć tutaj - myślę , że na początek rozwiejesz wszystkie wątpliwości ;/


Oczywiście, dzięki za podpowiedź co do zasad rozpoczynania bytności na forum. Nie omieszkam zrobić tego, czym prędzej.
Po prostu, temat dość pilny, dlatego od niego zacząłem a znalezienie właścicieli strykerów nie jest łatwe.

pyra - 2018-01-27, 19:21

MS 5,0 ;D
qurll - 2018-01-27, 19:33

Ja nie sprawdzałem,ale mi wystarcza bez mierzenia lol
Powiem tak, dla mnie jest szybki ;D

A tak naprawdę,czy to ma znaczenia przy takim sprzęcie,sekunda w tą czy tamtą?

Jeżeli chcę się walczyć o sekundy, to trzeba byłoby kupić Kawasaki Ninja H2R.

edi17 - 2018-01-27, 19:45

https://www.zeroto60times...0-60-mph-times/

Ciekawe dane znalazłem właśnie na tej stronie.
Oczywiście, dla mnie również Stryker będzie sprawiał wrażenie szybkiej maszyny, tym bardziej, że do tej pory jeździłem na słabiutkim Drag starze 650, ciągot do szybkiej jazdy też nie mam.
Jednak, skoro już się rozglądam to chciałbym znać takie, jednak podstawowe parametry.

qurll - 2018-01-27, 19:59

Ja też się przesiadłem z Drag Stara 650 i różnica jest spora ;D
Do tego mój jest troszeczkę "podrasowany" w sensie zmiany filtra,wydechów+Power Commander.

Niby to dodaje mocy,choć nie było mi tego sprawdzić jak zachowywał się bez tego.

Ogólnie ja bym ściągał ten model na twoim miejscu ze Stanów,choć nie wiem jak to teraz wygląda z rejestracją modeli bez ABS i Normy Euro ?

A co do tego,że chcesz wiedzieć jak najwięcej to dobrze.
Sam starałem się dowiedzieć jak najwięcej,ale to akurat mnie nie interesowało ;d

edi17 - 2018-01-27, 20:12

qurll napisał/a:
Ja też się przesiadłem z Drag Stara 650 i różnica jest spora ;D
Do tego mój jest troszeczkę "podrasowany" w sensie zmiany filtra,wydechów+Power Commander.

Niby to dodaje mocy,choć nie było mi tego sprawdzić jak zachowywał się bez tego.

Ogólnie ja bym ściągał ten model na twoim miejscu ze Stanów,choć nie wiem jak to teraz wygląda z rejestracją modeli bez ABS i Normy Euro ?

A co do tego,że chcesz wiedzieć jak najwięcej to dobrze.
Sam starałem się dowiedzieć jak najwięcej,ale to akurat mnie nie interesowało ;d


Nowe normy i ABS to nie problem, bo dotyczą one tylko motocykli produkowanych od 2017.
To tak jakbyś nie mógł sprowadzić 10 letniego Passata, bo nie spełnia dzisiejsych norm :)
Tak, masz rację, import z USA to chyba najlepsza opcja w przypadku, tak rzadkich modeli. W kraju na aukcjach bieda.
Macie jakieś doświadczenia jeśli chodzi o kupno moto za oceanem ?

[ Dodano: 2018-01-27, 20:14 ]
pyra napisał/a:
MS 5,0 ;D


Skąd takie dane ??

pyra - 2018-01-27, 20:23

Życie ;D
qurll - 2018-01-27, 20:42

Co do ściągnięcia ze Stanów,to ja ściągałem przez POLKOM.
Jednak tam może być problem z upatrzeniem modelu, bo firma bierze tylko z jednego miejsca, oczywiście jest to z jednej strony +, a z drugiej -.

Masz tu śliczny egzemplarz ;d

https://www.cycletrader.c...yker-5001526971

edi17 - 2018-01-27, 22:14

Widzisz, tylko że, ja niczym klasyk, kwestii koloru muszę się przyznać, że to obojętne jaki będzie miał kolor...pod warunkiem, że będzie to czarny :)

Np ten https://www.cycletrader.c...aven-5000461538

qurll - 2018-01-28, 11:17

edi17 napisał/a:
Np ten https://www.cycletrader.c...aven-5000461538


Nie dziwię Ci się, mój też jest czarny ;D
Choć ten z mojego postu 3 lata młodszy.

Ten wygląda ślicznie ;d
Owiewka(choć trochę mała),ale jest, gmol i wydechy Cobry + podesty,malowanie oryginalne.

Na zdjęciach ok
Choć jak to zawsze bywa przy zakupie,resztę zobaczysz dopiero na żywo,a niektóre po przejściu na Twoją własność.
Ale to tak jest przy zakupie ;d

edi17 - 2018-01-28, 14:53

I cena też chyba dobra.
Niestety, jeśli zdecyduje się na sprrowadzenie z USA, wtedy zobaczę go dopiero przy odbiorze.
Jednak, właściciel firmy Amer-Auto z Grudziądza, która zajmuje się tym od wielu lat zapewniał mnie, że rozczarowania wynikające z rozbieżności z opisem na aucji prawie się nie zdarzają, a ich klienci są zadowoleni. Nie wiem jakie Wy macie doświadczenie...
Sam mam zamiar wpeowadzić własne modyfikacje do mojego Strykera m.in wydechy Vance & Haince big radius :)

SATURIAN - 2018-01-28, 20:56

edi17 napisał/a:
Sam mam zamiar wpeowadzić własne modyfikacje do mojego Strykera m.in wydechy Vance & Haince big radius


Ja to bym mu na początku drugą tarczę hamulcową na przód uczepił .

Beny - 2018-01-29, 17:01

SATURIAN, byly takie pomysły ale nie ma sensu za dużo roboty. Tarcza jest większa niż przy ma

Co to prędkości to te 4sek to chyba lekka przesada choć moto zbiera się całkiem ładnie zbiera jak jest ciepło. Roznica 2 sek go jakoś mi się wierzyć nie chce ale ten model można podkręcić czy to powerem czy dobra

Ja swojego kupiłem także w Polkom jak będziesz faktycznie zdecydowany do daj znać na priva może w dobre ręce bym oddal ;) choć na razie mi się jeszcze nie spieszy

edi17 - 2018-01-29, 17:13

Z ciekawwości Beny... mógłbyś wrzucić foto swojej maszyny ?
Beny - 2018-01-29, 21:36

edi17,
https://drive.google.com/open?id=1zRCAPgX_tzd9pP9jHdKyAMa4UKkA8z7Q

edi17 - 2018-01-29, 21:59

Piękny...tylko dlaczego nie czarny ;D ? Wiem, moje zboczenie :)
Oparcie widzę, że od innego modelu. Osobiście dedykowane mi też nie pasuje, szukałbym innego.
Jako kilkuletni użytkownik - czy jest coś na co można narzekać jeśli chodzi o eksploatacje, dostępność części czy usterki w tym modelu ??

Beny - 2018-01-29, 22:18

Pamiętaj ze czarne nie wychodziły we wszystkich rocznikach jeżeli już się uparłeś na taki kolor tak jak nie wszystkie roczniki maja czarne kominy. Model ten przez chwile był sprzedawany jako XVS1300CU w polskich i europejskich salonach tak wiec jest dostęp do zdecydowanej większości części w serwisach yamahy. Zreszta silnik jak i skrzynia jest ta sama co w MS1300.

Oparcie mam cobry a bagażnik sam robiłem ;) oraz dołożonych kilka gadgetow :)

Co do eksploatacji to można mieć zastrzeżenia do mniejszego niż w innych modelach baku. Zasięg na nim to jakies 200-240km w zależności od stylu jazdy.

Druga rzecz to opona 210’z tylu - wyglada pięknie i na płaskim pięknie klei ale koleiny tez poczujesz ;) ale to kwestia przyzwyczajenia.

Tak jak pisałem wcześniej mistrzostwo natomiast to pozycja kierowcy - wygodniejszej na razie nie znalazłem oraz zwrotność i prowadzenie tego motocykla :)

Miron - 2018-01-29, 22:26

blleeee ohyda ;p
SATURIAN - 2018-01-29, 23:38

Beny , brakuje mu tylko tarczy z przodu i silnika 1900 ;)
Beny - 2018-01-30, 06:54

SATURIAN napisał/a:
Beny , brakuje mu tylko tarczy z przodu i silnika 1900 ;)
i kapcia 240 ;) zgadza się - choć powiem ci ze po mieście tez jest zdecydowanie bardziej zwrotny ;)
edi17 - 2018-02-02, 19:39

Beny jeszcze bardziej mnie przekonałeś, że Stryker to jedyny słuszny wybór ;)

[ Dodano: 2018-02-02, 19:55 ]
A czarne wychodziły w co najmniej trzech rocznikach 2011/12/13, więc jest wybór. Wydechy to rzecz wymienna.

Bakteria77 - 2018-02-02, 21:47

Około tysiaka wyłożysz i kolor też może być jaki sobie zażyczysz ;D
andy - 2018-02-08, 14:34

nigdy nie mierzyłem, mam motocykl z 2014, i wydaje mi się, ze bliżej 6- tki, muszę rzeczywiście spróbować to pomierzyć, na pewno jedno! ten motor lubi wchodzić w wysokie obroty!
edi17 - 2018-02-22, 19:12

To akurat prawda. Z wielu źródeł wiem, że maksymalna moc jest uzyskiwana w wysokim zakresie obrotów, więc raczej nie jest to motocykl do spokojnego "pyrkotania" :)
ADi - 2018-02-24, 08:30

edi17, mam jednak wrażenie, że cięgnie Cię do prędkości i przyspieszenia. Doskonałym wyborem byłby Warrior, który jest faktycznie wyścigowy. Bardziej uniwersalny jeszcze Raider z 3,5 do setki, ale ze spokojnym wyglądem. Szczególnie z gumą z tyłu 240 ;)
Nebiros - 2018-02-27, 10:47

Jak jest z dostępem części do tej piękności? Trzeba wszystko sprowadzać z USA? :)
ADi - 2018-02-27, 14:16

Nebiros, to jest Yamaha, a Yamaha przecież się nie psuje ! :)
Beny - 2018-02-27, 23:02

Nebiros, jeżeli pytasz o strykera to większość części kupisz w Polsce w serwisie. Model ten był sprzedawany w Europie IP płace jako XVS1300CU
qurll - 2018-02-28, 10:00

Zgadza się wszystkie części i materiały eksploatacyjne(oleje,płyny) dostaniesz w serwisach, nawet elementy customowe.
Sam kupowałem to wiem :)

Nebiros - 2018-02-28, 11:52

A jeszcze się pozwolę spytać - Co się najczęściej psuje i czy Yamaha ma bardzo, czy bardzo bardzo wygórowane ceny w serwisie? ;p
qurll - 2018-03-01, 14:33

Yamaha się psuje ?
Przy normalnym użytkowaniu i dbaniu o sprzęt(serwis),nie powinno nic złego się dziać.
Choć z drugiej strony patrząc,to tylko maszyna.

Co do cen, to ja kupując w serwisie materiały eksploatacyjne(olej,płyn chłodniczy,płyn hamulcowy,zestaw do czyszczenia filtra K&N i podkładki pod śruby spustowe) zapłaciłem 440 zł. z przesyłką.
Czy to wiele? Nie sądzę :)

edi17 - 2018-03-05, 20:10

ADi, akurat tu się mylisz. Ja właśnie cenię sobie spokojną, majestatyczną jazdę :) Tak więc, akurat charakterystyka osiągów strykera nie do końca mi odpowiada ale nie ma motocykli idealnych.
Jego nietuzinkowy wygląd w pełni to rekompensuje.
O Warriorze chwile myślałem. Osiągi powalają...ale brak mu tego stylu troszkę :)

Ps. Czarny Stryker kupiony w USA. Około maja się pochwalę Panowie :)

Beny - 2018-03-06, 10:48

edi17, brawo za dobry wybór
Mokryd - 2018-03-12, 17:13

Witam, ja mam pytanko co do przeróbek u Stryker'a... Chciałbym założyć wydech cobry i filtr hypercharger z modułem ecu flash. Gdzie mógłbym znaleźć odpowiednią pomoc przy ustawieniu mieszanki po zmianie wydechu i filtra? Z góry dzięki za pomoc :)
pyra - 2018-03-12, 18:33

Komputer sam znajdzie ;D
Mokryd - 2018-03-13, 19:03

Teoretycznie :P Szukałem, ale chciałem może znaleźć firmę, którą polecają obecni użytkownicy forum ;)
ADi - 2018-03-13, 19:14

Praktycznie też. A jak już znajdziesz mechanika, który będzie chciał ustawiać mieszankę w MSie, to zapamiętaj go dobrze i w przyszłości unikaj jak ognia.
pyra - 2018-03-13, 19:21

Mokryd, jak chcesz grzebać to kup Power Commander
Mokryd - 2018-03-14, 07:58

To w takim razie ostatecznie co polecacie, PC ? Podobno wysyłają ustawiony od razu pod model. Nie będę potrzebował korekty jakiejkolwiek?
ADi - 2018-03-14, 08:44

Mokryd, a po co w ogóle coś grzebać? Nie działa, popsuło się? Załóż nowe wydechy, przejedź kilka kilometrów i jeśli się okaże, że będziesz chciał więcej mocy, to pomyśl o PC. Po zamianie wydechów komputer w Twoim motocyklu sam dobierze wszystkie parametry. Tylko żebyś z oryginalnym wydechem nie wyrzucił sondy.
Mokryd - 2018-03-14, 12:08

W porządku, więc najpierw wymiana wydechu i filtra powietrza, a później się zobaczy.
Dzięki za wskazówki :)

edi17 - 2018-03-15, 20:12

Ja do swojego Strykera planuje założyć wydechy V&H. U oficjalnego dystrybutora dowiedziałem się, że po zmianie wydechów z oryginalnych na akcesoryjne wypada zrobić synchronizację przepustnic.
Nie znam się szczególnie na mechanice, więc nie wiem czy to prawda.

pyra - 2018-03-15, 20:18

edi17 napisał/a:
wypada zrobić synchronizację przepustnic.
chyba wypada kasę nabić :evil:
ROBERT72 - 2018-03-15, 20:18

edi17, a po co skoro masz komputer który kieruje wtryskami.Masz po to sondy by informowały komp o składzie spalin a następnie układ sam sobie powinien skorygować ustawienia tak jak napisał ADi, wcześniej.Mechanior naciąga Cie .
Mokryd - 2018-03-20, 18:21

Jeszcze jedno pytanko mam...

Gdybym chciał (kiedyś) wymienić oponę z "dupy strony" na 240, to czy mogę ją założyć na obecnej feldze?

Opona istniejąca 210/40 R18 na 240/40 R18

Jak nowa będzie się zachowywać na starej feldze

pyra - 2018-03-20, 19:27

a zmieści się w błotniku i wahaczu ? no i jak moto będzie skręcać :nie_wiem:
ADi - 2018-03-20, 19:30

Nie wiem jak to jest w Strykerze, ale w Raiderze zamiana z 210 na 240 działa. I skręca ! :)
Mokryd - 2018-03-20, 19:32

Zmieści się :) ale pytam tylko teoretycznie, dla wiedzy :) wyższe jednostki mają seryjnie 240, także jakoś to przechodzi a i tyłek większy się wydaje :)

[ Dodano: 2018-03-20, 19:37 ]
ADi, a jak nowa opona na feldze się zachowuje ?

Beny - 2018-03-21, 11:04

Mokryd, wszystko na ten temat znajdziesz na amerykańskim forum Strykera.
Założysz i zmieścisz 240 - pytanie o sens - ale to pytanie jak o gust :P

ADi - 2018-03-21, 11:25

Mokryd napisał/a:
ADi, a jak nowa opona na feldze się zachowuje ?


Nie ma żadnych problemów na zakrętach, na prostej i na postoju też :) Nic się nie dzieje.

Jeśli idzie o cel takiej zamiany, to właściwie tylko wygląd, bo szersza opona raczej pogarsza trakcję. No i zwiększa koszty. Przy zamianie z 210 na 240 i przy rozsądnej jeździe nie czuć różnicy, ale już przy 300 trudno motocyklem skręcać.

Mokryd - 2018-03-21, 14:33

ok, dzięki Panowie za wskazówki ;)
Ice-Man - 2018-03-23, 23:35

https://www.youtube.com/watch?v=dM8kSB148ic

Tu film o zakładaniu szerszej opony na węższą felgę. Technicznie.

edi17 - 2018-06-14, 18:03

Panowie...po długim czasie oczekiwania, mogę oznajmić, że właśnie dołączyłem do elitarnego grona posiadaczy wyjątkowego motocykla jakim jest YAMAHA STRYKER 1300 :)
ADi - 2018-06-14, 18:20

Wspaniały! A jaki szybki kolor ! Gratuluję i życzę samych przyjemności na Strykerze.
Pio_Treq - 2018-06-14, 18:31

Gratulacje!!! :)
shaq - 2018-06-14, 18:35

Fajna maszyna. Gratki.
Beny - 2018-06-14, 20:09

No miło :) gratuluje
Tatuś - 2018-06-14, 20:17

fajny, fajny. Gratulacje :brawo2:
edi17 - 2018-06-14, 20:40

W planach duże skórzane sakwy oraz nowy wydech.

Mam nadzieję, że uda się gdzieś na zlocie spotkać w tym roku, któregoś Was :)

robert_p (vel Hipis) - 2018-06-15, 08:20

Piękna maszyna. Ciekaw jestem jak będzie wyglądać z dużymi sakwami.
Niech dobrze służy.

edi17 - 2018-07-01, 18:08

Customizacja

Krok 1
Wydechy Vance&Hines
Jeśli ktoś chce zapytać jak brzmią, od razu odpowiadam. Są głośne. Miałem nadzieje na trochę mniej decybeli, ale trudno.
Teraz Stryker nie tylko wygląda zadziornie i walecznie ale i brzmi :)

Pytanie do posiadaczy
Ile u Was wychodzi spalanie ?
Ja zalałem bak (prawie) do pełna, a kontrolka rezerwy zaświeciła się już po zrobieniu 100mil :shock:

Dwoogie - 2018-07-01, 20:39

Mam te same wydechy u siebie. Super wyglądają, chociaż przy dłuższej jeździe faktycznie w głowie dudni. Ale za to dźwięk przepiękny - cos za cos.
Beny - 2018-07-02, 07:49

edi17, Big Radiusy są głośnie - to opinia wielu ludzi na forum strykera Cobra troche cichsza.

Co do spalania to
w samym mieście zdazyło mi się dojść do twojego pułapu czyli bak na 100 mil
w mieszanym lub poza miastem jest zdecydowanie lepiej - 160 mil na baku

(dla uzupełnienia bak w strykerze jest o kilka litrów mniejszy niż we wszystkich innych modelach :/ )

edi17 - 2018-08-20, 18:09

Krok drugi
Skórzane duże sakwy i stelaże

Wybór modelu sakw oraz rozmiaru był trudny i długo dokonywany, ale efekt dla mnie jest idealny.
Oryginalne stelaże przerobiłem, wspawując po dwa płaskowniki i przykręcając sakwy na 6 śrub każdą.
Zostały jeszcze gmole.

Beny - 2018-08-21, 10:37

edi17, wyglądają dobrze ... powiedz mi czy są szersze jak kiera ?? ?
edi17 - 2018-08-21, 18:43

Nie mierzyłem, wzrokowo praktycznie się pokrywają, więc jest dość szeroko, ale ok.
Dodam, że aby tak to wyglądało musiałem zeszlifować z długości oryginlne tulejki mocujące oparcie z błotnikiem, czym zaoszczędziłem kila centymetrów szerokości.
Zabawy było sporo, kolega mi pomagał.

F.I.P. Berek - 2018-08-21, 21:02

No, bez jaj - połączenie tego motocykla z sakwami to DRAMAT.
pyra - 2018-08-21, 21:13

Uff, a myślałem że tylko ja uważam, custom tylko na golasa
Miron - 2018-08-22, 16:47

Rzeczywiście, ładny był motocykl ;/ No, ale o gust każdy ma inny, to jego prawo.
edi17 - 2018-08-22, 19:19

Oczywiście, każdy gusta ma swoje.
Jedna każdy kto nie używa swojego motocykla, tylko do lansu koło komina wie, że sakwy czy inny bagaż to nie opcja, a konieczność.
Motocyklista z plecakiem na cruiserze - to jest dramat (pojemność jednej sakwy). Jakiś worek na siedzieniu - jeszcze większy dramat.
A ja nie zdjąłbym tych pięknych sakw nawet, jak ktoś chciałby za mną jeździć i wozić mi graty ;D
PS. wiedziałem, że Stryker bedzie wywoływał w ludziach zainteresowanie a nawet zachwyt...ale, na taką ilość ludzi, szczególnie motocyklistów zbierających szczękę z podłogi, gdy podziwiają go na parkingu albo przysiadają, to się nie przygotowywałem. Z sakwami oczywiście ;d


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group