YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Elektryka - świeci wskażnik zapłonu - zółta kontrolka

yorguś - 2015-05-15, 21:15
Temat postu: świeci wskażnik zapłonu - zółta kontrolka
Panowie świeci mi sie na konsoli wskażnik zapłonu zółta kontrolka która wydaje mi sie że po odpaleniu powinna zgasnąc.Odpinałem konsole wcześniej bez odłączenia aku.Na YT sa filmiki i tam też różnie raz świeci ,a raz nie.Proszę o wasze opinie i spostrzeżenia.
grzechu - 2015-05-15, 21:51

yorguś, odłącz na chwile akumulator powinno się zresetować
norton - 2015-05-18, 07:33

Odpinałem konsolę i akumulator miałem podłączony, ale nie miałem takiego problemu.Ta kontrolka nie może się świecić przy zapalonym silniku, nie pamiętam czy jest możliwość zamiany przewodów, ale chyba nie.
soft - 2015-05-18, 21:23

yorguś napisał/a:
Panowie świeci mi sie na konsoli wskażnik zapłonu zółta kontrolka która wydaje mi sie że po odpaleniu powinna zgasnąc.Odpinałem konsole wcześniej bez odłączenia aku.Na YT sa filmiki i tam też różnie raz świeci ,a raz nie.Proszę o wasze opinie i spostrzeżenia.


Wprowadź komputer motocykla w tryb diagnostyczny i odczytaj numer błędu który wyświetli się.
Sposób wejścia w tryb diagnostyczny znajdziesz w service manualu.

norton - 2015-05-19, 11:00

Soft podaj stronę

[ Dodano: 2015-05-19, 11:42 ]
Yorguś jest to lampka układu elektrycznego ma się zapalić na kilka sekund po przekręceniu kluczykai i przestać świecić obojętnie czy silnik pracuje czy nie.Może się zdarzyć że będzie świecić gdy poziom paliwa spadnie poniżej rezerwy .A reset ustawień konsoli robimy przyciskiem z prawej strony kierownicy bez potrzeby odpinania akumulatora .Nie kture modele miały taki przycisk z lewej strony konsoli u mnie jest dżwigienka z prawej strony na kierownicy

soft - 2015-05-19, 16:22

norton napisał/a:
Soft podaj stronę


Temat zaczyna się na 7-29 a opis szczegółowy wejścia w "Diagnostic Mode" jest na 7-33 (szukaj ok. strony nr 376)
Przeczytaj od początku - tam jest wzmianka kiedy się świeci, kiedy mruga i kiedy i jak się to zresetuje.

yorguś - 2015-05-19, 20:48

Jeżeli ktoś chce wejść w tryb diagnostyczny to robi,się to tak ;właczasz przycisk reset,nastepnie trzymając ten przycisk włanczasz zapłon i trzymasz przez 5 sek i przechodzisz w tryb diagnostycxzny.Tylko jeden problem jest przewijasz sobie te cyferki i nic z tego nie kapuje .Problem może leżeć w tym że mam kominy akcesoryjne i brak zaworu exap,lambde podłączoną mam.Już obcykałem -poz nr 62 zawiera kody błedów-miałem exap i dwa inne które wykasowałem,ale to gówno dalej świeci.A błedy kasujecie przyciskiem wygaszania moto.
yorguś - 2015-05-19, 22:00

Po przekręceniu stacyjki pojawia sie na wyswietlaczy 17 to kod exapu ,którego nie mam,chyba tak musi już zostać

[ Dodano: 2015-05-19, 22:12 ]
Tutaj macie kody ,przydadzą sie może-albo
[edit]
Displayed Fault Codes For The ‘Liners
12 - Crankshaft Position Sensor <<Dead Engine>>
13 - Cyl #1 Intake Air Pressure sensor (open or shorted)
14 - Cyl #1 Intake Air Pressure Sensor (hose system) - Clogged or detached
15 - Throttle Position Sensor (open or shorted)
17 - EXUP Servo Motor Ckt. (open or shorted)
18 - EXUP Motor Locked Up – Frozen
19 - Blue/Black ECU wire broken or disconnected <<Dead Engine>>
22 - Air Temp Sensor (in headlight) (open or shorted)
24 - O2 Sensor – No Normal Signal Received
25 - Cyl #2 Intake Air Pressure Sensor (open or shorted)
26 - Cyl #2 Intake Air Pressure Sensor (hose system) - Clogged or detached
28 - Engine Temp. Sensor (open or shorted)
30 - Lean Angle Sensor Latched Up (Bike Laid Down) <<Dead Engine>>
33 - Cyl #1 L. or R. Faulty Ignition Coil << May Run >>
34 - Cyl #2 L. or R. Faulty Ignition Coil << May Run >>
35 - Cyl #1 L. or R. Faulty Ignition coil << May Run >>
36 - Cyl #2 L. or R. Faulty Ignition Coil << May Run >>
37 - ESC Valve Stuck Open (Engine Speed Control / High Idle Speed)
41 - Lean Angle Sensor (open or shorted) <<Dead Engine>>
42 - Speed Sensor – No Normal Signals Received OR Neutral Switch (open or shorted)
43 - Fuel System Voltage (ECU Unable to Monitor Batt. Voltage)
44 - Error In Writing Amount Of CO Adjustment To EEPROM
46 - Voltage To F.I. System Not Normal
50 - ECU Internal Failure – Memory Check <<Dead Engine>>
70 - Engine Idling Stop – After 20 Minutes Of Idling

[edit]
The Following Are ECU (Engine Control Unit) Failures - All Result In A Dead Engine
ER-1..No Signals Are Received From The ECU (output error)
ER-2 No Signals Are Received From The ECU (within a certain duration)
ER-3 Data From ECU Received Incorrectly
ER-4 Bad Data Has been Received From The Meter
lepiej nie!

nie upieraj się z pisaniem w temacie podświetlenia tablicy rej :evil: nie będę przenosił wiecznie//pyra

soft - 2015-05-20, 22:53

exup można ogłupić.
Trzeba podłączyć silniczek exup`a do instalacji - tak jak był fabrycznie i zamontować coś co będzie ograniczało jego ruch - tak jakby osiągnął dwie pozycje skrajne - czyli otwarty i zamknięty.

Zazwyczaj do tłumików dodawana jest blaszka którą montuje się na silniczku, a która ogranicza jego ruch w prawo i w lewo.

Można to zrobić też elektronicznie - wpisz w ebay hasło: yamaha xv 1900 exup eliminator

yorguś - 2015-05-22, 07:32

ok dzięki zamówione ,jak założe to dam znać czy jest poprawa,póki co zamykam temat.

[ Dodano: 2015-07-05, 15:41 ]
No i nadejszła wiekopomna chwila moduł kupiony,podpięty i wszysko hula jak trzeba,dzięki za podpowiedż o tym ustrojstwie,teraz cieszę się już tylko super jazdą.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group