YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Warsztaty - Serwis Lublin

Krokus - 2013-03-27, 11:25
: Temat postu: Serwis Lublin
Koledzy , Kolezanki gdzie wybrać się na serwis w Lublinie lub okolicach ze swoim dragiem- wymiana oleju, synchro gaźników itp? Pytam bo to pierwszy serwis po zakupie na własna rękę. Macie jakis sprawdzony warsztat? W necie znalazłem nmr .
tomboj - 2013-03-27, 11:34
:
Jeśli pasuje kierunek na Kraśnik, to polecam serwis motocyklowy w Niedrzwicy Dużej
http://www.moto-cult.pl/start
Żółw - 2013-03-27, 12:03
:
Polecam Moto-GP na Nałęczowskiej. Dwa razy tam się serwisowałem i jestem bardzo zadowolony. Ceny bardzo przystępne i fachowa obsługa.
tomboj - 2013-03-27, 12:22
:
Moto-cult prowadzą właśnie mechanicy, którzy pracowali w Moto-GP.
Krokus - 2013-03-27, 13:23
:
Dzięki za namiary
Graboss - 2013-03-27, 18:38
:
Krokus - ja słyszałem kilka negatywnych opinii o motoGP.

Jak chcesz to się wstrzymaj ja będę na dniach (czytaj jak tylko pogoda pozwoli) robił to samo u siebie. Umówiony jestem z Marcinem z MonsterGarage (Kalinówka). Koleś bardzo sympatyczny i rzeczowy. Ceny pewnie takie jak wszędzie ale ja jadę do niego bo zrobił na mnie mega wrażenie jak kasku i kurtki szukałem.

Jeśli nie to masz jeszcze serwis na
1. Elizówce (ok 150m za giełdą po przeciwnej stronie)
2. Motocyklada na Walecznych (zaraz za cmentarzem jadąc w stronę Elizówki)
3. Naprawa motocykli Grześ (wygoogluj sobie - o nim słyszałem dobre opnie)
soft - 2013-03-27, 18:44
:
NMR - Naprawa Motocykli Różnych (ASO Yamahy) w okolicach energetyków.
Szef - Skóra
Porządny serwis z tradycjami.
Peters - 2013-03-27, 19:28
:
soft napisał/a:
NMR - Naprawa Motocykli Różnych (ASO Yamahy) w okolicach energetyków.

Serwis przeniesiony na Nałęczowską .
Krokus - 2013-03-27, 21:13
:
Podziekowal raz jeszcze za pomoc. Dzieki Graboss za propozycje. Tak szybko to sie pewnie nie spreze ;)
cytek - 2013-08-16, 14:18
:
Witam. Moto-Cult ... Miałem wątpliwą przyjemność serwisować motocykl u nich. Nie polecam. Być może właściciele wiedzą co robią, lecz zatrudniają osoby do pomocy które już nie wiedzą Serwis sprowadził się do czterech wizyt poprawkowych, a następnie do innego serwisu gdyż nie potrafili usunąć własnych błędów. Sumując obity z każdej możliwej strony motocykl, i dodatkowo i tak trzeba pojechać w inne miejsce. Chcesz pojechać do moto-cult. Spal kasę w ognisku to będzie mniej więcej odpowiadało naprawie... a i weź gwoździe i porysuj sobie moto. To będzie bez wątpienia lepsze rozwiązanie. A moto GP no cóż terminy mają kosmiczne. Zostawiasz moto na 3 tygodnie wracasz a on stoi jak stał. Ale przynajmniej bez poprawek. Tak więc jak dla mnie kwestia naprawdę dobrego serwisu jest nadal otwarta. Bo Moto-Cult to kpina. I każdemu odradzam, choć chłopaki miłe i z rozbrajającym uśmiechem naprawiają pokazane palcem babole. Ale po co ?
Etek - 2013-08-19, 22:10
:
Jak jesteś z Lublina to po kiego kombinujesz?
Zostaw moto w NMR - "Naprawa Motocykli Różnych", chyba ul. Warszawska, ale głowy sobie nie dam uciąć i będziesz miał fachową obsługę.
Do niedawna byli dealerem Yamaha, ale serwis autoryzowany im został.
Znam właściciela i mogę polecić.

[ Dodano: 2013-08-19, 22:14 ]
ot - Nałęczowska ulica. nie doczytałem poprzedników. wal do nich śmiało.