YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Zakup - Zakup Drag Star v Virago 535

pool21 - 2009-05-16, 10:58
Temat postu: Zakup Drag Star v Virago 535
Od paru tygodni szukam swego pierwszego jednośladu początkowo wybór padł na virago ale po obejrzeniu na parkingu Draga mam teraz zamęt i nie wiem za co się wziąść może pomożecie podjąć jakąś słuszną decyzje
dadamos - 2009-05-16, 11:02

Jedyna słuszna to Drag Star ! !
pool21 - 2009-05-16, 11:32

może jakieś za i przeciw
JARY DZIADEK - 2009-05-16, 11:33

Przemyśl ten zakup!!!! wybierz draga ! !!! :)


Kolego, przeczytaj uważnie pkt. 1 Regulaminu. Kolejny Twój post = ostrzeżenie evil
JanekBo

pool21 - 2009-05-16, 11:48

a jeszcze jedno pytanko czy kupować teraz jeśli wybrałbym draga to musiał bym się troche kredtyem podeprzeć czy lepiej troszkę poczekać , bo wiadomo treaz jest sezon, jeśli poczekać to kiedy najlepiej kupić
shipp - 2009-05-16, 11:48

pool21 napisał/a:
może jakieś za i przeciw

Jakie za i przeciw chcesz???
Zakładając, że chcesz wybrac pomiędzy Virago a Dragiem o zbliżonej pojemności, to różnica w jeździe nie będzie duża /w sensie osiągi i prędkości/. Sam musisz wiedziec, czy kręci Cię typowy lekki chopper czy ciężki cruiser. To są motocykle narzucające właścicielowi swój charakter, jak też powinny odpowiadac charakterowi jeźdźca. Czy spoko easy rider na chopperze czy twardy black rider na cruiserze? Tylko Ty sam możesz odpowiedziec sobie na to pytanie. Ostatecznie, zapytałeś na forum Drag Stara, więc jakiej odpowiedzi się spodziewałeś? :hahaha:

shipp - 2009-05-16, 11:51

pool21 napisał/a:
a jeszcze jedno pytanko czy kupować teraz jeśli wybrałbym draga to musiał bym się troche kredtyem podeprzeć czy lepiej troszkę poczekać , bo wiadomo treaz jest sezon, jeśli poczekać to kiedy najlepiej kupić

Nie od dziś wiadomo, że poza sezonem sprzęty tanieją, żeby zrobic miejsce nowym. W sezonie zawsze trzeba więcej zapłacic, ale z drugiej strony łatwiej trafic na doskonały egzemplarz. Coś za coś.

Arcon - 2009-05-16, 14:01

Jako świeży posiadacz Gwiazdki powiem tak - w pierwszej wersji też przymierzałem się do Virago 535, bo DragStar, hmmm..., trochę mnie wystraszył swoją wielkością, i wydawało mi się, że Virago szybciej będę w stanie opanować.

No i na motobajzlu dosiadłem Virago... i przestałem mieć wątpliwości :brawo: Gdybym kupił Virago, po tygodniu szukałbym czegoś większego :hahaha: A tak troszkę tylko żałuję, że nie kupiłem od razu 1100 :nie_wiem:

A niezależnie od wszystkiego, to chyba prawdą jest to co ludzie piszą - jeśli masz więcej niż 175 cm wzrostu, to Virago będzie zwyczajnie dla Ciebie za małe.

1janbo - 2009-05-16, 14:10

Poczytaj też na aktywnym forum Virago... a potem przemyśl "za" i "przeciw", tam też wiele piszą o tym moto :-)
Gucio68 - 2009-05-16, 14:23

Rozumiem,że dylemat jest pomiędzy virago 535 a DragStar 650 :wiewior:
Po pierwsze-Tak krawiec kraje jak mu materiał staje.Czyli kasa.Silnik 650 to podpieszczony 535.
Po drugie-Jak kupisz 535 (zakładając iż po pierwsze nie dotyczy) na następny sezon szukasz DragStara-gwarantuje.
Przerabiałem (tylko z virago 750) to i sądze,że nie jestem sam.
Powodzenia w rozmyślaniach.

grzechu - 2009-05-16, 14:27

już tu ktoś kiedyś napisał :
sprzedaj z domu wszystko i jak już będziesz myślał ze nic niema do sprzedania to obejrzyj dom jeszcze raz napewno jeszcze coś zostało i........... kupuj draga

Roben - 2009-05-16, 15:31

Miałem Virago 535 i uważam że to jest moplik w porównaniu do Drag Stara. Jak bym miał wybierać jeszcze raz to bym brał odrazu Drag Stara.
Madźka - 2009-05-16, 16:58

witaj pool21, napisz może coś więcej o sobie - żebyśmy wiedzieli jakie masz doświadczenie, fakt że to będzie twoje pierwsze moto nie znaczy np. że pomykałeś dużo na motorze wujka ;>

ciężko doradzać, jak się ma tak mało danych ale powiem ci tak - jestem dziewczyną, 1,63 wzrostu, waga lekka ;) i też przezornie na początek kupiłam mały lekki chopperek jakim jest virago 250. wydawało mi się że jeździ mi się ok, i pewnie jeździłabym dalej gdybym nie miała okazji przewieść się dragiem.
virago sprzedałam natychmiast... bo widzisz drag ma nieocenione plusy w prowadzeniu, dzięki swojej słusznej wadze prowadzi się bardzo pewnie - w przeciwieństwie do virago na dragu nie zdarzyło mi się stracicć przyczepności po wjechaniu na jakąś nierówność na naszych wspaniałych drogach.
tak więc kupuj draga odrazu, jak teraz kupisz virago to najpóźniej za rok znowu będziesz musiał tracić czas na szukanie dobrego ezgemplarza, a po nowym zakupie znowu wydawać kaskę na olej, świece, filtry, płyn hamulcowy itp.

nie wiem jak u Ciebie z kasą, ale jak napisał grzechu :
grzechu napisał/a:
sprzedaj z domu wszystko i jak już będziesz myślał ze nic niema do sprzedania to obejrzyj dom jeszcze raz napewno jeszcze coś zostało i........... kupuj draga


;D ;D ;D

pool21 - 2009-05-16, 17:18

Dzięki za wszystkie posty chyba już podjąłem decyzje szukam Draga
1janbo - 2009-05-16, 17:42

pool21 napisał/a:
Dzięki za wszystkie posty chyba już podjąłem decyzje szukam Draga


...i to jest słuszna koncepcja :D

Jacek - 2009-05-16, 17:44

pool21, szukaj 1100. Jest trochę droższy niż 650, ale warto dodać tych parę stówek.
jaro - 2009-05-16, 19:44

Wiesz co ? nad czym ty się zastanawiasz, jedyny słuszny wybór to Drag Star
migdał - 2009-05-16, 20:32

Jedyny słuszny to Drag Star 1100 Szacun :uklon3:
jaro - 2009-05-16, 20:47

Albo nową 950 tkę
waldek209 - 2009-05-16, 21:31

Tylko drag innej odpowiedzi nie ma ,ja od razu dziś bym wskoczył na 1100 ale patrz na swoje doświadczenie w jeżdzie na moto to w końcu jest konkret
jaro - 2009-05-16, 21:56

650 też się nieźle pedałuje niema, co narzekać. ;D
pan_wiewiorka - 2009-05-16, 22:02

535 ma niby więcej kucy ale pełną moc osiągasz przy 7000obr/min a przy 650 już przy 3000 (albo 3500, nie pamiętam dokładnie). Drag jest większy, stabilniejszy i bardziej komfortowy (siodło, zawieszenie, pozycja za kierownicą - zwłaszcza dla osób o wzroście powyżej 180cm). Wbrew temu co się mówi uważam, że 1100 na początek jest za duże. 535 to rower z silnikiem. 650 to motocykl.

I pamiętaj, Classicki od samego początku produkowane są z wadą fabryczną, do czego producent się nie przyznaje. Mierz w Customa ;>

jaro - 2009-05-16, 22:08

Wiewiórek cię wkręca to już dowiedzione naukowo, że customy to nieudane prototypy, więc zaprzestali produkcji. Tylko classic :hahaha:
Co do reszty to ma rację Virago to rower z silnikiem

Dawid Z. - 2009-05-17, 00:25

[quote="Madźka"]witaj pool21, napisz może coś więcej o sobie - żebyśmy wiedzieli jakie masz doświadczenie, fakt że to będzie twoje pierwsze moto nie znaczy np. że pomykałeś dużo na motorze wujka ;> Madźka napisała.

Madźka podryw tylko na PW a poza tym to masz już Chłopaka :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:

warek07 - 2009-05-17, 00:38

Pool21 - masz w profilu wpisane SYMPATYK ale rocznik 1998 rozumiem ze szukasz tego dobrego rocznika ;D
i pamietaj swiete słowa naszego kolegi wiewióra - uwazaj na wade fabryczną ;D ;D

p.s.
swoją droga znalazlem fajną 1100 w classicu - ;D oj. bede musial blotniki poskracac ;D :hahaha:

pool21 - 2009-05-17, 09:12

możecie coś więcej o tej wadzie fabrycznej zapodać
jaro - 2009-05-17, 09:36

Custom to niedorobiony model
1.Krutki przedni błotnik, zrobiony z odpadów po produkcyjnych :hahaha:
2. Krótki tylni błotnik, to samo :hahaha:
3. Brak szklanek na lagach, w ogóle zabrakło materiału :hahaha:
4. Mały reflektor, chyba od jakiegoś skutera :skuter: :hahaha:
5. Wąska opona przód, odkupili zapasy magazynowe od WSK :hahaha:
6. Kierunkowskazy umocowane na jakiś niewiadomo, czym z plastiku :wink:
7. Siedzenie dla pasażera to jakaś pomyłka shock
To tak na pierwszy rzut oka pewnie więcej szczegółów podadzą użytkownicy tych modeli. Więc się nie zastanawiaj kup Classica :oki: :oki: :oki:

bartekbociaga - 2009-05-17, 11:26

Bierz Draga 650 . Miałem wczesniej Virówke 535. Różnica jest ogromna. Przede wszystkim zawieszenie. Dragiem płyniesz po drodze. Viraga jest twarda i malo wygodna na naszych dziurawcach(drogach). Silnik jest podobny. Drag ma wygodniejszą kanape i oryginalne podnózki są dalej wysunięte. I czasem nie słuchaj Wiewióra i nie kupuj tego prototypa Customa. Bierz Classika, wygląda potęzniej.
1janbo - 2009-05-17, 11:47

...ale mieszacie... tworzymy jakieś podobozy, czy jak? Classic, custom co za różnica... ważne, żeby to DragVstar był i tyle...




P.S.
...i tak wszyscy wiedzą o co chodzi z tą wadą produkcyjną :buahahaha:

pan_wiewiorka - 2009-05-17, 16:58

Classic:
1. Przedni błotnik wyglądający jak przyłbica hoplity - ktoś zapomniał jak się projektuje?
2. Wielki reflektor przypominający latarnię morską, brakuje tylko obrotowego uchłytu.
3. Tylny błotnik ciągnący się prawie po ziemi, coś jakby projektantowi piórko się majtnęło i nie chciało się już poprawiać.
4. Lagi grubości słupów telegraficznych. Pewnie zamiarem było aby w przyszłości zamontowanie na szczycie masztu nadawczego a przynajmniej anteny satelitarnej.
5. Przedni laczek to prawie bliźniak z TIRa, chyba ktoś nie wiedział że takie rozwiązanie na polskie drogi to strzał w minus jeden :hahaha:
6. Mistrzostwem jest zamocowanie tylnych kierunków - na jakiejś nieudolnie giętej rurze. Nikt do dziś nie wie co autor tego patentu chciał osiągnąć. Pewnie wzbudzić śmiech w jadącym za Classikiem.

Ogólnie sprzęt wygląda jak panienka, która nie potrafiła opanować się przez wpierniczaniem hamburgerów z Makdonalda. A możliwe też, że projektował to jakiś mały żółty człowieczek mający kompleks małego wacka :hahaha:

bartekbociaga napisał/a:
Bierz Classika, wygląda potęzniej.

Nastęny z kompleksem :hahaha:

jaro - 2009-05-17, 17:04

Dobre dobre Wiewiór, co raz lepsze te nasze wywody :hahaha: :hahaha: :hahaha:
pan_wiewiorka - 2009-05-17, 18:29

A tak na poważnie (moje własne odczucia, bardzo subiektywne).
1. Classic ma wygodniejszą kanapę. Jest szersza, lepiej obejmuje zad. Siedzenie plecaczka jest również bez porównania wygodniejsze. W Customie to podpaska ale pamietaj, Custom to singiel z definicji i najlepiej wygląda bez siedzenia tylnego.
2. Szeroki lacz przedni w Classicu jest przyjemniejszy na długiej i równej prostej, problem masz kiedy zaliczysz koleinę.
3. Custom jest zwinniejszy w zakrętach, łatiwej i głębiej się złożysz.
4. Customem łatwiej manewruje się w korkach.
5. Ubranie Customa to nieporozumienie. Zapomnij o sakwach - zeszpecisz motór ;)
6. Custom lepiej się zbiera... spod świateł, może to mniejsza masa a może bardziej opływowy i zgrabny kształt ;)
7. Założenie szyby, sakwy czy innego tałatajstwa na Classica nie wpłynie na Twoje samopoczucie i wewnętrzne pojęcie estetyki oraz dobrego smaku ;)

Mała uwaga odnośnie pkt. 3, 4 i 6. Stwierdzone ne podstawie obserwacji podczas jazdy z innymi Dragami (pech chce, że większość to zawsze Classic).

migdał - 2009-05-17, 20:04

a tę :czoper: wypowiedż Kozak powinien Ci zdjąć jedno ostrzeżenie
jaro - 2009-05-17, 20:21

Pomału Wiewiórek zmienia zdanie, jeszcze będą z niego ludzie. Wiadro orzeszków i minus jeden Ban, zgadzam się z Migdałem. :brawo2:
Ziółek - 2009-05-17, 23:15

Jako świerzak w temacie mogę coś od siebie dodać.

Często pisze się ze na początek to DS 1100 jest zbyt duży.
Tez miałem taki dylemat ale zdecydowałem się jednak na 1100 Clasica i uważam że nie taki diabeł straszny ... nie jestem małym (181/93) facetem i wagowo panuję nad motocyklem bez problemu.
Bałem się kupić Road Stara a teraz uważam że na tamtym potworze też bym sobie poradził (taki nie skromy jestem).

Moja rada dla Ciebie:

1 - masz kasę na 1100 to go kupuj i nie bój się wielkości. Poradzisz sobie o ile nie jesteś cherubinkiem lub nie uczysz się jazdy od zera. Chyba że wolisz motocykl nieco bardziej poręczny/zwinniejszy w warunkach miejskich to wtedy oczywiście 650.

2 - kupuj clasica i to ubranego (jak najbardziej) bo custom to jak pisali koledzy to nieudany model testowy wycofany z produkcji lol . Podobno projektowany był na kraje afrykańskie :hahaha: . W Europie nie zabezpiecza motocyklistów przez warunkami atmosferycznymi ...
Teraz mi się oberwie od cutomowców .... :klaps:

PZ

shipp - 2009-05-17, 23:57

Zaraz dostaniesz od Wiewióra orzechem w oko.. :hahaha:
Ziółek - 2009-05-18, 00:10

shipp napisał/a:
Zaraz dostaniesz od Wiewióra orzechem w oko.. :hahaha:


Dlatego właśnie warto kupić clasic-a z szybą :hahaha: żeby gryzonie nie rzucały pożywieniem.

dadamos - 2009-05-18, 09:56

Tyle pisania a ja w pierwszej wypowiedzi wszystko pięknie i dosadnie wytłumaczyłem ;D Co do Classica czy Customa to... chłopie na Custmie to tak jakbyś miał udawany orgazm :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
A tak na poważnie to poza wypocinami wiewióra, które bądź co bądź ale są słuszne i trafne to myślę że jest to rzecz gustu! Osobiście Customy też mi się podobają ale właśnie ich się nie powinno ubierać a ja sporo pomykałem i pomykam na moto i miałem już doś obladowanego plecaka.

warek07 - 2009-05-18, 15:13

kup draga... jak jusz bedziesz miał classica czy customa to będziesz wiedział ze ten twój jest najładniejszy i trzeba napierdzielac na innych ;D

a powaznie jesli krecisz sie wokol komina to lepiej custom... jest zwinniejszy no i laski bardziej na niego lecą ;D
jesl imyslisz o dalekich podrozach i chcesz cos dalej poza woj. slaskim zobaczyć to nie zastanawiaj sie - classic .

ps. czy ja dobrze pamietam ze pytanie bylo virażka czy drag a nie classic czy custom ;>

empiq - 2009-05-18, 15:38

Warek , Virażkę wykluczyliśmy na początku! :D
Ziółek - 2009-05-18, 17:00

No właśnie On już wie Drag na 100% ale teraz trzeba koniecznie kolegę ustrzec przed tą ukrytą fabryczna wadą ... co jest cuśtamach. :kozakbarabasz:
warek07 - 2009-05-19, 11:36

Ziółek, pomiszało Ci sie przyjacielu ;D w classicach są wady..., w classicach ;p
Ziółek - 2009-05-19, 12:15

warek07 napisał/a:
Ziółek, pomiszało Ci sie przyjacielu ;D w classicach są wady..., w classicach ;p


Być może są, ale z powodu większej ilości blachy (np. błotniki) są głębiej ukryte niż w customach i dlatego ich dotąd nie odkryto :aloha:

W Borkach zapewne będziemy ujawniać te wady ... :debata:
Może kolega pool21 poprostu przyjedzie na zlot i osobiście porówna obydwa modele ... ;D . Łatwiej będzie mu podjąć decyzję.

empiq - 2009-05-19, 12:17

ale to czym przyjedzie ? :D :P
Ziółek - 2009-05-19, 12:19

empiq napisał/a:
ale to czym przyjedzie ? :D :P


PKS ? ;D

empiq - 2009-05-19, 12:32

e no może nie będzie tak drastycznie, może ktoś ze śląska kolegę na plecy zabierze :)
warek07 - 2009-05-19, 12:33

Ziółek napisał/a:
empiq napisał/a:
ale to czym przyjedzie ? :D :P


PKS ? ;D

umawialiśmy sie ze będą tylko dragi... gdzie on tego PKS zmiesci przy domkach ;D chociaz problem z noclegiem paru osobom by sie rozwiazal ;D ;D ;D :hahaha: :hahaha: :hahaha:

mikssdaniel - 2009-05-19, 12:37

Kurdę co jest pytanie o zakup Draga to pojawia się ta dyskusja. Jedynie mieszamy i wprowadzamy nowych pytających w błąd. :nie_wiem:
W końcu pójdzie fama że dragi to są wadliwe sprzęty bo na forum ich użytkownicy dużo o tym piszą ;D
Chyba już wystarczy. Dla mnie i jeden i drugi ładny tylko jeżeli zadbany i z umiarem doposażony lub rozebrany. Jak napisał wiewiór custom jest świetny jako solówka bez ubrania chociaż classic także w takiej stylizacji wygląda super tutaj według mnie jest remis. Na + dla classica jest wygląd po ubraniu czyli sakwy, szyba itp.
Niestety po doposażeniu niektóre motocykle zaczynają przypominać gabarytami Honde Goldwing (szczególnie z tyłu).
:scena:
Jeżeli chodzi o wygląd
Virago 535 powiedzmy szczerze że w porównaniu do Draga 650 jest to motorower. Virago 535 bardziej odstaje wyglądem i gabarytami od DS650 niż DS650 od dużych power cruiserów jak np. VTX 1800.
I to tyle z mojej strony
:uklon5:

pool21 - 2009-05-19, 14:23

Jeszcze raz dziekuje za wszystkie wypowiedzi i przepraszam za zamieszanie tj wewnętrzny spór classic kontra custom
empiq - 2009-05-19, 14:25

Pool21.
nie przepraszaj ! !! :) to my się tak tylko droczymy!!! ;)

zobaczysz w Borkach że niezależnie od dosiadanego Draga (custom czy classic) - nie ma takich różnic między nami :D

shipp - 2009-05-19, 14:44

empiq napisał/a:
Pool21.
nie przepraszaj ! !! :) to my się tak tylko droczymy!!! ;)

zobaczysz w Borkach że niezależnie od dosiadanego Draga (custom czy classic) - nie ma takich różnic między nami :D

Ba! Nawet stawiamy sobie browce! Prawda Zen? :browarek:

warek07 - 2009-05-19, 21:20

mikssdaniel, nie bój żaby - problem nie tkwi w classicach i customach drag stara ale ogólnie wiec nie przesadzaj z tą famą poza forum ;D

kwestie virażki jak powiedzial empiq odrzuciliśmy na początku ;p

Kozak_Barabasz - 2009-05-20, 19:20

Virago z wyglądu to porażka .....
Siedzi się i wygląda jak na jakiejś kozie .... :hahaha:
Nie ma jak DRAG :D

zen - 2009-05-21, 18:34

shipp napisał/a:

Ba! Nawet stawiamy sobie browce! Prawda Zen? :browarek:


Oj, stawiamy, stawiamy, tylko stanowczo za mało. Zapraszam na poprawiny, i bez terminów w niedzielę, to odbijemy.
A tak naprawdę, czy to 1100 czy 650, classic czy custom: ładne mamy maszynki i tyle.

empiq - 2009-05-21, 19:17

oj ładne , ładne - piękne nawet!! :D

tyle że wolne... :(

pan_wiewiorka - 2009-05-21, 20:06

empiq napisał/a:
oj ładne , ładne - piękne nawet!! :D

tyle że wolne... :(

Tiaaaa... Jak ma się moto z wadą fabryczną, to szybko nie śmigniesz. Za duży opór powietrza :hahaha:

warek07 - 2009-05-21, 22:40

empiq napisał/a:
oj ładne , ładne - piękne nawet!! :D

tyle że wolne... :(


to nie jest wada empiq motor stworzony do lansiku -

empiq - 2009-05-21, 22:42

pan_wiewiorka napisał/a:
Za duży opór powietrza

hehe ciekawe o co ono się u mnie opiera! :D

oj Warek - chciało by się takie łosz and goł! :) lansik swoją drogą ale czasem trzeb gdzieś szybciej pojechać.... :D

warek07 - 2009-05-21, 22:58

no masz racje - fakt... zwlaszcza jak rozjechaną honda cbr 600 gowniaz jedzie za mną a potem daje mi powąchac dymek ;D ale... kij mu w szpryche :D
empiq - 2009-05-21, 23:17

no przydałoby się drugie moto :)
Ziółek - 2009-05-22, 00:05

Ja tam nie narzekam na szybkość bo (idzie naprawdę dobrze) a raczej na te cholerne drgania po przekroczeniu 100.
Przy 120 ząb na ząb nie zachodzi tak drży ta gwiazda. :x
Szczerze mówiąc to nie jest przyjemne i czasem się zastanawiam czy tylko u mnie tak jest czy inne też aż tak "dygoczą" ?

shipp - 2009-05-22, 08:45

empiq napisał/a:
no przydałoby się drugie moto :)

Taki z Ciebie magik, ża na 2 naraz będziesz jeździł? :hahaha:

[ Dodano: 2009-05-22, 08:48 ]
EX67 napisał/a:
Ja tam nie narzekam na szybkość bo (idzie naprawdę dobrze) a raczej na te cholerne drgania po przekroczeniu 100.
Przy 120 ząb na ząb nie zachodzi tak drży ta gwiazda. :x
Szczerze mówiąc to nie jest przyjemne i czasem się zastanawiam czy tylko u mnie tak jest czy inne też aż tak "dygoczą" ?

Co Wy możecie wiedziec o wibracjach..? Ja pomykłem przez 3 lata chińskim czopkiem, ten dopiero miał wibracje!!! Aż strach było zatrzymac się odlac, bo niechcący można było sobie dobrze zrobic, tak ręce latały... :hahaha: Na Gwiazdce to luz blus i pełen komfort! :dumny:

pan_wiewiorka - 2009-05-22, 09:00

empiq napisał/a:
pan_wiewiorka napisał/a:
Za duży opór powietrza

hehe ciekawe o co ono się u mnie opiera! :D

:gwizd2:

jaro - 2009-05-22, 09:13

Panowie moto stworzone jest do lansikuuuu, a panie takie właśnie lubią. Koń nie musi byś szybki tylko piękny. A w borkach wypijemy za piękne konie i szybkie panie i tych co je dosiadają. ;D ;D ;D
pan_wiewiorka - 2009-05-22, 09:22

jaro napisał/a:
A w borkach wypijemy za piękne konie i szybkie panie i tych co je dosiadają.

Bardzo podoba mi się szyk tego zdania :uklon:

jaro - 2009-05-22, 09:29

:uklon3:
waldek209 - 2009-05-22, 10:20

Nasze koniki do lansiku stworzone,to prawda ale i pocfałować też idzie a na plastiku tylko biały pas
jaro - 2009-05-22, 10:24

I nawet nikt nie zobaczy na czym lecisz. lol
empiq - 2009-05-22, 15:30

shipp napisał/a:
Taki z Ciebie magik, ża na 2 naraz będziesz jeździł?


jeden z przodu drugi z tyłu :) :D

Jaro - zdanie boskie :D "A w borkach wypijemy za piękne konie i szybkie panie i tych co je dosiadają."

a na dragu zobaczy - i to jeszcze że mam brudne szprychy i które dokładnie :P

jaro - 2009-05-22, 15:36

i brudne buty ;D
empiq - 2009-05-22, 15:39

kurcze - gdzie mnie widziałeś!!?
:D

Ziółek - 2009-05-22, 15:56

Panowie, temat został z boku. Zaraz się moderator odezwie i będzie :klaps:
dadamos - 2009-05-22, 23:18

EX67 napisał/a:
Panowie, temat został z boku. Zaraz się moderator odezwie i będzie :klaps:


Ależ skądże! Właśnie wszyscy pięknie przedstawiają wyższośc gwiazdki nad innymi moto ;D Hmmm co do szlifierek to fajnie jest tak odkręcić ale dla mnie tylko na chwilę. Kuzynek ma i czasem smignąłem sobie jednak jak traska kręta widokowa to on się męczy jak jeźdiec na koscistej panience a ja ;D ;D ;D wożę się przepięknie dostojnie i płynnie.

monkton - 2009-05-23, 10:25

a propos odbiegania od tematu , to jak sie kolego rozgladasz za moto to powiedz po ile chodza , bo na allegro ceny sa jakby z kosmosu za moj rocznik krzycza od 19500 do 22000PLN
pan_wiewiorka - 2009-05-23, 12:51

monkton, a wie jakie są ceny $? Nie ma się co dziwić. Rok temu mogłeś sprowadzić za 15KPLN, dzisiaj za tyle to siodło możesz ściagnąć ;)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group