|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
|
Wrażenia z jazdy - Wild Star
sunnychris - 2011-07-14, 10:33 Temat postu: Wild Star Szukam 1100... ale natknąłem się na TO , mam 173cm i aktualnie 80kg ( zszedłem z 98 )
Siłowo jest ok, ale brak mi techniki..... to nie jest dobry pomysł na pierwszy motor ( komarki, romety, panonia.... ale to dawno i raczej się nie liczy ) prawda...
kostass - 2011-07-14, 12:45
Nie no , motor ładny , tz przybajerzony . Pytanie czy potrzebujesz moto do jazdy czy na wystawy . Jak na wystawy to pewie wart swojej ceny ale jak do jazdy to za te pieniądze mozesz mieć nówke prawie nieśmiganą a nie 9 latka .
Co do umiejetności to na pewno sobie poradzisz , wiec nie miej obaw ze za cięzki . Motor ma jezdzic i nie jest do tego potrzebna siła .
Rafcon - 2011-07-14, 14:00
Jak dysponujesz funduszem zblizonym do ceny 35 tyś to może 1900 sam sie za takim juz rozglądam też mam 170 cm 78kg, miełem to moto przez sobote i niedziele na testy z salonu i spokojnie daje rade,nawet wygodniejszy od ds650, mi też wszyscy doradzali jak kupowałem w tamtym roku ds650 żebym szedł w pojemność powyżej 1000 ale ja nie bo pierwsze moto czy dam rade i takie tam obawy i co po 2 tygodniach jazdy okazało sie żę mieli racje i wcale nie chodzi o to by za...lać .
Arcon - 2011-07-14, 14:06
Rafcon napisał/a: | i wcale nie chodzi o to by za...lać . |
Kłamca Przecież wiadomo, że o to też
WS - 2011-07-14, 14:10
Jedyny problem z większym moto to brak wstecznego reszta jak w komarku
kostass - 2011-07-14, 14:12
Jak myslisz jak zaparkować to ci wsteczny niepotrzebny ...
soft - 2011-07-14, 15:44
Ja jeżdżę na 1900 i wymienię Wam problemy:
- po przechyleniu motocykla na parkingu (położeniu na podest) nie ma szansy na samodzielne postawienie go na kołach. Potrzeba conajmniej 2 osoby.Takie przechylenie jest niegrożne i zdarza się czasami. Motocykl po prostu opiera się na podeście kierowcy - nic poza tym.
- przesunięcie tylnego koła o 1/2 metra w bok to już wysiłek dla 4 osób i to nie chucherek.
Przydaje się do tego hej... hop... hej.... hop.
- wycofanie do tyłu na równym nie jest problemem.
- wycofanie na nawet lekkim przechyle gruntu do przodu (siedząc na nim) jest niemożliwe.
- wycofanie motocykla jak koło wpadnie w jakąkolwiek rynnę lub dołek (siedząc na nim) jest niemożliwe.
Wszystkie inne manewry podczas jazdy zdecydowanie! łatwiejsze niż na XVS1100 czy XVS650.
Robrob - 2011-07-14, 16:47
a mi się nie podoba, za bardzo udziwniona, lubię wilda ale czystego classica, ale wszystko jest kwestją gustu, a o tym się nie mówi
kiszka - 2011-07-14, 18:54
To moto tylko do lansu,i tak obecny właściciel prawdopodobnie go używa...
Brakuje jeszcze świecącej Gwiazdy na tylnym błotniku...
Za taką cene...To 1900.
sunnychris - 2011-07-14, 19:14
zrobiłem dziś przymiarkę do vulcana 1500... bardziej chodziło mi o wage itp. NIE MA TRAGEDII bałem się, że będzie duuuużo gorzej. Prawdą jest jednak, że manewrowanie w miejscu to tragedia - musiałem go wycofać pod minimalną góreczkę i bałem się, że bączka puszcze a on w miejscu
Jak to jest z "parkingówkami" czy przedni gmol uratuje wydechy... i inne newralgiczne punkty... ?
Dawid Z. - 2011-07-14, 19:49
sunnychris napisał/a: | Jak to jest z "parkingówkami" czy przedni gmol uratuje wydechy... i inne newralgiczne punkty... |
Uratuje.
Popatrz na to.
http://allegro.pl/xvs-110...00.html#gallery
patryk_c - 2011-07-14, 20:09
Mam 1700 Silverado S i nie widzę problemu z podnoszeniem,
manewrowaniem, cofaniem...
Osobiście uważam, że Yamaha osiągnęła mistrzostwo jeżeli chodzi design projektując 1100-kę czy Road Star'a.
Co do Stratoliner'a ... Hmm... Specyficzny motocykl
Merlin - 2011-07-14, 20:28
Są różne gusta, Stratoliner piękny ale ta lampa z przodu
soft - 2011-07-14, 20:37
patryk_c napisał/a: | Co do Stratoliner'a ... Hmm... Specyficzny motocykl |
Specyficzny wygląd (taki troszkę robiony na lokomotywę parową) - bo motocykl jeżeli chodzi o komfort to raczej w klasie Cadilac.
koks79 - 2011-07-14, 20:48
każdy musi znaleźć jakiś kompromis... ceny, masy, komfortu. Ja czasami mam dość swojego VTX1300 bo ta lokomotywa jest kosmicznie ciężka... ale jak już jedzie to nie zamieniłbym na nic innego
[ Dodano: 2011-07-14, 20:52 ]
a poza tym uważam że ten z linka jest pięknym sprzętem, gustownie ubrany, może się podobać, mnie się podoba. Osobiście bardzo chętnie pozbywam się kanapy dla pasażera... Poza tym napęd na pas, to też mi pasuje:D
sunnychris - 2011-07-15, 17:51
a tak z innej beczki... jak gość ma rozwiązane montowanie tych sakw ? Znalazłem jakieś info o tym "CLICK-System'ie" ale to napewno nie to ze zdjecia.
spining - 2011-07-15, 18:46
sunnychris napisał/a: | a tak z innej beczki... jak gość ma rozwiązane montowanie tych sakw ? |
przykrecane od srodka do stelaza
sunnychris - 2011-07-15, 18:47
Znalazłem jeszcze coś takiego www.ghostbrackets.com
soft - 2011-07-15, 22:11
Systemy "Easy Click" w każdej formie są dobre i wygodne dla małych nie obciążonych sakw - czyli na miasto.
Sakwy obciążone, na dłuższą trasę, na różne warunki atmosferyczne i różne prędkości muszą być jednak stabilniejsze i wymagają stelaży z podparciem. Bez tego taka sakwa po podróży będzie wyglądałą jak worek na kartofle - nawet jak ma wszystkie ścianki wzmocnione metalem.
majkelpl - 2011-07-19, 22:13 Temat postu: Re: Wild Star
sunnychris napisał/a: | Szukam 1100... ale natknąłem się na TO , mam 173cm i aktualnie 80kg ( zszedłem z 98 )
|
Jak masz kasiore to bierz.
Sprzet ma juz chyba praktycznie wszystko z dodatkow co mozna wpakowac i to nie byle jakie tylko markowe Kuryjakina. A to kosztuje wiec ....
Wsiadasz i smigasz.
Samo malowaie sprzeta u tego goscia to wydatek ponad 10000 zeta
Ja mialem ( no w sumie nadal mam ) Wilda z 2000 i wg. mnie wart jest okolo 30000.
Wydechy , siedzenia, chyperczardzer, relingi i inne chromy kosztuja majatek.
Chyba ze kupisz golasa taniej i sam bedziesz go ubierał, co tez jest zajebista frajda
kostass - 2011-07-20, 08:58
Moto na pewno śliczne , wyjatkowe i zadbane . Ale odpowiedz sobie na pytanie czy potrzebujesz moto do lansu , pokazania sie na mieście , czyszczenia , gładzenia , pieszczenia czy do pokonywania tysiecy km w słoncu i w deszczu . Jak dla mnie to szkoda by mi było takiego motoru tłuc po drogach Polski czy Europy .
ROBERT72 - 2011-07-24, 18:32
Wczoraj właśnie kupiłem Wild Stara i powiem tak.Jeździ się nim naprawdę fajnie.Na wprost idzie po prostu sam.Zakręty to przeciw skręt i nie ma problemu.Wagę czuć na pewno.Ale to myślę sprawa techniki jazdy i wyczucia motocykla.Jestem niski i mam obniżane siedzenie. Z wycofaniem go na twardej powierzchni nie mam problemu.Dzisiaj nawet z żonką na pokładzie spokojnie dałem radę. W terenie na pewno jest ciężej ale tu radzę sobie używając przedniego hamulca i zapierając się wycofuję go.
Taka pojemność na pewno wymaga pokory.Przesiadłem się z 650 -tki ale to nic koleś od którego go kupiłem powiedział mi że to był jego pierwszy moto .To jest wyczyn!Tak więc można .
https://picasaweb.google.com/112243935905869110573/WILDSTAR?authkey=Gv1sRgCO-b_snEmaSZ1QE
kostass - 2011-07-24, 19:24
Wielki gratki z nowego zakupu .... ja niestety jestem uziemniony na 2 ....mam nadzieje ze tylko na 2 tygodnie . Gdzies trzeba sie bedzie umowic i zobaczyc to cudo
SATURIAN - 2011-07-24, 19:44
No Robert poszedłeś czołgiem , a i lisa już zdążyłeś przejechać
PSZEMAS - 2011-07-24, 20:36
ROBERT72, pięęęęęękna maszynka. Gratulacje.
soft - 2011-07-24, 20:40
Bardzo ładna maszynka, gratulacje.
ROBERT72 - 2011-07-24, 21:14
SATURIAN, Ta kita to z Grunwaldu Danka ją przyciągnęła kostass, - spotkać się można zawsze.Jak będziesz blisko wleć.Urlop mam od przyszłego poniedziałku.
serek0401 - 2011-07-24, 21:16
ładna i opita wodą ognistą
GRATULACJE Robert72
Dawid Z. - 2011-07-24, 21:16
Piękna bestia. Gratki.
Bemol - 2011-07-25, 00:36
nie ukrywam że jestem pod wrażeniem kongratulejszyn
Ziółek - 2011-07-25, 09:47
ROBERT72, No mi też się ta... betoniarka podoba
|
|