YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Mechanika - Problem z wysokimi obrotami.

szerszen - 2010-12-12, 14:14
Temat postu: Problem z wysokimi obrotami.
Witam Wszystkich.Mam problem z xvs 1100,motocykl wchodzi czesciowo na obroty potem dlawi sie tak jakby brakowalo mu paliwa.Nie wiem czy jest to normalne,bo motocykl normalnie zamyka licznik.Motocykl jest sprowadzony z angli.Jest po synchronizacji.
witek1965 - 2010-12-12, 14:36

sprawdź gaźniki. Może się dławi bo ma przytkane dysze.
szerszen - 2010-12-12, 19:41

sprawdzalem caly gaznik wraz z dyszami jest wszystko ok.Moze anglicy wlozyli blokade,jest to mozliwe?
soft - 2010-12-12, 22:09

Ale jeżeli piszesz że zamyka licznik? Przecież pod obciążeniem powinien więcej pobierać paliwa.

Ciekawe przy jakich obrotach się dławi - może to już odcięcie - ono w xvs 1100 jest dosyć nisko.

szerszen - 2010-12-12, 22:24

Trudno powiedziec.Zastanawia mnie czy przy kazdym xvs jest tak samo.Moglibysmy porozmawiac telefonicznie,potrzebuje osobe ktora ma xvs 1100,bo mam pare innych pytan odnosnie gaznika.
pandzioch2003 - 2010-12-13, 10:58

Sprawdz membrany w gaznikach.Dlawienie na wysokich obrotach jest czesto spowodowane peknieciemi membran. Pekniecie sa bardzo niewielkie, wiec trzeba dokladnie obejrzec najlepiej pod swiatlo i poszukac przeswitow.
szerszen - 2010-12-13, 21:52

Membrany sa sprawdzone i nie ma zadnych pekniec.Motocykl jest z 2007 roku i ma 3600mil.Ciekaw jestem czy inne xvs kreca do max.czy przy pewnych obrotach zachowuja sie jakby brakowalo im paliwa?Dodam jeszcze ze probowalem tego czy kreci na max.na postoju.
Dawid Z. - 2010-12-13, 22:16

A sprawdź kranik w jakiej jest pozycji. jak jest na rezerwie to tak będzie robił.
szerszen - 2010-12-13, 22:36

Podlaczalem go omijajac kranik wiec to raczej odpada.A jak to wyglada u Ciebie kreci na postoju na max?
Ziółek - 2010-12-13, 23:15

szerszen, A może byś tak określił przy jakich obrotach zaczyna w/g Ciebie się dławić ? Bo wysokie obroty to pojęcie względne. Tak samo jak wysokie obcasy. ;p

Teoretyczne odcięcie w DS 1100 jest przy 6800 obr/m lub 175 km/h. A swoją droga to po co Ty kurcze kręcisz na maksa silnik cruisera na postoju ?

kubus1982 - 2010-12-13, 23:24

moze nie do konca w temacie ale...paliwko panowie. u mnie pare razy po trasie gdy na czas otwierania bramy go zostawilem to...zdychal i? polaczylem fakty i niestety jedna stacyjka u nas zawiodla mnie i to bardzo.sprawdzilem to jeszcze dla pewnosci i rzeczywiscie po wiekszej dolewce przyslowiowa du..
szerszen - 2010-12-13, 23:32

Nie krece go dla zabawy po prostu chce sie dowiedziec dlaczego sie tak dzieje. ?

[ Dodano: 2010-12-13, 23:34 ]
i czy kazdy ds ma ta sama sytuacje z obrotami.

soft - 2010-12-14, 22:21

Szerszeń - to odcięcie jest dosyć nisko i mimo że pisze w instrukcji 6800 obrotów to na "oko" wygląda to na dużo niżej. W każdym tak jest. Jest u mnie i w większości 1100 które sprawdzałem - a muszę przyznać mój zestrojony jest IDEALNIE!

Dlatego w poście wyżej pisałem Ci że to odcięcie jest prawdopodobnie.

ttom - 2010-12-14, 22:51

Teraz zima, ale może wiosną warto do jakiegoś majstra podjechać i podłączyć pod komputer diagnostyczny i będzie wiadomo przy jakich obrotach się dławi... Albo kupić obrotomierz, ale to akurat bez sensu na jeden raz...
szerszen - 2010-12-14, 23:42

Bardzo dziekuje za odpowiedz.Mam jeszcze jedno pytanie gdzie sie znajduje wtyczka diagnostyczna w ds i czy testerem Texa da sie go zdiagnozowac?
ttom - 2010-12-14, 23:56

szerszen napisał/a:
wtyczka diagnostyczna w ds

:shock: To chyba nie ta liga...
Pisząc komputer diagnostyczny miałem na myśli takie cuś, co wyciągnął majster od 2oo i popodpinał jakieś miliony przewodów i rurek w różne miejsca draga i wszystko tam mu się pokazywało: obroty, synchro gaźników, ustawienia zaworów i diabli wiedzą co jeszcze...

szerszen - 2010-12-15, 00:07

Wielkie dzieki za informacje.Nie sadzilem ze ds jest tak skaplikowany.
ttom - 2010-12-15, 00:10

szerszen, to raczej ten komputer był skomplikowany... ;D
To profi maszynka była i do obsługi prawie wszystkich motocykli pewnie...

Iro - 2011-04-17, 18:15

Mam problem z obrotami. Moto ma 39 000 mil we wrześniu ub. roku przyjechało z USA do tej pory sprawowało się bez zarzutu oczywiście wcześniej wszystko wymieniłem itp. niedawno przez moment nie chciał wejść na obroty ale za chwilkę minęło. Na drugi dzień wymieniłem świece i było ok. Kiedy za dwa dni miałem jechać do Częstochowy na zlot znów nie chciał wchodzić na obroty ale już niestety nie przeszło. Wściekły wróciłem do garażu sprawdziłem świece drożność przewodów paliwowych i klapa. Pomóżcie.

[ Dodano: 2011-04-17, 18:16 ]
:beczy:

arekw711 - 2011-04-18, 08:34

Sprawdź jeszcze gaźniki

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group