YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Zakup - Powtarzajace sie wady/ minust 650

eldruto - 2010-09-08, 23:34
Temat postu: Powtarzajace sie wady/ minust 650
Witam
Szukam informacji o Dragstar 650 (zamierzam kupic).

1. Czy motocykle te maja jakies wady, problemy ktore sie powtarzaja wielu urzytkownikom? (np teraz mam Virago 250, no i wirowki maja to do siebie, ze rozruszniki czasem padaja, a czesciej jeszcze stabilizatory napiecia). Jest cos, na co warto zwrocic szczegolna uwage przy kupnie?

2. Jak wyglada komfort jazdy ( mam 186cm/78kg). CZy bedzie lepiej niz na mojej wirowce (tylek chce odpasc po 2h jazdy), czy raczej cudow sie nie spodziewac i przygotowac sie do montazu spacerowek?

3. Aktualnie na allegro jest duzo modeli z 97r. Czy to cos znaczy, czy roczniki 98 i wyzsze maja cos czego te starsze nie maja, jakies poprawki, udoskonalenia, czy to zbieg okolicznosci?

dzieki za kazda odpowiedz!
pozdrawiam

MrHans - 2010-09-08, 23:50

Polecam zapoznac sie z tym

http://yamaha-dragstar.pl/viewforum.php?f=27

Ponoc we wrzesniowym numerze Motomanii "obnazyli" zalety i wady 650 (kolega z forum podpowiedzial)

Pozdrawiam

witek1965 - 2010-09-08, 23:52

Cześc kolego. Witam cię :chlebisol:

Nowsze maja na przykład AIS ( to te od 2002) Wygodę zawsze można poprawić, robiąc fotel na zamówienie. Spacerówki raczej nie spowodują, że po 250 km i więcej kość ogonowa nie zacznie boleć.

Aha. skocz do działu o sobie i przywitaj się, bo dostaniesz evil od moderatora. Taki mamy tu zwyczaj

jaro - 2010-09-09, 07:30

witek1965 napisał/a:
Nowsze maja na przykład AIS ( to te od 2002)

witek1965, Błąd AIS, czyli tzn. system dopalania spalin czy jak kto woli system wspomagający dopalanie spalin był montowany do drag starów 650 już od 98r. nie wszystkie modele z tego roku to mają, więc mniemam, że pewnie od połowy roku. To tyle w gwoli wyjaśnienia.

vaaks - 2010-09-09, 08:55

eldruto, Regulamin pkt 1.
MARSINUS - 2010-09-09, 09:10

Ktoś może "wrzucić" na forum te zalety i wady 650tek?
eldruto - 2010-09-09, 20:15

Nie widzialem zadnego forum "powitalnia" czy cos w tym stylu wiec nic nie pisalem:)
Ale teraz widze -nie zajzalem do Hyde park - a pewnie tam mam sie przywitac.
ok, niech tradycji stanie sie za dosc:)

A te stronki i artykuly czytalem, ale nic konkretnego tam nie znalazlem - opisuja one raczej zalety motora... a przeciez wiadomo ze wszystko ma jakies zalety (jak i fiat 126p) ale ma i tez wady.
A moim celem jest wybor pomiedzy Dragstarem 650, a Virowka 750. Dlatego tez szukam informacji.
(http://www.mojapasja.advitae.pl/ - nie dziala)

dzieki wszystkim

HORSZCZAR - 2010-09-09, 20:24

eldruto, zdecydowanie 650tka, nie chcę się narażać, ale już 1100 miewają częstsze usterki niż 650tka. To jest na prawdę udana konstrukcja.
jaro - 2010-09-09, 20:47

Yamaha Drag Star 650 classic- Brak wad ;D
Yamaha Drag Star 650 custom- Za krótkie błotniki, nie wygodna kanapa. ;D

pandzioch2003 - 2010-09-09, 22:10

A ja tez cosik napisze: 650 w classicu wygodniejsza od customa. Silnik bez wad. Czesto roczniki 98-99 borykaja sie z pekajacymy szprychami w tylnym kole. W 1100 silnik bez wad ( moj ma 78tys km) i jest git, poza sprzeglem rozruznika, ktore jest niestety drogie ok 2,5 tys zl przy naprawie. Jak a pierwsze moto to 650 w classicu na dlugo Ci wystarczy( mniw wystarczylo na 43tys km)
Jazda na virazce to zupelnie inna bajka - zdecydowanie mniej ciekawa :)

witek1965 - 2010-09-10, 00:08

jaro, nie wiedziałem., dzięki za info.
wertus - 2010-09-30, 09:55

odświeżę temat - info potrzebne pilnie gdyż jest niewykluczone ( a nawet wysoce prawdopodobne ) że w sobotę ostatecznie mojego Intruza przejmie brat a ja dołączę do grona szczęśliwych posiadaczy Dragów. mam na oku 650 customa powiedzcie mi czego wypatrywać w czasie oględzin ( lub jak kto woli na co zwrócić szczególna uwagę ).
Tylko proszę nie zrozumcie mnie źle ja wiem że jest to forum miłośników danej marki i domyślam się że zdaniem każdego jest to moto najlepsze i idealne i bez wad i w ogóle - ale :

szukam informacji raczej "krytycznych" - coś na zasadzie " VS 700 ma problem ze smarowaniem wałka rozrządu na pierwszym cylindrze zaraz po starcie przez co może wyrabiać się łożyskowanie w głowicy - TRZEBA UWAŻAĆ NA METALICZNE STUKI "



Przepraszam że tak łopatologicznie wyjaśniam o co mi chodzi ale jak do tej pory wszystkie tego typu tematy które znalazłem na forum zawierały same ochy i achy a nie wierzę w idealną i pozbawioną wszelkich wad maszynę.

I jeszcze jedno jak wygląda sprawa rozrządu - co ile się go wymienia i czy to dużo roboty - większość mechaniki robię sam :)

PS tem link nie działa:
Kolejna porcja informacji o Drag Starze 650 oraz 100 www.mojapasja.advitae.pl

pozdrawiam - przepraszam że przynudzałem i czekam niecierpliwie na odpowiedź (i)
Wertus


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group