YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Optyczny - jaki może być koszt przebudowy ?

sunnychris - 2009-02-05, 09:23
Temat postu: jaki może być koszt przebudowy ?
Na początek witam bo to mój pierwszy post. Z drag star'em pierwszy raz spotkałem się pare miesięcy temu... znajomy posiada 1100 classic'a i ogolnie zrobil na mnie pozytywne wrazenie. Od tamtej pory zbierałem kase i wlasnie zaczalem szukac tego "jedynego". W glowie jednak mam juz plan "przebudowy" cos na ten styl :



Chcialbym zeby wygladal jak ten pierwszy ( felgi, zbiornik, kierownica ? ) tylko blotnik i siedzenie z drugiego... :D

Jaki może być koszt takich przeróbek ?

grzechu - 2009-02-05, 09:43

witam nowego forumowicza !
na to pytanie najlepiej odpowiedzą ci power chopers to ich adres http://powerchoppers.pl/ ale napewno kosztuje to troche a skoro zbierasz na draga to trzeba bedzie podwoić siły nabywcze

sunnychris - 2009-02-05, 09:47

oczywiscie zdaje sobie sprawe ze nie bedzie to koszt tysiaca czy dwoch. Napewno tez nie bede tego robil w pierwszym tygodniu posiadania... mysle ze ten rok - moj pierwszy sezon pozostawie sobie na nauke jazdy i poznawaniu sprzetu... a na jesien chcialbym ruszyc z przebudowa.... chcę jednak dobrze sie do tego przygotowac finansowo zeby do przyszlej wiosny sprzet byl gotowy :D
moondek - 2009-02-05, 10:01

Ja przede wszystkim skupiłbym się na szukaniu Customa, a nie Classica. Do takich przeróbek bardziej pasuje węższa przednia opona, tak myślę. Popatrz na zdjęcie powyżej i poniżej (z tych, które zamieściłeś). Dla mnie na tym zdjęciu na dole, przednia opona wygląda jak koło od Żuka, biorąc pod uwagę styl, na jaki został motocykl przebudowany. Ale to tylko moje subiektywne zdanie. Tobie oczywiście może się podobać coś innego :)

W necie znalazłem coś takiego dla porównania:




Adam - 2009-02-05, 11:49

Dożucam moją koncepcję na przerobienie motocykla mniej więcej do tego będe donżył:)
Sylwek - 2009-02-05, 11:53

Skąś znam ten motocykl ;/ shock !
Adam - 2009-02-05, 11:54

może widziałeś go na allegro w wakacje był wystawiony.
sunnychris - 2009-02-05, 11:55

:-) moondek ten pierwszy calkiem calkiem, choc nie moj kolor... drugi juz mniej mi podchodzi. Natomiast to co pokazal Adam jest dokladnie tym co mi sie podoba ;D
Robie wlasnie powoli liste ogloszen ktore mnie interesuja i na weekend pierwszy objazd.

Sylwek - 2009-02-05, 11:55

Fotka jest z Gdyni ze skwerku, chyba tam go widziałem.
moondek - 2009-02-05, 12:56

sunnychris napisał/a:
:-) moondek ten pierwszy calkiem calkiem, choc nie moj kolor... drugi juz mniej mi podchodzi. Natomiast to co pokazal Adam jest dokladnie tym co mi sie podoba ;D
Robie wlasnie powoli liste ogloszen ktore mnie interesuja i na weekend pierwszy objazd.


Porównaj przednie koło z motocykla, który wrzucił Adam, do tego, który Ty wrzuciłeś. Jest różnica? ;)

sunnychris - 2009-02-05, 14:58

jest jest 8)
Voitass - 2009-02-05, 16:01

Sylwek napisał/a:
Skąś znam ten motocykl ;/ shock !

Jeździł tym motorkiem w zeszłym sezonie mój dobry kolega z Gdyni. Teraz się przesiadł na noego Intrudera 1800 ;D . Poznasz gościa napewno na wiosne ;D

fazzi - 2009-02-05, 18:11

na motorshow w Saragosie widzialem cos takiego

i wiecej fotek tutaj

Horus - 2009-02-05, 19:26

Jak dobrze poszukasz to sporo Dragów w tym stylu pojawia się na niemieckim ebayu. Ból tylko, że w tej chwili EUR tak wysoko stoi. Ale warto rzucić tam okiem. Czasami trafiają się okazje. No i można samemu jechać po sprzęta, bo to przecie nasi sąsiedzi.
Pozdr

robsycz - 2009-02-21, 14:28
Temat postu: Przerabianie
Concept Customizing Choppers robią różne cuda ale wysoko się cenią. Możesz zobaczyć fajnie zrobione Drag Stary i Wild Stary na ich stronie i poszukać pomysłów na przeróbkę. Powodzenia.
pan_wiewiorka - 2009-02-22, 14:20

orientacyjny ksozt przebudowy pierwszej fotki to:
1. hyperk - ok. 1000PLN
2. siedzenie - ok. 700PLN
3. wydechy - ok. 1500PLN
4. areograf - ok. 2500PLN
5. kierownica (manetki, kierownica, kierunki, lusterka) - ok. 1500PLN
6. podnóżki - ok. 800PLN
7. alusy - ok. 5-6000PLN
8. tarcze - ok. 1000PLN (waterjet)
9. laczki - a tutaj to już do wyboru.

sunnychris - 2009-03-12, 16:49

dziękuje za info... ostatnio byłem troche zaganiany i nie bywałem na forum. Dzisiaj oglądałem dwa motorki 650 z '01 i 1100 z '02. Kosztowały odpowiednio 10 900 i 14 500. Stan tech. okreslony wstepnie "na oko" podobny... w szczegóły nie wchodziłem. Niestety nie było możliwości sie przejechac. 1100 kiedys jechałem i oglnie mi odpiadał... 650 z tyłu beben, troche mniej kucy... no ale 4 koła mniej... bedzie na połowe przerobek. Ktos mi kiedys mowil zeby nie pchac sie w 650 bo bede załował i nie wiem co robic.
pan_wiewiorka - 2009-03-12, 17:19

sunnychris, no powiem tak, ceny bardzo atrakcyjne... za bardzo. Dlatego BARDZO bym uważał.
shipp - 2009-03-13, 07:29

Sunnychris, jesli nie miałeś jeszcze motocykla to i z 650 będziesz zadowolony, bo nie masz skali porównawczej. Jednak zastanowiłbym się nad 1100, bo to jednak istotna różnica a ceny dośc porównywalne.
Wszystko zależy od tego, jaki masz temperament, ile będziesz śmigał, jak i z kim.

pan_wiewiorka - 2009-03-13, 07:36

Jeśli 1100 z 2002 roku kosztuje 14KPLN, to wg mnie coś jest MOCNO nie halo. Aż takie okazję się nie zdarzają. Sunnychris, jeśli masz kogoś, kto zna się na motórach, to weź ze sobą do oglądania jakiegoś kumpla.

Chyba, że to jakiś model który "spadł" z jakiegoś tira na granicy lub w porcie przeładunkowym :nie_wiem:

sunnychris - 2009-03-13, 08:19

rozumiem roll szczerze to cały czas myślałem o 650... co tu dużo mówić jest tańszy. a w całej motorowej zabawie chodzi mi o samo posiadanie motoru... niedzielne cruzowanie po okolicy i raczej nie bede urzadzał sobie wyscigów. Oczywiscie jak trafi sie 1100 w odpowiedniej cenie to nie bede grymasił... w gorzowie jest spory handlarz http://dominator.otomoto.pl/ mial z nim ktos kontakt ??
migdał - 2009-03-13, 17:04

na forum jest temat 650 czy 1100 poczytaj zanim podejmiesz decyzje :czoper:
Masa - 2009-03-16, 15:42

kupiłem od niego mojego Draga 1100 z 2007r. , oczywiscie sciagniety z USA....
wszystko przebiegło wporządku tylko gosciu jest dosyc sztywny jesli chodzi o negocjowanie......ale ogolnie jest gites..

tjurek - 2009-04-11, 18:50
Temat postu: a wracając do tej przeróbki
bo właśnie tez się nad tym zastanawiałem, tzn błotniczek, siedzonko i kierownica to takie podstawowe zmiany, które chciałbym zrobić w moim moto. ktoś to robił wcześniej? może jakieś rady?

BTW to mój pierwszy post, więc pozrawiam serdecznie i dziękuję jednemu z kolegów za zaproszenie na forum.

TJ

jaro - 2009-04-11, 19:47

tjurek tu masz stronkę z siedzeniami cenny powyżej 300$
http://www.cruisercustomi...ID=1&sblid=next

Robertold - 2009-06-27, 21:20

Orjentujecie się kto na zamowienie może przebudować draga na coś takiego? ewentualnie skąd można zamówić części do bobberów?
http://www.youtube.com/watch?v=gv9HIrycYTk

witek1965 - 2009-06-27, 22:29

ja również uważam, że ta cena, która podałeś jest nierealna, tak delikatnie to ujmując. 2001 za 14500, to już bardziej prawdopodobne by było i byłaby to dobra cena, ale 10 koła i 14,500 za 1100 z 2002 r to już zakrawa na akcję charytatywną lub............ jakiś przekręt
monkton - 2009-06-28, 15:28

jak tak tanio to bierz w ciemno to i tak ma byc "project bike" , od razu rozbiorka i na przyszly sezon wyjedziesz super oryginalem, niepotrzebne czesci sprzedasz na allegro , bedziesz mial troche grosza na to co chcesz miec w swoim bajku i do dziela spawarki , gietarki .... powodzenia

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group