YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Kaski - Kask Airoh Rev - uszkodzenie

OldDiver - 2020-11-28, 12:21
Temat postu: Kask Airoh Rev - uszkodzenie
[Dodano 09.09.2020]
Zepsuł mi się mechanizm obrotowy mocowania szyby do kasku. Tam jest napędzane sprężyną odchylanie szyby. Musiałem przy otwartej już szybie o coś nią uderzyć bo wyłamał mi się taki plastikowy zaczep mocujący szybę. Zrobiony jest z cieniutkiego, wiotkiego plastiku.
Więc Uwaga na odchylane szyby w tych kaskach.


[ Dodano: 2020-10-28, 09:25 ]
19 września oddałem kask do naprawy do sklepu w którym go kupiłem - BikerStar zrzeszonym w dobresklepymotocyklowe.pl . Po 2 tygodniach dowiedziałem się że uznana została naprawa w ramach gwarancji i kask został przekazany do naprawy. Dowiadywałem się po tym chyba 3 razy i otrzymywałem informacje typu proszę czekać. Dwa dni temu dowiedziałem się że kask został wysłany do producenta celem naprawy i trzeba czekać znowu ok. 2 tygodnie. I to podobno wszystko zgodnie z regulaminem / przepisami (??!!) a poza tym … COVID.
Element uszkodzony to kawałek plastiku wielkości małego palca.


[ Dodano: 2020-11-28, 12:18 ]
Dzisiaj odebrałem kask po naprawie. Mimo że był zdefektowany "zaczep plastikowy" w kasku została też wymieniona szyba ( mimo że wg mnie stara nie była uszkodzona). Mam teraz szybę z nowszego modelu Rev 19 z możliwością podpięcia pinlocka.

witek1965 - 2020-11-28, 15:14

nie ma w tym nic dziwnego.
W jednej z bardziej znanych marek na świecie serwis wygląda nastepująco :

1. W Serwisie Lokalnym:

- sprawdzisz stan techniczny kasku przed sezonem,
- wyregulujesz wizjer,
- prawidłowo zamontujesz pinlocka,
- dobierzesz wkładkę centralną lub wkładki policzkowe w odpowiednich rozmiarach,
- dokonasz wymiany wlotów i wylotów powietrza.

2. W Serwisie Centralnym:

- usuniesz wszelkie mankamenty, wynikające z fabrycznych wad materiałowych i konstrukcyjnych kasku (z wyjątkiem napraw opisanych w kolejnym punkcie)
- do powyższej naprawy wykonamy pakiet usług komplementarnych:
• sprawdzenie pracy i regulacja mechanizmów wizjera i pinlocka,
• sprawdzenie działania pracujących mechanizmów wentylacji,
• konserwacja uszczelek i elementów gumowych.

3. Do serwisu europejskiego przekazujemy przypadki wymagające:

- wymiany centralnego EPS,
- wymiany nitów lub zapięć,
- wymiany uszczelek.

Z tego wniosek, że w serwisie lokalnym nic nie naprawia, nawet byle pierdoły, trzeba wysyłać do serwisu centralnego.

Tak więc nie jest to takie proste, jakby sie nam wydawało - oddac do sklepu i na drugi dzień odebrac zrobione.
Być może Airoch nie ma w Polsce serwisu wcale i wysyłają z każdą pierdołą do producenta.
Właściwie to powinieneś być zadowolony w naprawy. Masz usuniętą usterkę i na dodatek nowy wizjer.

OldDiver - 2020-12-11, 15:29

W związku z tym że przez kilka tygodni miałem problemy z moim kaskiem Airoh Rev posiadłem wiedzę o linii Rev (Revolution) kasków od Airoh'a. W szczególności o różnicach pomiędzy modelem Airoh Rev a Airoh Rev 19 i dlaczego.
Gdyby ktoś był zainteresowany tym kaskiem to polecam się ze swoją wiedzą.

witek1965 - 2020-12-11, 22:00

OldDiver, a nie lepiej pięknie opisac to dla wszystkich, nie tylko dla jednostek. Opisz pięknie wady, zalety, różnice. Przecież czasu masz dośc. Każesz się prosić ? ;/
OldDiver - 2020-12-12, 09:03

Nie ! Ale wypadało by było założyć nowy trzeci mój temat a bałem się że dostanę opieprz za zaśmiecanie forum. ;p
OK. Napiszę jak najpiękniej. ;D

witek1965 - 2020-12-12, 20:36

OldDiver, i bardzo ładnie opisałeś. :okok:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group