YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Elektryka - brak wyświetlania przebiegu licznika, brak reakcji wskazówek

slawek763 - 2016-05-15, 17:47
Temat postu: brak wyświetlania przebiegu licznika, brak reakcji wskazówek
Proszę o pomoc po kilku próbach odpalenia działają tylko światła, brak reakcji zegarów, kontrolek, kierunków.
Po przekręceniu kluczyka świecą tylko światła, rozrusznik kręci. Bezpieczniki po lewej stronie siedzenia sprawdzone.

Robrob - 2016-05-15, 22:14

sprawdz i spryskaj jakimś kontakt sprayem wszystkie kostki w lampie przedniej
slawek763 - 2016-05-16, 06:43

Znalazłem przyczyne spalony bezpiecznik. Ale moto po odpaleniu kicha w gażnik jak zimny gdy się rozgrzeje pracuje w miarę równo. Dodam że moto sprowadzone kilka dni temu ze stanów, przez rok nie było odpalane.
Robrob - 2016-05-16, 09:17

czyszczenie gaźnika i zmiana paliwa na świeże
slawek763 - 2016-05-17, 22:18

gdzie mogę kupić przepustnicę i membranę do Road Star 1600 2001r
Robrob - 2016-05-18, 08:24

mam gaźnik cały prawie do sprzedania
slawek763 - 2016-05-18, 08:59

podaj nr telefonu pogadamy

[ Dodano: 2016-05-18, 09:01 ]
jestem zainteresowany kupnem pilne

[ Dodano: 2016-05-18, 09:21 ]
mój nr 691786871

Robrob - 2016-05-18, 09:36

masz w profilu
slawek763 - 2016-05-25, 20:04

yamaha xv 1600. Problem z gażnikiem. Motocykl pali na strzał pięknie pracuje na wolnych obrotach ale co jakiś czas kichnie w gażnik. Gdzie szukać przyczyny.
Robrob - 2016-05-26, 09:07

co masz na myśli, na postoju czy w czasie jazdy, jakie masz filtr i jakie wydechy
slawek763 - 2016-05-26, 09:20

W czasie jazdy lubi sobie kichnąć wydechy Rinehart a filtr Maxair engineering
Robrob - 2016-05-26, 21:36

jak w czasie jazdy i jeszcze w momencie odpuszczania manetki to standard, na akcesoryjnych wydechach i otwartym filtrze nie pozbędziesz się strzelania
slawek763 - 2016-05-27, 07:39

Jeszcze jedna sprawa sprzęgło przed zmianą oleju było ok jak zmieniłem olej na nowy ślizga i nie mogę go wyregulować zastosowałem olej Motul 10W40 5100 Technosynthese,czy trzeba było zalać może mineralnym. Miałem kiedyś taki sam problem z intruderem 1400 ale po zastosowaniu oleju mineralnego ślizganie ustąpiło

[ Dodano: 2016-05-27, 10:43 ]
Temat kichania w gażnik rozwiązany wymieniłem filtr i po problemie.

Jimi - 2016-06-02, 20:57

Kichanie wróci- taka przypadłośc modelu. Co do oleju serwisówka zaleca 20W50, ja lałem syntetyka Motula 20W50 chyba to jest 7100 i chodzi jak malina.
slawek763 - 2016-06-02, 21:54

ok dzięki
Jimi - 2016-06-03, 22:28

NIe lej mineralnego tylko syntetyk ale w specyfikacji 20W50

https://www.motul.com/pl/...100-4t-20w50--2

slawek763 - 2016-06-04, 07:03

W serwisówce podają 20W40
wemar - 2016-06-04, 09:49

Robrob napisał/a:
jak w czasie jazdy i jeszcze w momencie odpuszczania manetki to standard, na akcesoryjnych wydechach i otwartym filtrze nie pozbędziesz się strzelania


Jimi napisał/a:
Kichanie wróci- taka przypadłośc modelu. ...


:nie_wiem: Przedziwne rzeczy piszecie.

nunio - 2016-06-04, 10:33

Coś w tym być może jest, bo u mnie - mimo standardowych kichnięć w rury - co jakiś czas mi strzeli w gaźnik, co wyraźnie czuję prawym kolanem :roll:

Od środy biorę się za kompleksową regulację od A do Z oraz gruntowny przegląd /znaczy bierze się mój mechanik osobisty, nie, żebym nie dał rady lecz wolę jednak by za pierwszym razem zrobił to fachowiec/ a potem zobaczę, czy nadal tak będzie... kiedyś /w innym moto/ już tak miałem i mimo prawidłowego zapłonu coś takiego mi się przytrafiało ale okazało się, że to była zbyt bogata mieszanka...

slawek763 - 2016-06-04, 11:32

Wkręcając śrubę składu mieszanki wzbogacamy ją czy zubażamy

[ Dodano: 2016-06-04, 11:48 ]
Wykręciłem dzisiaj świece są białe czyli zbyt uboga mieszanka czy odwrotnie? Kolor powinien być kawa z mlekiem z tego co słyszałem

nunio - 2016-06-04, 14:52

Moja rada - nie ruszaj, jeśli moto jeździ i pali jak trzeba!

Składu mieszanki nie reguluje się ot tak sobie kręcąc śrubką... rozgrzewasz motor do optymalnej temperatury pracy, wkręcasz śrubkę składu do oporu, schodzisz wolnymi obrotami do możliwie najmniejszych bez gaśnięcia, wykręcasz śrubkę składu do chwili, kiedy wolne obroty zaczynają rosnąć a potem cofasz ją od pół obrotu do ćwiartki obrotu /ustalasz doświadczalnie czyli regulację zazwyczaj wykonujemy do osiągnięcia zadowalających parametrów pracy silnika i spalania/ a na koniec ustawiasz wolne obroty jak trzeba... :roll:

Czasem w instrukcjach masz podane konkretne wartości obrotów śrubek ale ta metoda jest wolniejsza lecz pewniejsza, bo pozwala dostosować regulację do stanu technicznego gaźnika i silnika...

slawek763 - 2016-06-04, 16:05

ok dzięki za info

[ Dodano: 2016-06-09, 21:41 ]
xv 1600 problem ze ślizgającym sprzęgłem. Po rozebraniu okazało się że mam założone sprzęgło Barnetta,grubośc tarcz 3mm,przekładki proste sprzęgło wygląda na nówkę a pomimo to nie można go wyregulowac. Zalane jest olejem Castrol 20W40. Kupiłem nowe tarcze ich grubośc wynosi również 3mm gdzie szukać przyczyny?

[ Dodano: 2016-06-28, 19:41 ]
Witam ponownie gdzie mogę kupić obręcz 5,5 cala lub 8 cali pod oryginalną piastę do road stara 1600 chodzi mi o przeróbkę na szerokiego kapcia ewentualnie całe koło szprychowe które będzie pasować do xv 1600


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group