|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
|
Zakup - Porysowane lagi_Drag Star 125
Viper - 2012-07-05, 16:50 Temat postu: Porysowane lagi_Drag Star 125 Jak wyżej. Oglądałam dzisiaj motor. Przednie lagi są pokryte czarnym lakierem. W miejscach gdzie wchodzi w amortyzator, farba jest starta a także chrom pod farbą. Czy jest to poważna wada? Czy jest to normalne zużycie "materiału". Czy trzeba liczy się z kosztem wymiany ( jaki to koszt?) Po za tą wadą wszystko wygląda ok. Sprzedający chce zejśc sporo z ceny ze względu na te lagi. Proszę o opinię Brac?
witek1965 - 2012-07-05, 17:32
Viper, co nazwywasz laga, a co amortyzatorem, bo cięzko się domyśłeć co ma zdarty lakier. Viper napisał/a: | W miejscach gdzie wchodzi w amortyzator, farba jest starta a także chrom pod farbą. |
Amortyzator, zwany laga składa się z goleni- to jest ten korpus aluminiowy, oraz rury teleskopu. Bebechy pomijam.
Więc pytanie gdzie jest starta farba. ? Rura teleskopowa zazwyczaj nie jest lakierowana, goleń natomiast jest. Może to być wypolerowane aluminium i polakierowane lakierem bezbarwnym, jak również każdy kolor, np czarny.
[ Dodano: 2012-07-05, 17:34 ]
Jezeli tylko golenie zostały pomalowane czarna farbą to jaki to jest problem ? Żaden, tylko estetyczny, do zrobienia własnymi siłami na lalę lub przez profesjonalny zakład. jeżeli natomiast wytarta jest rura teleskopowa, to już jest mały problem.
dziadek - 2012-07-05, 18:09
witek1965 napisał/a: | wypolerowane aluminium i polakierowane lakierem bezbarwnym |
witek1965, ale: http://www.youtube.com/watch?v=gQsIsUcueqo
A tak na poważnie, to może Viper, jakieś fotki tych lag zrobiłeś?
Viper - 2012-07-05, 18:28
Miałam na myśli rurę teleskopową
witek1965 - 2012-07-05, 18:47
no to szystko chyba jasne. Farba schodzi bo nie ma szans się trzymać na chromie, chyba, że ktoś był na tyle głupi, że go po prostu zdjął. Amortyzator podobnie jak siłowniki zawsze ma wypolerowana na glanc rurę teleskopowa. Ma ona być taka gładka i wcale nie dla ładnego wyglądu. Po prostu musi idealnie do niej przylegać uszczelnienie. Jeżeli pod spodem jest chrom, to farbę prawdopodobnie da się zdjąć, a rury zregenerować (polerka). A jeżeli są głębokie wżery to trzeba kupić nowe rury teleskopowe i wymienić. Koszt jednej ok 300-400 zł, zależy do jakiego motocykla. Do XVS 650 i 1100 380zł.
johnypl - 2012-07-05, 20:06
Viper, co za łom pomalował rury lag
Viper - 2012-07-05, 20:27
poprzedni właściciel z Holandi Ale nie ten od którego kupuje, on też go kupił w takim stanie. Mam dylemat koleś opuścił 650 zł.....
[ Dodano: 2012-07-05, 20:29 ]
A motor w takim stanie jezdazi co najmniej dwa lat...
witek1965 - 2012-07-05, 20:43
650 tonowe rury teleskopowe, a z tymi nie jest powiedziane, że nie da się nic zrobić przecież
Viper - 2012-07-05, 20:45
to co brac??
[ Dodano: 2012-07-05, 20:47 ]
Niby 5650 to już taka niezła cena... W końcu zjechał z 6300 Ona ma 12 lat... 21000 przebiegu
Merlin - 2012-07-05, 20:55
Dziwne, że malowanie nie zeszło po dwóch latach pracy amortyzatora (chyba, że motor stał). Może malowaniem gość chce coś ukryć?
Pierwszy raz spotkałem się z malowaniem rur.
Viper - 2012-07-05, 21:01
Myślę że motor dużo stał w ostatnich dwóch sezonach
Merlin - 2012-07-05, 21:10
Więc podejrzewam chęć zamaskowania zarysowań. Trzeba pojeździć i sprawdzić, czy amor nie "poci" się. (nie cieknie)
Viper - 2012-07-05, 21:16
Też o tym pomyślałam, ale nie nie poci się
Mnich - 2012-07-05, 22:58
Niech Ci jeszcze 5 dych opuści na obiad w Lublinie
Viper - 2012-07-06, 11:46
ale za to ją przyprowadzi do Warszawy bo i tak musi jecha
Mnich - 2012-07-06, 12:50
Niezły patent, szkoda. Myślełem, że sobie polatam na Twoich kołach
Viper - 2012-07-06, 12:55
Jak bardzo chcesz.... To możemy smigną w tą niedziele Ja też wolałabym mie ją szybciej
[ Dodano: 2012-07-06, 12:58 ]
Prosie
Mnich - 2012-07-06, 13:08
A kiedy koleś ją prowadzi? Lepiej ja ją przywiezie, bo sam za wahe zapłaci
Viper - 2012-07-06, 13:15
W następnym tygodniu dopiero ale na wahew i tak pewnie będzie chciał
|
|